abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_67269266
quote:
Op vrijdag 20 maart 2009 09:15 schreef Holy_Goat het volgende:
whehehehe

weetje wat dat kost! lekker genuanceerd plan echt ook.
mongool
Ja idd, maarja dit slaat aan bij het volk he. Half tokkie Nederland gaat nu op Wilders stemmen (als ze dat al niet deden) omdat ze 400 euro krijgen.
  zaterdag 21 maart 2009 @ 15:10:16 #204
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_67269274
Daarbij is het natuurlijk wel frappant dat Wilders de ene week zegt 'bezuinigen op linkse hobby's', waarna vervolgens iedereen dat interpreteert als ontwikkelingshulp, om vervolgens te zien dat Wilders eigenlijk de oorlog in Afghanistan en de JSF bedoelde.
quote:
Op zaterdag 21 maart 2009 15:09 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Als alle linkse hobbies worden afgeschaft blijft er een godsvermogen over waar dat van betaald kan worden.
Ja, dit soort gevallen dus.
Bovenstaande tekst = C C 3.0 NL BY-NC-ND - quotes inkorten uitgezonderd.
  Moderator zaterdag 21 maart 2009 @ 15:11:31 #205
236264 crew  capricia
pi_67269298
quote:
Op zaterdag 21 maart 2009 15:09 schreef Yildiz het volgende:

[..]

En is het dan verstandig om grote uitgaven, zoals de JSF -waar Nederland ook aan zou verdienen, en werk uit zou krijgen- te stoppen? Wat moeten die Nederlanders dan die aan de JSF zouden gaan werken, andere baan zoeken?
Idd: Grote uitgaven. Waarvan we nog maar moeten zien hoeveel we er aan gaan verdienen..
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_67269300
quote:
Op zaterdag 21 maart 2009 15:10 schreef Yildiz het volgende:
Daarbij is het natuurlijk wel frappant dat Wilders de ene week zegt 'bezuinigen op linkse hobby's', waarna vervolgens iedereen dat interpreteert als ontwikkelingshulp, om vervolgens te zien dat Wilders eigenlijk de oorlog in Afghanistan en de JSF bedoelde.
[..]

Ja, dit soort gevallen dus.
Daar zit ook uiteraard die 5 miljard ontwikkelingshulp bij en dan heb ik het nog niet eens over al die andere linkse hobbies.
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
  zaterdag 21 maart 2009 @ 15:13:12 #207
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_67269328
quote:
Op zaterdag 21 maart 2009 15:11 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Daar zit ook uiteraard die 5 miljard ontwikkelingshulp bij en dan heb ik het nog niet eens over al die andere linkse hobbies.
Zoals de JSF en de oorlog in Afghanistan?
pi_67269340
quote:
Op zaterdag 21 maart 2009 15:13 schreef Yildiz het volgende:

[..]

Zoals de JSF en de oorlog in Afghanistan?
Als het aan mij ligt wil ik zo min mogelijk op het leger bezuinigen, want het is belangrijk dat onze militairen combat-ervaring opdoen zodat ze nieuwe rekruten serieus, goed en geloofwaardig kunnen onderwijzen.
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
  zaterdag 21 maart 2009 @ 15:14:11 #209
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_67269347
quote:
Op zaterdag 21 maart 2009 15:11 schreef capricia het volgende:

[..]

Idd: Grote uitgaven. Waarvan we nog maar moeten zien hoeveel we er aan gaan verdienen..
Je wilt nu, ineens, zomaar even vanwege 'de grote uitgaven' dat het leger uit Afghanistan vertrekt? Zo tegen de gemaakte afspraken in?

Nee, dat is lekker voor de internationale samenwerking. Hoeveel zou die schade kosten?
  zaterdag 21 maart 2009 @ 15:15:03 #210
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_67269369
quote:
Op zaterdag 21 maart 2009 15:13 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Als het aan mij ligt wil ik zo min mogelijk op het leger bezuinigen, want het is belangrijk dat onze militairen combat-ervaring opdoen zodat ze nieuwe rekruten serieus kunnen onderwijzen.
Maar als het aan Wilders ligt wordt op linkse hobbies en de JSF en de oorlog bezuinigd.

Bezuinigen op Defensie -Defensie nog zwakker maken- was toch juist links?
  Moderator zaterdag 21 maart 2009 @ 15:15:28 #211
236264 crew  capricia
pi_67269379
quote:
Op zaterdag 21 maart 2009 15:14 schreef Yildiz het volgende:

[..]

Je wilt nu, ineens, zomaar even vanwege 'de grote uitgaven' dat het leger uit Afghanistan vertrekt?

Nee, dat is lekker voor de internationale samenwerking. Hoeveel zou die schade kosten?

Ik heb het niet over Afg. gehad...alleen over de JSF.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_67269385
quote:
Op zaterdag 21 maart 2009 15:15 schreef Yildiz het volgende:

[..]

Maar als het aan Wilders ligt wordt op linkse hobbies en de JSF en de oorlog bezuinigd.

Bezuinigen op Defensie -Defensie nog zwakker maken- was toch juist links?
Dan moet er ergens anders maar een oorlog gestart worden, want die ervaringen zijn gewoon belangrijk voor onze natie en bijbehorende vrijheid.

Bezuinigen op defensie is gewoon de allerlaatste bezuiniging die gemaakt wordt.
  zaterdag 21 maart 2009 @ 15:16:54 #213
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_67269413
quote:
Op zaterdag 21 maart 2009 15:15 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Dan moet er ergens anders maar nog een oorlog gestart worden, want die ervaringen zijn gewoon belangrijk voor onze natie en bijbehorende vrijheid.
Ho even.

Wilders wil juist bezuinigen op deze oorlog. En op Defensie. Maar jij wil dat er niet bezuinigd wordt op deze oorlog? En niet op Defensie?

Ben je het niet eens met Wilders?
pi_67269421
quote:
Op zaterdag 21 maart 2009 15:16 schreef Yildiz het volgende:

[..]

Ho even.

Wilders wil juist bezuinigen op deze oorlog. En op Defensie. Maar jij wil dat er niet bezuinigd wordt op deze oorlog? En niet op Defensie?

Ben je het niet eens met Wilders?
Wilders wil niet bezuinigen op onze Jongens, alleen op bepaalde punten. Wees maar niet bang, want hij is heus geen Relus "waterpistool" ter Beek.
  zaterdag 21 maart 2009 @ 15:19:44 #215
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_67269461
quote:
Op zaterdag 21 maart 2009 15:17 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Wilders wil niet bezuinigen op onze Jongens, alleen op bepaalde punten. Het is heus geen Relus "waterpistool" ter Beek.
Herhaling van de vraag:
Wilders wil:
bezuinigen op de JSF.
bezuinigen op de oorlog in Afghanistan. (al dan niet op bepaalde punten)
Jij wil:
Niet bezuinigen op Defensie.

Kan ik daarmee concluderen dat je het niet eens bent met Wilders?
pi_67269477
quote:
Op zaterdag 21 maart 2009 15:19 schreef Yildiz het volgende:

[..]

Herhaling van de vraag:
Wilders wil:
bezuinigen op de JSF.
Jij wil:

Ik ben het wel eens met Wilders, want Wilders staat gewoon voor een sterk en robuust leger.

En wat dan nog; ik ben het op bepaalde punten mbt de islam ook niet eens met Wilders.
pi_67269479
quote:
Op zaterdag 21 maart 2009 15:15 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Dan moet er ergens anders maar een oorlog gestart worden, want die ervaringen zijn gewoon belangrijk voor onze natie en bijbehorende vrijheid.
.
  zaterdag 21 maart 2009 @ 15:21:53 #218
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_67269502
quote:
Op zaterdag 21 maart 2009 15:20 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Ik ben het wel eens met Wilders, want Wilders staat gewoon voor een sterk en robuust leger.
Maar hoe kan Wilders voor een sterk en een robuust leger staan als hij tegelijkertijd wil dat ze geen nieuw materieel -de JSF- krijgen en minder tot geen budget voor de oorlog in Afghanistan krijgen?
quote:
[..]
En wat dan nog; ik ben het op bepaalde punten mbt de islam ook niet eens met Wilders. [..]
Schokkend .
  zaterdag 21 maart 2009 @ 15:22:15 #219
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_67269511
Goed idee als het ook geldt voor Nederlanders die in het buitenland wonen.

Met dat geld zit ik jaren goed.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_67269537
quote:
Op zaterdag 21 maart 2009 15:21 schreef Yildiz het volgende:

[..]

Maar hoe kan Wilders voor een sterk en een robuust leger staan als hij tegelijkertijd wil dat ze geen nieuw materieel -de JSF- krijgen en minder tot geen budget voor de oorlog in Afghanistan krijgen?
[..]
Je kan dat speelgoed allemaal wel hebben, maar als je geen atoomwapens hebt, heb je er niet zo veel (lees: niks) aan.
quote:
Schokkend .
Nou
  zaterdag 21 maart 2009 @ 15:24:34 #221
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_67269551
quote:
Op zaterdag 21 maart 2009 15:24 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Je kan dat speelgoed allemaal wel hebben, maar als je geen atoomwapens hebt, heb je er niet zo veel (lees: niks) aan.
Dat was mijn vraag niet.
quote:
[..]

Nou
Ja, zeker.
pi_67269559
quote:
Op vrijdag 20 maart 2009 09:27 schreef gelly het volgende:
Waarom niet gewoon 10.000 euro ? Schaffen we gewoon het onderwijs af, dat leidt kennelijk toch nergens toe als ik de PVV en haar aanhangers zo zie.
pi_67269564
quote:
Op zaterdag 21 maart 2009 15:19 schreef Yildiz het volgende:

[..]

Herhaling van de vraag:
Wilders wil:
bezuinigen op de JSF.
Jij wil:

Bij jou is het echt alles of niets zeg, of wie niet voor ons is, is tegen ons.

Al zou Wilders een gouden drol bij jou deponeren zou je dat nog afwijzen alleen al omdat het van Wilders afkomt.
pi_67269576
quote:
Op zaterdag 21 maart 2009 15:24 schreef Yildiz het volgende:

[..]

Dat was mijn vraag niet.
[..]
Die dwazen die problemen veroorzaken in de wereld, leven nog in de middeleeuwen, dus of je ze met een oud apparaat naar een andere wereld helpt of met een nieuw apparaat, maakt geen zak uit.
Ik snap heel goed dat jij en velen met jou, echt hi-tech hollywood acties op de televisie willen zien, maar met die ouwe troep bereik je hetzelfde resultaat.

En naties die eventueel wel gevaarlijk zijn, die kunnen we toch niet plat gooien met een JSF zonder atoombom.
  zaterdag 21 maart 2009 @ 15:30:50 #225
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_67269642
quote:
Op zaterdag 21 maart 2009 15:25 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

Bij jou is het echt alles of niets zeg, of wie niet voor ons is, is tegen ons.
Ik wil gewoon duidelijkheid over de mening van JohnDope. Je kunt niet voor een sterke Defensie zijn en willen bezuinigen op missies en materieel. Lijkt me.
quote:
Al zou Wilders een gouden drol bij jou deponeren zou je dat nog afwijzen alleen al omdat het van Wilders afkomt.
Als het van de overheid komt wel ja.
  zaterdag 21 maart 2009 @ 15:32:11 #226
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_67269659
quote:
Op zaterdag 21 maart 2009 15:26 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Die dwazen die problemen veroorzaken in de wereld, leven nog in de middeleeuwen, dus of je ze met een oud apparaat naar een andere wereld helpt of met een nieuw apparaat, maakt geen zak uit.
Ik snap heel goed dat jij en velen met jou, echt hi-tech hollywood acties op de televisie willen zien, maar met die ouwe troep bereik je hetzelfde resultaat.

En naties die eventueel wel gevaarlijk zijn, die kunnen we toch niet plat gooien met een JSF zonder atoombom.
Waar héb je het over?
pi_67269663
quote:
Op zaterdag 21 maart 2009 15:26 schreef JohnDope het volgende:

[..]
jawel hoor raketten genoeg en duikboten. JSF is niet nodig

we hebben maar tien raketten met atoomkoppen nodig om de stofwolk in de stratosfeer te brengen die een kleine ijstijd van 1000 jaar zal genereren
pi_67269706
quote:
Op zaterdag 21 maart 2009 15:30 schreef Yildiz het volgende:

[..]

Ik wil gewoon duidelijkheid over de mening van JohnDope. Je kunt niet voor een sterke Defensie zijn en willen bezuinigen op missies en materieel. Lijkt me.
[..]

Als het van de overheid komt wel ja.
We zitten al 8 jaar in die oorlog, er is meer dan genoeg ervaring opgedaan, dus nu is het wel welletjes.

Laat gewoon iedereen even bijkomen, dat hebben ze wel verdiend na al dat harde werken en dan is er over niet al te lange tijd weer een missie in Iran.
pi_67269738
quote:
Op zaterdag 21 maart 2009 15:32 schreef Yildiz het volgende:

[..]

Waar héb je het over?
Dat die mafkezen die de sfeer goed verzieken ook prima met oude militaire toestellen naar een andere wereld geholpen kunnen worden.
  zaterdag 21 maart 2009 @ 15:36:48 #230
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_67269749
quote:
Op zaterdag 21 maart 2009 15:34 schreef JohnDope het volgende:

[..]

We zitten al 8 jaar in die oorlog, er is meer dan genoeg ervaring opgedaan, dus nu is het wel welletjes.

Laat gewoon iedereen even bijkomen, dat hebben ze wel verdiend na al dat harde werken en dan is er over niet al te lange tijd weer een missie in Iran.
JohnDope, nogmaals, een normale vraag hoor, waar heb je het over?

Oorlog in Iran, niet eens met Wilders, ik ben in schok.
pi_67269789
quote:
Op zaterdag 21 maart 2009 15:36 schreef Yildiz het volgende:

[..]

JohnDope, nogmaals, een normale vraag hoor, waar heb je het over?

Oorlog in Iran, niet eens met Wilders, ik ben in schok.
Over niet al te lange tijd sticht Obama een oorlog met iran. Men wilde change, men zal change krijgen.
  zaterdag 21 maart 2009 @ 15:40:38 #232
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_67269839
quote:
Op zaterdag 21 maart 2009 15:38 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Over niet al te lange tijd sticht Obama een oorlog met iran. Men wilde change, men zal change krijgen.
Hoe weet je dit soort dingen? Waarom zeg je dit soort dingen?
pi_67269856
quote:
Op zaterdag 21 maart 2009 15:40 schreef Yildiz het volgende:

[..]

Hoe weet je dit soort dingen? Waarom zeg je dit soort dingen?
Ik weet dit omdat ik de politiek volg.

En ik zeg dit omdat jij stelt alsof Wilders tegen militaire missies is, maar als straks de oorlog met Iran uitbreekt en Wilders is MP dan stuurt hij ook echt wel troepen naar iran.
  zaterdag 21 maart 2009 @ 15:42:41 #234
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_67269878
quote:
Op zaterdag 21 maart 2009 15:41 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Ik weet dit omdat ik de politiek volg.

En ik zeg dit omdat jij stelt alsof Wilders tegen militaire missies is, maar als straks de oorlog met Iran uitbreekt en Wilders is MP dan stuurt hij ook echt wel troepen naar iran.
Maar waarom wil hij geen troepen in Afghanistan, maar wel in Iran?
pi_67269907
quote:
Op zaterdag 21 maart 2009 15:42 schreef Yildiz het volgende:

[..]

Maar waarom wil hij geen troepen in Afghanistan,
Begrijp je het nou nog niet Er is een tijd van komen en er is een tijd van gaan.
quote:
maar wel in Iran?
Omdat Iran onze grootste bondgenoten wil vernietigen.
pi_67269936
quote:
Op zaterdag 21 maart 2009 15:44 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Begrijp je het nou nog niet Er is een tijd van komen en er is een tijd van gaan. Niks is voor altijd (behalve het Opperwezen uiteraard).
[..]

Obama gaat juist de relatie versterken met Iran.
heb je een raar boek gelezen ofzo??
pi_67269955
quote:
Op zaterdag 21 maart 2009 15:46 schreef henkway het volgende:

[..]

Sure
  zaterdag 21 maart 2009 @ 15:48:24 #238
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_67269988
quote:
Op zaterdag 21 maart 2009 15:44 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Begrijp je het nou nog niet Er is een tijd van komen en er is een tijd van gaan.
En waarom moeten we nu uit Afghanistan? Is nu de missie geslaagd?
quote:
[..]

Bron? Wie zijn onze grootste bondgenoten? En laten wij, als we uit Afghanistan gaan, niet diezelfde bondgenoten in de steek?
pi_67270030
Wat wil Geert doen als die 400 euro weer uitgegeven is? Al dit soort stimuleringsmaatregelen werken alleen als overbruggingsmaatregel, terwijl er mijns inziens weinig reden is om aan te nemen dat de economie binnen afzienbare tijd weer gaat groeien. Ik denk dat er de komende 10, 20 jaar sprake zal zijn van een structureel kleinere economie dan in de afgelopen jaren, de markt moet juist de ruimte krijgen zich aan die nieuwe situatie aan te passen, stimulering is altijd van tijdelijke aard en zal daarom dus ook niet werken.
pi_67270071
quote:
Op zaterdag 21 maart 2009 15:48 schreef Yildiz het volgende:

[..]

En waarom moeten we nu uit Afghanistan? Is nu de missie geslaagd?
[..]
Ik vind deze missie geslaagd omdat onze militairen veel ervaring hebben opgedaan en die ervaringen weer kunnen overbrengen op nieuwe rekruten die onze vrijheid moeten beschermen.
quote:
Bron? Wie zijn onze grootste bondgenoten? En laten wij, als we uit Afghanistan gaan, niet diezelfde bondgenoten in de steek?
Onze grootste bondgenoten zijn Amerika en Israel.
En als Obama himself en Lieberman van Israel aan Wilders zouden vragen of hij troepen in Afghanistan laat zal hij dat denk ik wel doen.
pi_67270079
quote:
Op vrijdag 20 maart 2009 16:40 schreef Provinciaal het volgende:
Zoveel verschilt het niet van de 'stimuluspackages' die overal ter wereld worden uitgedeeld door overheden.
Klopt, af je het nou doet door leningen goedkoper te maken of door cash direct in het handje te geven, dat is slechts een nuance verschil.
pi_67270082
quote:
Op zaterdag 21 maart 2009 15:46 schreef henkway het volgende:

[..]

heb je een raar boek gelezen ofzo??
Keiharde kritiek Khamenei op Obama
TEHERAN - De geestelijk leider van Iran, ayatollah Ali Khamenei, heeft zaterdag keiharde kritiek geuit op de toenaderingspoging van de Amerikaanse president Barack Obama. „Pas als jullie veranderen zijn wij bereid ons gedrag te veranderen”, aldus Khamenei in een televisietoespraak.

De Verenigde Staten worden volgens de oppermachtige ayatollah gehaat in de wereld en moeten stoppen zich met binnenlandse aangelegenheden te bemoeien. „Jullie roepen change (verandering) maar in de praktijk is hier niets van te zien”, aldus de ayatollah.

Een dag eerder had het islamitische regime in Teheran Obama's handreiking nog bestempeld als hoopvol. Wel was er ook toen de aanmerking dat Washington fouten uit het verleden moet toegeven en zijn beleid „fundamenteel moet wijzigen”.

Obama had in een videoboodschap die direct gericht was tot het Iraanse volk gezegd, dat zijn regering de problemen tussen beide landen op diplomatieke wijze wil oplossen, op basis van wederzijds respect.
pi_67270142
quote:
Op zaterdag 21 maart 2009 15:52 schreef Bolkesteijn het volgende:

[..]

Klopt, af je het nou doet door leningen goedkoper te maken of door cash direct in het handje te geven, dat is slechts een nuance verschil.
Het eerste werkt dus niet, want banken maken leningen nauwelijks goedkoper en zijn alleen maar kieskeuriger geworden met het uitgeven ervan. Dit is dus een directere en betere manier om uitgaven te stimuleren.
pi_67270197
quote:
Op zaterdag 21 maart 2009 15:55 schreef Provinciaal het volgende:
Het eerste werkt dus niet, want banken maken leningen nauwelijks goedkoper en zijn alleen maar kieskeuriger geworden met het uitgeven ervan. Dit is dus een directere en betere manier om uitgaven te stimuleren.
Maar de winst aan koopkracht moet juist structureel van aard zijn wil hij werken (en dan nog zal men zelfs op korte termijn liever sparen dan consumeren), een keer 400 euro zet echt geen zoden aan de dijk. Belastingen moeten omlaag, overheidstaken moeten ingekrompen (anders ontstaan er weer extra tekorten) worden waardoor mensen koopkrachtiger worden, dat is een structurele maatregel.
pi_67270360
quote:
Op zaterdag 21 maart 2009 15:52 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..];Pas als jullie veranderen zijn wij bereid ons gedrag te veranderen”, aldus Khamenei in een televisietoespraak.
Terecht en dat zal best goed komen
pi_67271249
quote:
Op zaterdag 21 maart 2009 16:04 schreef henkway het volgende:

[..]

pi_67272396
quote:
Op zaterdag 21 maart 2009 16:04 schreef henkway het volgende:

[..]

Jij gelooft in sprookjes?
pi_67272567
quote:
Op zaterdag 21 maart 2009 15:51 schreef JohnDope het volgende:
Ik vind deze missie geslaagd omdat onze militairen veel ervaring hebben opgedaan en die ervaringen weer kunnen overbrengen op nieuwe rekruten die onze vrijheid moeten beschermen.
Je dacht dat het Nederlandse leger in Afghanistan op trainingskamp is? Blijkbaar volg je de politiek niet zo goed.
Ain't nothing to it but to do it.
Greece
pi_67273586
quote:
Op zaterdag 21 maart 2009 17:43 schreef Mendeljev het volgende:

[..]

Je dacht dat het Nederlandse leger in Afghanistan op trainingskamp is?
Wat denk je zelf
pi_67274290
quote:
Op zaterdag 21 maart 2009 17:43 schreef Mendeljev het volgende:

[..]

Je dacht dat het Nederlandse leger in Afghanistan op trainingskamp is? Blijkbaar volg je de politiek niet zo goed.
Sinds die militairen er zijn is er 5 keer zoveel opium gekweekt dar.
Laat ze maar weer thuis komen want er verandert daar toch niks
  Moderator zaterdag 21 maart 2009 @ 19:59:16 #251
236264 crew  capricia
pi_67275970
quote:
Op zaterdag 21 maart 2009 15:51 schreef JohnDope het volgende:

[..]

[..]
De actieve militairen die ik persoonlijk ken zijn na 3X Afghanistan weg gegaan bij defensie.
Geen idee of dat algemeen zo is, maar er schijn nogal een verloop te zijn en een groot personeelstekort bij defensie.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_67278730
quote:
Op zaterdag 21 maart 2009 18:33 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Wat denk je zelf
Ik denk dat het Nederlandse leger heel hard aan het falen is en dat de missie alleen al om die reden zeer zeker niet geslaagd is.
Ain't nothing to it but to do it.
Greece
pi_67283029
quote:
Op zaterdag 21 maart 2009 21:43 schreef Mendeljev het volgende:

[..]

Ik denk dat het Nederlandse leger heel hard aan het falen is en dat de missie alleen al om die reden zeer zeker niet geslaagd is.
idem
pi_67299583
quote:
Op zaterdag 21 maart 2009 21:43 schreef Mendeljev het volgende:

[..]

gelukkig dat jij onze inside-man bent in het leger en jarenlang informatie hebt verzameld om ons alle details van het 'falen' van de Nederlandse militairen kunt vertellen
pi_67299742
quote:
Op zondag 22 maart 2009 17:51 schreef boyv het volgende:

[..]

gelukkig dat jij onze inside-man bent in het leger en jarenlang informatie hebt verzameld om ons alle details van het 'falen' van de Nederlandse militairen kunt vertellen
Sta jij dan positief tegenover de Nederlandse militairan in Irak?
pi_67300066
quote:
Op zondag 22 maart 2009 17:58 schreef Zienswijze het volgende:

[..]

Sta jij dan positief tegenover de Nederlandse militairan in Irak?
Geen idee, ik ben er nooit geweest.

Het is wel lekker makkelijk om mensen op duizenden kilometers afstand te gaan beoordelen op basis van een paar krantenberichten.

Ben er nooit voor geweest om ze daarheen te sturen, maar kan niet echt zeggen of ze het goed of slecht doen. Een hoge chef in de strijdmacht zal daar wel meer over weten.
pi_67304776
Leuk dat gezeur over populisme, gelukkig staat iedereen er wel achter dat Bos miljarden schenkt aan een bank, die een jaartje terug nog dreigde te vertrekken als er tegen topsalarissen werd opgetreden.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_67304807
quote:
Op zondag 22 maart 2009 20:42 schreef raptorix het volgende:
Leuk dat gezeur over populisme, gelukkig staat iedereen er wel achter dat Bos miljarden schenkt aan een bank, die een jaartje terug nog dreigde te vertrekken als er tegen topsalarissen werd opgetreden.
  zondag 22 maart 2009 @ 21:03:48 #259
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_67305552
Overigens mogen mensen die bezwaren hebben tegen deze regeling mij gewoon hun 400 euro geven.
Het gaat slecht, verder gaat het goed.
  zondag 22 maart 2009 @ 22:22:32 #260
236109 Machiavelli.
er is geen betere!
pi_67308285
quote:
Op zondag 22 maart 2009 21:03 schreef I.R.Baboon het volgende:
Overigens mogen mensen die bezwaren hebben tegen deze regeling mij gewoon hun 400 euro geven.
Join the club, I need money. Gewoon even de ontwikkelingshulp opdoeken, AOW nog wat inkrimpen en nog wat meer leuke belastingen op zinloze dingen en dan is dit wel te realiseren.
De waarheid is slechts een illusie, opgewekt door een gebrek aan alcohol.
  maandag 23 maart 2009 @ 08:50:07 #261
161575 Esuri
Zo goed mogelijk helpen
pi_67314565
quote:
Op vrijdag 20 maart 2009 09:14 schreef Kadesh het volgende:
Goed plan! En de BTW halveren zou ook goed zijn. Minder geld naar de Staat en meer naar het volk!
Hoe meer geld er naar 'de staat' gaat, hoe meer geld er naar bijv. werklozen kan gaan. Dat ben jij dus duidelijk.
Mijn doel is om op ieder topic een goed en eerlijk antwoord te geven. Ik probeer op een eerlijke manier open te staan voor de mening van iedereen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')