Das dan vast 1 akkoordjequote:
Doe maar Middenweg, waar dat dan ook mag wezen...quote:Op vrijdag 20 maart 2009 20:11 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Kutkloon. Hieronder staan de namen tot nu toe
Iemand problemen met Arnhem / Nijmegen of iets in die richting? Middenweg? Utreg ofzo?
is een straat in amsterdamquote:Op vrijdag 20 maart 2009 20:17 schreef OA het volgende:
[..]
Doe maar Middenweg, waar dat dan ook mag wezen...
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 20:17 schreef OA het volgende:
[..]
Doe maar Middenweg, waar dat dan ook mag wezen...
Hoe kom je daar nou bijquote:Op vrijdag 20 maart 2009 20:15 schreef Dr_Flash het volgende:
Kan me vergissen, maar vlgs mij zijn ze inmiddels zo'n beetje op de leeftijd dat ze heul niet mee WILLEN?
En een in Hengelo.quote:
Oh, doe maar die in de Beemster danquote:Op vrijdag 20 maart 2009 20:19 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
http://maps.google.com/maps?q=middenweg%20nederland&oe=utf-8&rls=org.mozilla:nl:official&client=firefox-a&um=1&ie=UTF-8&sa=N&hl=nl&tab=wl
Misschien ben ik wel een zeikerd hoor, maar Nina is 12, die laat ik echt nog geen halve dag alleen thuisquote:
Kaasquote:
Precies... helemaal als het ook nog eens mooi weer isquote:Op vrijdag 20 maart 2009 20:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ehmm DM was wel degelijk serieus hoor. F1 wordt er sowieso niet gereden daar, wel allerhande andere klassen. En ALS dat die zondag het geval is, dan kun je Zandvoort ongezien als onbereikbaar beschouwen
Auto, bus, trein, maakt niks uit![]()
Tijd dat die er komt dan... en ik kan nog altijd in 2 andere fora doorposten natuurlijkquote:Op vrijdag 20 maart 2009 20:06 schreef OA het volgende:
[..]
Jullie kunnen toch samen spammen in FOK!? Alleen is er geen FOKSC
16 en 17 mei is het Trucks Power Festival hier... racen met vrachtwagens of zo dus... weekend eerder hebben ze niks te doen op het circuit!quote:Op vrijdag 20 maart 2009 20:07 schreef KanisGunnik het volgende:
[..]
Ow..beter zoekt iemand dat uit dan
Ik zal extra koffie inslaanquote:
Dan is het goedquote:Op vrijdag 20 maart 2009 20:25 schreef es70 het volgende:
Maar mijn kinderen vinden het nog altijd heel leuk om mee 'op expeditie' te gaan.
Twee andere fora? FC en ??quote:
Korps Politie Dienstenquote:
Kaasquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |