Je kunt natuurlijk wel 'm lekker laten kleuren. Altijd leukquote:Op vrijdag 20 maart 2009 14:44 schreef Rewimo het volgende:
Christan heeft op school onlangs de Engelse versie geleerdJammer dat ie al te oud is om mee te doen.
Da's waar, hij vindt 'm leuk en wil hem graag inkleurenquote:Op vrijdag 20 maart 2009 14:48 schreef Suzanna het volgende:
Je kunt natuurlijk wel 'm lekker laten kleuren. Altijd leuk
Wil je me dr tekening Pm'men of mailen? Ik kan em weer niet zienquote:Op vrijdag 20 maart 2009 18:17 schreef Troel het volgende:
Ruben is al klaarHelemaal zelf gedaan, ik heb niet geholpen
![]()
[ afbeelding ]
Het kan zijn dat het door de scan lelijker is geworden, jullie snappen natuurlijk wel dat Picasso hier jaloers op zou zijn
Als je niet klikt op het plaatje, maar het linkje pakt krijg je hem groter. Maar ik vond het formaat wel bij het formaat van Ruben passenquote:Op vrijdag 20 maart 2009 21:09 schreef Nijna het volgende:
Appelsap, jij hebt em mooi groot afgedrukt of niet?
Ik kreeg maar een klein rupsje als in, half A4-tje. Mooi gekleurd door Damian trouwens.
Ik heb geen scanner, is een foto van de tekening ook goed? Anders ga ik de buurvrouw even vragen of zij wel kan scannen... Eerst kind maar aan het kleuren zetten denk ik...
Haha, dat had ik er eerst ook nog bij willen zetten, dat het niet echt weer is voor kleurwedstrijden!quote:Op vrijdag 20 maart 2009 21:25 schreef bixister het volgende:
oja, knutselen vindt ie wel leuk. maar met dit weer speelt ie liever buiten.
met photoshop is het blauwe er ook wel grotendeels uit te krijgen:quote:Op zaterdag 21 maart 2009 21:15 schreef Nijna het volgende:
Ik ga morgen nog even een nieuwe foto van Mirte haar tekening maken, kijken of die wat minder blauw uitslaat...
Lief aangeboden maar ben bang dat we het dan ook niet gaan redden. Hopelijk hebben we woensdag even een uurtje vrij om te gaan frobelenquote:Op zaterdag 21 maart 2009 14:26 schreef lcicle het volgende:
M@x, ik wil je wel een paar kleurplaten opsturen. PM me je adres maar, als je wilt, dan doe ik ze vandaag nog op de bus.
Leuk die stickers eroverheenquote:Op zondag 22 maart 2009 20:30 schreef Babygirl het volgende:
Lurker komt mét zoon onder steen vandaan. Voor Rupsjenooitgenoeg doen we alles![]()
Niels is 3 jaar en 9 mnd.
[ afbeelding ]
Ik hoop dat het plaatsen lukt. Het is een foto (met mobiel) van de kleurplaat.
Niels is gaaf !quote:Op zondag 22 maart 2009 20:45 schreef Babygirl het volgende:
@amaranta
Wat grappig zo ging het idd. Hij heeft een heel dierenpark erbij geplakt anders was de rups zo alleen.
Alleen de ofifant stond voor de rups dus ja dan kan je niet meer verder kleuren...
Ah gelukkig! We hebben hier dus geen printer! We gaan painten! (zonder emmertjequote:Op zaterdag 21 maart 2009 18:52 schreef Brighteyes het volgende:
Wat lief Icicle!![]()
De drie wijven wijzen (waarvan maar eentje uit het oosten) hebben even overlegd en als printen nou echt niet gaat luken mag het evt. ook wel met de computer ingekleurd worden, zolang dat met de 'pen' gebeurd en neit met dat emmertje dat gelijk hele vakjes dicht kleurt.![]()
heel mooi inderdaad!quote:
jelief & mikeAir vallen buiten de leeftijdscategorie, maar anders hadden ze er inderdaad wel een prijs mee verdiend wat mij betreft!quote:En dat heeeeeeeeel erg mooi geknutselde rupsje daarboven:
Waar staat dat?quote:Op maandag 30 maart 2009 12:31 schreef _Ingrid_ het volgende:
Wat leuk dat Kim gewonnen heeft! Bedankt! De anderen ook gefeliciteerd!
quote:Op maandag 30 maart 2009 11:59 schreef Brighteyes het volgende:
And we have a winner!Of beter... 12 winnaars!
Na lang beraad is de jury van 4 (Lois, Rocka, BrandX en ikzelf) tot de volgende uitslag gekomen!
0-3
1. Nathan - Rupsje Knuffel
2. Anna v Yppy - Prentenboek
3. Sophie - Rupsje Knuffel
4. Kim - kleurboek
5. Eva - kalender
6. Quinten - kalender
en dan voor 3-6 het volgende:
1. Tristan - Pop-up boek
2. Piet - Prentenboek
3. Niels - Prentenboek
4. Noah - kleurboek
5. Trio van Suzanna - kleurboek
6. Morris - kalender
Gefeliciteerd winnaars!
De meeste winnende kindjes hadden 3 of 4 stemmen en er waren erg veel runners up met 1 of 2 stemmen. Lastige keuze, maar het is ons toch best aardig gelukt.
BE heeft ons adres nog wel als het goed is. Ook staat deze in de DPS, daar heeft de hele crew toegang tot toch?quote:Op maandag 30 maart 2009 20:11 schreef Lois het volgende:
Suus![]()
We zijn nog even in afwachting van hoe en op welke manier de adressen moeten worden doorgegeven. Als ik dat weet horen jullie het gelijk oke? Ik wil even de handigste manier afspreken met de PR.
quote:Op maandag 30 maart 2009 19:46 schreef Ireth het volgende:
"Suus, je hebt niets gewonnen..."
"waarmee?"
"Met de rupsje nooit genoeg kleurwedstrijd.."
"Ow gelukkig..."
""
"Ja ik vind die rups toch niet leuk!"
""
Ben ik dus blij dat de prijsjes naar andere kindjes gaan!Gefeliciteerd!
Ehm nee... Ik heb het niet in mijn dagboek gezet en mijn PM box gaat af en toe zeer rigoreus leeg!quote:Op maandag 30 maart 2009 20:16 schreef Djeez het volgende:
[..]
BE heeft ons adres nog wel als het goed is. Ook staat deze in de DPS, daar heeft de hele crew toegang tot toch?
quote:Op maandag 30 maart 2009 19:46 schreef Ireth het volgende:
"Suus, je hebt niets gewonnen..."
"waarmee?"
"Met de rupsje nooit genoeg kleurwedstrijd.."
"Ow gelukkig..."
""
"Ja ik vind die rups toch niet leuk!"
""
Ben ik dus blij dat de prijsjes naar andere kindjes gaan!Gefeliciteerd!
Die kent ze helemaal niet, moet ze eerst een keertje met 'm spelenquote:
Zullen we Simon er zelf een keer komen opschrijven dan?quote:Op dinsdag 31 maart 2009 16:14 schreef YPPY het volgende:
Dat is wel leuk! Ga ik al d'r vriendinnetjes d'r op zetten.En Simon en Thies natuurlijk.
![]()
We kunnen hierna nooit meer een prijs winnen?quote:Op dinsdag 31 maart 2009 22:59 schreef Brighteyes het volgende:
Dit is slechts voor 1-malig gebruik uiteraard!
Nou, dat dacht Kim ook al, al is het bij haar dan het kleurboek.quote:Op vrijdag 17 april 2009 22:33 schreef beefcake het volgende:
Ik ben niet ongeduldig hoor, maar zijn de prijzen al verstuurd?![]()
Ik hoop van niet, anders is Quintens kalender kwijt
quote:Op dinsdag 21 april 2009 21:14 schreef snoopy het volgende:
Kan gebeuren tochIk vind het allang leuk dat we iets gewonnen hebben
quote:Op dinsdag 21 april 2009 21:14 schreef snoopy het volgende:
Kan gebeuren tochIk vind het allang leuk dat we iets gewonnen hebben
Fiets gaat daar nu over toch? Als hij het binnenheeft, mag hij het wel komen langsbrengen. Wij wonen vlak achter hem. Kan hij Tyler ook es zien...quote:Op dinsdag 21 april 2009 20:34 schreef Brighteyes het volgende:
Ach, je hebt te maken met derden en dan ben je soms afhankelijk van hoe zij te werk gaan.
In dit geval, hoor ik net, was er een misverstand tussen PR en de uitgever. De uitgever gaat alles zelf versturen, maar pas als zij het binnen hebben. Blijkbaar hebben zij zelf geen voorraad van de spullen en wachten zij ook nog op levering.
Nog even geduld dus...
Nee hij heeft geen flauw idee.quote:Op donderdag 7 mei 2009 11:09 schreef RockabeIIa het volgende:
Leuk zeg!Weet hij nog waarvoor hij de prijs heeft gekregen?
't Is maar net hoe je het bekijkt.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 13:04 schreef Brighteyes het volgende:
Jullie zitten natuurlijk ook wel heel ver weg spuug.![]()
Dan hoop ik dat ie er vóór Sinterklaas is.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 13:28 schreef Lois het volgende:
Weet je hoe lang een rupsje daarover doet joh, helemaal naar jou huis?
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 13:28 schreef Lois het volgende:
Weet je hoe lang een rupsje daarover doet joh, helemaal naar jou huis?
Nou, dat valt heus wel mee hoor.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 21:57 schreef Djeez het volgende:
* Djeez vermoedt dat de postbode nu aan het kleuren is....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |