Je kunt natuurlijk wel 'm lekker laten kleuren. Altijd leukquote:Op vrijdag 20 maart 2009 14:44 schreef Rewimo het volgende:
Christan heeft op school onlangs de Engelse versie geleerdJammer dat ie al te oud is om mee te doen.
Da's waar, hij vindt 'm leuk en wil hem graag inkleurenquote:Op vrijdag 20 maart 2009 14:48 schreef Suzanna het volgende:
Je kunt natuurlijk wel 'm lekker laten kleuren. Altijd leuk
Wil je me dr tekening Pm'men of mailen? Ik kan em weer niet zienquote:Op vrijdag 20 maart 2009 18:17 schreef Troel het volgende:
Ruben is al klaarHelemaal zelf gedaan, ik heb niet geholpen
![]()
[ afbeelding ]
Het kan zijn dat het door de scan lelijker is geworden, jullie snappen natuurlijk wel dat Picasso hier jaloers op zou zijn
Als je niet klikt op het plaatje, maar het linkje pakt krijg je hem groter. Maar ik vond het formaat wel bij het formaat van Ruben passenquote:Op vrijdag 20 maart 2009 21:09 schreef Nijna het volgende:
Appelsap, jij hebt em mooi groot afgedrukt of niet?
Ik kreeg maar een klein rupsje als in, half A4-tje. Mooi gekleurd door Damian trouwens.
Ik heb geen scanner, is een foto van de tekening ook goed? Anders ga ik de buurvrouw even vragen of zij wel kan scannen... Eerst kind maar aan het kleuren zetten denk ik...
Haha, dat had ik er eerst ook nog bij willen zetten, dat het niet echt weer is voor kleurwedstrijden!quote:Op vrijdag 20 maart 2009 21:25 schreef bixister het volgende:
oja, knutselen vindt ie wel leuk. maar met dit weer speelt ie liever buiten.
met photoshop is het blauwe er ook wel grotendeels uit te krijgen:quote:Op zaterdag 21 maart 2009 21:15 schreef Nijna het volgende:
Ik ga morgen nog even een nieuwe foto van Mirte haar tekening maken, kijken of die wat minder blauw uitslaat...
Lief aangeboden maar ben bang dat we het dan ook niet gaan redden. Hopelijk hebben we woensdag even een uurtje vrij om te gaan frobelenquote:Op zaterdag 21 maart 2009 14:26 schreef lcicle het volgende:
M@x, ik wil je wel een paar kleurplaten opsturen. PM me je adres maar, als je wilt, dan doe ik ze vandaag nog op de bus.
Leuk die stickers eroverheenquote:Op zondag 22 maart 2009 20:30 schreef Babygirl het volgende:
Lurker komt mét zoon onder steen vandaan. Voor Rupsjenooitgenoeg doen we alles![]()
Niels is 3 jaar en 9 mnd.
[ afbeelding ]
Ik hoop dat het plaatsen lukt. Het is een foto (met mobiel) van de kleurplaat.
Niels is gaaf !quote:Op zondag 22 maart 2009 20:45 schreef Babygirl het volgende:
@amaranta
Wat grappig zo ging het idd. Hij heeft een heel dierenpark erbij geplakt anders was de rups zo alleen.
Alleen de ofifant stond voor de rups dus ja dan kan je niet meer verder kleuren...
Ah gelukkig! We hebben hier dus geen printer! We gaan painten! (zonder emmertjequote:Op zaterdag 21 maart 2009 18:52 schreef Brighteyes het volgende:
Wat lief Icicle!![]()
De drie wijven wijzen (waarvan maar eentje uit het oosten) hebben even overlegd en als printen nou echt niet gaat luken mag het evt. ook wel met de computer ingekleurd worden, zolang dat met de 'pen' gebeurd en neit met dat emmertje dat gelijk hele vakjes dicht kleurt.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |