Ja idd, maarja dit slaat aan bij het volk he. Half tokkie Nederland gaat nu op Wilders stemmen (als ze dat al niet deden) omdat ze 400 euro krijgen.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 09:15 schreef Holy_Goat het volgende:
whehehehe
weetje wat dat kost!lekker genuanceerd plan echt ook.
mongool
Ja, dit soort gevallen dus.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 15:09 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Als alle linkse hobbies worden afgeschaft blijft er een godsvermogen over waar dat van betaald kan worden.
Idd: Grote uitgaven. Waarvan we nog maar moeten zien hoeveel we er aan gaan verdienen..quote:Op zaterdag 21 maart 2009 15:09 schreef Yildiz het volgende:
[..]
En is het dan verstandig om grote uitgaven, zoals de JSF -waar Nederland ook aan zou verdienen, en werk uit zou krijgen- te stoppen? Wat moeten die Nederlanders dan die aan de JSF zouden gaan werken, andere baan zoeken?
Daar zit ook uiteraard die 5 miljard ontwikkelingshulp bij en dan heb ik het nog niet eens over al die andere linkse hobbies.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 15:10 schreef Yildiz het volgende:
Daarbij is het natuurlijk wel frappant dat Wilders de ene week zegt 'bezuinigen op linkse hobby's', waarna vervolgens iedereen dat interpreteert als ontwikkelingshulp, om vervolgens te zien dat Wilders eigenlijk de oorlog in Afghanistan en de JSF bedoelde.
[..]
Ja, dit soort gevallen dus.
Zoals de JSF en de oorlog in Afghanistan?quote:Op zaterdag 21 maart 2009 15:11 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Daar zit ook uiteraard die 5 miljard ontwikkelingshulp bij en dan heb ik het nog niet eens over al die andere linkse hobbies.
Als het aan mij ligt wil ik zo min mogelijk op het leger bezuinigen, want het is belangrijk dat onze militairen combat-ervaring opdoen zodat ze nieuwe rekruten serieus, goed en geloofwaardig kunnen onderwijzen.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 15:13 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Zoals de JSF en de oorlog in Afghanistan?
Je wilt nu, ineens, zomaar even vanwege 'de grote uitgaven' dat het leger uit Afghanistan vertrekt? Zo tegen de gemaakte afspraken in?quote:Op zaterdag 21 maart 2009 15:11 schreef capricia het volgende:
[..]
Idd: Grote uitgaven. Waarvan we nog maar moeten zien hoeveel we er aan gaan verdienen..
Maar als het aan Wilders ligt wordt op linkse hobbies en de JSF en de oorlog bezuinigd.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 15:13 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Als het aan mij ligt wil ik zo min mogelijk op het leger bezuinigen, want het is belangrijk dat onze militairen combat-ervaring opdoen zodat ze nieuwe rekruten serieus kunnen onderwijzen.
quote:Op zaterdag 21 maart 2009 15:14 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Je wilt nu, ineens, zomaar even vanwege 'de grote uitgaven' dat het leger uit Afghanistan vertrekt?
Nee, dat is lekker voor de internationale samenwerking. Hoeveel zou die schade kosten?
Dan moet er ergens anders maar een oorlog gestart worden, want die ervaringen zijn gewoon belangrijk voor onze natie en bijbehorende vrijheid.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 15:15 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Maar als het aan Wilders ligt wordt op linkse hobbies en de JSF en de oorlog bezuinigd.
Bezuinigen op Defensie -Defensie nog zwakker maken- was toch juist links?
Ho even.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 15:15 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Dan moet er ergens anders maar nog een oorlog gestart worden, want die ervaringen zijn gewoon belangrijk voor onze natie en bijbehorende vrijheid.
Wilders wil niet bezuinigen op onze Jongens, alleen op bepaalde punten. Wees maar niet bang, want hij is heus geen Relus "waterpistool" ter Beek.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 15:16 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Ho even.
Wilders wil juist bezuinigen op deze oorlog. En op Defensie. Maar jij wil dat er niet bezuinigd wordt op deze oorlog? En niet op Defensie?Ben je het niet eens met Wilders?
Herhaling van de vraag:quote:Op zaterdag 21 maart 2009 15:17 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Wilders wil niet bezuinigen op onze Jongens, alleen op bepaalde punten. Het is heus geen Relus "waterpistool" ter Beek.
Ik ben het wel eens met Wilders, want Wilders staat gewoon voor een sterk en robuust leger.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 15:19 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Herhaling van de vraag:
Wilders wil:
bezuinigen op de JSF.
bezuinigen op de oorlog in Afghanistan. (al dan niet op bepaalde punten)
Jij wil:
Niet bezuinigen op Defensie.
Kan ik daarmee concluderen dat je het niet eens bent met Wilders?
quote:Op zaterdag 21 maart 2009 15:15 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Dan moet er ergens anders maar een oorlog gestart worden, want die ervaringen zijn gewoon belangrijk voor onze natie en bijbehorende vrijheid.
Maar hoe kan Wilders voor een sterk en een robuust leger staan als hij tegelijkertijd wil dat ze geen nieuw materieel -de JSF- krijgen en minder tot geen budget voor de oorlog in Afghanistan krijgen?quote:Op zaterdag 21 maart 2009 15:20 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Ik ben het wel eens met Wilders, want Wilders staat gewoon voor een sterk en robuust leger.
Schokkendquote:[..]
En wat dan nog; ik ben het op bepaalde punten mbt de islam ook niet eens met Wilders. [..]
Je kan dat speelgoed allemaal wel hebben, maar als je geen atoomwapens hebt, heb je er niet zo veel (lees: niks) aan.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 15:21 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Maar hoe kan Wilders voor een sterk en een robuust leger staan als hij tegelijkertijd wil dat ze geen nieuw materieel -de JSF- krijgen en minder tot geen budget voor de oorlog in Afghanistan krijgen?
[..]
Nouquote:Schokkend.
Dat was mijn vraag niet.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 15:24 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Je kan dat speelgoed allemaal wel hebben, maar als je geen atoomwapens hebt, heb je er niet zo veel (lees: niks) aan.
Ja, zeker.quote:[..]
Nou
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 09:27 schreef gelly het volgende:
Waarom niet gewoon 10.000 euro ? Schaffen we gewoon het onderwijs af, dat leidt kennelijk toch nergens toe als ik de PVV en haar aanhangers zo zie.
Bij jou is het echt alles of niets zeg, of wie niet voor ons is, is tegen ons.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 15:19 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Herhaling van de vraag:
Wilders wil:
bezuinigen op de JSF.
bezuinigen op de oorlog in Afghanistan. (al dan niet op bepaalde punten)
Jij wil:
Niet bezuinigen op Defensie.
Kan ik daarmee concluderen dat je het niet eens bent met Wilders?
Die dwazen die problemen veroorzaken in de wereld, leven nog in de middeleeuwen, dus of je ze met een oud apparaat naar een andere wereld helpt of met een nieuw apparaat, maakt geen zak uit.quote:
Ik wil gewoon duidelijkheid over de mening van JohnDope. Je kunt niet voor een sterke Defensie zijn en willen bezuinigen op missies en materieel. Lijkt me.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 15:25 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Bij jou is het echt alles of niets zeg, of wie niet voor ons is, is tegen ons.
Als het van de overheid komt wel ja.quote:Al zou Wilders een gouden drol bij jou deponeren zou je dat nog afwijzen alleen al omdat het van Wilders afkomt.
Waar héb je het over?quote:Op zaterdag 21 maart 2009 15:26 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Die dwazen die problemen veroorzaken in de wereld, leven nog in de middeleeuwen, dus of je ze met een oud apparaat naar een andere wereld helpt of met een nieuw apparaat, maakt geen zak uit.
Ik snap heel goed dat jij en velen met jou, echt hi-tech hollywood acties op de televisie willen zien, maar met die ouwe troep bereik je hetzelfde resultaat.
En naties die eventueel wel gevaarlijk zijn, die kunnen we toch niet plat gooien met een JSF zonder atoombom.
jawel hoor raketten genoeg en duikboten. JSF is niet nodigquote:Op zaterdag 21 maart 2009 15:26 schreef JohnDope het volgende:
[..]
En naties die eventueel wel gevaarlijk zijn, die kunnen we toch niet plat gooien met een JSF zonder atoombom.
We zitten al 8 jaar in die oorlog, er is meer dan genoeg ervaring opgedaan, dus nu is het wel welletjes.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 15:30 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Ik wil gewoon duidelijkheid over de mening van JohnDope. Je kunt niet voor een sterke Defensie zijn en willen bezuinigen op missies en materieel. Lijkt me.
[..]
Als het van de overheid komt wel ja.
Dat die mafkezen die de sfeer goed verzieken ook prima met oude militaire toestellen naar een andere wereld geholpen kunnen worden.quote:
JohnDope, nogmaals, een normale vraag hoor, waar heb je het over?quote:Op zaterdag 21 maart 2009 15:34 schreef JohnDope het volgende:
[..]
We zitten al 8 jaar in die oorlog, er is meer dan genoeg ervaring opgedaan, dus nu is het wel welletjes.
Laat gewoon iedereen even bijkomen, dat hebben ze wel verdiend na al dat harde werken en dan is er over niet al te lange tijd weer een missie in Iran.
Over niet al te lange tijd sticht Obama een oorlog met iran. Men wilde change, men zal change krijgen.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 15:36 schreef Yildiz het volgende:
[..]
JohnDope, nogmaals, een normale vraag hoor, waar heb je het over?
Oorlog in Iran, niet eens met Wilders, ik ben in schok.
Hoe weet je dit soort dingen? Waarom zeg je dit soort dingen?quote:Op zaterdag 21 maart 2009 15:38 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Over niet al te lange tijd sticht Obama een oorlog met iran. Men wilde change, men zal change krijgen.
Ik weet dit omdat ik de politiek volg.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 15:40 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Hoe weet je dit soort dingen? Waarom zeg je dit soort dingen?
Maar waarom wil hij geen troepen in Afghanistan, maar wel in Iran?quote:Op zaterdag 21 maart 2009 15:41 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Ik weet dit omdat ik de politiek volg.
En ik zeg dit omdat jij stelt alsof Wilders tegen militaire missies is, maar als straks de oorlog met Iran uitbreekt en Wilders is MP dan stuurt hij ook echt wel troepen naar iran.
Begrijp je het nou nog nietquote:Op zaterdag 21 maart 2009 15:42 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Maar waarom wil hij geen troepen in Afghanistan,
Omdat Iran onze grootste bondgenoten wil vernietigen.quote:maar wel in Iran?
Obama gaat juist de relatie versterken met Iran.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 15:44 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Begrijp je het nou nog nietEr is een tijd van komen en er is een tijd van gaan. Niks is voor altijd (behalve het Opperwezen uiteraard).
[..]
Omdat Iran onze grootste bondgenoten wil vernietigen.
Surequote:Op zaterdag 21 maart 2009 15:46 schreef henkway het volgende:
[..]
Obama gaat juist de relatie versterken met Iran.
En waarom moeten we nu uit Afghanistan? Is nu de missie geslaagd?quote:Op zaterdag 21 maart 2009 15:44 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Begrijp je het nou nog nietEr is een tijd van komen en er is een tijd van gaan.
Bron? Wie zijn onze grootste bondgenoten? En laten wij, als we uit Afghanistan gaan, niet diezelfde bondgenoten in de steek?quote:[..]
Omdat Iran onze grootste bondgenoten wil vernietigen.
Ik vind deze missie geslaagd omdat onze militairen veel ervaring hebben opgedaan en die ervaringen weer kunnen overbrengen op nieuwe rekruten die onze vrijheid moeten beschermen.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 15:48 schreef Yildiz het volgende:
[..]
En waarom moeten we nu uit Afghanistan? Is nu de missie geslaagd?
[..]
Onze grootste bondgenoten zijn Amerika en Israel.quote:Bron? Wie zijn onze grootste bondgenoten? En laten wij, als we uit Afghanistan gaan, niet diezelfde bondgenoten in de steek?
Klopt, af je het nou doet door leningen goedkoper te maken of door cash direct in het handje te geven, dat is slechts een nuance verschil.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 16:40 schreef Provinciaal het volgende:
Zoveel verschilt het niet van de 'stimuluspackages' die overal ter wereld worden uitgedeeld door overheden.
Keiharde kritiek Khamenei op Obamaquote:Op zaterdag 21 maart 2009 15:46 schreef henkway het volgende:
[..]
Obama gaat juist de relatie versterken met Iran.
heb je een raar boek gelezen ofzo??
Het eerste werkt dus niet, want banken maken leningen nauwelijks goedkoper en zijn alleen maar kieskeuriger geworden met het uitgeven ervan. Dit is dus een directere en betere manier om uitgaven te stimuleren.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 15:52 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Klopt, af je het nou doet door leningen goedkoper te maken of door cash direct in het handje te geven, dat is slechts een nuance verschil.
Maar de winst aan koopkracht moet juist structureel van aard zijn wil hij werken (en dan nog zal men zelfs op korte termijn liever sparen dan consumeren), een keer 400 euro zet echt geen zoden aan de dijk. Belastingen moeten omlaag, overheidstaken moeten ingekrompen (anders ontstaan er weer extra tekorten) worden waardoor mensen koopkrachtiger worden, dat is een structurele maatregel.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 15:55 schreef Provinciaal het volgende:
Het eerste werkt dus niet, want banken maken leningen nauwelijks goedkoper en zijn alleen maar kieskeuriger geworden met het uitgeven ervan. Dit is dus een directere en betere manier om uitgaven te stimuleren.
Terecht en dat zal best goed komenquote:Op zaterdag 21 maart 2009 15:52 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..];Pas als jullie veranderen zijn wij bereid ons gedrag te veranderen”, aldus Khamenei in een televisietoespraak.
quote:
Je dacht dat het Nederlandse leger in Afghanistan op trainingskamp is? Blijkbaar volg je de politiek niet zo goed.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 15:51 schreef JohnDope het volgende:
Ik vind deze missie geslaagd omdat onze militairen veel ervaring hebben opgedaan en die ervaringen weer kunnen overbrengen op nieuwe rekruten die onze vrijheid moeten beschermen.
Wat denk je zelfquote:Op zaterdag 21 maart 2009 17:43 schreef Mendeljev het volgende:
[..]
Je dacht dat het Nederlandse leger in Afghanistan op trainingskamp is?
Sinds die militairen er zijn is er 5 keer zoveel opium gekweekt dar.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 17:43 schreef Mendeljev het volgende:
[..]
Je dacht dat het Nederlandse leger in Afghanistan op trainingskamp is? Blijkbaar volg je de politiek niet zo goed.
De actieve militairen die ik persoonlijk ken zijn na 3X Afghanistan weg gegaan bij defensie.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 15:51 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Ik vind deze missie geslaagd omdat onze militairen veel ervaring hebben opgedaan en die ervaringen weer kunnen overbrengen op nieuwe rekruten die onze vrijheid moeten beschermen.
[..]
Ik denk dat het Nederlandse leger heel hard aan het falen is en dat de missie alleen al om die reden zeer zeker niet geslaagd is.quote:
idemquote:Op zaterdag 21 maart 2009 21:43 schreef Mendeljev het volgende:
[..]
Ik denk dat het Nederlandse leger heel hard aan het falen is en dat de missie alleen al om die reden zeer zeker niet geslaagd is.
gelukkig dat jij onze inside-man bent in het leger en jarenlang informatie hebt verzameld om ons alle details van het 'falen' van de Nederlandse militairen kunt vertellenquote:Op zaterdag 21 maart 2009 21:43 schreef Mendeljev het volgende:
[..]
Ik denk dat het Nederlandse leger heel hard aan het falen is en dat de missie alleen al om die reden zeer zeker niet geslaagd is.
Sta jij dan positief tegenover de Nederlandse militairan in Irak?quote:Op zondag 22 maart 2009 17:51 schreef boyv het volgende:
[..]
gelukkig dat jij onze inside-man bent in het leger en jarenlang informatie hebt verzameld om ons alle details van het 'falen' van de Nederlandse militairen kunt vertellen
Geen idee, ik ben er nooit geweest.quote:Op zondag 22 maart 2009 17:58 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Sta jij dan positief tegenover de Nederlandse militairan in Irak?
quote:Op zondag 22 maart 2009 20:42 schreef raptorix het volgende:
Leuk dat gezeur over populisme, gelukkig staat iedereen er wel achter dat Bos miljarden schenkt aan een bank, die een jaartje terug nog dreigde te vertrekken als er tegen topsalarissen werd opgetreden.
Join the club, I need money. Gewoon even de ontwikkelingshulp opdoeken, AOW nog wat inkrimpen en nog wat meer leuke belastingen op zinloze dingen en dan is dit wel te realiseren.quote:Op zondag 22 maart 2009 21:03 schreef I.R.Baboon het volgende:
Overigens mogen mensen die bezwaren hebben tegen deze regeling mij gewoon hun 400 euro geven.
Hoe meer geld er naar 'de staat' gaat, hoe meer geld er naar bijv. werklozen kan gaan. Dat ben jij dus duidelijk.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 09:14 schreef Kadesh het volgende:
Goed plan!En de BTW halveren zou ook goed zijn. Minder geld naar de Staat en meer naar het volk!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |