Het is op een zondag, en ik ga niet blijven slapen ofzo. Dus ik kan na de meet wel wat mensen afzetten...quote:Op vrijdag 20 maart 2009 17:16 schreef MPG het volgende:
Overigens is een meet in Zandvoort in het weekend geen haalbare optie voor mij.
Omgeving Nijmegen/Arnhem of desnoods Utrecht kan nog wel, maar Zandvoort wordt te ver weg, vrees ik.
Ik heb het over de naar zandvoort toe gaan. Dat zowel op za als op zo geen haalbare kaartquote:Op vrijdag 20 maart 2009 17:35 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Het is op een zondag, en ik ga niet blijven slapen ofzo. Dus ik kan na de meet wel wat mensen afzetten...
Ik heb mn lasagna al opquote:Op vrijdag 20 maart 2009 18:04 schreef PeZu het volgende:
zit iedereen aan de aardappels en groente ofzo
Ik denk hetquote:Op vrijdag 20 maart 2009 18:04 schreef PeZu het volgende:
zit iedereen aan de aardappels en groente ofzo
ik moet nog bedenken wat ik ga eten, zo maar ff nd super wandelen, nu de zon nog schijntquote:
ik vind het oogje makkelijker werkenquote:Op vrijdag 20 maart 2009 19:09 schreef Dr_Flash het volgende:
Wat is dat met dat groene oogie trouwens?Die functionaliteit hadden we al sinds Napoleon, en nog met een klik minder ook?
naast de tijd van je post, in de baggerlayoutquote:
niet zo zeer van jou maar meer van het feit dat ik je eerde rin ksc zie dan op msnquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 19:29 schreef PeZu het volgende:
[..]
niet zo zeer van jou maar meer van het feit dat ik je eerde rin ksc zie dan op msn
Oh die ben ik vergeten aan te zettenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En ze leefde nog lang en... Nou gewoon met ups en downs.
Jij hebt geen vrije dagen om op te nemen?quote:Op vrijdag 20 maart 2009 17:16 schreef MPG het volgende:
Overigens is een meet in Zandvoort in het weekend geen haalbare optie voor mij.
Omgeving Nijmegen/Arnhem of desnoods Utrecht kan nog wel, maar Zandvoort wordt te ver weg, vrees ik.
quote:
Komen jullie ook 17 mei?quote:Op vrijdag 20 maart 2009 19:16 schreef PeZu het volgende:
[..]
naast de tijd van je post, in de baggerlayout
quote:
Precies, als ze hier kan posten, kan ze stemmen ook!quote:Op vrijdag 20 maart 2009 19:32 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Jij bent weg, dat heb ik zwart op wit zien staan
waarquote:Op vrijdag 20 maart 2009 19:31 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
[..]
Komen jullie ook 17 mei?
quote:
Nu ben ik terugquote:Op vrijdag 20 maart 2009 19:32 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Jij bent weg, dat heb ik zwart op wit zien staan
Zandvoortquote:
aan de zeequote:
Die jaquote:
ik ga even tjekken want ik heb een mei een race weekend, geen idee maar wanneer dat wasquote:Op vrijdag 20 maart 2009 19:48 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Die jaBij DM thuis, met *zie hieronder* al op de gastenlijst.
En?? En?? En??quote:Op vrijdag 20 maart 2009 19:49 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik ga even tjekken want ik heb een mei een race weekend, geen idee maar wanneer dat was_!
mijn agenda is niet onlinequote:
quote:
ik bedoel meer dat degene die het weekendje heeft gepland niet online isquote:Op vrijdag 20 maart 2009 19:53 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]wtf?
![]()
Die sync je toch wel op je laptop ofzo? Of heb jij zonder internet geen agenda?
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 19:54 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik bedoel meer dat degene die het weekendje heeft gepland niet online is
Flesjequote:
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 19:58 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
o... zo ja.. dus
Maar ik zeg komen![]()
Es! Waar blijft jouw reactie dan?
Oh ja, als het een raceweekend is, dan zou ik het niet op zondag doenquote:Op vrijdag 20 maart 2009 19:49 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik ga even tjekken want ik heb een mei een race weekend, geen idee maar wanneer dat was_!
Sinds ik hem vanochtend benaderd heb!quote:
Lieve KG,quote:Op vrijdag 20 maart 2009 20:00 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Lieve Es,
17 Mei aanstaandeHebben we een gezellige terraszit/duinwandel/bbq/meet in zandvoort bij DM. Kom jij ook?
Liefs, KanisGunnik
Kom jij nu met een maar???quote:Op vrijdag 20 maart 2009 20:01 schreef DaMart het volgende:
[..]
Oh ja, als het een raceweekend is, dan zou ik het niet op zondag doen.
Het is een verrassing wat we gaan doen maar je moet wel je zwempak meenemenquote:Op vrijdag 20 maart 2009 20:00 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Lieve Es,
17 Mei aanstaandeHebben we een gezellige terraszit/duinwandel/bbq/meet in zandvoort bij DM. Kom jij ook?
Liefs, KanisGunnik
ik kijk geen f1quote:Op vrijdag 20 maart 2009 20:01 schreef DaMart het volgende:
[..]
Oh ja, als het een raceweekend is, dan zou ik het niet op zondag doen.
Ehmm DM was wel degelijk serieus hoor. F1 wordt er sowieso niet gereden daar, wel allerhande andere klassen. En ALS dat die zondag het geval is, dan kun je Zandvoort ongezien als onbereikbaar beschouwenquote:Op vrijdag 20 maart 2009 20:03 schreef KanisGunnik het volgende:
[..]
Aaahh.. ik snap het weer eens niet
Jullie kunnen toch samen spammen in FOK!? Alleen is er geen FOKSCquote:Op vrijdag 20 maart 2009 20:04 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dus nu kan hij spammen waar ik dat niet kan?.
Ow..quote:Op vrijdag 20 maart 2009 20:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ehmm DM was wel degelijk serieus hoor. F1 wordt er sowieso niet gereden daar, wel allerhande andere klassen. En ALS dat die zondag het geval is, dan kun je Zandvoort ongezien als onbereikbaar beschouwen
Auto, bus, trein, maakt niks uit![]()
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 20:06 schreef OA het volgende:
[..]
Jullie kunnen toch samen spammen in FOK!? Alleen is er geen FOKSC
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 20:07 schreef KanisGunnik het volgende:
[..]
Ow..beter zoekt iemand dat uit dan
En u? Komt u ook?quote:Op vrijdag 20 maart 2009 20:06 schreef OA het volgende:
[..]
Hangenquote:Op vrijdag 20 maart 2009 20:07 schreef KanisGunnik het volgende:
[..]
quote:TRUCKS POWER FESTIVAL 2009
ZA 16 & ZO 17 MEI 2009
CIRCUIT PARK ZANDVOORT
Het Trucks Power Festival staat na de succesvolle editie in 2008 ook volgend jaar weer op de kalender. Circuit Park Zandvoort zal naar alle waarschijnlijkheid in het weekend van 16 en 17 mei 2009 in het teken van trucks staan!
Kijk op www.truckspowerfestival.nl voor meer informatie.
Hoe, wat, waar, wanneer en wie?quote:
Dus als ik het goed begrijp is het dan geen optiequote:
1. zelf wetenquote:
hoe wat waar is even twijfelachtig, idee was 17 maart en hieronder staan de namen tot nu toequote:
Is het overwegen waard!quote:Op vrijdag 20 maart 2009 20:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
1. zelf weten
2. Wandelen, bier, BBQ, duinen
3. Zandvoort
4. Waarschijnlijk dus niet 17 mei![]()
5. Jij
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 20:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Het is een verrassing wat we gaan doen maar je moet wel je zwempak meenemen
Lieve Kapitein,quote:Op vrijdag 20 maart 2009 20:03 schreef KanisGunnik het volgende:
[..]
Lieve Es,
Je kinderen zijn ook welkom
Liefs, KapiteinGasthof
Afgelopen dinsdag dus...quote:Op vrijdag 20 maart 2009 20:10 schreef KanisGunnik het volgende:
[..]
hoe wat waar is even twijfelachtig, idee was 17 maart en hieronder staan de namen tot nu toe
Time travelling is op dit moment financieel vrij ongunstigquote:Op vrijdag 20 maart 2009 20:10 schreef KanisGunnik het volgende:
[..]
hoe wat waar is even twijfelachtig, idee was 17 maart en hieronder staan de namen tot nu toe
Kutkloon dus. 17 mei jaquote:
Daar komt het uiteindelijk ongeveer 100 van de 100 keer op uit jaquote:
Als we gaan zwemmen vermaken ze zich wel tochquote:Op vrijdag 20 maart 2009 20:11 schreef es70 het volgende:
[..]
![]()
[..]
Lieve Kapitein,
Ik ga er vanuit dat niet iedereen er zo over denkt, 't is me nogal niet een invasie dan.
Leef je leven simpel, zorg dat je die kloon kwijtraaktquote:
Dat kan niet. Ik ben daar alquote:Op vrijdag 20 maart 2009 20:15 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Werk aan de winkel, ik ben zo terug. Wil iedereen even zeggen of het ok is naar utreg te gaan? Anders doe ik er straks wel een PM uit
Das dan vast 1 akkoordjequote:
Doe maar Middenweg, waar dat dan ook mag wezen...quote:Op vrijdag 20 maart 2009 20:11 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Kutkloon. Hieronder staan de namen tot nu toe
Iemand problemen met Arnhem / Nijmegen of iets in die richting? Middenweg? Utreg ofzo?
is een straat in amsterdamquote:Op vrijdag 20 maart 2009 20:17 schreef OA het volgende:
[..]
Doe maar Middenweg, waar dat dan ook mag wezen...
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 20:17 schreef OA het volgende:
[..]
Doe maar Middenweg, waar dat dan ook mag wezen...
Hoe kom je daar nou bijquote:Op vrijdag 20 maart 2009 20:15 schreef Dr_Flash het volgende:
Kan me vergissen, maar vlgs mij zijn ze inmiddels zo'n beetje op de leeftijd dat ze heul niet mee WILLEN?
En een in Hengelo.quote:
Oh, doe maar die in de Beemster danquote:Op vrijdag 20 maart 2009 20:19 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
http://maps.google.com/maps?q=middenweg%20nederland&oe=utf-8&rls=org.mozilla:nl:official&client=firefox-a&um=1&ie=UTF-8&sa=N&hl=nl&tab=wl
Misschien ben ik wel een zeikerd hoor, maar Nina is 12, die laat ik echt nog geen halve dag alleen thuisquote:
Kaasquote:
Precies... helemaal als het ook nog eens mooi weer isquote:Op vrijdag 20 maart 2009 20:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ehmm DM was wel degelijk serieus hoor. F1 wordt er sowieso niet gereden daar, wel allerhande andere klassen. En ALS dat die zondag het geval is, dan kun je Zandvoort ongezien als onbereikbaar beschouwen
Auto, bus, trein, maakt niks uit![]()
Tijd dat die er komt dan... en ik kan nog altijd in 2 andere fora doorposten natuurlijkquote:Op vrijdag 20 maart 2009 20:06 schreef OA het volgende:
[..]
16 en 17 mei is het Trucks Power Festival hier... racen met vrachtwagens of zo dus... weekend eerder hebben ze niks te doen op het circuit!quote:Op vrijdag 20 maart 2009 20:07 schreef KanisGunnik het volgende:
[..]
Ik zal extra koffie inslaanquote:
Dan is het goedquote:Op vrijdag 20 maart 2009 20:25 schreef es70 het volgende:
Maar mijn kinderen vinden het nog altijd heel leuk om mee 'op expeditie' te gaan.
Twee andere fora? FC en ??quote:
Korps Politie Dienstenquote:
Kaasquote:
mooi toch? ik moet nog etenquote:Op vrijdag 20 maart 2009 21:01 schreef Dr_Flash het volgende:
Ach, het vult.
ojaquote:
Dan mag DM dat beoordelen en kijken we dan verder ok?quote:Op vrijdag 20 maart 2009 21:11 schreef Pien85 het volgende:
Wat een gezeik over dat weekendZelfs al wordt er de 17de met vrachtwagens gereden lijkt het me dat het huis van DM nog wel redelijk bereikbaar is, en vanaf het huis van DM spring je zó de duinen in.
Mwoa, ik zal toch langs station Zvt moetenquote:Op vrijdag 20 maart 2009 21:11 schreef Pien85 het volgende:
Wat een gezeik over dat weekendZelfs al wordt er de 17de met vrachtwagens gereden lijkt het me dat het huis van DM nog wel redelijk bereikbaar is, en vanaf het huis van DM spring je zó de duinen in.
Haarlemquote:Op vrijdag 20 maart 2009 21:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mwoa, ik zal toch langs station Zvt moeten
Ik wacht het af dusquote:Op vrijdag 20 maart 2009 21:17 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Dan mag DM dat beoordelen en kijken we dan verder ok?Anders zoek ik wat in Utreg en ga ik iedereen PM'en. Maar de 17e staat
Welnee die is al 20 keer gerecyceld als haaienpoepquote:
Fox news meldt t nu ookquote:Op vrijdag 20 maart 2009 21:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Welnee die is al 20 keer gerecyceld als haaienpoep
áls het echt zo is wel jaquote:
Ik wacht nog even meequote:Op vrijdag 20 maart 2009 21:28 schreef Pien85 het volgende:
Fox news meldt t nu ookIk wacht het nog even af
Aruban Police Commissioner Strantan tells CNN the new allegations regarding the possible discovery of Natalee Holloway's body are false.quote:
kee thanks vd updatequote:Op vrijdag 20 maart 2009 21:39 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Aruban Police Commissioner Strantan tells CNN the new allegations regarding the possible discovery of Natalee Holloway's body are false.
Het probleem is dat Zandvoort 2 toegangswegen heeft. Als het weer goed is, en er is een evenement waar vele mensen op af komen, dan staan die wegen gewoon vast.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 21:11 schreef Pien85 het volgende:
quote:
Utreg it is dan. Ik stuur straks ff een PM, zal zoveel mogelijk mensen PM'en uit KSC. FF uitvinden hoe dat dan weer moetquote:Op vrijdag 20 maart 2009 22:11 schreef DaMart het volgende:
[..]
Het probleem is dat Zandvoort 2 toegangswegen heeft. Als het weer goed is, en er is een evenement waar vele mensen op af komen, dan staan die wegen gewoon vast.
Al jarenquote:
Ja, lees het net, weinig aan de hand idd. Papa laat een hond invliegen om te gaan zoeken, meer nietquote:
Waar wil je zwemmen danquote:Op vrijdag 20 maart 2009 22:16 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Utreg it is dan. Ik stuur straks ff een PM, zal zoveel mogelijk mensen PM'en uit KSC. FF uitvinden hoe dat dan weer moet
Scheiden d.m.v. komma's.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 22:16 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Utreg it is dan. Ik stuur straks ff een PM, zal zoveel mogelijk mensen PM'en uit KSC. FF uitvinden hoe dat dan weer moet
Vandaar dat je niet terugzwaait op MSN!quote:Op vrijdag 20 maart 2009 23:06 schreef OA het volgende:
En Miljonair is een kloontje
Ik ga pitten. A demain.![]()
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 23:04 schreef KapiteinGasthof het volgende:
En was ac4 niet van naam veranderd?
Maar welterusten OAquote:Op vrijdag 20 maart 2009 23:06 schreef DaMart het volgende:
[..]
Vandaar dat je niet terugzwaait op MSN!
Ja, die heet nu JeffreyW... of was dat zijn naam van 4 accounts geleden?quote:Op vrijdag 20 maart 2009 23:04 schreef KapiteinGasthof het volgende:
En was ac4 niet van naam veranderd?
wie?quote:Op vrijdag 20 maart 2009 23:08 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, die heet nu JeffreyW... of was dat zijn naam van 4 accounts geleden?.
Jij hoopt zeker dat Miljonair die hele meet betaalt?quote:Op vrijdag 20 maart 2009 23:09 schreef KapiteinGasthof het volgende:
eer-ik, Frutsel, Joolz en dndiek erbij gezetAC4 haal ik eruit, miljonair blijft staan
Waarom?quote:Op vrijdag 20 maart 2009 23:09 schreef KapiteinGasthof het volgende:
AC4 haal ik eruit, miljonair blijft staan
Hierom, denk ikquote:
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 23:10 schreef DaMart het volgende:
[..]
Jij hoopt zeker dat Miljonair die hele meet betaalt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |