abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_67270079
quote:
Op vrijdag 20 maart 2009 16:40 schreef Provinciaal het volgende:
Zoveel verschilt het niet van de 'stimuluspackages' die overal ter wereld worden uitgedeeld door overheden.
Klopt, af je het nou doet door leningen goedkoper te maken of door cash direct in het handje te geven, dat is slechts een nuance verschil.
pi_67270082
quote:
Op zaterdag 21 maart 2009 15:46 schreef henkway het volgende:

[..]

Obama gaat juist de relatie versterken met Iran.
heb je een raar boek gelezen ofzo??
Keiharde kritiek Khamenei op Obama
TEHERAN - De geestelijk leider van Iran, ayatollah Ali Khamenei, heeft zaterdag keiharde kritiek geuit op de toenaderingspoging van de Amerikaanse president Barack Obama. „Pas als jullie veranderen zijn wij bereid ons gedrag te veranderen”, aldus Khamenei in een televisietoespraak.

De Verenigde Staten worden volgens de oppermachtige ayatollah gehaat in de wereld en moeten stoppen zich met binnenlandse aangelegenheden te bemoeien. „Jullie roepen change (verandering) maar in de praktijk is hier niets van te zien”, aldus de ayatollah.

Een dag eerder had het islamitische regime in Teheran Obama's handreiking nog bestempeld als hoopvol. Wel was er ook toen de aanmerking dat Washington fouten uit het verleden moet toegeven en zijn beleid „fundamenteel moet wijzigen”.

Obama had in een videoboodschap die direct gericht was tot het Iraanse volk gezegd, dat zijn regering de problemen tussen beide landen op diplomatieke wijze wil oplossen, op basis van wederzijds respect.
pi_67270142
quote:
Op zaterdag 21 maart 2009 15:52 schreef Bolkesteijn het volgende:

[..]

Klopt, af je het nou doet door leningen goedkoper te maken of door cash direct in het handje te geven, dat is slechts een nuance verschil.
Het eerste werkt dus niet, want banken maken leningen nauwelijks goedkoper en zijn alleen maar kieskeuriger geworden met het uitgeven ervan. Dit is dus een directere en betere manier om uitgaven te stimuleren.
pi_67270197
quote:
Op zaterdag 21 maart 2009 15:55 schreef Provinciaal het volgende:
Het eerste werkt dus niet, want banken maken leningen nauwelijks goedkoper en zijn alleen maar kieskeuriger geworden met het uitgeven ervan. Dit is dus een directere en betere manier om uitgaven te stimuleren.
Maar de winst aan koopkracht moet juist structureel van aard zijn wil hij werken (en dan nog zal men zelfs op korte termijn liever sparen dan consumeren), een keer 400 euro zet echt geen zoden aan de dijk. Belastingen moeten omlaag, overheidstaken moeten ingekrompen (anders ontstaan er weer extra tekorten) worden waardoor mensen koopkrachtiger worden, dat is een structurele maatregel.
pi_67270360
quote:
Op zaterdag 21 maart 2009 15:52 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..];Pas als jullie veranderen zijn wij bereid ons gedrag te veranderen”, aldus Khamenei in een televisietoespraak.
Terecht en dat zal best goed komen
pi_67271249
quote:
Op zaterdag 21 maart 2009 16:04 schreef henkway het volgende:

[..]

"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_67272396
quote:
Op zaterdag 21 maart 2009 16:04 schreef henkway het volgende:

[..]

Jij gelooft in sprookjes?
pi_67272567
quote:
Op zaterdag 21 maart 2009 15:51 schreef JohnDope het volgende:
Ik vind deze missie geslaagd omdat onze militairen veel ervaring hebben opgedaan en die ervaringen weer kunnen overbrengen op nieuwe rekruten die onze vrijheid moeten beschermen.
Je dacht dat het Nederlandse leger in Afghanistan op trainingskamp is? Blijkbaar volg je de politiek niet zo goed.
Ain't nothing to it but to do it.
Greece
pi_67273586
quote:
Op zaterdag 21 maart 2009 17:43 schreef Mendeljev het volgende:

[..]

Je dacht dat het Nederlandse leger in Afghanistan op trainingskamp is?
Wat denk je zelf
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_67274290
quote:
Op zaterdag 21 maart 2009 17:43 schreef Mendeljev het volgende:

[..]

Je dacht dat het Nederlandse leger in Afghanistan op trainingskamp is? Blijkbaar volg je de politiek niet zo goed.
Sinds die militairen er zijn is er 5 keer zoveel opium gekweekt dar.
Laat ze maar weer thuis komen want er verandert daar toch niks
  Moderator zaterdag 21 maart 2009 @ 19:59:16 #251
236264 crew  capricia
pi_67275970
quote:
Op zaterdag 21 maart 2009 15:51 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Ik vind deze missie geslaagd omdat onze militairen veel ervaring hebben opgedaan en die ervaringen weer kunnen overbrengen op nieuwe rekruten die onze vrijheid moeten beschermen.
[..]
De actieve militairen die ik persoonlijk ken zijn na 3X Afghanistan weg gegaan bij defensie.
Geen idee of dat algemeen zo is, maar er schijn nogal een verloop te zijn en een groot personeelstekort bij defensie.
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_67278730
quote:
Op zaterdag 21 maart 2009 18:33 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Wat denk je zelf
Ik denk dat het Nederlandse leger heel hard aan het falen is en dat de missie alleen al om die reden zeer zeker niet geslaagd is.
Ain't nothing to it but to do it.
Greece
pi_67283029
quote:
Op zaterdag 21 maart 2009 21:43 schreef Mendeljev het volgende:

[..]

Ik denk dat het Nederlandse leger heel hard aan het falen is en dat de missie alleen al om die reden zeer zeker niet geslaagd is.
idem
pi_67299583
quote:
Op zaterdag 21 maart 2009 21:43 schreef Mendeljev het volgende:

[..]

gelukkig dat jij onze inside-man bent in het leger en jarenlang informatie hebt verzameld om ons alle details van het 'falen' van de Nederlandse militairen kunt vertellen
pi_67299742
quote:
Op zondag 22 maart 2009 17:51 schreef boyv het volgende:

[..]

gelukkig dat jij onze inside-man bent in het leger en jarenlang informatie hebt verzameld om ons alle details van het 'falen' van de Nederlandse militairen kunt vertellen
Sta jij dan positief tegenover de Nederlandse militairan in Irak?
pi_67300066
quote:
Op zondag 22 maart 2009 17:58 schreef Zienswijze het volgende:

[..]

Sta jij dan positief tegenover de Nederlandse militairan in Irak?
Geen idee, ik ben er nooit geweest.

Het is wel lekker makkelijk om mensen op duizenden kilometers afstand te gaan beoordelen op basis van een paar krantenberichten.

Ben er nooit voor geweest om ze daarheen te sturen, maar kan niet echt zeggen of ze het goed of slecht doen. Een hoge chef in de strijdmacht zal daar wel meer over weten.
pi_67304776
Leuk dat gezeur over populisme, gelukkig staat iedereen er wel achter dat Bos miljarden schenkt aan een bank, die een jaartje terug nog dreigde te vertrekken als er tegen topsalarissen werd opgetreden.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_67304807
quote:
Op zondag 22 maart 2009 20:42 schreef raptorix het volgende:
Leuk dat gezeur over populisme, gelukkig staat iedereen er wel achter dat Bos miljarden schenkt aan een bank, die een jaartje terug nog dreigde te vertrekken als er tegen topsalarissen werd opgetreden.
  zondag 22 maart 2009 @ 21:03:48 #259
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_67305552
Overigens mogen mensen die bezwaren hebben tegen deze regeling mij gewoon hun 400 euro geven.
Het gaat slecht, verder gaat het goed.
  zondag 22 maart 2009 @ 22:22:32 #260
236109 Machiavelli.
er is geen betere!
pi_67308285
quote:
Op zondag 22 maart 2009 21:03 schreef I.R.Baboon het volgende:
Overigens mogen mensen die bezwaren hebben tegen deze regeling mij gewoon hun 400 euro geven.
Join the club, I need money. Gewoon even de ontwikkelingshulp opdoeken, AOW nog wat inkrimpen en nog wat meer leuke belastingen op zinloze dingen en dan is dit wel te realiseren.
De waarheid is slechts een illusie, opgewekt door een gebrek aan alcohol.
  maandag 23 maart 2009 @ 08:50:07 #261
161575 Esuri
Zo goed mogelijk helpen
pi_67314565
quote:
Op vrijdag 20 maart 2009 09:14 schreef Kadesh het volgende:
Goed plan! En de BTW halveren zou ook goed zijn. Minder geld naar de Staat en meer naar het volk!
Hoe meer geld er naar 'de staat' gaat, hoe meer geld er naar bijv. werklozen kan gaan. Dat ben jij dus duidelijk.
Mijn doel is om op ieder topic een goed en eerlijk antwoord te geven. Ik probeer op een eerlijke manier open te staan voor de mening van iedereen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')