Geloof je?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 01:40 schreef Grulez het volgende:
[..]
Ik ben wel gereformeerd opgevoed, telt dat ook?
Ik geloof meer in 't oude testament toen was die Jezus er nog niet.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 02:00 schreef Grulez het volgende:
[..]
Jezus vind ik wel ok, alleen God vind ik maar overschat.
Hey, ik ook! Wel alleen in dwergkonijntjes en niet in Vlaamse reuzen.quote:Op donderdag 26 maart 2009 17:09 schreef motorbloempje het volgende:
ik geloof in konijntjes en pizza
hoi
suikerspinnen! die was ik vergetenquote:Op donderdag 26 maart 2009 17:16 schreef solyaris het volgende:
[..]
Nee, sorry daar kan ik niet in meegaan.Al is het nog niet zo erg als een Angora konijn.
![]()
[ afbeelding ]
Omdat het kan.quote:Op donderdag 26 maart 2009 17:45 schreef Waris7 het volgende:
Knevel is nép ouwe. Waarom staat dit topic in KLB en niet in WFL?
Kennelijk kan het nog, maar het is incorrect. Dus 't zal wel niet lang duren voordat een moderator het gaat verplaatsen.quote:
Heuj, dat is echt een konijn hoor!quote:Op donderdag 26 maart 2009 17:40 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
suikerspinnen! die was ik vergeten
Kun je niet wachten op de paas miss?quote:Op dinsdag 31 maart 2009 04:26 schreef Waris7 het volgende:
Wanneer is 't nou Pasen?
Nee joh, nooit over gehoord, vertel eens.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 09:33 schreef Koenholio het volgende:
Jullie weten trouwens dat bijna alle gebruiken tijdens Pasen (Paasvuur, eieren, de haas als symbool) totaal niet-christelijk zijn?
No shit sherlockquote:Op dinsdag 31 maart 2009 09:33 schreef Koenholio het volgende:
Jullie weten trouwens dat bijna alle gebruiken tijdens Pasen (Paasvuur, eieren, de haas als symbool) totaal niet-christelijk zijn?
Dit is echt typisch Fok! Net als dat iedereen je moet gaan vertellen dat Kerst ook een heidens feest was.quote:
FOK is een militant-atheïstisch nest waar alleen excentriekelingen als koningdavid durven te ontkennen dat Jezus een mythe was en het christendom het slechtste is wat de mensheid ooit is overkomen. 't Is maar dat je het weet.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 09:47 schreef Koenholio het volgende:
Echt hè. Ik vraag toch gewoon wat? Hoef je niet meteen op je teentjes getrapt te zijn.
Ik was alleen benieuwd naar jullie kijk daarop, want ik ken mensen die dat dus echt ontkennen.
quote:Op dinsdag 31 maart 2009 09:47 schreef Koenholio het volgende:
Respect dat jullie geen plank voor je kop hebben.
Wehehe, zolang ze de TRU-users in TRU laten.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 09:49 schreef Scaurus het volgende:
[..]
FOK is een militant-atheïstisch nest waar alleen excentriekelingen als koningdavid durven te ontkennen dat Jezus een mythe was en het christendom het slechtste is wat de mensheid ooit is overkomen. 't Is maar dat je het weet.
atheïsten.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 09:49 schreef ganzenherder het volgende:
Wat vinden écht gelovige protestanten eigenlijk erger, katholieken of atheïsten?
atheisten zijn er om gelovigen van verschillende religies onderling te verbroederenquote:
Vond het wel moedig van hem dat hij zich zo over de evolutie theorie uitsprakquote:Op donderdag 26 maart 2009 17:21 schreef Grulez het volgende:
Knevel is pas echt een troetelbeer.
[ afbeelding ]
Nee, nee...quote:Op dinsdag 31 maart 2009 10:21 schreef barthol het volgende:
[..]
atheisten zijn er om gelovigen van verschillende religies onderling te verbroederen
OK, OK, ik ben al weer weg, kon het even niet laten.
Nee hoor, Stalin dacht daar anders over helaas.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 11:03 schreef DrDarwin het volgende:
[..]
Nee, nee...
Atheïsten zijn er juist om de wereld eindelijk een vredige plaats te maken als religieuzen elkander afgeslacht hebben.
Als je die lijst nou even op alfabetische volgorde zet, sta ik tenminste op nummer tweequote:Op vrijdag 20 maart 2009 12:05 schreef koningdavid het volgende:
De eerste officiële lijst met christenen op FOK!:
koningdavid (bescheidenheid siert de mens)
Paul
Chuck_Norris
Ladidadida
Dwerfion
Hetiszover
WAARHEID
Susi
Waris7
STORMSEEKER
Casparovvv
Daantke
Papierversnipperaar
Salsaneck
Ali_Kannibali
esco_
Teenwolf
drummerdude
Skaff-a
Indrukwekkende lijst.
(ik zal er nog vast een hoop vergeten zijn)
Ik vraag me altijd af of er over 'joodse ratten' gesproken zou worden als er hier op FOK een topic voor joden zou zijn.quote:
want die hebben per definitie meer gelijk dan gelovigen, levensgevaarlijk iddquote:
Ik zou wel willen, maar zonder bewijs van een opperwezen kan ik echt niet aan een religie beginnen. Ik kan niet tegen mezelf liegenquote:Op dinsdag 31 maart 2009 11:22 schreef motorbloempje het volgende:
is Papierversnipperaar een christenhond?
Da's er een van de bultquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |