abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_67212437
quote:
Israëlische militairen hebben willekeurig burgers gedood tijdens het recente offensief in de Gazastrook. Dat verklaarden veteranen van de strijd tijdens een bijeenkomst op de militaire academie Oranim in Tivon.

Israëlische media publiceerden vandaag details van de sessie vorige maand. Het Israëlische leger heeft inmiddels een onderzoek aangekondigd.

Er komt uit de getuigenissen een beeld naar voren van Israëlische militairen die de Palestijnen verachten en persoonlijke bezittingen van Palestijnen met opzet vernietigden. Mensenrechtenorganisaties en Palestijnen beschuldigden het Israëlische leger al eerder van het plegen van oorlogsmisdaden tijdens de 22 dagen durende campagne die eind januari stopte. Er kwamen 1434 Palestijnen, onder wie 960 burgers, en dertien Israëli’s om.

Er golden lankmoedige dienstvoorschriften als het ging om schieten op burgers. "De atmosfeer in het algemeen was dat het leven van een Palestijn heel veel minder waard is dan het leven van onze soldaten”, zei een commandant. Een andere commandant vertelde van een incident waarbij een militair het bevel kreeg een oude Palestijnse vrouw dood te schieten. "Het was een koelbloedige moord", aldus de militair
Deze nazipraktijken werd door iedereen ontkent, tijdens de Gazaoorlog schoot de nazi-Israel op iedereen die maar ging bewegen.. en die land noemt zich nog democratische land ook nog ??

1300 doden waarvan 75 % enkel burgers doodgeschoten door Israelische duivels omdat ze Palestijns waren.

Israëlische troepen doodden 'willekeurige burgers'
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
  donderdag 19 maart 2009 @ 17:49:41 #2
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_67212609
Ah joh.... het is Israel en ze schieten maar op moslims.... dus dan mag het.

Niet te hard roepen dat ze schandalig bezig zijn, anders begint men weer over de 2de w.o. en noemt men je meteen anti-semiet.

(!)
pi_67212747
Tt klopt niet Palestijnen schoot doelbewust op onschuldige joden
Op woensdag 27 mei 2009 23:08 schreef Lambiekje het volgende:Afgezien van de datums,en natuurlijk niet van de inividuele personen van jouw en mij, maar van de werldgeschiedenis is 99,999999% verdraaid.
  donderdag 19 maart 2009 @ 17:56:42 #4
248392 _Parallax
Radicaal Relativisme
pi_67212757
Nou... zal wel een rustig topic worden vrees ik.

Maar ja, echt heel verrassend is het allemaal niet.
Uitersten zijn een menselijk verzinsel.
pi_67212839
Tja als je tegenstanders vuren vanuit posities waar onschuldige mensen wonen kan je wel eens missen beetje dom van Hamas inderdaad.
Op woensdag 27 mei 2009 23:08 schreef Lambiekje het volgende:Afgezien van de datums,en natuurlijk niet van de inividuele personen van jouw en mij, maar van de werldgeschiedenis is 99,999999% verdraaid.
  donderdag 19 maart 2009 @ 18:02:46 #6
3542 Gia
User under construction
pi_67212890
TT klopt niet. Er staat een grote tegenstrijdigheid in.

Tja, als Palestijnen burgers als levend schild gebruiken is het logisch dat eerst het schild aan gort wordt geschoten. Blijft de schuld van de Palestijnen.
pi_67213029
Maar natuurlijk klopt de TT niet, want Israel is lief en doet niemand pijn.
het is allemaal gelogen zeker he
pi_67213030
Prima dat er een onderzoek wordt ingesteld.
Article 1 Universal Declaration of Human Rights
'All human beings are born free and equal in dignity and rights. They are endowed with reason and conscience and should act towards one another in a spirit of brotherhood.'
pi_67213041
quote:
Op donderdag 19 maart 2009 18:02 schreef Gia het volgende:

Tja, als Palestijnen burgers als levend schild gebruiken is het logisch dat eerst het schild aan gort wordt geschoten. Blijft de schuld van de Palestijnen.
Ooow, dus als ik jou dierbare doodschiet is het ook jou schuld, moest die dierbare van jou maar niet buiten staan.
pi_67213065
quote:
Op donderdag 19 maart 2009 18:08 schreef rutger05 het volgende:
Prima dat er een onderzoek wordt ingesteld.
het wordt allemaal in de doofpot gestopt, onderzoek in Israel is net als een onderzoek laten leiden door 2 kleine kinderen die er niet weten wat ze ermee moeten doen.
pi_67213085
quote:
Op donderdag 19 maart 2009 18:08 schreef Meki het volgende:
Maar natuurlijk klopt de TT niet, want Israel is lief en doet niemand pijn.
het is allemaal gelogen zeker he
Ja en stemmen massaal op Geertje Als jij tussen hooligans staat en er breken rellen uit en de Me gaat knokken ga je toch ook niet janken dat je mishandeld wordt
pi_67213090
quote:
Op donderdag 19 maart 2009 18:10 schreef Meki het volgende:

[..]

het wordt allemaal in de doofpot gestopt, onderzoek in Israel is net als een onderzoek laten leiden door 2 kleine kinderen die er niet weten wat ze ermee moeten doen.
Er valt te lezen dat gelijk een onderzoek zal worden ingesteld en weer is het voor jou niet goed.
'All human beings are born free and equal in dignity and rights. They are endowed with reason and conscience and should act towards one another in a spirit of brotherhood.'
pi_67213107
quote:
Op donderdag 19 maart 2009 18:11 schreef rutger05 het volgende:

[..]

Er valt te lezen dat gelijk een onderzoek zal worden ingesteld en weer is het voor jou niet goed.
Meki leest zijn eigen berichten nooit
  donderdag 19 maart 2009 @ 18:13:56 #14
248392 _Parallax
Radicaal Relativisme
pi_67213147
quote:

Jep. Logisch. Dat is ook echt de strekking van het verhaal. Wordt ook nog duidelijk geillustreerd aan de hand van het voorbeeld van het oude vrouwtje.

Netjes
pi_67213153
quote:
Op donderdag 19 maart 2009 18:12 schreef Slappy het volgende:

[..]

Meki leest zijn eigen berichten nooit
Hij probeert altijd de zaken te verdraaien.
pi_67213209
quote:
Op donderdag 19 maart 2009 18:11 schreef rutger05 het volgende:

[..]

Onderzoek instellen door Israel zelf is net als een onderzoek stellen door Hamas
wat begrijp je niet tussen deze twee

Onderzoek door UN dat is pas onpartijdig.
  donderdag 19 maart 2009 @ 18:17:04 #17
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_67213211
*knip*

[ Bericht 48% gewijzigd door Frutsel op 20-03-2009 23:42:34 (onnodig) ]
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_67213216
quote:
Op donderdag 19 maart 2009 18:10 schreef Slappy het volgende:

[..]

Ja en stemmen massaal op Geertje Als jij tussen hooligans staat en er breken rellen uit en de Me gaat knokken ga je toch ook niet janken dat je mishandeld wordt
Bla bla bla ga jij maar weer buiten spelen het is nog mooi weer
pi_67213234
quote:
Op donderdag 19 maart 2009 18:17 schreef Happel het volgende:
Pleur er een atoombom op USA en westen dan zijn we van het gehele gezeik van het kredietcrisis af, wat snap je niet van de redenering die je maakt ?

[ Bericht 9% gewijzigd door Frutsel op 20-03-2009 23:42:54 (quote aangepast) ]
  donderdag 19 maart 2009 @ 18:19:38 #20
94617 Ps2K
And his space hamster Skeletor
pi_67213266
Als ze op straat liepen tijdens de schietpartijen dan waren ze niet onschuldig.
http://www.last.fm/user/psych02k
Yes, it is perfectly reasonable that Kirk had the know-how to make the gunpowder and put together the bazooka to defeat the Gorn. That\'s why he\'s the goddamn Captain.
pi_67213323
quote:
Op donderdag 19 maart 2009 18:19 schreef Ps2K het volgende:
Als ze op straat liepen tijdens de schietpartijen dan waren ze niet onschuldig.
Oow dus als jij dus op straat op een willekeurige dag wordt doodgeschoten ben jij dus schuldig,
pi_67213436
De meesten reacties zijn hier bijna allemaal Al Qaida-achtig.
Want als Al Qaida willekeurige mensen zomaar vermoordt, wat Israel deed zie deze onderzoek die ze gaan instellen, zouden jullie allemaal met boosheid reageren t.o. Al Qaida maar nu Israel hetzelfde manier doet net als Al Qaida juichen jullie het toe en moesten de onschuldigen daar maar niet zijn, hoe kortzichtig en diep triest kan je dan zijn.
pi_67213523
quote:
Op donderdag 19 maart 2009 18:22 schreef Meki het volgende:

[..]

Oow dus als jij dus op straat op een willekeurige dag wordt doodgeschoten ben jij dus schuldig,
Nee dat doe je als je land wordt binnengevallen
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_67213530
quote:
Op donderdag 19 maart 2009 18:17 schreef Meki het volgende:

[..]

Bla bla bla ga jij maar weer buiten spelen het is nog mooi weer
Goeie argument ohh wacht moet ik dat ook even voor je uitleggen wat dat is
pi_67213537
quote:
Op donderdag 19 maart 2009 18:18 schreef Meki het volgende:

[..]

Pleur er een atoombom op USA en westen dan zijn we van het gehele gezeik van het kredietcrisis af, wat snap je niet van de redenering die je maakt ?
Dan zijn we van jou af
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_67213566
quote:
Op donderdag 19 maart 2009 18:27 schreef Meki het volgende:
De meesten reacties zijn hier bijna allemaal Al Qaida-achtig.
Want als Al Qaida willekeurige mensen zomaar vermoordt, wat Israel deed zie deze onderzoek die ze gaan instellen, zouden jullie allemaal met boosheid reageren t.o. Al Qaida maar nu Israel hetzelfde manier doet net als Al Qaida juichen jullie het toe en moesten de onschuldigen daar maar niet zijn, hoe kortzichtig en diep triest kan je dan zijn.
Tja moet je maar ook niet laf gaan verschuilen tussen burgers of volgens jou logica moet Israel dan maar afwachten voordat die Hamas lui netjes gaan vechten
pi_67213604
*knip*

[ Bericht 99% gewijzigd door Frutsel op 20-03-2009 23:44:18 (stop daar eens mee aub) ]
pi_67213664
quote:
Op donderdag 19 maart 2009 18:33 schreef Slappy het volgende:

[..]

Tja moet je maar ook niet laf gaan verschuilen tussen burgers of volgens jou logica moet Israel dan maar afwachten voordat die Hamas lui netjes gaan vechten
Als die lui van Israel netjes willen vechten laten ze bloeddorstige en monsterlijke wapens daar in Israel staan. en niet met straaljagers en tanks tegen een volk zonder wapens die zich bewapent met stenen en stokken.

laten ze met gelijkwaardige wapens tegen elkaar vechten en benieuwd wie er dan achter de bomen gaan verstoppen.
pi_67213747
quote:
Op donderdag 19 maart 2009 18:38 schreef Meki het volgende:

[..]

Als die lui van Israel netjes willen vechten laten ze bloeddorstige en monsterlijke wapens daar in Israel staan. en niet met straaljagers en tanks tegen een volk zonder wapens die zich bewapent met stenen en stokken.

laten ze met gelijkwaardige wapens tegen elkaar vechten en benieuwd wie er dan achter de bomen gaan verstoppen.
Je moet natuurlijk vechten met wat je hebt. Als ik met Jackie Chan ga vechten verwacht ik toch ook dat ie me met z'n martial arts pwnt
pi_67213773
quote:
Op donderdag 19 maart 2009 18:38 schreef Meki het volgende:

[..]

Tja als Hamas vliegtuigen tanks hadden zouden ze dat ook gaan doen of niet soms,of komen ze met X-men aanvallen.Behalve in die fantasie wereld van jou En als Israël monsterlijke wapens heeft wat heeft Hamas dan wel niet
pi_67213808
quote:
Op donderdag 19 maart 2009 18:41 schreef Slappy het volgende:

[..]

Tja als Hamas vliegtuigen tanks hadden zouden ze dat ook gaan doen of niet soms,of komen ze met X-men aanvallen.Behalve in die fantasie wereld van jou En als Israël monsterlijke wapens heeft wat heeft Hamas dan wel niet
Scholen
  donderdag 19 maart 2009 @ 18:44:18 #32
248392 _Parallax
Radicaal Relativisme
pi_67213842
quote:
Op donderdag 19 maart 2009 18:33 schreef Slappy het volgende:

[..]

Nee, ze moeten op een hoge berg gaan zitten...

Jullie kunnen samen wel een komisch? duo oprichten.
pi_67213845
quote:
Op donderdag 19 maart 2009 18:42 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Scholen
Ohja met Mickey terrorist
pi_67213847
quote:
Op donderdag 19 maart 2009 18:40 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Je moet natuurlijk vechten met wat je hebt. Als ik met Jackie Chan ga vechten verwacht ik toch ook dat ie me met z'n martial arts pwnt
Slechte vergelijking.
een volk met leger en moordmachines tegen een volk met stenen en stokken en kom jij met jackie chan. dat is nog gelijkwaardig- mens tegen mens met vuisten en lichaam. en niet met moordmachines
pi_67213883
quote:
Op donderdag 19 maart 2009 18:44 schreef _Parallax het volgende:

[..]

Nee, ze moeten op een hoge berg gaan zitten...

Jullie kunnen samen wel een komisch? duo oprichten.
Of in Rusland daar is immers ruimte genoeg
pi_67213918
quote:
Op donderdag 19 maart 2009 18:41 schreef Slappy het volgende:

[..]

Als als.... daar begint het al mee, het is niet de werkelijkheid, dus hou op met erom heen draaien en dingen erbij halen die hier niet van toepassing zijn. blijf bij het werkelijkheid en niet dromerigheid.
pi_67213985
quote:
Op donderdag 19 maart 2009 18:44 schreef Meki het volgende:

[..]

Slechte vergelijking.
een volk met leger en moordmachines tegen een volk met stenen en stokken en kom jij met jackie chan. dat is nog gelijkwaardig- mens tegen mens met vuisten en lichaam. en niet met moordmachines
Hamas valt Israël met stenen en stokken aan?
pi_67214044
quote:
Op donderdag 19 maart 2009 18:48 schreef Slappy het volgende:

[..]

Hamas valt Israël met stenen en stokken aan?
Nee met speelgoedrakketjes die schade veroorzaken net als een kopje koffie valt vanuit de aanrecht tegen de grond.
pi_67214046
Ohja de Tt moet zijn Israël schoot op Hamas leden die zich verschuilen achter burgers.
pi_67214115
quote:
Op donderdag 19 maart 2009 18:50 schreef Meki het volgende:

[..]

Nee met speelgoedrakketjes die schade veroorzaken net als een kopje koffie valt vanuit de aanrecht tegen de grond.
Maar dat kan best kloppen dat die schade meevalt want Hamas kan nou eenmaal niet goed richten als ik atoombom in zee gooi richt die inderdaad weinig schade aan maar die zelfde atoombom als ik die op Amsterdam gooi richt die nou eenmaal meer schade aan.En Gazza is nou eenmaal zo klein toch knap van Israël dat ze zo weinig slachtoffers maken
  donderdag 19 maart 2009 @ 18:56:42 #41
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_67214215
* StateOfMind pakt bier en chips
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_67214222
quote:

Israël gebruikt de joodse kolonisten als levend schild. Het is dus logisch als eerst het schild aan gort wordt geschoten. Blijft de schuld van de Israëliërs die aan landjepik doen.
pi_67214234
quote:
Op donderdag 19 maart 2009 18:53 schreef Slappy het volgende:

[..]

Maar dat kan best kloppen dat die schade meevalt want Hamas kan nou eenmaal niet goed richten als ik atoombom in zee gooi richt die inderdaad weinig schade aan maar die zelfde atoombom als ik die op Amsterdam gooi richt die nou eenmaal meer schade aan.En Gazza is nou eenmaal zo klein toch knap van Israël dat ze zo weinig slachtoffers maken
Als jij 1300 doden knap vindt, dan ben je echt niet van deze wereld..
Ik weet immers al dat Palestijnse doden jou niks uitmaakt, liever duizend Palestijnen dan 1 Israelier he.... want voor jou moet de verschil er zijn tussen de mensen, want de mensheid en de eenheid telt niet mee
pi_67214239
quote:
Op donderdag 19 maart 2009 18:56 schreef StateOfMind het volgende:
* StateOfMind pakt bier en chips
Niet nodig dit topic is zo voorspelbaar ik had gehoopt op een originele Meki topic
pi_67214253
quote:
Op donderdag 19 maart 2009 18:57 schreef DrAlban het volgende:

[..]

Israël gebruikt de joodse kolonisten als levend schild. Het is dus logisch als eerst het schild aan gort wordt geschoten. Blijft de schuld van de Israëliërs die aan landjepik doen.
Dat zullen ze niet begrijpen, want ze reageren enkel met onderbuikgevoelens.
  donderdag 19 maart 2009 @ 18:58:47 #46
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_67214275
quote:
Op donderdag 19 maart 2009 18:57 schreef Slappy het volgende:

[..]

Niet nodig dit topic is zo voorspelbaar ik had gehoopt op een originele Meki topic
Ach het blijft altijd wel vermakelijk zo'n Mekker topic
A murky, forgotten land.
pi_67214293
quote:
Op donderdag 19 maart 2009 18:57 schreef Meki het volgende:

[..]

Ik weet immers al dat Palestijnse doden jou niks uitmaakt, liever duizend Palestijnen dan 1 Israelier he.... want voor jou moet de verschil er zijn tussen de mensen, want de mensheid en de eenheid telt niet mee
dat van 1300 doden is niet eens officieel.En betreur aan allebei kanten de doden
pi_67214296
Ze kunnen wmb niet genoeg palestijnen kapot schieten.
Datzelfde geldt overigens ook voor de joden.

Ze zoeken het maar lekker uit daar en wie anno 2009 nog denkt dat het ooit goed komt heeft nog een grotere plaat voor zn harses dan iemand die datzelfde in 1999 dacht

1 grote doffe ellende is het en die komt nooit meer goed.

Anyway, ik moet zo aardappelen schillen en daar heb ik geen flikker zin in, dus dat vind ik veel erger dan wat daar gebeurd !
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  donderdag 19 maart 2009 @ 19:00:43 #49
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_67214327
quote:
Op donderdag 19 maart 2009 18:58 schreef Meki het volgende:

[..]

Dat zullen ze niet begrijpen, want ze reageren enkel met onderbuikgevoelens.
Ik krijg van jou ook onderbuikgevoelens: ik moet schijten
A murky, forgotten land.
pi_67214348
quote:
Op donderdag 19 maart 2009 18:57 schreef Meki het volgende:

[..]

Huh? Vergelijk je Palestijnen met mensen?
pi_67214390
Nog 5 pagina's te gaan
pi_67214392
quote:
Op donderdag 19 maart 2009 19:01 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Je vat het wel erg persoonlijk op... ben je toevallig een jood?
pi_67214411
quote:
Op donderdag 19 maart 2009 19:01 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Ik weet dat het heel moeilijk is om dat te beseffen dat het ook mensen zijn net als jij en ik en iedereen. ze drinken en eten op de manier net als iedereen. onderscheid tussen alle mensen is dus overbodig en not-done
pi_67214453
Het komt daar ooit wel goed. Binnen twintig jaar wel, denk ik.
pi_67214455
quote:
Israëlische militairen hebben willekeurig burgers gedood tijdens het recente offensief in de Gazastrook.
Dat wisten we al, als je op die manier met die wapens een dergelijk gebied gaat aanvallen dan is het doel om burgers te doden.

Dan is het natuurlijk onzin om anderzijds die militairen te vertellen dat ze geen burgers mogen vermoorden en hun spulletjes heel moeten laten. Iedereen wist dat het een terreurcampagne was van de nazistische soort, dus gaan die militairen doen wat er van ze verwacht wordt: Willekeurige burgers doodschieten en anderzins leed berokkenen. Niks terreurtechnisch effectiever dan willekeur.

Olmert en zijn handlangers zijn hier volledig verantwoordelijk want dit is opzettelijk gebeurd. Onzin om nu te gaan kijken wat individuele militairen misdaan hebben.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_67214458
quote:
Op donderdag 19 maart 2009 18:59 schreef Slappy het volgende:

[..]

dat van 1300 doden is niet eens officieel.En betreur aan allebei kanten de doden
Ik merk er bijna niks van dat je het betreurt. en de 1300 doden is officeel gerraporteerd door verschillende hulporganisaties door het gehele wereld en door de VN
pi_67214462
quote:
Op donderdag 19 maart 2009 19:05 schreef Monidique het volgende:
Het komt daar ooit wel goed. Binnen twintig jaar wel, denk ik.
Daar zet ik een bak bier op !

=edit=
Dat het niet goed komt dus
vosss is de naam,
pi_67214476
quote:
Op donderdag 19 maart 2009 19:03 schreef DrAlban het volgende:

[..]

Je vat het wel erg persoonlijk op... ben je toevallig een jood?
Nee, ik heb geen verminkte snikkel.
pi_67214509
quote:
Op donderdag 19 maart 2009 19:03 schreef Meki het volgende:

[..]

Ik weet dat het heel moeilijk is om dat te beseffen dat het ook mensen zijn net als jij en ik en iedereen. ze drinken en eten op de manier net als iedereen. onderscheid tussen alle mensen is dus overbodig en not-done
HOAX
pi_67214512
quote:
Op donderdag 19 maart 2009 19:05 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Nee, ik heb geen verminkte snikkel.
Anti-semiet.
pi_67214550
quote:
Op donderdag 19 maart 2009 19:05 schreef vosss het volgende:

[..]

Daar zet ik een bak bier op !

=edit=
Dat het niet goed komt dus
Dat gaat natuurlijk niet zomaar. Je zult goed moeten afspreken wat 'goed komen' inhoudt. Als je de Telegraaf mag geloven, is het zelfs in Nederland niet goed.
pi_67214559
quote:
Op donderdag 19 maart 2009 19:05 schreef Meki het volgende:

[..]

Ik merk er bijna niks van dat je het betreurt. en de 1300 doden is officeel gerraporteerd door verschillende hulporganisaties door het gehele wereld en door de VN
Nou kom maar op met die bron dan
pi_67214659
quote:
Op donderdag 19 maart 2009 19:08 schreef Slappy het volgende:

[..]

Nou kom maar op met die bron dan
Als je het echt wilt weten hebben we Google ervoor, typ maar in Gaza-oorlog en daar kan je dus alles vinden.
pi_67214679
quote:
Op donderdag 19 maart 2009 19:11 schreef Meki het volgende:

[..]

Als je het echt wilt weten hebben we Google ervoor, typ maar in Gaza-oorlog en daar kan je dus alles vinden.
Ach kom op meki dat kan je toch wel voor me doen
pi_67214755
quote:
Op donderdag 19 maart 2009 18:17 schreef Happel het volgende:
Pleur er een atoombom op, zijn we van dat hele gezeik in het Midden-Oosten af.
Kan niet want dan pleuren zij een atoombom op het Westen. Dan begint het gezeik pas echt.
pi_67214832
ohh Wikipedia meldt 1500 Doden maar Wikipedia is niet erg betrouwbaar soms.
pi_67215074
quote:
Op donderdag 19 maart 2009 19:14 schreef DrAlban het volgende:

[..]

Kan niet want dan pleuren zij een atoombom op het Westen. Dan begint het gezeik pas echt.
Welk land in het MO behalve Israel heeft dan kernwapens?
pi_67215196
quote:
Op donderdag 19 maart 2009 19:25 schreef Provinciaal het volgende:

[..]

Welk land in het MO behalve Israel heeft dan kernwapens?
Pakistan (maar zij behoren tot the Greater Middle East volgens Wikipedia. ) en hopelijk binnenkort Iran.
pi_67215268
Hoezo hopelijk
pi_67215325
quote:
Op donderdag 19 maart 2009 19:31 schreef Slappy het volgende:
Hoezo hopelijk
Zodat Iran ervoor kan zorgen dat de natte droom van die rukker uit pagina 1 werkelijkheid wordt.
pi_67215346
quote:
Op donderdag 19 maart 2009 19:29 schreef DrAlban het volgende:

[..]

Pakistan (maar zij behoren tot the Greater Middle East volgens Wikipedia. ) en hopelijk binnenkort Iran.
Oh ok, maar Pakistan is niet het MO dus. En Pakistan heeft lang niet het bereik om een bedreiging voor het Westen te vormen.

Iran wordt sowieso getackeld voor ze daadwerkelijk een wapen ontwikkelen, dus ik denk dat je pech hebt.
pi_67215369
quote:
Op donderdag 19 maart 2009 19:33 schreef Provinciaal het volgende:

[..]

Oh ok, maar dat zijn allebei niet het MO dus. En Pakistan heeft lang niet het bereik om een bedreiging voor het Westen te vormen.

Iran wordt sowieso getackeld voor ze daadwerkelijk een wapen ontwikkelen, dus ik denk dat je pech hebt.
Ik denk dat jij die gasten flink onderschat. Ga vooral zo door!
pi_67215388
Dit gebeurt helaas in iedere oorlog, De Amerikanen deden het in Vietnam, de Nederlanders in Indië, In Afrikaanse oorlogen is het normaal, een middel om de bevolking in angst te houden of stammen uit te roeien. Israëli's deden het tegen Palestijnen en Palestijnen tegen Israëli's met hun willekeurig afgeschoten raketten.
Militairen wordt geleerd de vijand niet als mens te zien. Dan krijg je dit soort praktijken.
Als de oorlog voorbij is en deze praktijken worden bekend volgen er een paar processen waarbij Jan Soldaat wordt gestraft en de leiding vrijuit gaat.
Some weasel took the cork out of my lunch...
pi_67215414
quote:
Op donderdag 19 maart 2009 19:34 schreef DrAlban het volgende:

[..]

Ik denk dat jij die gasten flink onderschat. Ga vooral zo door!
Ik denk dat jij ze flink overschat, dat is een beetje zielig.
pi_67215457
Dat zal ze leren
pi_67215464
Gaza strook is ook enorm dichtbevolkt in elke oorlog heb je helaas burger slachtoffers.Maar Meki heeft wel een punt over bepaalde wapens die Israel gebruikt in gaza strook Clusterbom ga je toch niet inzetten in dichtbevolkt gebied
pi_67215498
quote:
Op donderdag 19 maart 2009 19:33 schreef DrAlban het volgende:

[..]

Zodat Iran ervoor kan zorgen dat de natte droom van die rukker uit pagina 1 werkelijkheid wordt.
Meki bedoel je
pi_67215512
quote:
Op donderdag 19 maart 2009 19:06 schreef DrAlban het volgende:

[..]

Anti-semiet.
Ik haat ook moslims. En mormonen. Enzo.
pi_67215613
quote:
Op donderdag 19 maart 2009 19:38 schreef Slappy het volgende:
Gaza strook is ook enorm dichtbevolkt in elke oorlog heb je helaas burger slachtoffers.Maar Meki heeft wel een punt over bepaalde wapens die Israel gebruikt in gaza strook Clusterbom ga je toch niet inzetten in dichtbevolkt gebied
Wel als je het gebied op een gezonde manier wil annexeren
  donderdag 19 maart 2009 @ 19:55:41 #80
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_67216052
quote:
Op donderdag 19 maart 2009 19:38 schreef Slappy het volgende:
Een hoop vliegen in 1 klap
A murky, forgotten land.
pi_67216884
Wat een walgelijke subjectieve berichtgeving weer in de nederlandse pers, zelfs de NY Times die je toch echt niet kunt verwijten pro-Israel te zijn geeft het genuanceerd weer:
quote:
According to Haaretz, the soldier continued: “There was a sniper position on the roof. The platoon commander let the family go and told them to go to the right. One mother and her two children didn’t understand and went to the left, but they forgot to tell the sharpshooter on the roof they had let them go and it was O.K., and he should hold his fire and he... he did what he was supposed to, like he was following his orders.”
Deze slachtoffers zijn Hamas ten volle aan te rekenen. Bron: http://www.nytimes.com/2009/03/20/world/middleeast/20gaza.html?hp
  donderdag 19 maart 2009 @ 20:19:39 #82
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_67216887
Verrassend dat zoiets naar buiten is gekomen, had ik niet verwacht. Het is natuurlijk betreurenswaardig, maar vele commandanten en militairen zijn nou eenmaal godvergeten klootzakken die maar al te graag mensen doodschieten
quote:
Een andere commandant vertelde van een incident waarbij een militair het bevel kreeg een oude Palestijnse vrouw dood te schieten. "Het was een koelbloedige moord", aldus de militair
Gelukkig weten de FOK!kers hier meer dan deze commandant die ter plekke aanwezig was. Anders hadden we die Israëliërs misschien nog wel geloofd op hun woord
AFC AJAX
pi_67216939
quote:
Op donderdag 19 maart 2009 20:19 schreef msnk het volgende:
Verrassend dat zoiets naar buiten is gekomen, had ik niet verwacht. Het is natuurlijk betreurenswaardig, maar vele commandanten en militairen zijn nou eenmaal godvergeten klootzakken die maar al te graag mensen doodschieten
[..]

Gelukkig weten de FOK!kers hier meer dan deze commandant die ter plekke aanwezig was. Anders hadden we die Israëliërs misschien nog wel geloofd op hun woord
Ja, ik kan ook selectief verdraaide quotes neerzetten uit Nederlandse nieuwsbronnen.
  donderdag 19 maart 2009 @ 20:24:25 #84
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_67217061
quote:
Op donderdag 19 maart 2009 20:21 schreef buachaille het volgende:

[..]

Ja, ik kan ook selectief verdraaide quotes neerzetten uit Nederlandse nieuwsbronnen.
Ik lees vooral Nederlandse nieuwskranten en sites inderdaad. Dat is toch niet zo vreemd?

N.a.v jouw post heb ik even de artikel gelezen waar jij naar verwijst en komt het inderdaad anders over, maar de situatie die geschetst wordt is volgens mij ook een andere. Een oudere vrouw, of een moeder met twee kinderen. Niet dezelfde scenario lijkt mij?

Trouwens, je kon denk ik veel beter dit in je post quoten. Want wat jij hebt neergezet was nogal onduidelijk denk ik, en laat niet zien dat de Israëliërs vrij uitgaan maar bevestigt de OP.
quote:
The soldier was quoted as saying: “The sharpshooter saw a woman and children approaching him, closer than the lines he was told no one should pass. He shot them straight away. In any case, what happened is that in the end he killed them.”
Het blijft in mijn ogen niet goed te praten, maar ik kan enigszins begrip tonen in dat laatste. Ik praat dan natuurlijk wel makkelijk, want ik ga er vanuit dat het leger de situatie onder controle heeft. Maar het blijven uiteindelijk mensen met angst.
AFC AJAX
  donderdag 19 maart 2009 @ 20:29:45 #85
234623 Sam_Spade
Despotisme is stoer
pi_67217250
buachaille, doet Israel ooit iets verkeerd?
Tell the folks back home, this is the promised land calling
And the poor boy is on the line
pi_67217410
quote:
Op donderdag 19 maart 2009 20:29 schreef Sam_Spade het volgende:
buachaille, doet Israel ooit iets verkeerd?
In dit geval zijn het individuele soldaten die inschattingsfouten hebben gemaakt. Misschien onder invloed van stress, misschien zaten er wel een paar psychopaten bij. In plaats van dit onder de pet te stoppen wordt het in Israel in de publiciteit gebracht. Maar i.t.t. bij de Nederlander die in Irak een burger doodschoot wordt dit nieuws natuurlijk weer breed uitgemeten en uitgemolken door de anti_israel kliek. Dat is frusterend. Net als berichtgeving op NOS TTX dat "het meerdendeel van de slachtoffers van de gazastrook burgers zouden zijn". Bij elkaar gelogen riooljournalistiek.
  donderdag 19 maart 2009 @ 20:45:08 #87
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_67217798
De Nederlandse pers overdrijft wel vaker afhangend van wat het volk het liefst leest.

Maar jij doet er wel erg nonchalant over vind ik, buachaille.
AFC AJAX
pi_67218596
quote:
Op donderdag 19 maart 2009 20:45 schreef msnk het volgende:
De Nederlandse pers overdrijft wel vaker afhangend van wat het volk het liefst leest.

Maar jij doet er wel erg nonchalant over vind ik, buachaille.
Ik heb serieus te doen met de slachtoffers die vallen aan de zijde van de arabieren, net zoals ik ook medelijden heb met de slachtoffers die in Darfur vallen door de islamitische janjaweed brigades. Een arabisch slachtoffer doet me net zoveel als een afrikaans slachtoffer. De schuld van deze oorlog ligt echter bij de arabieren, als die niets op Israel zouden afvuren dan vuurt Israel ook niks terug. En daarnaast, de palestijnse staat Jordanië ligt al op 80% van het Israelisch grondgebied, israel zou zijn eigen doodvonnis tekenen door ook die 20% weg te gaan geven aan de arabieren.
  donderdag 19 maart 2009 @ 21:53:01 #89
798 voyeur
bemoeit zich
pi_67220460
quote:
Op donderdag 19 maart 2009 20:19 schreef buachaille het volgende:
Wat een walgelijke subjectieve berichtgeving weer in de nederlandse pers, zelfs de NY Times die je toch echt niet kunt verwijten pro-Israel te zijn geeft het genuanceerd weer:
[..]

Deze slachtoffers zijn Hamas ten volle aan te rekenen. Bron: http://www.nytimes.com/2009/03/20/world/middleeast/20gaza.html?hp
Dus de Israelis vallen een woning binnen in Gaza stad, houden de bewoners daar gevangen en schieten vanuit dat huis met een scherpschutter op Palestijnen. Hoor ik daar menselijk schild?
Here we are now, entertain us.
pi_67225519
quote:
Op donderdag 19 maart 2009 20:33 schreef buachaille het volgende:

[..]

In dit geval zijn het individuele soldaten die inschattingsfouten hebben gemaakt. Misschien onder invloed van stress, misschien zaten er wel een paar psychopaten bij. In plaats van dit onder de pet te stoppen wordt het in Israel in de publiciteit gebracht. Maar i.t.t. bij de Nederlander die in Irak een burger doodschoot wordt dit nieuws natuurlijk weer breed uitgemeten en uitgemolken door de anti_israel kliek. Dat is frusterend. Net als berichtgeving op NOS TTX dat "het meerdendeel van de slachtoffers van de gazastrook burgers zouden zijn". Bij elkaar gelogen riooljournalistiek.
Jij wilt blijkbaar alleen CIDI en alleen goedgekeurde nieuwsberichten van de Israelische ambassade zien. Deze onwetenheide en gestoorde tekst is echt lager dan een pitje van een appel. Want anders kunnen we de Al Qaida terroristen ook benoemen met inschattingsfouten stress etc.

Pro-Israel is onmenselijk en menselijker zullen ze nooit zijn.
pi_67225974
pi_67226138
quote:
Op donderdag 19 maart 2009 23:51 schreef Meki het volgende:

[..]

Pro-Israel is onmenselijk en menselijker zullen ze nooit zijn.
Dehumaniseren van je vijand, dat doet me ergens aan denken...
pi_67226637
mekmek...
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_67227564
pi_67247550
quote:
Op donderdag 19 maart 2009 20:33 schreef buachaille het volgende:
Maar i.t.t. bij de Nederlander die in Irak een burger doodschoot wordt dit nieuws natuurlijk weer breed uitgemeten en uitgemolken door de anti_israel kliek.
Je bedoelt die Nederlandse militair, Erik O., wiens optreden in Irak breed uitgemeten en 'uitgemolken' werd in de pers?
pi_67247748
Erik O. zou voorgedragen moeten worden voor een lintje godverdomme!

Je kan geen eitje bakken zonder het te breken! Vind je het gek dat er dooie vallen als het oorlog is
vosss is de naam,
pi_67248806
quote:
Op vrijdag 20 maart 2009 01:28 schreef Salvad0R het volgende:
[ afbeelding ]
Die Palestijnen ook altijd Ik kan me echt zó kwaad maken als ze de pers neerschieten
pi_67251475
Ik begrijp niet goed waarom iedereen opeens zo verrast is door de berichten. Het enige verrassende is, dat ze nu naar buiten komen. Maar dat er relatief veel achterlijke idioten in dat leger zitten en dat er een sfeer heerst van minachting voor Palestijnen, dat weet toch iedereen die wel eens een krant leest of de tv aanzet.

Ja, sommigen willen het niet weten. Maar dat is een ander verhaal.
Onderschat nooit de kracht van domme mensen in grote groepen!
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
  vrijdag 20 maart 2009 @ 22:13:21 #99
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_67254798
quote:
Op vrijdag 20 maart 2009 20:59 schreef Kees22 het volgende:
Ik begrijp niet goed waarom iedereen opeens zo verrast is door de berichten. Het enige verrassende is, dat ze nu naar buiten komen.
quote:
Op donderdag 19 maart 2009 20:19 schreef msnk het volgende:
Verrassend dat zoiets naar buiten is gekomen, had ik niet verwacht.
AFC AJAX
  Moderator vrijdag 20 maart 2009 @ 23:50:32 #100
8781 crew  Frutsel
pi_67258498
Neverending story
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')