Tja moet je maar ook niet laf gaan verschuilen tussen burgers of volgens jou logica moet Israel dan maar afwachten voordat die Hamas lui netjes gaan vechtenquote:Op donderdag 19 maart 2009 18:27 schreef Meki het volgende:
De meesten reacties zijn hier bijna allemaal Al Qaida-achtig.
Want als Al Qaida willekeurige mensen zomaar vermoordt, wat Israel deed zie deze onderzoek die ze gaan instellen, zouden jullie allemaal met boosheid reageren t.o. Al Qaida maar nu Israel hetzelfde manier doet net als Al Qaida juichen jullie het toe en moesten de onschuldigen daar maar niet zijn, hoe kortzichtig en diep triest kan je dan zijn.
Als die lui van Israel netjes willen vechten laten ze bloeddorstige en monsterlijke wapens daar in Israel staan. en niet met straaljagers en tanks tegen een volk zonder wapens die zich bewapent met stenen en stokken.quote:Op donderdag 19 maart 2009 18:33 schreef Slappy het volgende:
[..]
Tja moet je maar ook niet laf gaan verschuilen tussen burgers of volgens jou logica moet Israel dan maar afwachten voordat die Hamas lui netjes gaan vechten
Je moet natuurlijk vechten met wat je hebt. Als ik met Jackie Chan ga vechten verwacht ik toch ook dat ie me met z'n martial arts pwntquote:Op donderdag 19 maart 2009 18:38 schreef Meki het volgende:
[..]
Als die lui van Israel netjes willen vechten laten ze bloeddorstige en monsterlijke wapens daar in Israel staan. en niet met straaljagers en tanks tegen een volk zonder wapens die zich bewapent met stenen en stokken.
laten ze met gelijkwaardige wapens tegen elkaar vechten en benieuwd wie er dan achter de bomen gaan verstoppen.
Tja als Hamas vliegtuigen tanks hadden zouden ze dat ook gaan doen of niet soms,of komen ze met X-men aanvallen.Behalve in die fantasie wereld van jouquote:Op donderdag 19 maart 2009 18:38 schreef Meki het volgende:
[..]
Als die lui van Israel netjes willen vechten laten ze bloeddorstige en monsterlijke wapens daar in Israel staan. en niet met straaljagers en tanks tegen een volk zonder wapens die zich bewapent met stenen en stokken.
laten ze met gelijkwaardige wapens tegen elkaar vechten en benieuwd wie er dan achter de bomen gaan verstoppen.
Scholenquote:Op donderdag 19 maart 2009 18:41 schreef Slappy het volgende:
[..]
Tja als Hamas vliegtuigen tanks hadden zouden ze dat ook gaan doen of niet soms,of komen ze met X-men aanvallen.Behalve in die fantasie wereld van jouEn als Israël monsterlijke wapens heeft wat heeft Hamas dan wel niet
Nee, ze moeten op een hoge berg gaan zitten...quote:Op donderdag 19 maart 2009 18:33 schreef Slappy het volgende:
[..]
Tja moet je maar ook niet laf gaan verschuilen tussen burgers of volgens jou logica moet Israel dan maar afwachten voordat die Hamas lui netjes gaan vechten
Ohja met Mickey terroristquote:
Slechte vergelijking.quote:Op donderdag 19 maart 2009 18:40 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Je moet natuurlijk vechten met wat je hebt. Als ik met Jackie Chan ga vechten verwacht ik toch ook dat ie me met z'n martial arts pwnt
Of in Rusland daar is immers ruimte genoegquote:Op donderdag 19 maart 2009 18:44 schreef _Parallax het volgende:
[..]
Nee, ze moeten op een hoge berg gaan zitten...
Jullie kunnen samen wel een komisch? duo oprichten.
Als als.... daar begint het al mee, het is niet de werkelijkheid, dus hou op met erom heen draaien en dingen erbij halen die hier niet van toepassing zijn. blijf bij het werkelijkheid en niet dromerigheid.quote:Op donderdag 19 maart 2009 18:41 schreef Slappy het volgende:
[..]
Tja als Hamas vliegtuigen tanks hadden zouden ze dat ook gaan doen of niet soms,of komen ze met X-men aanvallen.Behalve in die fantasie wereld van jouEn als Israël monsterlijke wapens heeft wat heeft Hamas dan wel niet
Hamas valt Israël met stenen en stokken aan?quote:Op donderdag 19 maart 2009 18:44 schreef Meki het volgende:
[..]
Slechte vergelijking.
een volk met leger en moordmachines tegen een volk met stenen en stokken en kom jij met jackie chan. dat is nog gelijkwaardig- mens tegen mens met vuisten en lichaam. en niet met moordmachines
Nee met speelgoedrakketjes die schade veroorzaken net als een kopje koffie valt vanuit de aanrecht tegen de grond.quote:Op donderdag 19 maart 2009 18:48 schreef Slappy het volgende:
[..]
Hamas valt Israël met stenen en stokken aan?
Maar dat kan best kloppen dat die schade meevalt want Hamas kan nou eenmaal niet goed richten als ik atoombom in zee gooi richt die inderdaad weinig schade aan maar die zelfde atoombom als ik die op Amsterdam gooi richt die nou eenmaal meer schade aan.En Gazza is nou eenmaal zo klein toch knap van Israël dat ze zo weinig slachtoffers makenquote:Op donderdag 19 maart 2009 18:50 schreef Meki het volgende:
[..]
Nee met speelgoedrakketjes die schade veroorzaken net als een kopje koffie valt vanuit de aanrecht tegen de grond.
Israël gebruikt de joodse kolonisten als levend schild. Het is dus logisch als eerst het schild aan gort wordt geschoten. Blijft de schuld van de Israëliërs die aan landjepik doen.quote:Op donderdag 19 maart 2009 18:02 schreef Gia het volgende:
TT klopt niet. Er staat een grote tegenstrijdigheid in.
Tja, als Palestijnen burgers als levend schild gebruiken is het logisch dat eerst het schild aan gort wordt geschoten. Blijft de schuld van de Palestijnen.
Als jij 1300 doden knap vindt, dan ben je echt niet van deze wereld..quote:Op donderdag 19 maart 2009 18:53 schreef Slappy het volgende:
[..]
Maar dat kan best kloppen dat die schade meevalt want Hamas kan nou eenmaal niet goed richten als ik atoombom in zee gooi richt die inderdaad weinig schade aan maar die zelfde atoombom als ik die op Amsterdam gooi richt die nou eenmaal meer schade aan.En Gazza is nou eenmaal zo klein toch knap van Israël dat ze zo weinig slachtoffers maken
Niet nodig dit topic is zo voorspelbaar ik had gehoopt op een originele Meki topicquote:
Dat zullen ze niet begrijpen, want ze reageren enkel met onderbuikgevoelens.quote:Op donderdag 19 maart 2009 18:57 schreef DrAlban het volgende:
[..]
Israël gebruikt de joodse kolonisten als levend schild. Het is dus logisch als eerst het schild aan gort wordt geschoten. Blijft de schuld van de Israëliërs die aan landjepik doen.
Ach het blijft altijd wel vermakelijk zo'n Mekker topicquote:Op donderdag 19 maart 2009 18:57 schreef Slappy het volgende:
[..]
Niet nodig dit topic is zo voorspelbaar ik had gehoopt op een originele Meki topic
dat van 1300 doden is niet eens officieel.En betreur aan allebei kanten de dodenquote:Op donderdag 19 maart 2009 18:57 schreef Meki het volgende:
[..]
Als jij 1300 doden knap vindt, dan ben je echt niet van deze wereld..
Ik weet immers al dat Palestijnse doden jou niks uitmaakt, liever duizend Palestijnen dan 1 Israelier he.... want voor jou moet de verschil er zijn tussen de mensen, want de mensheid en de eenheid telt niet mee
Ik krijg van jou ook onderbuikgevoelens: ik moet schijtenquote:Op donderdag 19 maart 2009 18:58 schreef Meki het volgende:
[..]
Dat zullen ze niet begrijpen, want ze reageren enkel met onderbuikgevoelens.
Huh? Vergelijk je Palestijnen met mensen?quote:Op donderdag 19 maart 2009 18:57 schreef Meki het volgende:
[..]
Als jij 1300 doden knap vindt, dan ben je echt niet van deze wereld..
Ik weet immers al dat Palestijnse doden jou niks uitmaakt, liever duizend Palestijnen dan 1 Israelier he.... want voor jou moet de verschil er zijn tussen de mensen, want de mensheid en de eenheid telt niet mee
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |