Huhquote:Op vrijdag 20 maart 2009 15:15 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Hebben jullie 17 mei al in de agenda staan?
Ohwquote:
Waarom niet?quote:
Ook goed, KSC minimeet danquote:Op vrijdag 20 maart 2009 15:27 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Waarom niet?
Het is trouwens KSC mini meet
KG meet heb ik met Muck gehad
En als we ons best doen Muck en MPG misschien ook welquote:Op vrijdag 20 maart 2009 15:28 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ook goed, KSC minimeet danmét KG, en DM, en Ikkes
Misschien wel... Binnenkort maar eens agenda's syncenquote:Op vrijdag 20 maart 2009 15:29 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
En als we ons best doen Muck en MPG misschien ook wel![]()
En Pha en Marc dan?
Heb hem gePM'dquote:Op vrijdag 20 maart 2009 15:31 schreef MPG het volgende:
[..]
Misschien wel... Binnenkort maar eens agenda's syncen.
Vergeet je die pinguin niet uit te nodigen?
is op een zondag, gewoon doenquote:Op vrijdag 20 maart 2009 15:31 schreef Fha het volgende:
Daar kan ik nu nog niks over zeggenMaar ik wil wel hoor
Ciao!quote:
Ook op zondag ben ik gewoon met mijn studie bezigquote:
Neem je boeken meequote:Op vrijdag 20 maart 2009 15:39 schreef Fha het volgende:
[..]
Ook op zondag ben ik gewoon met mijn studie bezig
Nee joh, dat kan toch nietquote:Op vrijdag 20 maart 2009 15:29 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
En als we ons best doen Muck en MPG misschien ook wel![]()
En Pha en Marc dan?
Hahahaquote:Op vrijdag 20 maart 2009 15:39 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Neem je boeken meePien en DM gaan wandelen, ik ga een biertje drinken op een terras en jij kunt erbij zitten met je boek
Lekker rustig
quote:
Waarschijnlijk in de duinen bij DMquote:Op vrijdag 20 maart 2009 15:41 schreef Fha het volgende:
[..]
Hahahanou zeg het me tegen die tijd nog maar een keer
![]()
Waar is het dan eigenlijk?
* KapiteinGasthof naam fles op gastenlijst schrijftquote:
Ik verhuis 30 april weer naar Nederland dus neequote:
Ohwja. Dus jij brengt me?quote:
BBQquote:Op vrijdag 20 maart 2009 15:45 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]We gaan bewijzen dat het kan
Als je nou ff meehelpt
[..]
Waarschijnlijk in de duinen bij DMMet bier en BBQ en een optionele duinwandeling met Pien en DM
Kutquote:Op vrijdag 20 maart 2009 15:46 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ik verhuis 30 april weer naar Nederland dus nee
Hij heeft een meisje hoorquote:
Nouja dus nu mag hij niet meer helemaal daar wonen van haar natuurlijkquote:Op vrijdag 20 maart 2009 15:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou en?Ik wil gewoon naar Oostenrijk
Dat kan toch?quote:Op vrijdag 20 maart 2009 15:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En ik wil hier graag wegquote:Op vrijdag 20 maart 2009 15:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jij ging toch zwemmen?quote:Op vrijdag 20 maart 2009 15:39 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Neem je boeken meePien en DM gaan wandelen, ik ga een biertje drinken op een terras en jij kunt erbij zitten met je boek
Lekker rustig
Waarom eigenlijk?quote:Op vrijdag 20 maart 2009 15:46 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ik verhuis 30 april weer naar Nederland dus nee
quote:
Gewoon doen dusquote:Op vrijdag 20 maart 2009 15:53 schreef Dr_Flash het volgende:
ik moet 16 mei al naar Alkmaar, en dan 17 mei naar Zandvoort? Kan beter daar in de buurt een hotelletje pakken
Jij kunt toch ook wel komen?quote:
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 15:58 schreef KapiteinGasthof het volgende:
PV staat nu op de gastenlijst, net PM gekregen!
Dus zeker:
- KG
- Pien
- DM
- Papier
- Fles
![]()
Misschien: MuckPG
Mits herinnering tegen die tijd enzo, volgens mijquote:Op vrijdag 20 maart 2009 15:59 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Ow Pha heeft net ook toegezegd toch?
Gewoon komenquote:Op vrijdag 20 maart 2009 15:59 schreef marcb1974 het volgende:
Ik kom ook wel hoor, tenminste, als de maaren, alsen en tenzijn niet komen
Ook zwemmenquote:Op vrijdag 20 maart 2009 15:57 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Jij ging toch zwemmen?
[..]
Waarom eigenlijk?
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 15:59 schreef Pien85 het volgende:
[..]
* Pien heeft nog weinig vertrouwen in een echte KSC meet
Oh ja, dat was hetquote:Op vrijdag 20 maart 2009 15:55 schreef Fha het volgende:
Nouja dus nu mag hij niet meer helemaal daar wonen van haar natuurlijk
inderdaadquote:Op vrijdag 20 maart 2009 15:59 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Mits herinnering tegen die tijd enzo, volgens mij
Als het een beetje lekker weer is wil ik wel even mee zwemmen ookquote:Op vrijdag 20 maart 2009 16:01 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ook zwemmenMaar ik kom terug omdat ik NL mis
Dat ik dat nog eens zou zeggen
Sorryquote:[..]
Ja zo gaat het niet lukken he...
Gewoon meehelpen!
Logisch tochquote:
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 15:59 schreef marcb1974 het volgende:
Ik kom ook wel hoor, tenminste, als de maaren, alsen en tenzijn niet komen
quote:
quote:Vakantiegangers melden zich bij hun Britse reisbureau met de vreemdste klachten. De Daily Telegraph maakte een top twintig. Wat dacht u bijvoorbeeld van: "Het strand was te zanderig". De volgende opmerkelijke klachten werden genoteerd.
1. Een man zag een overduidelijk opgewonden olifant bij een drinkplaats. Zijn huwelijksreis was volgens hem verpest omdat hij zich "zwaar onderbedeeld" voelde.
2. Een vrouw dreigde de politie te bellen omdat ze naar eigen zeggen door het hotelpersoneel in haar kamer was opgesloten. In werkelijkheid bleek ze het 'Do Not Disturb' label aan de binnenkant van de deur als een verbod te zien om haar kamer te verlaten.
3. "Het strand was te zanderig".
4. Een gast in een Australisch hotel klaagde dat de soep te dik en te sterk was. Hij bleek per ongeluk de vleessaus te hebben opgedronken...
5. "Topless zonnen op het strand zou verboden moeten worden. Mijn vakantie is verpest omdat mijn man de hele dag naar andere vrouwen zat te loeren."
6. "We kochten een Ray-Ban zonnebril bij een straatverkoper voor 5 euro. Deze bleek later nep te zijn...'
7. "Niemand had ons verteld dat er vissen in de zee zouden zwemmen. Onze kinderen zijn erg geschrokken.'
8. "Onze vlucht van Jamaica naar Engeland duurde ruim negen uur, terwijl de Amerikanen er maar drie uur over deden."
9. "Mijn verloofde en ik hadden een kamer geboekt met twee bedden. We kregen echter een tweepersoonsbed. Ik hou u nu verantwoordelijk voor het feit dat ik zwanger ben."
10. "In vergelijking met het driekamerappartement van onze vrienden was ons appartement met één kamer aanzienlijk kleiner".
11. "In de brochure stond: geen kappers op de locatie. Wij zijn kappers in opleiding, mogen we er nu dan wel komen?"
12. Over een vakantie in Spanje: "Er zijn te veel Spanjaarden, de receptioniste spreekt Spaans, het eten is Spaans en er zijn te veel buitenlanders."
13. "Het strand zag er niet uit zoals in de brochure. In de brochure is het geel, maar in het echt is het wit."
14. "We moesten buiten in de rij staan, zonder airconditioning."
15. "U bent als touroperator verplicht ons van tevoren te verwittigen van lawaaierige hotelgasten."
16. "Ik ben geprikt door een mug. Niemand had me gewaarschuwd dat ze prikken."
17. "Het zou in de folder vermeld moeten worden dat de lokale winkel geen lekkere koekjes verkoopt."
18. "Het is ronduit lui van de lokale winkeleigenaren om hun zaak 's middags te sluiten. Tijdens de siësta heb ik vaak dingen nodig, het zou verboden moeten worden."
19. "Bijna elk restaurant dat ik tijdens mijn reis naar Goa (India) tegenkwam had, tot mijn walging, curry op het menu. Ik hou helemaal niet van scherp eten."
20. "We hadden een excursie geboekt naar een waterpark. Maar niemand had ons verteld dat we een zwembroek en handdoek mee moesten nemen." (eb)
Jaaaa dat zou ik ook zeggenquote:Op vrijdag 20 maart 2009 16:06 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Das toevallig. Ik ben haar pas een week nadat ik besloten heb naar NL te komen tegengekomen
Dat moet een behoorlijk grote plak zijn danquote:Op vrijdag 20 maart 2009 16:07 schreef Fha het volgende:
[..]
Jaaaa dat zou ik ook zeggenJe zit onder de plak schat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |