Klopt, af je het nou doet door leningen goedkoper te maken of door cash direct in het handje te geven, dat is slechts een nuance verschil.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 16:40 schreef Provinciaal het volgende:
Zoveel verschilt het niet van de 'stimuluspackages' die overal ter wereld worden uitgedeeld door overheden.
Keiharde kritiek Khamenei op Obamaquote:Op zaterdag 21 maart 2009 15:46 schreef henkway het volgende:
[..]
Obama gaat juist de relatie versterken met Iran.
heb je een raar boek gelezen ofzo??
Het eerste werkt dus niet, want banken maken leningen nauwelijks goedkoper en zijn alleen maar kieskeuriger geworden met het uitgeven ervan. Dit is dus een directere en betere manier om uitgaven te stimuleren.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 15:52 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Klopt, af je het nou doet door leningen goedkoper te maken of door cash direct in het handje te geven, dat is slechts een nuance verschil.
Maar de winst aan koopkracht moet juist structureel van aard zijn wil hij werken (en dan nog zal men zelfs op korte termijn liever sparen dan consumeren), een keer 400 euro zet echt geen zoden aan de dijk. Belastingen moeten omlaag, overheidstaken moeten ingekrompen (anders ontstaan er weer extra tekorten) worden waardoor mensen koopkrachtiger worden, dat is een structurele maatregel.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 15:55 schreef Provinciaal het volgende:
Het eerste werkt dus niet, want banken maken leningen nauwelijks goedkoper en zijn alleen maar kieskeuriger geworden met het uitgeven ervan. Dit is dus een directere en betere manier om uitgaven te stimuleren.
Terecht en dat zal best goed komenquote:Op zaterdag 21 maart 2009 15:52 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..];Pas als jullie veranderen zijn wij bereid ons gedrag te veranderen”, aldus Khamenei in een televisietoespraak.
quote:
Je dacht dat het Nederlandse leger in Afghanistan op trainingskamp is? Blijkbaar volg je de politiek niet zo goed.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 15:51 schreef JohnDope het volgende:
Ik vind deze missie geslaagd omdat onze militairen veel ervaring hebben opgedaan en die ervaringen weer kunnen overbrengen op nieuwe rekruten die onze vrijheid moeten beschermen.
Wat denk je zelfquote:Op zaterdag 21 maart 2009 17:43 schreef Mendeljev het volgende:
[..]
Je dacht dat het Nederlandse leger in Afghanistan op trainingskamp is?
Sinds die militairen er zijn is er 5 keer zoveel opium gekweekt dar.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 17:43 schreef Mendeljev het volgende:
[..]
Je dacht dat het Nederlandse leger in Afghanistan op trainingskamp is? Blijkbaar volg je de politiek niet zo goed.
De actieve militairen die ik persoonlijk ken zijn na 3X Afghanistan weg gegaan bij defensie.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 15:51 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Ik vind deze missie geslaagd omdat onze militairen veel ervaring hebben opgedaan en die ervaringen weer kunnen overbrengen op nieuwe rekruten die onze vrijheid moeten beschermen.
[..]
Ik denk dat het Nederlandse leger heel hard aan het falen is en dat de missie alleen al om die reden zeer zeker niet geslaagd is.quote:
idemquote:Op zaterdag 21 maart 2009 21:43 schreef Mendeljev het volgende:
[..]
Ik denk dat het Nederlandse leger heel hard aan het falen is en dat de missie alleen al om die reden zeer zeker niet geslaagd is.
gelukkig dat jij onze inside-man bent in het leger en jarenlang informatie hebt verzameld om ons alle details van het 'falen' van de Nederlandse militairen kunt vertellenquote:Op zaterdag 21 maart 2009 21:43 schreef Mendeljev het volgende:
[..]
Ik denk dat het Nederlandse leger heel hard aan het falen is en dat de missie alleen al om die reden zeer zeker niet geslaagd is.
Sta jij dan positief tegenover de Nederlandse militairan in Irak?quote:Op zondag 22 maart 2009 17:51 schreef boyv het volgende:
[..]
gelukkig dat jij onze inside-man bent in het leger en jarenlang informatie hebt verzameld om ons alle details van het 'falen' van de Nederlandse militairen kunt vertellen
Geen idee, ik ben er nooit geweest.quote:Op zondag 22 maart 2009 17:58 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Sta jij dan positief tegenover de Nederlandse militairan in Irak?
quote:Op zondag 22 maart 2009 20:42 schreef raptorix het volgende:
Leuk dat gezeur over populisme, gelukkig staat iedereen er wel achter dat Bos miljarden schenkt aan een bank, die een jaartje terug nog dreigde te vertrekken als er tegen topsalarissen werd opgetreden.
Join the club, I need money. Gewoon even de ontwikkelingshulp opdoeken, AOW nog wat inkrimpen en nog wat meer leuke belastingen op zinloze dingen en dan is dit wel te realiseren.quote:Op zondag 22 maart 2009 21:03 schreef I.R.Baboon het volgende:
Overigens mogen mensen die bezwaren hebben tegen deze regeling mij gewoon hun 400 euro geven.
Hoe meer geld er naar 'de staat' gaat, hoe meer geld er naar bijv. werklozen kan gaan. Dat ben jij dus duidelijk.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 09:14 schreef Kadesh het volgende:
Goed plan!En de BTW halveren zou ook goed zijn. Minder geld naar de Staat en meer naar het volk!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |