Als het om uiterlijk zou gaan, zou het grootste deel van Nederland single zijnquote:Op donderdag 19 maart 2009 19:49 schreef The_Dean het volgende:
Ik ga eerst wel 20 kg afvallen voordat ik ook maar een greintje zelfvetrouwen krijg.
quote:Op donderdag 19 maart 2009 19:53 schreef Puala het volgende:
ogen zijn hét belangrijkste
Ik ben je kwijtquote:Op donderdag 19 maart 2009 19:50 schreef Puala het volgende:
Waarom zijn mensen toch zo uiterlijk gericht
Niet op een plaatje van 400x600 pixels op internetquote:
Ogen interesseren me, voor de rest eigenlijk niets. En zelfs mijn vriend heeft geen fantastische ogen, maar gewoon een overheerlijk innerlijkquote:Op donderdag 19 maart 2009 19:55 schreef Piles het volgende:
[..]
Als het om uiterlijk zou gaan, zou het grootste deel van Nederland single zijn![]()
[..]
[..]
Ik ben je kwijt
Oké, dat suckt.quote:Op donderdag 19 maart 2009 19:56 schreef The_Dean het volgende:
Paula, dat, en 15 jaar als stuk oud vuil behandeld worden dragen er ook wel aan bij.
Ik vind van ookquote:
Nee, is inderdaad maar niks neequote:Op donderdag 19 maart 2009 20:02 schreef Puala het volgende:
[..]
mag wel, maar ik zou zeggen.. oordeel zelf.
http://i39.tinypic.com/2reno5c.jpg
Ik dacht ik laat nog even weten dat ik er ook benquote:
Zou er zo in kunnen verdwalenquote:Op donderdag 19 maart 2009 20:02 schreef Puala het volgende:
[..]
ja dit is zo'n vage foto waarop alles heel anders lijkt dan het misschien is. Ik wil gewoon een normale foto zien met normaal licht enzoquote:Op donderdag 19 maart 2009 20:02 schreef Puala het volgende:
[..]
De avond is nog vroeg.. Ik ga zo, maar wel met laptopquote:Op donderdag 19 maart 2009 20:08 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ik dacht ik laat nog even weten dat ik er ook ben![]()
Toch maar niet in bed gaan liggen de hele avond?
Hihiquote:Op donderdag 19 maart 2009 20:10 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
De avond is nog vroeg.. Ik ga zo, maar wel met laptop
Jij vraagt om een oordeelquote:
Het enige dat aan de foto gephotoshopt is is de egale zwarte kleur, want je zag links mijn schouder ietsjes als je inzoomde.quote:Op donderdag 19 maart 2009 20:11 schreef Bravebart het volgende:
Naja, het is meer dat je dingen zo kan photoshoppen tegenwoordigJe kan het eigenlijk alleen irl zien (nee, dit is geen verkapt date-verzoek
)
dan is het waarquote:Op donderdag 19 maart 2009 20:16 schreef Puala het volgende:
[..]
weet ik, maar ik krijg die reactie de laatste tijd vaak
Nou dan zal er toch een kern van waarheid inzittenquote:Op donderdag 19 maart 2009 20:16 schreef Puala het volgende:
[..]
http://94.100.114.128/386(...)86129569_5_ZMal.jpegquote:Op donderdag 19 maart 2009 20:09 schreef jna het volgende:
[..]
ja dit is zo'n vage foto waarop alles heel anders lijkt dan het misschien is. Ik wil gewoon een normale foto zien met normaal licht enzo
quote:
quote:Op donderdag 19 maart 2009 20:17 schreef jna het volgende:
[..]
Nou dan zal er toch een kern van waarheid inzitten
Lijkt mij niks anders dan een groot complimentquote:Op donderdag 19 maart 2009 20:16 schreef Puala het volgende:
[..]
I'll let you knowquote:Op donderdag 19 maart 2009 20:11 schreef Bravebart het volgende:
Naja, het is meer dat je dingen zo kan photoshoppen tegenwoordigJe kan het eigenlijk alleen irl zien (nee, dit is geen verkapt date-verzoek
)
Daar zien ze er heel anders uitquote:Op donderdag 19 maart 2009 20:17 schreef Puala het volgende:
[..]
http://94.100.114.128/386(...)86129569_5_ZMal.jpeg
Ik weet dat jullie gaan 'meeten'quote:Op donderdag 19 maart 2009 20:17 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
I'll let you know
(nee, dit is geen verkapt ik-heb-een-date post:'))
heb jij een date met puala?quote:Op donderdag 19 maart 2009 20:17 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
I'll let you know
(nee, dit is geen verkapt ik-heb-een-date post:'))
Ja hoor.. ze stond vanavond te mauwen bij de deur toen ik binnenkwam (ze wilde een natuurlijk), maar ze went goed.quote:Op donderdag 19 maart 2009 20:17 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Goedzo
Hoe gaat het met je poesje?Voelt ze zich al helemaal thuis bij je?
Andere kleur leek hetquote:
Wie nietquote:Op donderdag 19 maart 2009 20:18 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik weet dat jullie gaan 'meeten'
je hebt liever geen poesjes in je slaapkamer?quote:Op donderdag 19 maart 2009 20:19 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Ja hoor.. ze stond vanavond te mauwen bij de deur toen ik binnenkwam (ze wilde een natuurlijk), maar ze went goed.
Zelfs het uit de slaapkamer houden 's nachts lukt goed al
mijn ogen zijn blauw-groen, dus dat kan prima liggen aan het licht jaquote:Op donderdag 19 maart 2009 20:19 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Andere kleur leek hetDaar leek het meer blauw en op die eerste foto neigde het wat naar het groen vond ik
Maar dat kan ook door de belichting komen
Ze wilde een wat?quote:Op donderdag 19 maart 2009 20:19 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Ja hoor.. ze stond vanavond te mauwen bij de deur toen ik binnenkwam (ze wilde een natuurlijk), maar ze went goed.
Zelfs het uit de slaapkamer houden 's nachts lukt goed al
Ik wist hetquote:Op donderdag 19 maart 2009 20:20 schreef jna het volgende:
[..]
je hebt liever geen poesjes in je slaapkamer?
sorry, ik kon het niet laten![]()
jnaquote:
Ik.quote:
Ah check, dat verklaartquote:Op donderdag 19 maart 2009 20:21 schreef Puala het volgende:
[..]
mijn ogen zijn blauw-groen, dus dat kan prima liggen aan het licht ja
Ik kan hier over heen gaan, maar doe het nietquote:Op donderdag 19 maart 2009 20:20 schreef jna het volgende:
[..]
sorry, ik kon het niet laten![]()
een = etenquote:Op donderdag 19 maart 2009 20:21 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ze wilde een wat?
GoedzoLeuk om te horen.. Als je d'r op je slaapkamer laat dan slaap je onder een extra deken denk ik
nu ben ik nieuwsgierigquote:Op donderdag 19 maart 2009 20:23 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik kan hier over heen gaan, maar doe het niet![]()
En stiekem toch doenquote:Op donderdag 19 maart 2009 20:23 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik kan hier over heen gaan, maar doe het niet![]()
Haha ja dat zal ze wel blijven doen denk ikquote:Op donderdag 19 maart 2009 20:24 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
een = eten
en de voornamelijk reden is dat ik nogal veel draai en dat ze dan wel eens met dr nagels wil spelen
zekers.. het is ook een dotjequote:Op donderdag 19 maart 2009 20:27 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Haha ja dat zal ze wel blijven doen denk ik![]()
Is ergens ook wel lief natuurlijk
Post je over een tijdje weer een kiekje van haar?quote:
Mij wel; ik ben heel gevoeligquote:Op donderdag 19 maart 2009 20:31 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
mijn hoef je niet te sparen hoor
ja, das goed hoorquote:Op donderdag 19 maart 2009 20:32 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Post je over een tijdje weer een kiekje van haar?
Dan zal ik daarna ophouden over Indy, dan kunnen de flauwe poesjesgrappen ook ophouden
Is het al klaar?quote:Op donderdag 19 maart 2009 20:34 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Dan houden we je oren wel even dicht
quote:Op donderdag 19 maart 2009 20:20 schreef jna het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
net te vroegquote:
quote:Op donderdag 19 maart 2009 20:40 schreef Piles het volgende:
[..]Op het moment zelf was hij vast beterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
typisch gevalletje van "je moest erbij zijn"quote:Op donderdag 19 maart 2009 20:42 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
net te vroeg
[..]
Op het moment zelf was hij vast beter
zoietsquote:Op donderdag 19 maart 2009 20:43 schreef jna het volgende:
[..]
typisch gevalletje van "je moest erbij zijn"
Zei ik tochquote:Op donderdag 19 maart 2009 20:42 schreef Psychonikeo het volgende:
Op het moment zelf was hij vast beter
Spreek voor jezelf, ouwe reserve Duitser!quote:
Braintrainingquote:Op donderdag 19 maart 2009 20:46 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
spelletjesverslaafde!! niet gaan moorden nu he?
Reserve duitser nog wel!quote:Op donderdag 19 maart 2009 20:57 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Spreek voor jezelf, ouwe reserve Duitser!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 3 september 2009 23:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
niet? En je hebt er nooit werk van gemaakt? Of vind je haar er niet leuk uitzien.
Op donderdag 3 september 2009 23:10 schreef The_Dean het volgende:
Het is mijn zus, gast.
quote:Op donderdag 19 maart 2009 20:58 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Reserve duitser nog wel!Ik bedoel maar!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sometimes the journey is the goal
I don't care about my soul
Sometimes life is just pure rock 'n roll!!
dan is het goedquote:Op donderdag 19 maart 2009 20:57 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Braintraining
Ik doe alleen maar nadenkspelletjes
quote:Op donderdag 19 maart 2009 21:00 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ik bedoel maar!Sorry...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 3 september 2009 23:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
niet? En je hebt er nooit werk van gemaakt? Of vind je haar er niet leuk uitzien.
Op donderdag 3 september 2009 23:10 schreef The_Dean het volgende:
Het is mijn zus, gast.
Wou je het hier gezellig maken dan? Want dan steek ik even wat kaarsen aan, pak ik een flesje wijn, zet ik de tv wat zachterquote:
quote:Op donderdag 19 maart 2009 21:20 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Sorry...* Bootje84 heeft ook een Hongaarse in bed gehadSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Leer spaties gebruiken!
Op donderdag 16 december 2010 20:05 schreef craftyvirus het volgende:
Bootje84 is een westlander waar ik respect voor heb :@ :P
heb je facebook?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |