"Hi, grandma!"quote:Op donderdag 26 maart 2009 11:10 schreef Brammie1 het volgende:
Of Butters die precies achter het logo van de nieuwszender zit als z'n ouders geïnterviewd worden
Huh wtf is Kenny die rechter? Sinds wanneer draagt ie geen masker(zal wel wat gemist hebben)quote:Op donderdag 26 maart 2009 08:52 schreef InTrePidIvity het volgende:
Kenny's outfit ook
[ afbeelding ]
Ben je blind ofzo? Hij heeft toch nog steeds iets voor zijn gezichtquote:Op donderdag 26 maart 2009 11:37 schreef Slappy het volgende:
[..]
Huh wtf is Kenny die rechter? Sinds wanneer draagt ie geen masker(zal wel wat gemist hebben)
Normaal heeft ie zijn hele hoofd bedektquote:Op donderdag 26 maart 2009 11:58 schreef WeebI het volgende:
[..]
Ben je blind ofzo? Hij heeft toch nog steeds iets voor zijn gezicht
Goh, en waarom zou dat nu niet zo zijnquote:Op donderdag 26 maart 2009 12:19 schreef Slappy het volgende:
[..]
Normaal heeft ie zijn hele hoofd bedekt
Volgens wiki:quote:Op donderdag 26 maart 2009 12:24 schreef sp3c het volgende:
mwah hij heeft zijn gezicht wel vaker laten zien toch inmiddels ...
die aflevering met micheal jackson bv
quote:In de film "South Park: Bigger, Longer & Uncut" en de afleveringen "The Jeffersons" en "Lice Capades" heeft Kenny geen muts op en is hij erg goed te verstaan. In de afleveringen "The Tooth Fairy Tats,Lil' Crime Stoppers", "The Losing Edge", "Lice Capades", "The Jeffersons", "Super Best Friends" en de film "South Park: Bigger, Longer & Uncut" is Kenny te zien zonder parka.
Oh man, I'm so high right now, I have no idea what's going on. Toweliequote:Op donderdag 26 maart 2009 12:31 schreef woutabest het volgende:
[..]
Inderdaad, zo snel ik Towelie zie zet ik 'm uit.
quote:Op donderdag 26 maart 2009 12:31 schreef woutabest het volgende:
[..]
Maar ik kijk dan ook alle eps in een week.quote:Op donderdag 26 maart 2009 13:52 schreef slindenau het volgende:
[..]
Dat zijn er ook maar 2 geweest tot nu toe ofzo
quote:Op donderdag 26 maart 2009 14:25 schreef Felixa het volgende:
Get your own Margaritaville!
[ afbeelding ]
http://www.amazon.com/Mar(...)-Maker/dp/B000CR3YHM
Snap niet echt waarom mensen denken dat deze aflevering ook maar iets te maken zou moeten hebben met The Coonquote:Op donderdag 26 maart 2009 12:26 schreef sp3c het volgende:
heeft trouwens iemand opgelet welke klasgenoot er vermist is nu vanwege de vorige aflevering?
ik denk er nu pas aan, misschien zo nog is kritisch naar de laatste aflevering kijken om een paar namen van de lijst te kunnen strepen
ik denk het niet, ik hoop hetquote:Op donderdag 26 maart 2009 15:07 schreef msnk het volgende:
[..]
Snap niet echt waarom mensen denken dat deze aflevering ook maar iets te maken zou moeten hebben met The Coon...
quote:Op donderdag 26 maart 2009 12:31 schreef woutabest het volgende:
[..]
Continuiteit tussen afleveringen is iets waar Matt & Trey nog nooit echt om hebben gegevenquote:Op donderdag 26 maart 2009 12:26 schreef sp3c het volgende:
heeft trouwens iemand opgelet welke klasgenoot er vermist is nu vanwege de vorige aflevering?
ik denk er nu pas aan, misschien zo nog is kritisch naar de laatste aflevering kijken om een paar namen van de lijst te kunnen strepen
quote:Op donderdag 26 maart 2009 17:28 schreef heiden6 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Speciaal voor jou, een Towelie-achtergrond.
true maar om de zoveel tijd heb je wat (Kenny dood en in Cartman bv) en ik hoop dat ze er nog op terugkomen want ik wil weten wie het wasquote:Op donderdag 26 maart 2009 18:41 schreef slindenau het volgende:
[..]
Continuiteit tussen afleveringen is iets waar Matt & Trey nog nooit echt om hebben gegeven.
Kenny en Stan in ieder geval niet. Dus toch Clyde?quote:Op donderdag 26 maart 2009 19:12 schreef sp3c het volgende:
[..]
true maar om de zoveel tijd heb je wat (Kenny dood en in Cartman bv) en ik hoop dat ze er nog op terugkomen want ik wil weten wie het was
Waarom zij niet dan?quote:Op donderdag 26 maart 2009 19:20 schreef Specularium het volgende:
[..]
Kenny en Stan in ieder geval niet. Dus toch Clyde?
QFT!quote:Op donderdag 26 maart 2009 21:32 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Wat een genieën zijn Matt en Trey toch.![]()
![]()
![]()
Als je op zo'n manier de crisis kan parodieëren en tegelijkertijd een parallel naar het Jezus-verhaal kan trekken, behoor je tot de grootste komedieschrijvers.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |