quote:Op vrijdag 20 maart 2009 13:23 schreef Trannellius het volgende:
Ik blijf mij eigenlijk afvragen waarom je die sig hebt. Wat is volgens jou de precieze connectie tussen die 3 personen?
Ik moet eerlijk zeggen dat ik totaal geen enkele overeenkomst tussen die 2 ziequote:Op vrijdag 20 maart 2009 13:24 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]!!!
adolf hitler en theo van gogh
Mensen die aan het uitdragen van hun extreme denkbeelden tenonder zullen gaan.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 13:23 schreef Trannellius het volgende:
Ik blijf mij eigenlijk afvragen waarom je die sig hebt. Wat is volgens jou de precieze connectie tussen die 3 personen?
Ah, zo. Ik had zelf het idee dat jij dacht dat Hitler door een Jood was vermoord (die mensen bestaan echtquote:Op vrijdag 20 maart 2009 13:28 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Mensen die aan het uitdragen van hun extreme denkbeelden tenonder zullen gaan.
Maargoed, ik zal de sig ff op iets anders stellen, ben 'm eigenlijk wel zat.
Ok.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 13:28 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Mensen die aan het uitdragen van hun extreme denkbeelden tenonder zullen gaan.
Maargoed, ik zal de sig ff op iets anders stellen, ben 'm eigenlijk wel zat.
Sex met een ijsbeer, da's pas koud!quote:Op vrijdag 20 maart 2009 13:42 schreef Quir het volgende:
Koud? Koud?!
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 13:53 schreef Nembrionic het volgende:
Ik kom in dit topic
hopend op een mooi plot
maar helaas, het topic is kut
dus gooi maar op slot
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[quote][img=12,12]http://i.fokzine.net/templates/new/i/p/1.gif[/img] Op dinsdag 2 juni 2009 02:28 schreef 8D het volgende:
Netzoals die mensen die nog aan het posten zijn rond deze tijd op Fok! Kansloos gewoon :') !
[/quote]
DJ-dav-Vquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 15:11 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
DJ-dav-V
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[quote][img=12,12]http://i.fokzine.net/templates/new/i/p/1.gif[/img] Op dinsdag 2 juni 2009 02:28 schreef 8D het volgende:
Netzoals die mensen die nog aan het posten zijn rond deze tijd op Fok! Kansloos gewoon :') !
[/quote]
maanvisquote:Op vrijdag 20 maart 2009 13:21 schreef Maanvis het volgende:
Het zonnetje schijnt.
De lucht is blauw.
Ik kom zonder jas buiten,
En ik verrek van de kou
Hoe kan men iets friet noemen wat patat is? (Lakitu, 2009)quote:Op vrijdag 20 maart 2009 16:34 schreef Maanvis het volgende:
Patat is het niet,
Het is absoluut friet.
Tenminste, in mijn ogen
is een patatzegger een miet.
Diep.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 16:37 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Hoe kan men iets friet noemen wat patat is? (Lakitu, 2009)
M'n verzamelde werk ligt sinds kort in de boekwinkels.quote:
Je zou een zwart-wit foto van een filosoof of wetenschapper moeten nemen als icon, en een ondertitel in het Latijn.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 16:40 schreef Lakitu het volgende:
[..]
M'n verzamelde werk ligt sinds kort in de boekwinkels.
Nee, dat schrikt de smatjes af.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 16:41 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Je zou een zwart-wit foto van een filosoof of wetenschapper moeten nemen als icon, en een ondertitel in het Latijn.
Ik zie een vrouw buiten.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 16:38 schreef Mendeljev het volgende:
Het zonnetje schijnt
Moderators zijn blauw
Alle nerds zitten in dit topic
En buiten zie ik geen enkele vrouw
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |