Goed planquote:Op zaterdag 21 maart 2009 11:47 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Zeker! Straks even een terrasje pakken

quote:

Ben deze week weer begonnen. Daarvoor voor het laatst gelopen de dag voor Aston Villa uit, dat was ergens eind oktoberquote:Op zaterdag 21 maart 2009 11:42 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ik ben al weer terug, conditie is wel heel matig merkte ik, weinig aan gedaan de laatste tijd.

.
.

Zwemmenquote:Op zaterdag 21 maart 2009 12:12 schreef BliksemSchigt het volgende:
Heeft iemand verstand van het kweken van conditie en afvallen met zwemmen?
Moet ik gewoon dat bad in gaan duiken, zolang mogelijk volhouden en dan klaar? En dat dan twee keer per week? Of is het beter om eerst op tijd of eerst op snelheid zwemmen?
Ik weet dat soort dingen nooit.

), laat staan rondjes voor mezelf
 ), laat staan rondjes voor mezelf  . Dan verneuk ik mijn enkels en knieen.
. Dan verneuk ik mijn enkels en knieen. . Goed voor alle spieren. Dus ik wil gaan zwemmen
. Goed voor alle spieren. Dus ik wil gaan zwemmen  .
. 

Nah ja wat betreft verneuken van enkels en knieen ben je bij mij aan het juiste adres. Ik heb zn beetje alle sporten al gedaan en uiteindelijk resulteerde alles in blessures. Maar hardlopen in het bos levert weinig tot geen pijntjes.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 12:18 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ja, ik ben echt niet van het hardlopen. Niet in het veld met voetbal (alles op inzicht he), laat staan rondjes voor mezelf
. Dan verneuk ik mijn enkels en knieen.
Zwemmen is gewoon ultrarelaxed. Beetje dobberen, beetje op en neer. Lekker warm. Goed voor alle spieren. Dus ik wil gaan zwemmen
.
Maar goed. Ik weet niet of ik dus beter gewoon 30 minuten kan beginnen, en dan 12 baantjes trekken. Of dat ik moet proberen 15 baantjes te zwemmen en dan steeds sneller. Met hardlopen is het ook de bedoeling dat je rondje steeds sneller gaat toch?
Ach ja, van de week maar eens beginnen.

Ja, want hardlopen zonder mp3-speler gaat niet?quote:Op zaterdag 21 maart 2009 10:53 schreef Breach het volgende:
Kut, wil ik gaan lopen, is mn mp3-speler leeg
Moet ik weer een half uur wachten.

A Loop ik altijd in het begin met zo'n schema, zodat ik een beetje de tijden in de gaten kan houden.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 13:20 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Ja, want hardlopen zonder mp3-speler gaat niet?

En op school zitten zonder mp3-speler gaat ook niet?quote:Op zaterdag 21 maart 2009 13:20 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Ja, want hardlopen zonder mp3-speler gaat niet?

?quote:Op zaterdag 21 maart 2009 13:43 schreef RayMania het volgende:
[..]
En op school zitten zonder mp3-speler gaat ook niet?

Ik keek in je fotoboek.quote:

Welke?quote:

. Vanavond ef met een collega stappen
. Vanavond ef met een collega stappen  .
.

Pics?quote:Op zaterdag 21 maart 2009 16:05 schreef Houniet het volgende:
Oh dat was gezellig. Vanavond ef met een collega stappen
.

foto's please!quote:Op zaterdag 21 maart 2009 16:05 schreef Houniet het volgende:
Oh dat was gezellig. Vanavond ef met een collega stappen
.

Het is gewoon ook 10 graden. Maar zodra we in Nederland de zon zien dan gaan we meteen alles wat je bij zomer kunt bedenken, uit de kast trekken. Al heeft dat wel weer als voordeel dat al het vrouwelijk volk de zomerkleding weer aantrektquote:Op zaterdag 21 maart 2009 16:51 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Ik ben er weer
Even gesport en daarna heerlijk een drankie gedaan op het terras. Heerlijk weer. Alleen staat er af en toe een smerig windje.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |