Da's er een van de bultquote:
Ik houd alles in de gaten.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 11:13 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
Als je die lijst nou even op alfabetische volgorde zet, sta ik tenminste op nummer twee![]()
't Valt me trouwens alles mee dat ik mijn naam in die lijst zie zonder in dit topic gepost te hebben.
Ik ben Stalin niet...quote:Op dinsdag 31 maart 2009 11:05 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Nee hoor, Stalin dacht daar anders over helaas.
Hoor jij nu doordeweeks niet op de kotter te zitten?quote:
Ja elke Urker vistquote:Op dinsdag 31 maart 2009 12:03 schreef Scaurus het volgende:
[..]
Hoor jij nu doordeweeks niet op de kotter te zitten?
jij pownd je moeder hard!quote:Op dinsdag 31 maart 2009 11:22 schreef piekartz87 het volgende:
onder dit forum staat ikzoekgod.nl
ik ben wel gedoopt en al die poep (rooms-katholiek) maar aangezien ik daar geen keuze in had toen ik 1 was ofzo ben ik er maar weer vanaf gestapt
zou zo'n doping ook ongedaan gemaakt kunnen worden?![]()
verder zijn mijn ouders schijnheilig en gaan ze alleen met de kerst naar de kerk, en ik moest altijd mee.
"dan krijg je het woord van god nog een beetje mee" ze vertelden elk jaar hetzelfde dus ik zag het nut er niet zo van in![]()
als ik in huis wel eens zeg dat ik niet in god geloof en ik ben net tv aan het kijken ofzo beargumenteerd mijn moeder het geloven in god zo: "hoe komt die tv hier dan? en hoe komt het dat je leeft? "
ik: "die is gemaakt door samsung, en jij hebt wat met mn vader gedaan en zodoende"
uiteindelijk haalt ze het ontstaan van ons zonnestelsel erbij en dan zeg ik: "dat er nog dingen zijn waar de mens niet slim genoeg voor is om te kunnen bevatten hoef je er geen sprookje bij te verzinnen"
Jup. And proud of it.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 11:58 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Ik houd alles in de gaten.![]()
Maar je bent wel gristen toch?
Oh, dus het is nu? Ik vergeet die tijden altijd. Pas me even de Gregoriaanse kalender, dan ga ik volgend jaar ook meedoen.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 11:29 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Russisch orthodox meldt...vastend...
net zoals jouw moeder vorige weekquote:
quote:
Ach joh, ik vind het woord Ramadan gewoon fatoe en straat.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 17:45 schreef Scaurus het volgende:
[..]
* mompelt wat over het gebrek aan christelijke traditie en het oprukken van de islam
mompelt wat over het oprichten van een orthodoxe partij voor de volgende verkiezingen...quote:Op dinsdag 31 maart 2009 17:45 schreef Scaurus het volgende:
[..]
* mompelt wat over het gebrek aan christelijke traditie en het oprukken van de islam
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |