Die kent ze helemaal niet, moet ze eerst een keertje met 'm spelenquote:
Zullen we Simon er zelf een keer komen opschrijven dan?quote:Op dinsdag 31 maart 2009 16:14 schreef YPPY het volgende:
Dat is wel leuk! Ga ik al d'r vriendinnetjes d'r op zetten.En Simon en Thies natuurlijk.
![]()
We kunnen hierna nooit meer een prijs winnen?quote:Op dinsdag 31 maart 2009 22:59 schreef Brighteyes het volgende:
Dit is slechts voor 1-malig gebruik uiteraard!
Nou, dat dacht Kim ook al, al is het bij haar dan het kleurboek.quote:Op vrijdag 17 april 2009 22:33 schreef beefcake het volgende:
Ik ben niet ongeduldig hoor, maar zijn de prijzen al verstuurd?![]()
Ik hoop van niet, anders is Quintens kalender kwijt
quote:Op dinsdag 21 april 2009 21:14 schreef snoopy het volgende:
Kan gebeuren tochIk vind het allang leuk dat we iets gewonnen hebben
quote:Op dinsdag 21 april 2009 21:14 schreef snoopy het volgende:
Kan gebeuren tochIk vind het allang leuk dat we iets gewonnen hebben
Fiets gaat daar nu over toch? Als hij het binnenheeft, mag hij het wel komen langsbrengen. Wij wonen vlak achter hem. Kan hij Tyler ook es zien...quote:Op dinsdag 21 april 2009 20:34 schreef Brighteyes het volgende:
Ach, je hebt te maken met derden en dan ben je soms afhankelijk van hoe zij te werk gaan.
In dit geval, hoor ik net, was er een misverstand tussen PR en de uitgever. De uitgever gaat alles zelf versturen, maar pas als zij het binnen hebben. Blijkbaar hebben zij zelf geen voorraad van de spullen en wachten zij ook nog op levering.
Nog even geduld dus...
Nee hij heeft geen flauw idee.quote:Op donderdag 7 mei 2009 11:09 schreef RockabeIIa het volgende:
Leuk zeg!Weet hij nog waarvoor hij de prijs heeft gekregen?
't Is maar net hoe je het bekijkt.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 13:04 schreef Brighteyes het volgende:
Jullie zitten natuurlijk ook wel heel ver weg spuug.![]()
Dan hoop ik dat ie er vóór Sinterklaas is.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 13:28 schreef Lois het volgende:
Weet je hoe lang een rupsje daarover doet joh, helemaal naar jou huis?
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 13:28 schreef Lois het volgende:
Weet je hoe lang een rupsje daarover doet joh, helemaal naar jou huis?
Nou, dat valt heus wel mee hoor.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 21:57 schreef Djeez het volgende:
* Djeez vermoedt dat de postbode nu aan het kleuren is....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |