Als het om uiterlijk zou gaan, zou het grootste deel van Nederland single zijnquote:Op donderdag 19 maart 2009 19:49 schreef The_Dean het volgende:
Ik ga eerst wel 20 kg afvallen voordat ik ook maar een greintje zelfvetrouwen krijg.
quote:Op donderdag 19 maart 2009 19:53 schreef Puala het volgende:
ogen zijn hét belangrijkste
Ik ben je kwijtquote:Op donderdag 19 maart 2009 19:50 schreef Puala het volgende:
Waarom zijn mensen toch zo uiterlijk gericht
Niet op een plaatje van 400x600 pixels op internetquote:
Ogen interesseren me, voor de rest eigenlijk niets. En zelfs mijn vriend heeft geen fantastische ogen, maar gewoon een overheerlijk innerlijkquote:Op donderdag 19 maart 2009 19:55 schreef Piles het volgende:
[..]
Als het om uiterlijk zou gaan, zou het grootste deel van Nederland single zijn![]()
[..]
[..]
Ik ben je kwijt
Oké, dat suckt.quote:Op donderdag 19 maart 2009 19:56 schreef The_Dean het volgende:
Paula, dat, en 15 jaar als stuk oud vuil behandeld worden dragen er ook wel aan bij.
Ik vind van ookquote:
Nee, is inderdaad maar niks neequote:Op donderdag 19 maart 2009 20:02 schreef Puala het volgende:
[..]
mag wel, maar ik zou zeggen.. oordeel zelf.
http://i39.tinypic.com/2reno5c.jpg
Ik dacht ik laat nog even weten dat ik er ook benquote:
Zou er zo in kunnen verdwalenquote:Op donderdag 19 maart 2009 20:02 schreef Puala het volgende:
[..]
ja dit is zo'n vage foto waarop alles heel anders lijkt dan het misschien is. Ik wil gewoon een normale foto zien met normaal licht enzoquote:Op donderdag 19 maart 2009 20:02 schreef Puala het volgende:
[..]
De avond is nog vroeg.. Ik ga zo, maar wel met laptopquote:Op donderdag 19 maart 2009 20:08 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ik dacht ik laat nog even weten dat ik er ook ben![]()
Toch maar niet in bed gaan liggen de hele avond?
Hihiquote:Op donderdag 19 maart 2009 20:10 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
De avond is nog vroeg.. Ik ga zo, maar wel met laptop
Jij vraagt om een oordeelquote:
Het enige dat aan de foto gephotoshopt is is de egale zwarte kleur, want je zag links mijn schouder ietsjes als je inzoomde.quote:Op donderdag 19 maart 2009 20:11 schreef Bravebart het volgende:
Naja, het is meer dat je dingen zo kan photoshoppen tegenwoordigJe kan het eigenlijk alleen irl zien (nee, dit is geen verkapt date-verzoek
)
dan is het waarquote:Op donderdag 19 maart 2009 20:16 schreef Puala het volgende:
[..]
weet ik, maar ik krijg die reactie de laatste tijd vaak
Nou dan zal er toch een kern van waarheid inzittenquote:Op donderdag 19 maart 2009 20:16 schreef Puala het volgende:
[..]
http://94.100.114.128/386(...)86129569_5_ZMal.jpegquote:Op donderdag 19 maart 2009 20:09 schreef jna het volgende:
[..]
ja dit is zo'n vage foto waarop alles heel anders lijkt dan het misschien is. Ik wil gewoon een normale foto zien met normaal licht enzo
quote:
quote:Op donderdag 19 maart 2009 20:17 schreef jna het volgende:
[..]
Nou dan zal er toch een kern van waarheid inzitten
Lijkt mij niks anders dan een groot complimentquote:Op donderdag 19 maart 2009 20:16 schreef Puala het volgende:
[..]
I'll let you knowquote:Op donderdag 19 maart 2009 20:11 schreef Bravebart het volgende:
Naja, het is meer dat je dingen zo kan photoshoppen tegenwoordigJe kan het eigenlijk alleen irl zien (nee, dit is geen verkapt date-verzoek
)
Daar zien ze er heel anders uitquote:Op donderdag 19 maart 2009 20:17 schreef Puala het volgende:
[..]
http://94.100.114.128/386(...)86129569_5_ZMal.jpeg
Ik weet dat jullie gaan 'meeten'quote:Op donderdag 19 maart 2009 20:17 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
I'll let you know
(nee, dit is geen verkapt ik-heb-een-date post:'))
heb jij een date met puala?quote:Op donderdag 19 maart 2009 20:17 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
I'll let you know
(nee, dit is geen verkapt ik-heb-een-date post:'))
Ja hoor.. ze stond vanavond te mauwen bij de deur toen ik binnenkwam (ze wilde een natuurlijk), maar ze went goed.quote:Op donderdag 19 maart 2009 20:17 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Goedzo
Hoe gaat het met je poesje?Voelt ze zich al helemaal thuis bij je?
Andere kleur leek hetquote:
Wie nietquote:Op donderdag 19 maart 2009 20:18 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik weet dat jullie gaan 'meeten'
je hebt liever geen poesjes in je slaapkamer?quote:Op donderdag 19 maart 2009 20:19 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Ja hoor.. ze stond vanavond te mauwen bij de deur toen ik binnenkwam (ze wilde een natuurlijk), maar ze went goed.
Zelfs het uit de slaapkamer houden 's nachts lukt goed al
mijn ogen zijn blauw-groen, dus dat kan prima liggen aan het licht jaquote:Op donderdag 19 maart 2009 20:19 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Andere kleur leek hetDaar leek het meer blauw en op die eerste foto neigde het wat naar het groen vond ik
Maar dat kan ook door de belichting komen
Ze wilde een wat?quote:Op donderdag 19 maart 2009 20:19 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Ja hoor.. ze stond vanavond te mauwen bij de deur toen ik binnenkwam (ze wilde een natuurlijk), maar ze went goed.
Zelfs het uit de slaapkamer houden 's nachts lukt goed al
Ik wist hetquote:Op donderdag 19 maart 2009 20:20 schreef jna het volgende:
[..]
je hebt liever geen poesjes in je slaapkamer?
sorry, ik kon het niet laten![]()
jnaquote:
Ik.quote:
Ah check, dat verklaartquote:Op donderdag 19 maart 2009 20:21 schreef Puala het volgende:
[..]
mijn ogen zijn blauw-groen, dus dat kan prima liggen aan het licht ja
Ik kan hier over heen gaan, maar doe het nietquote:Op donderdag 19 maart 2009 20:20 schreef jna het volgende:
[..]
sorry, ik kon het niet laten![]()
een = etenquote:Op donderdag 19 maart 2009 20:21 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ze wilde een wat?
GoedzoLeuk om te horen.. Als je d'r op je slaapkamer laat dan slaap je onder een extra deken denk ik
nu ben ik nieuwsgierigquote:Op donderdag 19 maart 2009 20:23 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik kan hier over heen gaan, maar doe het niet![]()
En stiekem toch doenquote:Op donderdag 19 maart 2009 20:23 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik kan hier over heen gaan, maar doe het niet![]()
Haha ja dat zal ze wel blijven doen denk ikquote:Op donderdag 19 maart 2009 20:24 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
een = eten
en de voornamelijk reden is dat ik nogal veel draai en dat ze dan wel eens met dr nagels wil spelen
zekers.. het is ook een dotjequote:Op donderdag 19 maart 2009 20:27 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Haha ja dat zal ze wel blijven doen denk ik![]()
Is ergens ook wel lief natuurlijk
Post je over een tijdje weer een kiekje van haar?quote:
Mij wel; ik ben heel gevoeligquote:Op donderdag 19 maart 2009 20:31 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
mijn hoef je niet te sparen hoor
ja, das goed hoorquote:Op donderdag 19 maart 2009 20:32 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Post je over een tijdje weer een kiekje van haar?
Dan zal ik daarna ophouden over Indy, dan kunnen de flauwe poesjesgrappen ook ophouden
Is het al klaar?quote:Op donderdag 19 maart 2009 20:34 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Dan houden we je oren wel even dicht
quote:Op donderdag 19 maart 2009 20:20 schreef jna het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
net te vroegquote:
quote:Op donderdag 19 maart 2009 20:40 schreef Piles het volgende:
[..]Op het moment zelf was hij vast beterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
typisch gevalletje van "je moest erbij zijn"quote:Op donderdag 19 maart 2009 20:42 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
net te vroeg
[..]
Op het moment zelf was hij vast beter
zoietsquote:Op donderdag 19 maart 2009 20:43 schreef jna het volgende:
[..]
typisch gevalletje van "je moest erbij zijn"
Zei ik tochquote:Op donderdag 19 maart 2009 20:42 schreef Psychonikeo het volgende:
Op het moment zelf was hij vast beter
Spreek voor jezelf, ouwe reserve Duitser!quote:
Braintrainingquote:Op donderdag 19 maart 2009 20:46 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
spelletjesverslaafde!! niet gaan moorden nu he?
Reserve duitser nog wel!quote:Op donderdag 19 maart 2009 20:57 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Spreek voor jezelf, ouwe reserve Duitser!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 3 september 2009 23:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
niet? En je hebt er nooit werk van gemaakt? Of vind je haar er niet leuk uitzien.
Op donderdag 3 september 2009 23:10 schreef The_Dean het volgende:
Het is mijn zus, gast.
quote:Op donderdag 19 maart 2009 20:58 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Reserve duitser nog wel!Ik bedoel maar!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sometimes the journey is the goal
I don't care about my soul
Sometimes life is just pure rock 'n roll!!
dan is het goedquote:Op donderdag 19 maart 2009 20:57 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Braintraining
Ik doe alleen maar nadenkspelletjes
quote:Op donderdag 19 maart 2009 21:00 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ik bedoel maar!Sorry...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 3 september 2009 23:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
niet? En je hebt er nooit werk van gemaakt? Of vind je haar er niet leuk uitzien.
Het is mijn zus, gast.
Wou je het hier gezellig maken dan? Want dan steek ik even wat kaarsen aan, pak ik een flesje wijn, zet ik de tv wat zachterquote:
quote:Op donderdag 19 maart 2009 21:20 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Sorry...* Bootje84 heeft ook een Hongaarse in bed gehadSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Leer spaties gebruiken!
Op donderdag 16 december 2010 20:05 schreef craftyvirus het volgende:
Bootje84 is een westlander waar ik respect voor heb :@ :P
heb je facebook?quote:
Doe maarquote:Op donderdag 19 maart 2009 21:22 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Wou je het hier gezellig maken dan? Want dan steek ik even wat kaarsen aan, pak ik een flesje wijn, zet ik de tv wat zachter
alleen in bed of nog meer mee gedaan...?quote:Op donderdag 19 maart 2009 21:23 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
* Bootje84 heeft ook een Hongaarse in bed gehad
Uiteraard nietquote:
quote:
quote:Op donderdag 19 maart 2009 21:25 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
de tv wou niet zacht
Slecht hequote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 3 september 2009 23:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Het is mijn zus, gast.
Beetje aan de tieten gelikt en massage gegeven.. Inmiddels alweer 8 maanden geleden. Ik mocht niet meer doenquote:Op donderdag 19 maart 2009 21:23 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
alleen in bed of nog meer mee gedaan...?
quote:Op donderdag 19 maart 2009 21:27 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Slecht he
[..]Leuk?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sometimes the journey is the goal
I don't care about my soul
Sometimes life is just pure rock 'n roll!!
Dat vond je toenmalige vriendin niet goed?quote:Op donderdag 19 maart 2009 21:29 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Beetje aan de tieten gelikt en massage gegeven.. Inmiddels alweer 8 maanden geleden. Ik mocht niet meer doen
want je had een vriendin?quote:Op donderdag 19 maart 2009 21:29 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Beetje aan de tieten gelikt en massage gegeven.. Inmiddels alweer 8 maanden geleden. Ik mocht niet meer doen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ze drinkt net zo veel en soms zelfs meer bier dan ik op een avondquote:![]()
![]()
![]()
Op donderdag 3 september 2009 23:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Het is mijn zus, gast.
Toen was het een week of 2 uit..quote:Op donderdag 19 maart 2009 21:30 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Dat vond je toenmalige vriendin niet goed?
quote:Op donderdag 19 maart 2009 21:31 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
want je had een vriendin?Het is/was een slet. Ik zou naar haar toe gaan op vakantie voor wat meer uh, genieten, maar 2 dagen voor vertrek blies ze het af. ticket enzo al betaaldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Ze drinkt net zo veel en soms zelfs meer bier dan ik op een avond![]()
![]()
![]()
. Dit omdat ze haar ex weer terugnam.
Gelukkig heeft ze die wel vergoed.
Maar goed. Gelukkig hebben we de (webcam)foto's nog
Bierdrinkende vrouwen
Leer spaties gebruiken!
Oja, die heb ik wel eens gezien volgens mijquote:Op donderdag 19 maart 2009 21:35 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Toen was het een week of 2 uit..
[..]
Het is/was een slet. Ik zou naar haar toe gaan op vakantie voor wat meer uh, genieten, maar 2 dagen voor vertrek blies ze het af. ticket enzo al betaald. Dit omdat ze haar ex weer terugnam.
Bierdrinkende vrouwen![]()
er zijn weinig dingen zo geil als een vrouw die bier kan drinkenquote:Op donderdag 19 maart 2009 21:35 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Toen was het een week of 2 uit..
[..]
Het is/was een slet. Ik zou naar haar toe gaan op vakantie voor wat meer uh, genieten, maar 2 dagen voor vertrek blies ze het af. ticket enzo al betaald. Dit omdat ze haar ex weer terugnam.
Bierdrinkende vrouwen![]()
Slaap lekker meisje die ik niet ken!quote:
Tofquote:Op donderdag 19 maart 2009 21:31 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
Ze drinkt net zo veel en soms zelfs meer bier dan ik op een avond![]()
![]()
![]()
Dan moet je me de volgende keer maar leren kennen he, als je durft tenminstequote:Op donderdag 19 maart 2009 21:36 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Slaap lekker meisje die ik niet ken!![]()
Ik durf best! Volgende keer als ik langskom praten we verder!quote:Op donderdag 19 maart 2009 21:37 schreef Puala het volgende:
[..]
Dan moet je me de volgende keer maar leren kennen he, als je durft tenminste![]()
Jij ook alvast slaap lekker
ik wist wel dat jij dat net zo tof zou vinden als ik!quote:
Ik weet wel een paar betere dingen hoor...quote:Op donderdag 19 maart 2009 21:36 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
er zijn weinig dingen zo geil als een vrouw die bier kan drinken
ik zeg toch weinig dingen zo geil als bier drinkende vrouwen? tuurlijk zijn er betere dingen.quote:Op donderdag 19 maart 2009 21:40 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ik weet wel een paar betere dingen hoor...
Bierquote:Op donderdag 19 maart 2009 21:42 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ik zeg toch weinig dingen zo geil als bier drinkende vrouwen? tuurlijk zijn er betere dingen.
quote:
Cola dan?quote:
Een vrouw die cola drinkt is niet geilquote:Op donderdag 19 maart 2009 21:44 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]wat heb je gespeeld?
[..]
Cola dan?![]()
nee maar Piles moet ook een aantrekkelijke vrouw kunnen vinden...!quote:Op donderdag 19 maart 2009 21:45 schreef jna het volgende:
[..]
Een vrouw die cola drinkt is niet geil
Doe een zaterdagmiddag meet in Utrecht in het park voor het einde van Juni en ik ben diegene die je bier laat drinkenquote:Op donderdag 19 maart 2009 21:45 schreef Piles het volgende:
[..]
Nog steeds ja
Want jij zou me bier leren drinken vorige zomer![]()
toch?
Oh, dat kan ik je ook wel lerenquote:Op donderdag 19 maart 2009 21:45 schreef Piles het volgende:
[..]
Nog steeds ja
Want jij zou me bier leren drinken vorige zomer![]()
toch?
Braintraining en een spelletje waarvan ik de naam niet weet (moet je drie op een rij maken steeds)quote:Op donderdag 19 maart 2009 21:44 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]wat heb je gespeeld?
[..]
Cola dan?![]()
quote:Op donderdag 19 maart 2009 21:47 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
nee maar Piles moet ook een aantrekkelijke vrouw kunnen vinden...!
Ik zal kijken wat ik voor je kan doenquote:Doe een zaterdagmiddag meet in Utrecht in het park voor het einde van Juni en ik ben diegene die je bier laat drinken
Ik denk de meeste hier welquote:
Een mixjes drinkende vrouwquote:Op donderdag 19 maart 2009 21:45 schreef jna het volgende:
[..]
Een vrouw die cola drinkt is niet geil
Ik heb liever vrouwen met smaakquote:Op donderdag 19 maart 2009 21:49 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Een mixjes drinkende vrouw![]()
Liefst lekker zoet, dan haal ik ze per 2
"drie op een rij?"quote:Op donderdag 19 maart 2009 21:47 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Braintraining en een spelletje waarvan ik de naam niet weet (moet je drie op een rij maken steeds)
En dan aan het einde van de avond de rekening, 20 euro aan biertjes voor mezelf, en 60 euro aan mix drankjes, nou liever jij dan ik!quote:Op donderdag 19 maart 2009 21:49 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Een mixjes drinkende vrouw![]()
Liefst lekker zoet, dan haal ik ze per 2
I second thatquote:
quote:Op donderdag 19 maart 2009 21:52 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
"drie op een rij?"
[..]
En dan aan het einde van de avond de rekening, 20 euro aan biertjes voor mezelf, en 60 euro aan mix drankjes, nou liever jij dan ik!
Nou is de grap er wel een beetje afquote:Op donderdag 19 maart 2009 21:52 schreef jna het volgende:
[..]
bootje maakt het niks uit, al heeft ze crocs aan. he bootje![]()
Dat ken ik!quote:Op donderdag 19 maart 2009 21:53 schreef Daph_ het volgende:
[..]![]()
Het is net zoiets als bejeweld, ken je dat?
ik vind het wel lache dat het bootje echt allemaal geen reet uitmaaktquote:Op donderdag 19 maart 2009 21:53 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Nou is de grap er wel een beetje af
Nou een variant van dat spelletje dusquote:Op donderdag 19 maart 2009 21:54 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Dat ken ik!zoiets heeft mn telefoon ook! Kan ik wel uren in de trein geconcentreerd doen!
Jaquote:Op donderdag 19 maart 2009 21:53 schreef Daph_ het volgende:
[..]![]()
Het is net zoiets als bejeweld, ken je dat?
mijne gaat niet zo snel qua levels... wel qua punten! Haalde altijd rond de 20.000 punten !quote:Op donderdag 19 maart 2009 21:55 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Nou een variant van dat spelletje dus![]()
Ik ben nu bij level 26 ofzo
Welke telefoon heb jij?!quote:Op donderdag 19 maart 2009 21:56 schreef Bravebart het volgende:
[..]
JaIk heb ook zo'n soort spel op mn mobiel, supervet
Joah, ik kan dat stiekem wel waarderen in hemquote:Op donderdag 19 maart 2009 21:55 schreef jna het volgende:
[..]
ik vind het wel lache dat het bootje echt allemaal geen reet uitmaakt![]()
HTC Touch HDquote:
Whoei 20.000 puntenquote:Op donderdag 19 maart 2009 21:56 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
mijne gaat niet zo snel qua levels... wel qua punten! Haalde altijd rond de 20.000 punten !
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Let op, download het daar dus niet!Leer spaties gebruiken!
ah...quote:
nee... dan is jouw spelletje heeeel anders dan mijne...!quote:Op donderdag 19 maart 2009 21:58 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Whoei 20.000 punten
Hier moet je ook eten verzamelen enzo en dan kun je dorpen bouwenMijn zusje is nu bij level 46
Daarom werk ik ook 6 dgn per weekquote:Op donderdag 19 maart 2009 21:52 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
"drie op een rij?"
[..]
En dan aan het einde van de avond de rekening, 20 euro aan biertjes voor mezelf, en 60 euro aan mix drankjes, nou liever jij dan ik!
Crocks en dikke tietenquote:Op donderdag 19 maart 2009 21:52 schreef jna het volgende:
[..]
bootje maakt het niks uit, al heeft ze crocs aan. he bootje![]()
Slaap lekker!quote:Op donderdag 19 maart 2009 22:01 schreef Daph_ het volgende:
Ik ga slapenMorgen ietsie langer in bed blijven liggen
Truste!
Enorm kutding als ik iedereen die ik ken met zo'n ding mag gelovenquote:
Ik bied meisjes wel een drankje aan, maar ze moeten er niet vanuit gaan dat ik ze hun drankjes ga betalen. Ik betaal NOOIT voor sex!quote:Op donderdag 19 maart 2009 22:01 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Daarom werk ik ook 6 dgn per week![]()
![]()
Nou echt! gelukkig zit ik er maar tot Juni aanvast...!quote:Op donderdag 19 maart 2009 22:02 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Enorm kutding als ik iedereen die ik ken met zo'n ding mag geloven
Dat is dan wel weer een voordeel jaquote:Op donderdag 19 maart 2009 22:03 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Nou echt! gelukkig zit ik er maar tot Juni aanvast...!
Some shitty prepaid phone... Ga in september als alles mee zit naar het buitenland voor een langere periode (Hopelijk ongeveer een jaar of 5) dus geen zin om een abo te nemen in NLquote:Op donderdag 19 maart 2009 22:05 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Dat is dan wel weer een voordeel jaWeet je al welke je dan gaat nemen?
Wow heftigquote:Op donderdag 19 maart 2009 22:08 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Some shitty prepaid phone... Ga in september als alles mee zit naar het buitenland voor een langere periode (Hopelijk ongeveer een jaar of 5) dus geen zin om een abo te nemen in NL
Die weet al dat dit plan bestond voordat ik wat met haar kreeg en tegen die tijd krijgt ze de uitnodiging om mee te komen of nou ja mmm dan moeten we wat anders bedenkenquote:
redtube doet het nog welquote:Op donderdag 19 maart 2009 22:15 schreef jna het volgende:
Kut, fabchannel is offline en ik ben vergeten om alle goede concerten op te nemen
Ik ook niet hoorquote:Op donderdag 19 maart 2009 22:03 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Ik bied meisjes wel een drankje aan, maar ze moeten er niet vanuit gaan dat ik ze hun drankjes ga betalen. Ik betaal NOOIT voor sex!
weet je dat ik serieus m'n post heb gecheckt om te kijken of ik geen fapchannel had geschreven voordat ik op invoeren druktequote:
Ah okquote:Op donderdag 19 maart 2009 22:17 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Die weet al dat dit plan bestond voordat ik wat met haar kreeg en tegen die tijd krijgt ze de uitnodiging om mee te komen of nou ja mmm dan moeten we wat anders bedenken
Ik begrijp het best als je favo porn channel niet meer werkte en op zoek was naar wat nieuws...!quote:Op donderdag 19 maart 2009 22:19 schreef jna het volgende:
[..]
weet je dat ik serieus m'n post heb gecheckt om te kijken of ik geen fapchannel had geschreven voordat ik op invoeren drukte
Met al die smerige mixdrankjes betaal je anders redelijk indirect voor sex, of koop jij alleen maar drankjes voor vrouwen waar je geen sex mee wil hebben?quote:
ze begint het er wel moeilijker mee te krijgen maar ja de keuze had ik al gemaakt voordat ik wat met haar begon... en eigenlijk ben ik best egoistisch in dit gevalquote:
Mwa, egocentrisch is het toch niet? Jij hebt die beslissing al vóór haar gemaaktquote:Op donderdag 19 maart 2009 22:23 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ze begint het er wel moeilijker mee te krijgen maar ja de keuze had ik al gemaakt voordat ik wat met haar begon... en eigenlijk ben ik best egoistisch in dit geval![]()
Nou ja ook dan zou ik het kunnen doen (quote:Op donderdag 19 maart 2009 22:26 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Mwa, egocentrisch is het toch niet? Jij hebt die beslissing al vóór haar gemaaktAls je het nou tijdens haar (klinkt lekker
) zou doen, zou het wel egocentrisch zijn imho
Ookquote:Op donderdag 19 maart 2009 22:15 schreef jna het volgende:
Kut, fabchannel is offline en ik ben vergeten om alle goede concerten op te nemen
redtube...!quote:
Truequote:Op donderdag 19 maart 2009 22:31 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Nou ja ook dan zou ik het kunnen doen () Tenslotte zijn we beiden nog maar 22 en is het wel een keuze voor de rest van mn leven wat ik niet voorbij laat gaan als ik een relatie heb
Joshua Kadison..quote:Op donderdag 19 maart 2009 23:42 schreef The_Dean het volgende:
Jesse, paint your picture about how it's gonna be...
quote:Op donderdag 19 maart 2009 23:42 schreef The_Dean het volgende:
Jesse, paint your picture about how it's gonna be...
Voor mij nietquote:Op donderdag 19 maart 2009 23:45 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Joshua Kadison..
Volgens mij ging dat nummer over.. Sarah Jessica Parker...
Is onze rebel verliefd?quote:
Das war einmalquote:
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 00:38 schreef The_Dean het volgende:
Bedenk me net dat jullie de eersten en enigen zijn die dit nu weten
Ja, ik volg mijn eigen trainingquote:Op donderdag 19 maart 2009 23:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Wat frits zegt
Lekker gesport, gelukkig geen training
Maar het is zulk mooi weerquote:Op vrijdag 20 maart 2009 08:12 schreef Piles het volgende:
Frits
[..]
Hoi
[..]
Bij mij ook niet (zoals elke dag)
Jammer.. Maar denk aan het zonnetjequote:Op vrijdag 20 maart 2009 08:15 schreef Piles het volgende:
[..]
Maar ben helemaal gesloopt, en werk lukt nog niet helemaal genoeg naar mn zin
Heb je geen pauze? Heb je een laptop, dan kun je buiten in het zonnetje gaan zittenquote:Op vrijdag 20 maart 2009 08:20 schreef Piles het volgende:
[..]
Wandelen in het zonnetje
Terwijl wij binnen zitten
Wat ben jij creatiefquote:Op vrijdag 20 maart 2009 08:26 schreef Daph_ het volgende:
Heb je geen pauze? Heb je een laptop, dan kun je buiten in het zonnetje gaan zitten(doen wij hier altijd, we hebben een dakterras) Kun je eerder weg? Dan kun je in het zonnetje wandelen
Doe een raam open, dan komt de zon naar jou toe
Tja je moet toch iets bedenken om van dat heerlijke zonnetje te kunnen genieten? Ik moest daarstraks wel nog gewoon krabbenquote:Op vrijdag 20 maart 2009 08:30 schreef Piles het volgende:
[..]
Wat ben jij creatief![]()
In de pauze meestal geen zin om weg te gaan, weet dan toch niet waar ik naartoe moet lopen
En alleen wandelen is toch niet leuk
Ik kijk wel gewoon naar buitenquote:Op vrijdag 20 maart 2009 08:31 schreef Daph_ het volgende:
Tja je moet toch iets bedenken om van dat heerlijke zonnetje te kunnen genieten? Ik moest daarstraks wel nog gewoon krabben
Neh, gaat 'm niet wordenquote:Misschien kun je met een collega gaan lopen? Gewoon een rondje. Of is er een bankje in de buurt in het zonnetje? Dan eet je daar toch je bammetje
Raampje open dan maar?quote:Op vrijdag 20 maart 2009 08:34 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik kijk wel gewoon naar buitenEn het is idd nog geen zomer
[..]
Neh, gaat 'm niet worden
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 08:38 schreef Piles het volgende:
[..]
Ach, nog even, en dan komt mijn zonnetje weer hier in het topic![]()
tadaaaa!quote:Op vrijdag 20 maart 2009 08:38 schreef Piles het volgende:
[..]
Ach, nog even, en dan komt mijn zonnetje weer hier in het topic![]()
jij bent als de eerste lentedag na een lange winter!quote:Op vrijdag 20 maart 2009 08:46 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ben ik niet ook een klein beetje zonnig dan?
Jaloerse vrouwen ook altijdquote:Op vrijdag 20 maart 2009 08:46 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ben ik niet ook een klein beetje zonnig dan?
Aaaaahquote:Op vrijdag 20 maart 2009 08:47 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
jij bent als de eerste lentedag na een lange winter!
PIquote:Op vrijdag 20 maart 2009 08:47 schreef Piles het volgende:
[..]
Jaloerse vrouwen ook altijd![]()
![]()
Jij bent ook zonnig hoor
Schuif het maar van je afquote:Op vrijdag 20 maart 2009 08:49 schreef Piles het volgende:
[..]
En terecht
[..]
Zie je, jij hebt mij helemaal niet nodig
Hahaquote:Op vrijdag 20 maart 2009 08:50 schreef Piles het volgende:
[..]
Het kost me al genoeg moeite om 1 zon onbewolkt te houden
Sorry, maar ik moet ook echt eens iets gaan doen, anders komt het niet goedquote:
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 09:00 schreef Piles het volgende:
[..]
Sorry, maar ik moet ook echt eens iets gaan doen, anders komt het niet goed
En heb zo weer gesprek met begeleider, dus wel handig dat ik dan kan laten zien dat ik iets gedaan heb afgelopen week
Nou, ga je ook maar eens aan het werkquote:Op vrijdag 20 maart 2009 09:01 schreef Daph_ het volgende:
![]()
Dat is inderdaad wel handig. Ik heb maandag geen gesprek met mijn begeleider dus ik hoef pas over anderhalve week weer iets te laten zien. Mja ik moet nog nieuwe deelvragen bedenken dus ik ben nog wel even bezig
Dank jequote:Succes dan maar met je gesprek
Ik moest me even achter mij pc installerenquote:
Ik wilde mijn begeleidster bellen om te overleggen, maar ze werkt niet op vrijdagquote:Op vrijdag 20 maart 2009 09:02 schreef Piles het volgende:
[..]
Nou, ga je ook maar eens aan het werk
[..]
Dank jeOm 11.00 uur pas, dus duurt nog ff
Neequote:Op vrijdag 20 maart 2009 09:16 schreef Piles het volgende:
[..]
Zijn ze vanzelf gaan groeien in je bureaula?
aai.gifquote:Op vrijdag 20 maart 2009 09:32 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
[..]
gewoon eendag vandaag..
Maar het weer is super ja. 4 graden
ach ja.. niets aan te doenquote:Op vrijdag 20 maart 2009 09:33 schreef Daph_ het volgende:
[..]
aai.gif
In het zonnetje voelt het veel warmer aan dan 4 graden hoor
we zullen zienquote:Op vrijdag 20 maart 2009 09:36 schreef Daph_ het volgende:
[..]
So true
Hoop dat de rest van je dag minder "" is dan!
quote:
Dat weet ikquote:
blabla, hier welquote:Op vrijdag 20 maart 2009 09:43 schreef Psychonikeo het volgende:
het is niet voor het eerst zonnig hoor..
Nee maar het is wel fijnquote:Op vrijdag 20 maart 2009 09:43 schreef Psychonikeo het volgende:
het is niet voor het eerst zonnig hoor..
je moet helemaal zelf weten wat je doet hoor. Ik vind het alleen nogal veel ophef over iets wat al de hele week zo is eigenlijkquote:Op vrijdag 20 maart 2009 09:47 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Nee maar het is wel fijn
Als je vind dat we (ik) teveel over het zonnetje praten moet je het zeggen, dan zal ik proberen erover op te houden
Die heb ik ook gehad. Voor inschrijving diffminor in collegejaar 2009-2010quote:Op vrijdag 20 maart 2009 09:49 schreef PieterBas het volgende:
Ja hoor.. naar een afstudeerder een herinneringsmailtje sturen... voor een differentiatieminor![]()
.
Ik ga mij ook niet 'uitschrijven'... uit principequote:Op vrijdag 20 maart 2009 09:51 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Die heb ik ook gehad. Voor inschrijving diffminor in collegejaar 2009-2010
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 09:53 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik ga mij ook niet 'uitschrijven'... uit principe
altijd lekkerquote:Op vrijdag 20 maart 2009 09:57 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik grijp er zo een paar bij de bakker voor de heenreis
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 09:57 schreef Puala het volgende:
zinderende zomer top 100
Vrolijke liedjes en een zonnetje er bij, het kan niet op![]()
Ik heb een kernfusie plasma, jij niet dan? Pauperquote:
quote:Herinneringsmail
Subject: inschrijven differentiatie minor
Beste Daphne,
Begin maart hebben we je een pakket toegestuurd met alle informatie die je nodig hebt voor je inschrijving voor één of twee differentiatie minors voor periode 1 (september 2009 - november 2009) en 2 (november 2009 - januari 2010).
Tot op heden hebben wij nog geen inschrijving via de digitale portal van je ontvangen. Graag wijzen we je erop dat de inschrijvingstermijn afloopt op 19 april 2009. Voor die tijd dient je aanmelding ontvangen te zijn via studentportal.inholland.nl
(...)
Hihiquote:Op vrijdag 20 maart 2009 09:59 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik heb een kernfusie plasma, jij niet dan? Pauper
ah.. ik dacht op de radio ofzo ergens..quote:
Ik vind het opvallend dat ik geen mail meer gekregen heb van school. Is er blijkbaar toch iets goed geregeldquote:Op vrijdag 20 maart 2009 10:00 schreef Daph_ het volgende:
Ik heb de herinneringsmail nu ook gehad
[..]![]()
Sukkels
Weekend-roepersquote:Op vrijdag 20 maart 2009 10:02 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Ik moet vandaag nog de hele dag en morgen ook nog
Mooi toch? Ik geef al sinds jaar 2 aan dat ik sowieso geen minor hoef te kiezen maar dat schijnen ze niet te begrijpenquote:Op vrijdag 20 maart 2009 10:02 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ah.. ik dacht op de radio ofzo ergens..
[..]
Ik vind het opvallend dat ik geen mail meer gekregen heb van school. Is er blijkbaar toch iets goed geregeld
Dat soort dingen ben ik ook gewend van school, maar blijkbaar is klaar zijn gewoon een goeie oplossingquote:Op vrijdag 20 maart 2009 10:05 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Mooi toch? Ik geef al sinds jaar 2 aan dat ik sowieso geen minor hoef te kiezen maar dat schijnen ze niet te begrijpen
quote:
Ik heb er zin inquote:Op vrijdag 20 maart 2009 10:06 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Dat soort dingen ben ik ook gewend van school, maar blijkbaar is klaar zijn gewoon een goeie oplossing
Correctie: wij zijn niet de enigenquote:Op vrijdag 20 maart 2009 10:15 schreef Psychonikeo het volgende:
ik ben niet de enige
http://www.spitsnieuws.nl(...)den_digid_kwijt.html
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |