Precies, als ze hier kan posten, kan ze stemmen ook!quote:Op vrijdag 20 maart 2009 19:32 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Jij bent weg, dat heb ik zwart op wit zien staan
waarquote:Op vrijdag 20 maart 2009 19:31 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
[..]
Komen jullie ook 17 mei?
quote:
Nu ben ik terugquote:Op vrijdag 20 maart 2009 19:32 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Jij bent weg, dat heb ik zwart op wit zien staan
Zandvoortquote:
aan de zeequote:
Die jaquote:
ik ga even tjekken want ik heb een mei een race weekend, geen idee maar wanneer dat wasquote:Op vrijdag 20 maart 2009 19:48 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Die jaBij DM thuis, met *zie hieronder* al op de gastenlijst.
En?? En?? En??quote:Op vrijdag 20 maart 2009 19:49 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik ga even tjekken want ik heb een mei een race weekend, geen idee maar wanneer dat was_!
mijn agenda is niet onlinequote:
quote:
ik bedoel meer dat degene die het weekendje heeft gepland niet online isquote:Op vrijdag 20 maart 2009 19:53 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]wtf?
![]()
Die sync je toch wel op je laptop ofzo? Of heb jij zonder internet geen agenda?
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 19:54 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik bedoel meer dat degene die het weekendje heeft gepland niet online is
Flesjequote:
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 19:58 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
o... zo ja.. dus
Maar ik zeg komen![]()
Es! Waar blijft jouw reactie dan?
Oh ja, als het een raceweekend is, dan zou ik het niet op zondag doenquote:Op vrijdag 20 maart 2009 19:49 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik ga even tjekken want ik heb een mei een race weekend, geen idee maar wanneer dat was_!
Sinds ik hem vanochtend benaderd heb!quote:
Lieve KG,quote:Op vrijdag 20 maart 2009 20:00 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Lieve Es,
17 Mei aanstaandeHebben we een gezellige terraszit/duinwandel/bbq/meet in zandvoort bij DM. Kom jij ook?
Liefs, KanisGunnik
Kom jij nu met een maar???quote:Op vrijdag 20 maart 2009 20:01 schreef DaMart het volgende:
[..]
Oh ja, als het een raceweekend is, dan zou ik het niet op zondag doen.
Het is een verrassing wat we gaan doen maar je moet wel je zwempak meenemenquote:Op vrijdag 20 maart 2009 20:00 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Lieve Es,
17 Mei aanstaandeHebben we een gezellige terraszit/duinwandel/bbq/meet in zandvoort bij DM. Kom jij ook?
Liefs, KanisGunnik
ik kijk geen f1quote:Op vrijdag 20 maart 2009 20:01 schreef DaMart het volgende:
[..]
Oh ja, als het een raceweekend is, dan zou ik het niet op zondag doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |