Daar kijk ik altijd naar de ETA's inderdaadquote:Op woensdag 25 maart 2009 20:37 schreef Orbeatle het volgende:
Ik vertel denk ik niets nieuws als ik zeg dat deze site erg handig is voor SP episodes.
Maar ik leef op het randje, dus ik doe dat gewoonquote:Op woensdag 25 maart 2009 20:40 schreef Specularium het volgende:
Dat mag je niet posten, vorige week ben ik daarvoor genote.
quote:Op woensdag 25 maart 2009 20:45 schreef Orbeatle het volgende:
[..]
Maar ik leef op het randje, dus ik doe dat gewoon.
quote:Op woensdag 25 maart 2009 20:40 schreef Specularium het volgende:
Dat mag je niet posten, vorige week ben ik daarvoor genote.
Als je op donderdag denkt dat het woensdag is, dan ben je aardig verdoofd ja.quote:Op donderdag 26 maart 2009 09:00 schreef belanov het volgende:
ik vond 'm niet heel bijzonder...
maar misschien moet ik stoppen met de nieuwe southpark kijken om 7.00 uur op woensdagochtend, volgens mij ben ik dan nog zo verdoofd dat de grappen amper doorkomen
quote:Op donderdag 26 maart 2009 09:05 schreef Felixa het volgende:
[..]
Als je op donderdag denkt dat het woensdag is, dan ben je aardig verdoofd ja.
"Hi, grandma!"quote:Op donderdag 26 maart 2009 11:10 schreef Brammie1 het volgende:
Of Butters die precies achter het logo van de nieuwszender zit als z'n ouders geïnterviewd worden
Huh wtf is Kenny die rechter? Sinds wanneer draagt ie geen masker(zal wel wat gemist hebben)quote:Op donderdag 26 maart 2009 08:52 schreef InTrePidIvity het volgende:
Kenny's outfit ook
[ afbeelding ]
Ben je blind ofzo? Hij heeft toch nog steeds iets voor zijn gezichtquote:Op donderdag 26 maart 2009 11:37 schreef Slappy het volgende:
[..]
Huh wtf is Kenny die rechter? Sinds wanneer draagt ie geen masker(zal wel wat gemist hebben)
Normaal heeft ie zijn hele hoofd bedektquote:Op donderdag 26 maart 2009 11:58 schreef WeebI het volgende:
[..]
Ben je blind ofzo? Hij heeft toch nog steeds iets voor zijn gezicht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |