Alleen de wind is nog wel wat frisquote:Op vrijdag 20 maart 2009 16:08 schreef Fha het volgende:
Allemaal buiten speel kindertjes. Wat heerlijk dit weer
Heb jij 17 mei iets te doen?quote:
Dat is zoquote:
Ik zit hier op het balkon lekker uit de windquote:
Dan zie ik je stem graag tegemoetquote:Op vrijdag 20 maart 2009 16:14 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik zit hier op het balkon lekker uit de wind
Welke meet? Zondag?quote:Op vrijdag 20 maart 2009 16:14 schreef Pien85 het volgende:
Oh DM, kan ik met de meet bij jou slapen?
quote:
Heb niet echt tijd om nu in 3 kwartier nog even al die verhalen te gaan lezen, sorryquote:Op vrijdag 20 maart 2009 16:14 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dan zie ik je stem graag tegemoet![]()
.
En nee, ik doe niet mee, maar ik wil meer stemmers hebben voor de wedstrijd.
Ik heb Animal Farm geschreven en heet eigenlijk Orwell. Mag ik dan mee doenquote:Op vrijdag 20 maart 2009 16:14 schreef DaMart het volgende:
Voor de mensen die rustig nietsdoend op balkon zitten... kunnen jullie ook even stemmen?.
[Stemtopic] Schrijfwedstrijd "Literaire Dieren"
Maar je hebt ook tot 22:00 uur vanavond, bijna 6 uur nog!quote:Op vrijdag 20 maart 2009 16:16 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Heb niet echt tijd om nu in 3 kwartier nog even al die verhalen te gaan lezen, sorry
Nee, want de inzendtermijn is gesloten. Je mag wel stemmenquote:Op vrijdag 20 maart 2009 16:16 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik heb Animal Farm geschreven en heet eigenlijk Orwell. Mag ik dan mee doen
Ja, maar ik moet om 5 uur wegquote:Op vrijdag 20 maart 2009 16:19 schreef DaMart het volgende:
[..]
Maar je hebt ook tot 22:00 uur vanavond, bijna 6 uur nog!
quote:
Wonen die ook in de buurt van Zandvoort?quote:Op vrijdag 20 maart 2009 16:23 schreef Dr_Flash het volgende:
LL en Bengeltje wonen ook in de buurt, die komen vast wel
Vastquote:Op vrijdag 20 maart 2009 16:23 schreef Dr_Flash het volgende:
Mwoa, vanuit Saturnus gezien heul dicht in de buurt zelfsquote:
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 16:23 schreef Dr_Flash het volgende:
Dan is het goedquote:Op vrijdag 20 maart 2009 16:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mwoa, vanuit Saturnus gezien heul dicht in de buurt zelfs
Als er maar niet teveel zand ligt hoorquote:Op vrijdag 20 maart 2009 16:28 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dan is het goed.
Als het goed weer is, kunnen we dan wel ergens op het strand gaan eten met zijn allen.
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 16:43 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Als er maar niet teveel zand ligt hoor
Jij krijgt een tafeltje in de zee, dusquote:Op vrijdag 20 maart 2009 16:43 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zandquote:Op vrijdag 20 maart 2009 16:43 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Jij deelt een tafeltje met Marc dusquote:Op vrijdag 20 maart 2009 16:47 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Zand![]()
Water![]()
Terras aan het water![]()
![]()
* KapiteinGasthof op zoek naar lieslaarzen gaatquote:Op vrijdag 20 maart 2009 16:48 schreef DaMart het volgende:
[..]
Jij deelt een tafeltje met Marc dus.
Oke, mits geen vissen, die schijnen eng te zijnquote:Op vrijdag 20 maart 2009 16:46 schreef DaMart het volgende:
[..]
Jij krijgt een tafeltje in de zee, dus.
Vissenquote:Op vrijdag 20 maart 2009 16:52 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Oke, mits geen vissen, die schijnen eng te zijn
Doegdoegquote:
Hooguit wat Duitsers en andere kwallen!quote:Op vrijdag 20 maart 2009 16:52 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Oke, mits geen vissen, die schijnen eng te zijn
Die kwallen zullen niet te missen zijn neequote:Op vrijdag 20 maart 2009 16:55 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hooguit wat Duitsers en andere kwallen!
Je weet niet. Als ze zich hebben ingegraven in een kuil...quote:Op vrijdag 20 maart 2009 16:58 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die kwallen zullen niet te missen zijn nee![]()
Je snapt niet wat ik bedoelde geloof ikquote:Op vrijdag 20 maart 2009 17:02 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je weet niet. Als ze zich hebben ingegraven in een kuil....
De Duitsers toch?quote:Op vrijdag 20 maart 2009 17:06 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Je snapt niet wat ik bedoelde geloof ik
Mensen die klagen over vissen in de zee.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 17:06 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Je snapt niet wat ik bedoelde geloof ik
Zoiets jaquote:Op vrijdag 20 maart 2009 17:18 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Mensen die klagen over vissen in de zee.
Zandvoort is wel leuk, maar idd erg ver weg van mijn bewoonde wereldje.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 17:16 schreef MPG het volgende:
Overigens is een meet in Zandvoort in het weekend geen haalbare optie voor mij.
Omgeving Nijmegen/Arnhem of desnoods Utrecht kan nog wel, maar Zandvoort wordt te ver weg, vrees ik.
Lekker naast de deur jaquote:Op vrijdag 20 maart 2009 17:23 schreef marcb1974 het volgende:
Kunnen we geen meet houden in de ardennen?
Voor sommigen hier beter bereikbaar dan zandvoort haastquote:
Ja dat zalquote:Op vrijdag 20 maart 2009 17:25 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Voor sommigen hier beter bereikbaar dan zandvoort haast
Het is op een zondag, en ik ga niet blijven slapen ofzo. Dus ik kan na de meet wel wat mensen afzetten...quote:Op vrijdag 20 maart 2009 17:16 schreef MPG het volgende:
Omgeving Nijmegen/Arnhem of desnoods Utrecht kan nog wel, maar Zandvoort wordt te ver weg, vrees ik.
Ik heb het over de naar zandvoort toe gaan. Dat zowel op za als op zo geen haalbare kaartquote:Op vrijdag 20 maart 2009 17:35 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Het is op een zondag, en ik ga niet blijven slapen ofzo. Dus ik kan na de meet wel wat mensen afzetten...
Ik heb mn lasagna al opquote:Op vrijdag 20 maart 2009 18:04 schreef PeZu het volgende:
zit iedereen aan de aardappels en groente ofzo
Ik denk hetquote:Op vrijdag 20 maart 2009 18:04 schreef PeZu het volgende:
zit iedereen aan de aardappels en groente ofzo
ik moet nog bedenken wat ik ga eten, zo maar ff nd super wandelen, nu de zon nog schijntquote:
ik vind het oogje makkelijker werkenquote:Op vrijdag 20 maart 2009 19:09 schreef Dr_Flash het volgende:
Wat is dat met dat groene oogie trouwens?Die functionaliteit hadden we al sinds Napoleon, en nog met een klik minder ook?
naast de tijd van je post, in de baggerlayoutquote:
niet zo zeer van jou maar meer van het feit dat ik je eerde rin ksc zie dan op msnquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 19:29 schreef PeZu het volgende:
[..]
niet zo zeer van jou maar meer van het feit dat ik je eerde rin ksc zie dan op msn
Oh die ben ik vergeten aan te zettenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En ze leefde nog lang en... Nou gewoon met ups en downs.
Jij hebt geen vrije dagen om op te nemen?quote:Op vrijdag 20 maart 2009 17:16 schreef MPG het volgende:
quote:
Komen jullie ook 17 mei?quote:Op vrijdag 20 maart 2009 19:16 schreef PeZu het volgende:
[..]
naast de tijd van je post, in de baggerlayout
quote:
Precies, als ze hier kan posten, kan ze stemmen ook!quote:Op vrijdag 20 maart 2009 19:32 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Jij bent weg, dat heb ik zwart op wit zien staan
waarquote:Op vrijdag 20 maart 2009 19:31 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
[..]
Komen jullie ook 17 mei?
quote:
Nu ben ik terugquote:Op vrijdag 20 maart 2009 19:32 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Jij bent weg, dat heb ik zwart op wit zien staan
Zandvoortquote:
aan de zeequote:
Die jaquote:
ik ga even tjekken want ik heb een mei een race weekend, geen idee maar wanneer dat wasquote:Op vrijdag 20 maart 2009 19:48 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Die jaBij DM thuis, met *zie hieronder* al op de gastenlijst.
En?? En?? En??quote:Op vrijdag 20 maart 2009 19:49 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik ga even tjekken want ik heb een mei een race weekend, geen idee maar wanneer dat was_!
mijn agenda is niet onlinequote:
quote:
ik bedoel meer dat degene die het weekendje heeft gepland niet online isquote:Op vrijdag 20 maart 2009 19:53 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]wtf?
![]()
Die sync je toch wel op je laptop ofzo? Of heb jij zonder internet geen agenda?
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 19:54 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik bedoel meer dat degene die het weekendje heeft gepland niet online is
Flesjequote:
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 19:58 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
o... zo ja.. dus
Maar ik zeg komen![]()
Es! Waar blijft jouw reactie dan?
Oh ja, als het een raceweekend is, dan zou ik het niet op zondag doenquote:Op vrijdag 20 maart 2009 19:49 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik ga even tjekken want ik heb een mei een race weekend, geen idee maar wanneer dat was_!
Sinds ik hem vanochtend benaderd heb!quote:
Lieve KG,quote:Op vrijdag 20 maart 2009 20:00 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Lieve Es,
17 Mei aanstaandeHebben we een gezellige terraszit/duinwandel/bbq/meet in zandvoort bij DM. Kom jij ook?
Liefs, KanisGunnik
Kom jij nu met een maar???quote:Op vrijdag 20 maart 2009 20:01 schreef DaMart het volgende:
[..]
Oh ja, als het een raceweekend is, dan zou ik het niet op zondag doen.
Het is een verrassing wat we gaan doen maar je moet wel je zwempak meenemenquote:Op vrijdag 20 maart 2009 20:00 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Lieve Es,
17 Mei aanstaandeHebben we een gezellige terraszit/duinwandel/bbq/meet in zandvoort bij DM. Kom jij ook?
Liefs, KanisGunnik
ik kijk geen f1quote:Op vrijdag 20 maart 2009 20:01 schreef DaMart het volgende:
[..]
Oh ja, als het een raceweekend is, dan zou ik het niet op zondag doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |