Je moet inderdaad uit de wind blijven en zodra de zon ook maar even weg is, is het alweer een stuk frisser.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 16:51 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Ik ben er weer
Even gesport en daarna heerlijk een drankie gedaan op het terras. Heerlijk weer. Alleen staat er af en toe een smerig windje.
quote:
Stelletje geile donders.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 16:05 schreef Messenga het volgende:
Pics?
Ik google de naam van het nummer + zippyshare en 7 van de 10 keer vind ik meteen wat ik zoek en een snelle download ook nog eens.quote:
quote:Op zaterdag 21 maart 2009 19:07 schreef BliksemSchigt het volgende:
Wat voor albums? Muziek, strip of foto?
Voor mixen zijn sites als rapidshare en zippyshare inderdaad wel wat fijner. En voor losse nummers is er Beatportquote:Op zaterdag 21 maart 2009 19:38 schreef Aanvoerder het volgende:
met torrents vind ik alleen niet zoveel house, techno, drum & bass etc en zeker niet de verse nummers.
Wat zijn je laatste veroveringen?quote:Op zaterdag 21 maart 2009 19:33 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
![]()
Muziek natuurlijk.
Ben er nu toch mee bezig, dus als iemand nog tips heeft![]()
En nee, die mix van Houniet heb ik al
ik check de samples op beatport en vervolgens gaan de namen door de zippyshare-google heen.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 19:40 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Voor mixen zijn sites als rapidshare en zippyshare inderdaad wel wat fijner. En voor losse nummers is er Beatport
Sinds kort pas?quote:Op zaterdag 21 maart 2009 19:34 schreef Gordon_Shumway het volgende:
en sinds kort gebruik ik nieuwsgroepen voor films.
Wat dan?quote:Op zaterdag 21 maart 2009 19:45 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik moet eigenlijk ook weer nieuwe muziek. Luister de laatste twee weken constant hetzelfde. Ook lekker, maar nieuwe shit zou ook leuk zijn.
Ik ook niet, kan eigenlijk alles op een andere manier vinden.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 19:44 schreef Aanvoerder het volgende:
ik heb nog nooit nieuwsgroepen gebruikt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |