De enige reden waarom ik het ook overweeg.. Maar ik betaal nog liever een paar euro ervoor dan Powned te steunenquote:Op vrijdag 20 maart 2009 14:45 schreef deepart het volgende:
Sinds een paar dagen ben ik dus lid van Powned via FOK!. Je krijgt dan dus een gratis PIMP abo en dus ook inzagen in je notes..
Mijn god.. Ik schaam me eigen doodWat een pauper kut usert ben ik geweest
![]()
Ja het laatste half jaar heb ik niet van die extreme notes meer gehadquote:Op vrijdag 20 maart 2009 14:49 schreef Hetiszover het volgende:
Geweest?
Zolang ben je toch ook van de drugs afquote:Op vrijdag 20 maart 2009 14:50 schreef deepart het volgende:
[..]
Ja het laatste half jaar heb ik niet van die extreme notes meer gehad
Bij mij ook en heel veel moslim gedoequote:Op vrijdag 20 maart 2009 14:51 schreef Apfelsaft het volgende:
Ik wil ook m'n notes wel eens zien, maar het zijn er maar 9 en ik denk dat meer dan de helft iets met "kanker" te maken heeft
Jammer dat ik al lid was van PowNed
Ik betaal ook wel gewoon.. echt niet via PowNedquote:Op vrijdag 20 maart 2009 14:47 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
De enige reden waarom ik het ook overweeg.. Maar ik betaal nog liever een paar euro ervoor dan Powned te steunen
Met de handen rond de keel is niet omarmen!quote:Op vrijdag 20 maart 2009 14:53 schreef deepart het volgende:
[..]
Bij mij ook en heel veel moslim gedoeMaar ik heb juist mijn visie verbreed en omarm ze nu juist!
Was ik ook, maar gewoon een vriend regelen die jouw nummer invult.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 14:51 schreef Apfelsaft het volgende:
Ik wil ook m'n notes wel eens zien, maar het zijn er maar 9 en ik denk dat meer dan de helft iets met "kanker" te maken heeft
Jammer dat ik al lid was van PowNed
ik binnen 2 dagenquote:Op vrijdag 20 maart 2009 14:55 schreef Sanderrrr het volgende:
[..]
Was ik ook, maar gewoon een vriend regelen die jouw nummer invult.Hij krijgt z'n geld toch terug.
Ik had 9 dagen na aanmelding m'n 1e note te pakken zie ik nu.
Wat wil je met zo'n ondertitel.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 14:57 schreef genakt het volgende:
[..]
ik binnen 2 dagen
dat ik iemand zijn vader uitmaakte voor pedo![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |