TO skillsquote:
Dag hoor!quote:
Oh noooooooooesquote:Op vrijdag 20 maart 2009 13:23 schreef BobbyB het volgende:
We hadden niet eens krentenbollen bij de lunch
ninja-editquote:
Gewoon brood.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 13:24 schreef Hetiszover het volgende:
[..]
Oh noooooooooes![]()
Wat heb je dan gegeten?
Een vegabol?
Jawel, met jas aanquote:Op vrijdag 20 maart 2009 13:25 schreef Krentenbol. het volgende:
De zon mag dan schijnen, maar 8 graden is nog geen in de tuin lig weer.
Dan moet je haar klappenquote:Op vrijdag 20 maart 2009 13:28 schreef Skaff-a het volgende:
M`n vriendin begint te bitchen dat ik blow...
Sla haar gewoon in elkaar en sluit d'r op in de kelder.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 13:28 schreef Skaff-a het volgende:
Uitmaken.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 13:28 schreef Skaff-a het volgende:
quote:
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 13:28 schreef Skaff-a het volgende:
quote:
Voor vrouwen is dat prima, anders drogen jullie op in de zon.quote:
Zonquote:
Ik zit in de zon, maar dan binnen.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 13:33 schreef Adelante het volgende:
[..]
Voor vrouwen is dat prima, anders drogen jullie op in de zon.
Vooral krentenbollen, die worden dan zo hard en taai.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 13:33 schreef Adelante het volgende:
[..]
Voor vrouwen is dat prima, anders drogen jullie op in de zon.
Beetje? Dus het kan allemaal nog net?quote:
Goed insmeren als ik in de zon lig.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 13:35 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Vooral krentenbollen, die worden dan zo hard en taai.
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 13:38 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Goed insmeren als ik in de zon lig.
Vertel nog eens over dat insmerenquote:Op vrijdag 20 maart 2009 13:38 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Nee, niet weerquote:Op vrijdag 20 maart 2009 13:39 schreef Hetiszover het volgende:
[..]
Vertel nog eens over dat insmeren
Ik wist dat je dat zou postenquote:
Huidtype 1quote:Op vrijdag 20 maart 2009 13:39 schreef Hetiszover het volgende:
[..]
Vertel nog eens over dat insmeren
Krentenbollen liggen bij ons gewoon in de broodtrommel hoor...quote:Op vrijdag 20 maart 2009 13:38 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 13:45 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
Krentenbollen liggen bij ons gewoon in de broodtrommel hoor...
Bij ons blijven ze gewoon in de plastic zak zitten.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 13:45 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
Krentenbollen liggen bij ons gewoon in de broodtrommel hoor...
Moet ik nu die quote plaatsen of wat?quote:Op vrijdag 20 maart 2009 13:47 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Jij bijt zeker ook in krentenbollen.
Picsquote:Op vrijdag 20 maart 2009 13:38 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Naar eigen inzicht.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 13:48 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Moet ik nu die quote plaatsen of wat?
quote:
Da's wel erg jong.quote:
Mijn posts komen niet aan.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 13:52 schreef BobbyB het volgende:
Zelfs m'n posts komen in de verkeerde volgorde aan.
Da's sunde.quote:
Bron.quote:5 gewonden bij schietpartij school Frankrijk
Bij een schietpartij op een kleuterschool in Frankrijk zijn vijf gewonden gevallen.
Een man schoot met een luchtbuks op moeders die in Lyon hun kinderen afhaalden.
Wat een rare mensen lopen er toch rond.quote:
Schoot hij er daarom op denk je?quote:Op vrijdag 20 maart 2009 13:54 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Wat een rare mensen lopen er toch rond.
quote:
ervaringquote:
Mensen die denken dat 1 persoon representatief is voor een heel landquote:
Dat dusquote:Op vrijdag 20 maart 2009 14:03 schreef Hetiszover het volgende:
[..]
Mensen die denken dat 1 persoon representatief is voor een heel land
wilders is representatief voor nl hoorquote:Op vrijdag 20 maart 2009 14:03 schreef Hetiszover het volgende:
[..]
Mensen die denken dat 1 persoon representatief is voor een heel land
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 14:08 schreef Hetiszover het volgende:
In Frankrijk zijn wel mooie meisjes vind ik.
quote:
quote:
Ik zit nu met oordoppen in Last.fm te luisteren, want van die muziek krijg ik de kriebels.quote:
Beetje vreemd dat je er naar luistert als je er de kriebels van krijgt.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 14:15 schreef BobbyB het volgende:
Ik zit nu met oordoppen in Last.fm te luisteren, want van die muziek krijg ik de kriebels.
Top ideequote:Op vrijdag 20 maart 2009 14:15 schreef BobbyB het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ik zit nu met oordoppen in Last.fm te luisteren, want van die muziek krijg ik de kriebels.
Van de radio, kuttebol.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 14:16 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Beetje vreemd dat je er naar luistert als je er de kriebels van krijgt.
Ik weet wel waar het nummer over gaat, maar het is gewoon een afschuwelijk nummer.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 14:18 schreef Cybey het volgende:
http://en.wikipedia.org/wiki/Human_(The_Killers_song)
http://www6.islandrecords.com/site/artist_bio.php?artist_id=547
Uitleg waar het nummer over gaat voor de dommere mensen onder ons
Dan waren die links niet voor jou bedoeldquote:Op vrijdag 20 maart 2009 14:23 schreef BobbyB het volgende:
Ik weet wel waar het nummer over gaat, maar het is gewoon een afschuwelijk nummer.
Presenteren.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 14:27 schreef Fascination het volgende:
Ik moest vanmorgen een presentatie houden en ik was geeneens extreem zenuwachtig.Ik begin het leren.
Eindelijk.
Ja walgelijk he. Ik snap niet dat sommigen dat voor hun plezier doen.quote:
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 14:25 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Dus als je naar de TV luistert niet?
Ben je een nederhopper? Nooit van je gedacht.quote:
quote:
Ik las "penetreren".quote:
Alleen maar Nederhop voor mijquote:Op vrijdag 20 maart 2009 14:32 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ben je een nederhopper? Nooit van je gedacht.
quote:
Kan je ook niks aan doen. Vraag maar aan Emimich wat er mee bedoeld wordquote:Op vrijdag 20 maart 2009 14:29 schreef Krentenbol. het volgende:
[KLB] nieuwe kaste begin april
Ik snap het niet.
Ies humor. Dat vinden tenminste al die grootse geesten die ONZ bevolken.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 14:29 schreef Krentenbol. het volgende:
Ik snap het niet.
is die niet geband ?quote:Op vrijdag 20 maart 2009 14:34 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Kan je ook niks aan doen. Vraag maar aan Emimich wat er mee bedoeld word
Ik vraag het nu aan jou.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 14:34 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Kan je ook niks aan doen. Vraag maar aan Emimich wat er mee bedoeld word
Kijk eens boven jequote:
Een kast?quote:Op vrijdag 20 maart 2009 14:34 schreef Emimich het volgende:
[..]
Ies humor. Dat vinden tenminste al die grootse geesten die ONZ bevolken.
Ik heb geen zin om dat uit te leggen, en Mister Kaste himself is al aanwezig, dus kan ie dat mooi zelf doen.quote:
quote:
glazen plafond hierquote:
Last.fm ging net ook al kerstmuziek afspelenquote:
Je doet maar.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 14:39 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
* Krentenbol. zet BobbyB in de abo negeer lijst.
Ja, ja. Kaste lijkt op kast en uit de kast komen homo's. Oftewel al die KLB'ers moeten nog uit de kast komen!!11!1!!11!quote:
Vraag aan de kemperveen die is de kaste koningquote:Op vrijdag 20 maart 2009 14:39 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
* Krentenbol. zet BobbyB in de abo negeer lijst.
Dat is dan waarschijnlijk een topic dat de 5 pagina's gaat halen in ONZ.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 14:39 schreef Emimich het volgende:
Ja, ja. Kaste lijkt op kast en uit de kast komen homo's. Oftewel al die KLB'ers moeten nog uit de kast komen!!11!1!!11!![]()
![]()
Pas maar uit (quote:Op vrijdag 20 maart 2009 14:40 schreef Gupje het volgende:
[..]
Vraag aan de kemperveen die is de kaste koning
Is dát de grap?quote:Op vrijdag 20 maart 2009 14:39 schreef Emimich het volgende:
[..]
Ja, ja. Kaste lijkt op kast en uit de kast komen homo's. Oftewel al die KLB'ers moeten nog uit de kast komen!!11!1!!11!![]()
![]()
Tsjah, iedereen heeft nou eenmaal verschillende manieren om hun frustratie en minderwaardigheidscomplex te uiten.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 14:44 schreef Krentenbol. het volgende:
Dan ga ik maar foto's van kasten posten en er heel groot 'HAHAHAHA' bij zetten.
Gezellig?quote:
Daar sta ik nog in kaste 3quote:Op vrijdag 20 maart 2009 14:46 schreef Hetiszover het volgende:
De enige échte KLB-kaste (versie 06-11-08)
Heeft Emimich gezegd dat er in april een nieuwe komt danquote:Op vrijdag 20 maart 2009 14:48 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Daar sta ik nog in kaste 3benieuwd waar ik in april sta
Dat jij "klussen" enkel kent van het hoereren, wil niet zeggen dat dat de enige betekenis is.quote:
Ik zou gewoon proberen niet op m'n bek getimmerd te worden.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 14:48 schreef postmortum het volgende:
hey weten jullie of cz mijn gebit vergoed als ik een vechtpartij terecht kom ?
Volgens mij wel.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 14:48 schreef postmortum het volgende:
hey weten jullie of cz mijn gebit vergoed als ik een vechtpartij terecht kom ?
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 14:48 schreef Hetiszover het volgende:
[..]
Heeft Emimich gezegd dat er in april een nieuwe komt dan?
okquote:
Verwacht je klappen danquote:
Waarom zou je dat doen.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 14:52 schreef Hetiszover het volgende:
Mooie foto's van mooie meisjes om de lente te beginnen![]()
http://www.flickr.com/pho(...)57600137827257/show/
Users die niks te doen hebben, kunnen daarnaar kijkenquote:
En dan?quote:
Ik bedoel als meid daar gaan staan. Moet je toch geen zelfrespect meer hebben.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 14:55 schreef Hetiszover het volgende:
[..]
Users die niks te doen hebben, kunnen daarnaar kijken
Oh dat. Nee, dat snap ik ook niet helemaal.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 14:57 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Ik bedoel als meid daar gaan staan. Moet je toch geen zelfrespect meer hebben.
Mm echt mooi vind ik ze niet.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 14:52 schreef Hetiszover het volgende:
Ik had ook niet echt goed gekeken eerlijk gezegdquote:
Het wordt echt tijd om met de bezem door de kaste heen te gaan. Nieuwe mensen erin, oude eruit en veel wisselingen.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 14:48 schreef BobbyB het volgende:
Daar sta ik nog in kaste 3benieuwd waar ik in april sta
Komt m'n vriendin weer thuisquote:
hmm ja en neequote:
Geenstijl.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 14:52 schreef Hetiszover het volgende:
En sommige moeten een betere bikini kopen, die bij hun kruis niet omlaag hangt en hun bilspleet niet erboven uit komt.quote:
Waar zit ze nu danquote:
Grappige typoquote:Op vrijdag 20 maart 2009 15:01 schreef postmortum het volgende:
[..]
hmm ja en neebanavond is er de derby fsc - vvv in de 1ste divisie. normaal gesproken valt het wel mee , maar ik lees net dat er roda supporters in het uitvak zullen ziiten en dat de fusie bijna er door is
ik doe niks inquote:Op vrijdag 20 maart 2009 15:02 schreef Hetiszover het volgende:
[..]
Grappige typo
Maar goed, je hebt dan inderdaad kans dat er klappen vallen. Doe anders zo'n hockeybitje in
Die ene bikini vind ik wel mooi, die blauw wit gestreepte. Maar inderdaad, stijlloos bij de meesten.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 15:01 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
En sommige moeten een betere bikini kopen, die bij hun kruis niet omlaag hangt en hun bilspleet niet erboven uit komt.
Sin with Sebastian!quote:Op vrijdag 20 maart 2009 15:05 schreef Fascination het volgende:
Whehe ik word bij last.fm toegevoegd door een 28jarige Duitser die naar Sin with Sebastian luistert.![]()
Los Angeles.quote:
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 15:01 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
En sommige moeten een betere bikini kopen, die bij hun kruis niet omlaag hangt en hun bilspleet niet erboven uit komt.
Waarom kick je dat topic dan ook in godsnaam?quote:Op vrijdag 20 maart 2009 15:14 schreef Hetiszover het volgende:
Ik krijg een ban
Yvonne is een tijdje afwezig van Fok!..
Weet ik ook niet, vlaag van verstandsverbijstering.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 15:16 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Waarom kick je dat topic dan ook in godsnaam?
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 15:18 schreef Fascination het volgende:
Foto zaad op iemands gezicht: mag posten of niet?
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 15:18 schreef Fascination het volgende:
Foto zaad op iemands gezicht: mag posten of niet?
BT.quote:
ijsmeisquote:
Nee manquote:
janetjequote:
TheSorrow, dacht ik. Maar er zullen wel meerdere zijn die dat gedaan hebben.quote:
Ja, het was idd TheSorrow.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 15:23 schreef BobbyB het volgende:
TheSorrow, dacht ik. Maar er zullen wel meerdere zijn die dat gedaan hebben.
[KLB BAGGER SC #118] Waar je er afvliegt als je te ver gaatquote:Op vrijdag 20 maart 2009 15:23 schreef postmortum het volgende:
wie heeft de orginele foto nog , want deze is een betjee nbesmeurd
Havoquote:Op vrijdag 20 maart 2009 15:23 schreef Afhaalchinees het volgende:
wow ik wou even wat posten op fok want ik zit nu op school en een klasgenoot kan op internet met zijn telefoon
Ook nog eens een spuuglelijke foto.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 15:25 schreef BobbyB het volgende:
[KLB BAGGER SC #118] Waar je er afvliegt als je te ver gaat
Emimich.quote:
is dat BT?quote:Op vrijdag 20 maart 2009 15:25 schreef BobbyB het volgende:
[..]
[KLB BAGGER SC #118] Waar je er afvliegt als je te ver gaat
Ja.quote:
Serieus? Zo warm is het nu ook weer niet.quote:
Opslaan als...quote:
Ik vind het nog best koud buiten.quote:
Hier wel. ROTTERDAAAAAMMMMMMMMMMMM. uitlaatgassen. geen ozonlaag.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 15:30 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Serieus? Zo warm is het nu ook weer niet.
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 15:32 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Hier wel. ROTTERDAAAAAMMMMMMMMMMMM. uitlaatgassen. geen ozonlaag.
Ze vond de foto zelf anders ook afschuwelijk, daarom postte Sackboy die steeds.quote:
Komt door die duvelse wind.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 15:31 schreef Fascination het volgende:
Ik vind het nog best koud buiten.
Ja maar Emimich moest het er nog even bij vermelden he.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 15:34 schreef BobbyB het volgende:
[..]
![]()
![]()
[..]
Ze vond de foto zelf anders ook afschuwelijk, daarom postte Sackboy die steeds.
Hier spreekt een man die zijn klassiekers kent.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 15:34 schreef BobbyB het volgende:
Ze vond de foto zelf anders ook afschuwelijk, daarom postte Sackboy die steeds.
quote:Op maandag 5 mei 2008 13:34 schreef TheSorrow het volgende:
Ik was net voor dit topic al klaargekomen, helaas.
IK OOK IHIHIHIHIHIHquote:Op vrijdag 20 maart 2009 15:36 schreef Hetiszover het volgende:
Ik krijg stijve tepels als ik buiten loop zonder jas
Ik ga de voorspelbare grap maar niet makenquote:
Pfoe, heb ik even een mooie timing zegquote:
Gewoon een link naar een post uit het verleden. Er staat trouwens nu ook een vergelijkbare foto in FB.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 15:45 schreef Breathtaking het volgende:
Pfoe, heb ik even een mooie timing zegvroeg me al af wanneer die foto weer op zou duiken.
Toch maar even kijken of iemand die weg kan halen voor me, of zou je dat zelf willen doen?
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 15:48 schreef McFearless het volgende:
Ik wil eens buiten kijken, wie wil me helpen met deze moeilijke stap?
Ik. *handje pakt*quote:Op vrijdag 20 maart 2009 15:48 schreef McFearless het volgende:
Tja, een kinderhand is snel gevuldquote:
Ik gniffelde.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 15:49 schreef Emimich het volgende:
Hoe hypocriet dat BT nota bene begint te zeuren over een foto waarop ze bewust geblurred is.
Ik zou eerst beginnen met naar buiten kijken door het raam. Daarna misschien even met Google Streetview virtueel door een straat lopen. Als het je dan niet bevalt heb je in ieder geval geen risico's gelopen.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 15:48 schreef McFearless het volgende:
Dankje, dankje.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 15:58 schreef Devvie het volgende:
er bestaan nog goede mensen op deze wereld
![]()
![]()
![]()
![]()
Emimich, liefje, schatjequote:Op vrijdag 20 maart 2009 15:51 schreef Emimich het volgende:
[..]
De foto is er inderdaad niet op achteruit gegaan.
Die opblaaspop, ja.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 15:59 schreef Devvie het volgende:
[..]
had je hem gister in de metro gevonden?![]()
quote:
Het is zonnig!quote:Op vrijdag 20 maart 2009 15:55 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik zou eerst beginnen met naar buiten kijken door het raam. Daarna misschien even met Google Streetview virtueel door een straat lopen. Als het je dan niet bevalt heb je in ieder geval geen risico's gelopen.
Stoor je je er dan als ik dat zeg?quote:Op vrijdag 20 maart 2009 15:59 schreef Breathtaking het volgende:
Emimich, liefje, schatjewe snappen nu wel dat je de foto niet zo mooi vindt, ik geef zelf ook toe dat het niet mijn beste foto is, true
maar ik neem aan dat jij er ook niet 24/7 geweldig uit ziet dus ik snap niet waarom je het nodig vindt om hier zo op door te blijven hameren.
En hoogstwaarschijnlijk vind je het erg fijn dat ik hierop hap etc, dat plezier gun ik je dan maar even
Ik heb de deur open gedaan en was even buiten, maar ik vond het te koud, nu ben ik weer binnen.quote:
Nee, want ik had gister seks met je moeder.quote:
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 16:03 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee, want ik had gister seks met je moeder.
No way.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 16:06 schreef Fascination het volgende:
Binnenkort is het weer bantijd voor Emimich, ik voel zoiets.
En het was net zo gezelligquote:Op vrijdag 20 maart 2009 16:06 schreef Fascination het volgende:
Binnenkort is het weer bantijd voor Emimich, ik voel zoiets.
Schijnbaar wel. Ik zocht meer naar achterliggende motieven.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 16:04 schreef Breathtaking het volgende:
Dat merk je toch?
Ik zei toch ook niet dat je naar buiten moet gaan.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 16:03 schreef McFearless het volgende:
[..]
Ik heb de deur open gedaan en was even buiten, maar ik vond het te koud, nu ben ik weer binnen.
Dat topic is tegelijkertijd het toppunt van sneuheid én erkenning voor de kaste.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 16:07 schreef Florian_ het volgende:
Kan iemand als reactie hierop een Kast maken met mongooltjes (lees: mensen met het downsyndroom) erin?Met ONZ kast erboven uiteraard.
Je hebt helemaal gelijk, ik had beter moeten luisteren.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 16:07 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik zei toch ook niet dat je naar buiten moet gaan.Dat is in de laatste fase van dit proces pas.
Is het nu echt zo moeilijk om gewoon eens geen commentaar op anderen te hebben?quote:Op vrijdag 20 maart 2009 16:07 schreef Emimich het volgende:
[..]
Schijnbaar wel. Ik zocht meer naar achterliggende motieven.
Ja he. Om de zoveel tijd foto's van jezelf terug zien in dit topic, zalig.quote:
Achterliggende motievenquote:Op vrijdag 20 maart 2009 16:07 schreef Emimich het volgende:
[..]
Schijnbaar wel. Ik zocht meer naar achterliggende motieven.
Ik kraakte je uiterlijk niet af, ik gaf alleen aan dat ik het eufemistisch gezegd geen mooie foto vond. Je zou het ook als een compliment kunnen zien.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 16:11 schreef Breathtaking het volgende:
Achterliggende motieven? Ken je dan veel mensen die het leuk vinden als je hun uiterlijk (op een bepaald moment) afkraakt
?
kan best wel, ik was niet thuisquote:Op vrijdag 20 maart 2009 16:03 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee, want ik had gister seks met je moeder.
BONG IS EEN WATERPIJP VERDOMMEquote:
Onurquote:Op vrijdag 20 maart 2009 16:10 schreef Fascination het volgende:
Ja he. Om de zoveel tijd foto's van jezelf terug zien in dit topic, zalig.
Gek he?quote:Op vrijdag 20 maart 2009 16:17 schreef Lakitu het volgende:
Wtf gek ik heb 4 notes extra sinds m'n swastika-posts.![]()
Ik heb liever dat dan saaiheid in de SCquote:Op vrijdag 20 maart 2009 16:17 schreef Broekpaling het volgende:
Leuk man, het eeuwige gekanker op mekaar weer.
Zullen wij op elkaar gaan kankeren dan?quote:Op vrijdag 20 maart 2009 16:17 schreef Broekpaling het volgende:
Okeuj best, ik zal het voortaan zien als een compliment.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 16:15 schreef Emimich het volgende:
[..]
Ik kraakte je uiterlijk niet af, ik gaf alleen aan dat ik het eufemistisch gezegd geen mooie foto vond. Je zou het ook als een compliment kunnen zien.
Ja, godverdoeme. Ik had niet eens pics van naakte uitgemergelde jodenmeisjes lichaampjes gepost, zoals Ricko wilde.quote:
quote:
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 16:12 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ze bakt er nog eens niks van ook.
Genieten man!quote:Op vrijdag 20 maart 2009 16:17 schreef Broekpaling het volgende:
Niet, het woord bong betekent alleen waterpijp, verder niks anders. Ik heb 17 jaar straatkrediet, dus ik weet het wel.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 16:20 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Een woord kan best meerdere betekenissen hebben. EN IK VRAAG JE IETS!
They're taking overquote:Op vrijdag 20 maart 2009 16:20 schreef Florian_ het volgende:
Ik vind de dames in de SC veels te dominant de laatste tijd.
Inderdaad. We moeten meer smatjes, minder dames.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 16:20 schreef Florian_ het volgende:
Ik vind de dames in de SC veels te dominant de laatste tijd.
Ik heb zo'n hekel aan mensen die hun zin niet.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 16:28 schreef postmortum het volgende:
waar is gers als je hem nodig hebtOf weet iemand van jullie hoe je bij het stadion van FC Eindhoven?
Hoe je wat bij het stadion van FC Eindhoven? Hoe je moet swaffelen?quote:Op vrijdag 20 maart 2009 16:28 schreef postmortum het volgende:
waar is gers als je hem nodig hebtOf weet iemand van jullie hoe je bij het stadion van FC Eindhoven?
Nu doe je het toch zelf ook, dat is helemaal niet.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 16:29 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik heb zo'n hekel aan mensen die hun zin niet.
Wtf hoe kom je aan die foto van me?quote:
Is dat Tarkan?quote:
Nee.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 16:30 schreef postmortum het volgende:
iemand routebeschijving naar het stadion van fc eindhoven ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |