quote:froukje zien lopendat was pas mooi
beste uitzicht wat iemand uit zn kantoor kan hebben haha
neuh maar mss als link wat meer de jongeren kant op gaat ipv kijk hoe we vliegen bla bla bla hebben ze wel een kans t er goed van af te brengen , maarn u eerst de leden nog.
En het antwoord komt ook. Over 2 weken.quote:
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 00:09 schreef Noud_ het volgende:
De enige redenen voor m'n lidmaatschap waren Froukje en 3 op reis.
De reden van mijn lidmaatschapquote:Op donderdag 19 maart 2009 23:40 schreef qonmann het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zonder hun wordt het minder ..
Ja, jammer. Maar het lijkt een onmogelijke opgave. Die positivo's hoor je in dit topic ook niet echt meer.quote:
Lekkere sterke idealen heb je dan. Je wordt toch lid van een omroep, niet van een persoon?quote:Op vrijdag 20 maart 2009 11:00 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
De reden van mijn lidmaatschap, ga mijn lidmaatschap direct weer opzeggen
Lid worden van een omroep heeft toch helemaal niks met idealen te maken.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 16:19 schreef w8jij17 het volgende:
[..]
Lekkere sterke idealen heb je dan. Je wordt toch lid van een omroep, niet van een persoon?
Als jij indirect een bijdrage kan leveren aan de bewustwording op het gebied van duurzaamheid door lid te worden van een publieke omroep, en je doet het voor die reden, wordt je lid uit oogpunt van idealen.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 16:41 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Lid worden van een omroep heeft toch helemaal niks met idealen te maken.
ik ben lid van llink omdat t mn buren zijn bij mn kantoor , kijk het nooit maar support ze wel een beetje,quote:Op vrijdag 20 maart 2009 17:32 schreef Yozzz het volgende:
[..]
Als jij indirect een bijdrage kan leveren aan de bewustwording op het gebied van duurzaamheid door lid te worden van een publieke omroep, en je doet het voor die reden, wordt je lid uit oogpunt van idealen.
Ik denk dat hier maar weinig mensen zijn die andere motieven hebben om lid te zijn van LLiNK?
Heb ik het ooit gehad over idealenquote:Op vrijdag 20 maart 2009 16:19 schreef w8jij17 het volgende:
[..]
Lekkere sterke idealen heb je dan. Je wordt toch lid van een omroep, niet van een persoon?
Wat een onzinquote:Op vrijdag 20 maart 2009 17:32 schreef Yozzz het volgende:
[..]
Als jij indirect een bijdrage kan leveren aan de bewustwording op het gebied van duurzaamheid door lid te worden van een publieke omroep, en je doet het voor die reden, wordt je lid uit oogpunt van idealen.
Ik denk dat hier maar weinig mensen zijn die andere motieven hebben om lid te zijn van LLiNK?
Precies, als je de afgelopen week nog lid kon worden via de 3opreis site met een gratis DVD, was ik nu al lang lid geweest. Hoe hypocriet dat misschien ook over komt. Leuk een duurzaam reisprogramma, maar helaas blijkbaar toch te duur, terwijl Floortje al tegen een gereduceerd salaris werkte als ik mij niet vergis.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 13:10 schreef Mani89 het volgende:
Tactisch gekozen moment om je boegbeelden de laan uit te sturen
Zij kreeg meer dan Balkenendequote:Op vrijdag 20 maart 2009 20:12 schreef G-lock het volgende:
[..]
Precies, als je de afgelopen week nog lid kon worden via de 3opreis site met een gratis DVD, was ik nu al lang lid geweest. Hoe hypocriet dat misschien ook over komt. Leuk een duurzaam reisprogramma, maar helaas blijkbaar toch te duur, terwijl Floortje al tegen een gereduceerd salaris werkte als ik mij niet vergis.
balkenende verdient ook maar een schijntje voor minister presidentquote:Op vrijdag 20 maart 2009 20:53 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Zij kreeg meer dan BalkenendeOm over de wereld te reizen, holy shit. Gaat ook wel erg ver vind ik. Voor minimumloon is dat al een heel aantrekkelijk baantje
daarom nam ze ook de treinquote:Op vrijdag 20 maart 2009 21:27 schreef NoCigar het volgende:
Toerisme is sowieso een ecologische ramp, dus om dat te promoten is voor een Llink-medewerktster behoorlijk idioot.
ontdek net dit topicquote:Op vrijdag 20 maart 2009 23:05 schreef morpheus_at_work het volgende:
bijna de magische grens van 6000 , moveyourass team doet goed zijn best
Hoezo is die grens magisch, buiten dat het een mooi afgerond getal is? 150.000 en 0 blijven voor mij nog altijd de meeste magie hebben.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 23:05 schreef morpheus_at_work het volgende:
bijna de magische grens van 6000 , moveyourass team doet goed zijn best
Toerisme kan ook zorgen voor culturele uitwisseling en wederzijds respect. En bij Llink focussen ze juist ook op van die ecologische reizen, waardoor de bevolking de vruchten plukt van toerisme. Al ligt het natuurlijk wel aan het soort toerisme.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 21:27 schreef NoCigar het volgende:
Toerisme is sowieso een ecologische ramp, dus om dat te promoten is voor een Llink-medewerktster behoorlijk idioot.
Als het echt zo is dan zie ik het als een leugentje om eigen bestwil. Als de 150.000 behaald is, wil niemand meer lid worden voor de noodzakelijke foutmarge. Zonder dat leugentje zouden er dus 150.000 leden voor niets lid zijn geworden. Wat heb je liever in dit geval? Eerlijkheid of een klein leugentje welke nog niet eens zo erg is. Maar goed, volgens mij zeg je het zelf al.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 21:48 schreef morpheus_at_work het volgende:
Als dit alleen voor de veiligheidsmarge is zou het top zijn , alleen jammer ze dat niet eerlijk zeggen.
Ah, dan blijft er dus meteen geen reden meer over om LLink-lid te worden. Voor mij dan. 3 op Reis ís voor mij LLink.quote:Op donderdag 19 maart 2009 19:19 schreef Tabloid het volgende:
[..]
http://www.rtl.nl/(/actue(...)_03_19_2009_0952.xml
Het leukste programma knikkeren ze er nu uit. Krijg je nu zeker échte geitenwollensokkenprogramma's met die kijk-mij-es-in-een-jongenshemdje-rondrennen Sebastiaan-jostiquote:Op zaterdag 21 maart 2009 16:01 schreef Ayca het volgende:
ik hoop dat ze het redden vond wel dat ze leuke programma's hadden
Jij bent ook een mooie! Je zegt dat het NIKS met idealen te maken heeft, vervolgens vertel ik dat sommige mensen het wél uit idealistische overwegingen doen, en vervolgens noem je dat onzin. Ik zeg niet dat IEDEREEN uit idealistische overwegingen lid wordt?quote:Op vrijdag 20 maart 2009 19:59 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Wat een onzinLid zijn hoeft niks met idealen te maken te hebben. Kan ook gewoon te maken hebben met het maken van leuke programma's en het hebben van goede presentatoren.
Haha, volgens mij is het inderdaad maar beter dat jij geen lid meer bentquote:Op zondag 22 maart 2009 18:47 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Het leukste programma knikkeren ze er nu uit. Krijg je nu zeker échte geitenwollensokkenprogramma's met die kijk-mij-es-in-een-jongenshemdje-rondrennen Sebastiaan-josti. Dáárvoor ben ik geen lid geworden
![]()
![]()
. Maar toch bedankt voor de 3 op reis-dvd, LLink. Heeft 't toch nog iets opgeleverd.
Nou, 't is een beetje raar dat ze nu hun best bekeken programma met de populairste presentatrice eruit mikken terwijl ze dondersgoed weten dat veel mensen juist lid zijn geworden vanwege dat programma. Politiek gezien zou dat soort van kiezersbedrog heten. Zonder 3 op reis blijft er weinig fatsoenlijks van LLink over. En ja, daar mag ik als lid een mening over hebben.quote:Op zondag 22 maart 2009 22:03 schreef w8jij17 het volgende:
[..]
Haha, volgens mij is het inderdaad maar beter dat jij geen lid meer bentEr is ook helemaal níks goed he?
Natuurlijk mag je er een mening over hebben. Ik begrijp je ergens wel, maar toch denk ik dat LLiNK zeker meer is dan 3 op Reis. En ik heb nog nergens gelezen dat het programma stopt. Volgens mij gaat het door in een andere vorm die minder geld kost. Tja, het zit LLiNK gewoon echt op vrijwel elk vlak tegen. Als ze het halen is dat echt een buitengewoon knappe prestatie. En straks gaan ze 6 uur uitzenden dus dan gaat je stelling dat er weinig meer overblijft ook niet op. In EenVandaag had Tanja Lubbers een gesprek over alle nieuwe programma's waar de camera niet bij mocht zijn. Ben benieuwd!quote:Op zondag 22 maart 2009 22:22 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Nou, 't is een beetje raar dat ze nu hun best bekeken programma met de populairste presentatrice eruit mikken terwijl ze dondersgoed weten dat veel mensen juist lid zijn geworden vanwege dat programma. Politiek gezien zou dat soort van kiezersbedrog heten. Zonder 3 op reis blijft er weinig fatsoenlijks van LLink over. En ja, daar mag ik als lid een mening over hebben.
Ah, dan zijn we het dus eensquote:Op zondag 22 maart 2009 22:02 schreef Yozzz het volgende:
[..]
Jij bent ook een mooie! Je zegt dat het NIKS met idealen te maken heeft, vervolgens vertel ik dat sommige mensen het wél uit idealistische overwegingen doen, en vervolgens noem je dat onzin. Ik zeg niet dat IEDEREEN uit idealistische overwegingen lid wordt?
Dat kan ja, maar hoe groot denk je zelf dat die kans isquote:Op zondag 22 maart 2009 22:48 schreef Gorill0r het volgende:
Maar het is toch niet uitgesloten dat Floortje en Froukje nog terug kunnen komen?
Neem aan dat zodra de financieën weer op orde zijn Llink ze weer in dienst kan nemen?
(Ben overigens lid van PowNed)
Zoveel zendtijd heeft Llink ook weer niet, vanuit de BNN tijd weet ik nog wel dat enorm weinig is. Dus dan neemt een goed bekeken en popuair programma als 3opreis al snel een belangrijk deel in beslag. Dus dat is me wat makkelijk.quote:Op zondag 22 maart 2009 22:22 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Nou, 't is een beetje raar dat ze nu hun best bekeken programma met de populairste presentatrice eruit mikken terwijl ze dondersgoed weten dat veel mensen juist lid zijn geworden vanwege dat programma. Politiek gezien zou dat soort van kiezersbedrog heten. Zonder 3 op reis blijft er weinig fatsoenlijks van LLink over. En ja, daar mag ik als lid een mening over hebben.
Als die reizen te duur zijn, wordt het programma sws niet of nauwelijks interessant meer. Dan maakt 't niet uit of dat door Floortje of die Sebastiaan wordt gepresenteerd. En áls die laatste dat wel gaat doen (alleen ofzo), haak ik af. Totaal oninteressant wat ie te melden heeft.quote:Op zondag 22 maart 2009 22:33 schreef w8jij17 het volgende:
[..]
Natuurlijk mag je er een mening over hebben. Ik begrijp je ergens wel, maar toch denk ik dat LLiNK zeker meer is dan 3 op Reis. En ik heb nog nergens gelezen dat het programma stopt. Volgens mij gaat het door in een andere vorm die minder geld kost. Tja, het zit LLiNK gewoon echt op vrijwel elk vlak tegen. Als ze het halen is dat echt een buitengewoon knappe prestatie. En straks gaan ze 6 uur uitzenden dus dan gaat je stelling dat er weinig meer overblijft ook niet op. In EenVandaag had Tanja Lubbers een gesprek over alle nieuwe programma's waar de camera niet bij mocht zijn. Ben benieuwd!
Daarom is het onbegrijpelijk dat ze juist dat programma eruit gooien. Vraag al die mensen die de laatste maanden lid zijn geworden eens of ze een ander LLink-programma - naast 3 op Reis - kunnen opnoemen... Nou, dat zal nog vies tegenvallen. Het feit dat Floortje - op de website nog steeds - het gezicht van de campagne is, zegt ook voldoende.quote:Op zondag 22 maart 2009 22:54 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Zoveel zendtijd heeft Llink ook weer niet, vanuit de BNN tijd weet ik nog wel dat enorm weinig is. Dus dan neemt een ged bekeken en popuair programma als 3opreis al snel een belangrijk deel in beslag.
tjaquote:Op zondag 22 maart 2009 22:33 schreef w8jij17 het volgende:
[..]
Natuurlijk mag je er een mening over hebben. Ik begrijp je ergens wel, maar toch denk ik dat LLiNK zeker meer is dan 3 op Reis. En ik heb nog nergens gelezen dat het programma stopt. Volgens mij gaat het door in een andere vorm die minder geld kost.
bij powned gaat t ook al snel , nog 2500 nodig oidquote:
Deze week moet het klaar zijn , dan gaat het controleren beginnenquote:Op maandag 23 maart 2009 09:02 schreef Jimbo het volgende:
[..]
bij powned gaat t ook al snel , nog 2500 nodig oid
Ik denk het niet hoor. Dingen als 3 op reis zijn behoorlijk kostbaar, in tegenstelling tot Lingo ofzo.quote:Op zondag 22 maart 2009 23:05 schreef rubbereend het volgende:
[..]
tja
buiten Floortje was 3opreis een vrij goedkoop programma. Want het is eigenlijk niet meer dan 3 mensen. Een studio programma is naar verhouding duurder.
Je vergeet dat er grote sponsoring achter zit bij reisprogramma , qua kosten zit je dan laag omdat je groot deel terug krijgt.quote:Op maandag 23 maart 2009 10:09 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Ik denk het niet hoor. Dingen als 3 op reis zijn behoorlijk kostbaar, in tegenstelling tot Lingo ofzo.
Studioprogramma's schijnen rond de ¤800 per minuut te kosten. Doe zelf maar een schatting wat een programma als 3 op Reis kostquote:Op maandag 23 maart 2009 10:09 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Ik denk het niet hoor. Dingen als 3 op reis zijn behoorlijk kostbaar, in tegenstelling tot Lingo ofzo.
Ik moet zeggen dat LLiNK ook nog wel een redelijk tempo hanteert na de mediacampagne. Na 3 op Reis / De Consuminderman-uitzendingen zal er ook nog wel een piekje zijn. Het zal erom hangen!quote:Op maandag 23 maart 2009 15:49 schreef w8jij17 het volgende:
3361
Powned gaat het wel halen geloof ik. Ze gaan als een malle.
Op die vraag zou ik ook graag een antwoord zien.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 09:22 schreef Yozzz het volgende:
2956. Hebben ze nou tot 1 april of tot 27 maart?
Volgens de uitzending van moveyourass afgelopen vrijdag worden de leden de 27ste opstuurt ter controle.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 18:59 schreef donj77 het volgende:
[..]
Op die vraag zou ik ook graag een antwoord zien.
quote:Op woensdag 25 maart 2009 08:30 schreef Omaha het volgende:
1995
Nog 2000 leden nodig dus in de komende 48 uur
573 Nieuwe leden tussen 20:00 uur 's avonds en 8 uur 's ochtends.... Dikke sjoemel natuurlijk met de teller, maar die 2000 halen ze 100% zeker.quote:
Grrr, nu snap ik er niks meer van. Is het nou de 27e of gewoon 1 april?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 19:14 schreef donj77 het volgende:
Volgens de mail van Llink die ik net kreeg, zijn er toch nog 6 dagen om de resterende leden te werven.
Ik denk dat ze op de 27ste de informatie over de tot dan toe geworven leden inleveren, zodat die informatie gecontroleerd kan worden. Als ze dan op 1 april genoeg leden hebben, dan kan de controlerende instantie ook meteen groen licht geven met betrekking tot de juistheid van de ledeninformatie.quote:Op woensdag 25 maart 2009 11:43 schreef w8jij17 het volgende:
[..]
Grrr, nu snap ik er niks meer van. Is het nou de 27e of gewoon 1 april?
1715... ik ruik een groene lentelucht aan de overkant van de finish. Jullie ook?
Maar volgens mij doen ze een steekproef onder 1000 leden. Die worden door het commissariaat uit het ledenbestand gepikt en daar heeft LLiNK dan vanaf 1 april 1 maand de tijd voor om deze volledig kloppend te maken. Althans, dat heb ik me laten vertellen door een LLiNK medewerker.quote:Op woensdag 25 maart 2009 12:37 schreef donj77 het volgende:
[..]
Ik denk dat ze op de 27ste de informatie over de tot dan toe geworven leden inleveren, zodat die informatie gecontroleerd kan worden. Als ze dan op 1 april genoeg leden hebben, dan kan de controlerende instantie ook meteen groen licht geven met betrekking tot de juistheid van de ledeninformatie.
Dat heb ik ook ergens in een topic gelezen.quote:Op woensdag 25 maart 2009 14:34 schreef w8jij17 het volgende:
[..]
Maar volgens mij doen ze een steekproef onder 1000 leden. Die worden door het commissariaat uit het ledenbestand gepikt en daar heeft LLiNK dan vanaf 1 april 1 maand de tijd voor om deze volledig kloppend te maken. Althans, dat heb ik me laten vertellen door een LLiNK medewerker.
Tsja, eigen schuld, dikke bult...quote:Op woensdag 25 maart 2009 18:32 schreef superjojo het volgende:
En nu weer dit:
Boete voor Llink
Het Commissariaat voor de Media heeft omroepvereniging LLiNK een boete opgelegd van ¤ 107.500,-. De omroep is voor de ledenwerving in zee gegaan met een derde partij en heeft die partij daarbij onevenredig bevoordeeld.
Tijdens een accountantscontrole van het Commissariaat in november 2008 kwam een contract aan het licht dat de omroep heeft afgesloten met een bedrijf dat voor de omroep de wervingscampagne organiseert. De inhoud van de overeenkomst is zodanig dat er geen sprake is van normaal economisch handelen door de omroep. Het bedrijf waarmee de overeenkomst is aangegaan wordt, als LLiNK op 1 april 150.000 leden heeft, een hoge return on investment in het vooruitzicht gesteld. Het Commissariaat is van oordeel dat LLiNK hiermee dienstbaar wordt aan winst door derden. Bovendien leidt de overeenkomst tot een aanzienlijke schuld van LLiNK aan de derde partij, zodat de omroep voor zijn voortbestaan afhankelijk wordt van die partij. Ook dit beschouwt het Commissariaat niet als normaal economisch handelen van een publieke omroep. Verder heeft LLiNK zich al tijdens de ledenwerfcampagne dienstbaar getoond aan de derde partij, door deze gelegenheid te geven zijn commerciële diensten onder de aandacht van het publiek te brengen.
Het Commissariaat concludeert dat de samenwerking met de derde partij in strijd is met het beginsel van non-commercialiteit, dat uitgangspunt moet zijn bij al het handelen van een publieke omroep. De handelwijze van LLiNK wordt aangemerkt als een zeer ernstige overtreding, waaraan het Commissariaat een sanctie verbindt van ¤ 107.500,-.
zal ze ook wel doen, kan mij niets anders voorstellen.quote:Op woensdag 25 maart 2009 21:35 schreef marcodej het volgende:
Tsjonge, dat mensen nog lid worden van dit clubje. Wat een financieel wanbeheer en die directrice had natuurlijk allang haar conclusies moeten trekken.
Is 1 van de (ex)Llink-directeuren toevallig eigenaar van dat bedrijf?quote:Op woensdag 25 maart 2009 18:32 schreef superjojo het volgende:
...
Tijdens een accountantscontrole van het Commissariaat in november 2008 kwam een contract aan het licht dat de omroep heeft afgesloten met een bedrijf dat voor de omroep de wervingscampagne organiseert.
Waar heb je gelezen dat Labrie weg is?quote:Op donderdag 26 maart 2009 11:54 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Ze lijken het niet te gaan halen, helaas.
Ik zie nu ook dat Sebastiaan Labrie weg is. Wie is er dan nog wel?
Powned staat ook sinds gisteravond stil, het lijkt eerder een markteting truc te zijn.quote:Op donderdag 26 maart 2009 14:06 schreef w8jij17 het volgende:
[..]
Waar heb je gelezen dat Labrie weg is?
Als ze het niet gaan halen zou het echt ontzéttend zuur zijn. De 150.000 leden op 1000 leden niet halen... Hoe ongelofelijk kut zou dat zijn.
Tja, ik zag het op Wikipedia. Het zal dus wel een fout zijn, want ik kan geen andere bronnen vinden.quote:Op donderdag 26 maart 2009 14:06 schreef w8jij17 het volgende:
[..]
Waar heb je gelezen dat Labrie weg is?
Als ze het niet gaan halen zou het echt ontzéttend zuur zijn. De 150.000 leden op 1000 leden niet halen... Hoe ongelofelijk kut zou dat zijn.
http://nl.wikipedia.org/wiki/LLiNKquote:Op 19 Maart werd in goed overleg met Llink besloten dat de drie gezichten van Llink, Sebastiaan Labrie, Froukje Jansen en Floortje Dessing helaas de omroep moeten verlaten wegens het gebrek aan financiële middelen. Ook het programma 3 op reis wordt momenteel te duur voor de omroep. Maar, laat Llink weten, als de financiële middelen er weer zijn komen de presentatoren en 3 op reis zeker terug.
Dat de PO zoveel op kijkcijfers gericht is, is niet de fout van Llink.quote:Op donderdag 26 maart 2009 14:37 schreef Koen465 het volgende:
Wegwezen Llink. Er kijkt geen hond naar jullie programma's : nog geen 200.000 gister.
http://www.kijkonderzoek.(...)php?dp-47-21223-0;fs
En door 3 op reis zijn ze failliet gegaan. Een perperduur programma gepresenteerd door mensen die betald op vakantie gaanen waar nog geen half miljoen mensen naar kijken. Vergeet 't maar.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |