Precies, als je de afgelopen week nog lid kon worden via de 3opreis site met een gratis DVD, was ik nu al lang lid geweest. Hoe hypocriet dat misschien ook over komt. Leuk een duurzaam reisprogramma, maar helaas blijkbaar toch te duur, terwijl Floortje al tegen een gereduceerd salaris werkte als ik mij niet vergis.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 13:10 schreef Mani89 het volgende:
Tactisch gekozen moment om je boegbeelden de laan uit te sturen
Zij kreeg meer dan Balkenendequote:Op vrijdag 20 maart 2009 20:12 schreef G-lock het volgende:
[..]
Precies, als je de afgelopen week nog lid kon worden via de 3opreis site met een gratis DVD, was ik nu al lang lid geweest. Hoe hypocriet dat misschien ook over komt. Leuk een duurzaam reisprogramma, maar helaas blijkbaar toch te duur, terwijl Floortje al tegen een gereduceerd salaris werkte als ik mij niet vergis.
balkenende verdient ook maar een schijntje voor minister presidentquote:Op vrijdag 20 maart 2009 20:53 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Zij kreeg meer dan BalkenendeOm over de wereld te reizen, holy shit. Gaat ook wel erg ver vind ik. Voor minimumloon is dat al een heel aantrekkelijk baantje
daarom nam ze ook de treinquote:Op vrijdag 20 maart 2009 21:27 schreef NoCigar het volgende:
Toerisme is sowieso een ecologische ramp, dus om dat te promoten is voor een Llink-medewerktster behoorlijk idioot.
ontdek net dit topicquote:Op vrijdag 20 maart 2009 23:05 schreef morpheus_at_work het volgende:
bijna de magische grens van 6000 , moveyourass team doet goed zijn best
Hoezo is die grens magisch, buiten dat het een mooi afgerond getal is? 150.000 en 0 blijven voor mij nog altijd de meeste magie hebben.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 23:05 schreef morpheus_at_work het volgende:
bijna de magische grens van 6000 , moveyourass team doet goed zijn best
Toerisme kan ook zorgen voor culturele uitwisseling en wederzijds respect. En bij Llink focussen ze juist ook op van die ecologische reizen, waardoor de bevolking de vruchten plukt van toerisme. Al ligt het natuurlijk wel aan het soort toerisme.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 21:27 schreef NoCigar het volgende:
Toerisme is sowieso een ecologische ramp, dus om dat te promoten is voor een Llink-medewerktster behoorlijk idioot.
Als het echt zo is dan zie ik het als een leugentje om eigen bestwil. Als de 150.000 behaald is, wil niemand meer lid worden voor de noodzakelijke foutmarge. Zonder dat leugentje zouden er dus 150.000 leden voor niets lid zijn geworden. Wat heb je liever in dit geval? Eerlijkheid of een klein leugentje welke nog niet eens zo erg is. Maar goed, volgens mij zeg je het zelf al.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 21:48 schreef morpheus_at_work het volgende:
Als dit alleen voor de veiligheidsmarge is zou het top zijn , alleen jammer ze dat niet eerlijk zeggen.
Ah, dan blijft er dus meteen geen reden meer over om LLink-lid te worden. Voor mij dan. 3 op Reis ís voor mij LLink.quote:Op donderdag 19 maart 2009 19:19 schreef Tabloid het volgende:
[..]
http://www.rtl.nl/(/actue(...)_03_19_2009_0952.xml
Het leukste programma knikkeren ze er nu uit. Krijg je nu zeker échte geitenwollensokkenprogramma's met die kijk-mij-es-in-een-jongenshemdje-rondrennen Sebastiaan-jostiquote:Op zaterdag 21 maart 2009 16:01 schreef Ayca het volgende:
ik hoop dat ze het redden vond wel dat ze leuke programma's hadden
Jij bent ook een mooie! Je zegt dat het NIKS met idealen te maken heeft, vervolgens vertel ik dat sommige mensen het wél uit idealistische overwegingen doen, en vervolgens noem je dat onzin. Ik zeg niet dat IEDEREEN uit idealistische overwegingen lid wordt?quote:Op vrijdag 20 maart 2009 19:59 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Wat een onzinLid zijn hoeft niks met idealen te maken te hebben. Kan ook gewoon te maken hebben met het maken van leuke programma's en het hebben van goede presentatoren.
Haha, volgens mij is het inderdaad maar beter dat jij geen lid meer bentquote:Op zondag 22 maart 2009 18:47 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Het leukste programma knikkeren ze er nu uit. Krijg je nu zeker échte geitenwollensokkenprogramma's met die kijk-mij-es-in-een-jongenshemdje-rondrennen Sebastiaan-josti. Dáárvoor ben ik geen lid geworden
![]()
![]()
. Maar toch bedankt voor de 3 op reis-dvd, LLink. Heeft 't toch nog iets opgeleverd.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |