abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_67213566
quote:
Op donderdag 19 maart 2009 18:27 schreef Meki het volgende:
De meesten reacties zijn hier bijna allemaal Al Qaida-achtig.
Want als Al Qaida willekeurige mensen zomaar vermoordt, wat Israel deed zie deze onderzoek die ze gaan instellen, zouden jullie allemaal met boosheid reageren t.o. Al Qaida maar nu Israel hetzelfde manier doet net als Al Qaida juichen jullie het toe en moesten de onschuldigen daar maar niet zijn, hoe kortzichtig en diep triest kan je dan zijn.
Tja moet je maar ook niet laf gaan verschuilen tussen burgers of volgens jou logica moet Israel dan maar afwachten voordat die Hamas lui netjes gaan vechten
Op woensdag 27 mei 2009 23:08 schreef Lambiekje het volgende:Afgezien van de datums,en natuurlijk niet van de inividuele personen van jouw en mij, maar van de werldgeschiedenis is 99,999999% verdraaid.
pi_67213604
*knip*

[ Bericht 99% gewijzigd door Frutsel op 20-03-2009 23:44:18 (stop daar eens mee aub) ]
Op woensdag 27 mei 2009 23:08 schreef Lambiekje het volgende:Afgezien van de datums,en natuurlijk niet van de inividuele personen van jouw en mij, maar van de werldgeschiedenis is 99,999999% verdraaid.
pi_67213664
quote:
Op donderdag 19 maart 2009 18:33 schreef Slappy het volgende:

[..]

Tja moet je maar ook niet laf gaan verschuilen tussen burgers of volgens jou logica moet Israel dan maar afwachten voordat die Hamas lui netjes gaan vechten
Als die lui van Israel netjes willen vechten laten ze bloeddorstige en monsterlijke wapens daar in Israel staan. en niet met straaljagers en tanks tegen een volk zonder wapens die zich bewapent met stenen en stokken.

laten ze met gelijkwaardige wapens tegen elkaar vechten en benieuwd wie er dan achter de bomen gaan verstoppen.
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
pi_67213747
quote:
Op donderdag 19 maart 2009 18:38 schreef Meki het volgende:

[..]

Als die lui van Israel netjes willen vechten laten ze bloeddorstige en monsterlijke wapens daar in Israel staan. en niet met straaljagers en tanks tegen een volk zonder wapens die zich bewapent met stenen en stokken.

laten ze met gelijkwaardige wapens tegen elkaar vechten en benieuwd wie er dan achter de bomen gaan verstoppen.
Je moet natuurlijk vechten met wat je hebt. Als ik met Jackie Chan ga vechten verwacht ik toch ook dat ie me met z'n martial arts pwnt
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_67213773
quote:
Op donderdag 19 maart 2009 18:38 schreef Meki het volgende:

[..]

Tja als Hamas vliegtuigen tanks hadden zouden ze dat ook gaan doen of niet soms,of komen ze met X-men aanvallen.Behalve in die fantasie wereld van jou En als Israël monsterlijke wapens heeft wat heeft Hamas dan wel niet
pi_67213808
quote:
Op donderdag 19 maart 2009 18:41 schreef Slappy het volgende:

[..]

Tja als Hamas vliegtuigen tanks hadden zouden ze dat ook gaan doen of niet soms,of komen ze met X-men aanvallen.Behalve in die fantasie wereld van jou En als Israël monsterlijke wapens heeft wat heeft Hamas dan wel niet
Scholen
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  donderdag 19 maart 2009 @ 18:44:18 #32
248392 _Parallax
Radicaal Relativisme
pi_67213842
quote:
Op donderdag 19 maart 2009 18:33 schreef Slappy het volgende:

[..]

Nee, ze moeten op een hoge berg gaan zitten...

Jullie kunnen samen wel een komisch? duo oprichten.
Uitersten zijn een menselijk verzinsel.
pi_67213845
quote:
Op donderdag 19 maart 2009 18:42 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Scholen
Ohja met Mickey terrorist
pi_67213847
quote:
Op donderdag 19 maart 2009 18:40 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Je moet natuurlijk vechten met wat je hebt. Als ik met Jackie Chan ga vechten verwacht ik toch ook dat ie me met z'n martial arts pwnt
Slechte vergelijking.
een volk met leger en moordmachines tegen een volk met stenen en stokken en kom jij met jackie chan. dat is nog gelijkwaardig- mens tegen mens met vuisten en lichaam. en niet met moordmachines
pi_67213883
quote:
Op donderdag 19 maart 2009 18:44 schreef _Parallax het volgende:

[..]

Nee, ze moeten op een hoge berg gaan zitten...

Jullie kunnen samen wel een komisch? duo oprichten.
Of in Rusland daar is immers ruimte genoeg
pi_67213918
quote:
Op donderdag 19 maart 2009 18:41 schreef Slappy het volgende:

[..]

Als als.... daar begint het al mee, het is niet de werkelijkheid, dus hou op met erom heen draaien en dingen erbij halen die hier niet van toepassing zijn. blijf bij het werkelijkheid en niet dromerigheid.
pi_67213985
quote:
Op donderdag 19 maart 2009 18:44 schreef Meki het volgende:

[..]

Slechte vergelijking.
een volk met leger en moordmachines tegen een volk met stenen en stokken en kom jij met jackie chan. dat is nog gelijkwaardig- mens tegen mens met vuisten en lichaam. en niet met moordmachines
Hamas valt Israël met stenen en stokken aan?
pi_67214044
quote:
Op donderdag 19 maart 2009 18:48 schreef Slappy het volgende:

[..]

Hamas valt Israël met stenen en stokken aan?
Nee met speelgoedrakketjes die schade veroorzaken net als een kopje koffie valt vanuit de aanrecht tegen de grond.
pi_67214046
Ohja de Tt moet zijn Israël schoot op Hamas leden die zich verschuilen achter burgers.
pi_67214115
quote:
Op donderdag 19 maart 2009 18:50 schreef Meki het volgende:

[..]

Nee met speelgoedrakketjes die schade veroorzaken net als een kopje koffie valt vanuit de aanrecht tegen de grond.
Maar dat kan best kloppen dat die schade meevalt want Hamas kan nou eenmaal niet goed richten als ik atoombom in zee gooi richt die inderdaad weinig schade aan maar die zelfde atoombom als ik die op Amsterdam gooi richt die nou eenmaal meer schade aan.En Gazza is nou eenmaal zo klein toch knap van Israël dat ze zo weinig slachtoffers maken
  donderdag 19 maart 2009 @ 18:56:42 #41
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_67214215
* StateOfMind pakt bier en chips
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_67214222
quote:
Op donderdag 19 maart 2009 18:02 schreef Gia het volgende:
TT klopt niet. Er staat een grote tegenstrijdigheid in.

Tja, als Palestijnen burgers als levend schild gebruiken is het logisch dat eerst het schild aan gort wordt geschoten. Blijft de schuld van de Palestijnen.
Israël gebruikt de joodse kolonisten als levend schild. Het is dus logisch als eerst het schild aan gort wordt geschoten. Blijft de schuld van de Israëliërs die aan landjepik doen.
pi_67214234
quote:
Op donderdag 19 maart 2009 18:53 schreef Slappy het volgende:

[..]

Maar dat kan best kloppen dat die schade meevalt want Hamas kan nou eenmaal niet goed richten als ik atoombom in zee gooi richt die inderdaad weinig schade aan maar die zelfde atoombom als ik die op Amsterdam gooi richt die nou eenmaal meer schade aan.En Gazza is nou eenmaal zo klein toch knap van Israël dat ze zo weinig slachtoffers maken
Als jij 1300 doden knap vindt, dan ben je echt niet van deze wereld..
Ik weet immers al dat Palestijnse doden jou niks uitmaakt, liever duizend Palestijnen dan 1 Israelier he.... want voor jou moet de verschil er zijn tussen de mensen, want de mensheid en de eenheid telt niet mee
pi_67214239
quote:
Op donderdag 19 maart 2009 18:56 schreef StateOfMind het volgende:
* StateOfMind pakt bier en chips
Niet nodig dit topic is zo voorspelbaar ik had gehoopt op een originele Meki topic
pi_67214253
quote:
Op donderdag 19 maart 2009 18:57 schreef DrAlban het volgende:

[..]

Israël gebruikt de joodse kolonisten als levend schild. Het is dus logisch als eerst het schild aan gort wordt geschoten. Blijft de schuld van de Israëliërs die aan landjepik doen.
Dat zullen ze niet begrijpen, want ze reageren enkel met onderbuikgevoelens.
  donderdag 19 maart 2009 @ 18:58:47 #46
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_67214275
quote:
Op donderdag 19 maart 2009 18:57 schreef Slappy het volgende:

[..]

Niet nodig dit topic is zo voorspelbaar ik had gehoopt op een originele Meki topic
Ach het blijft altijd wel vermakelijk zo'n Mekker topic
A murky, forgotten land.
pi_67214293
quote:
Op donderdag 19 maart 2009 18:57 schreef Meki het volgende:

[..]

Ik weet immers al dat Palestijnse doden jou niks uitmaakt, liever duizend Palestijnen dan 1 Israelier he.... want voor jou moet de verschil er zijn tussen de mensen, want de mensheid en de eenheid telt niet mee
dat van 1300 doden is niet eens officieel.En betreur aan allebei kanten de doden
pi_67214296
Ze kunnen wmb niet genoeg palestijnen kapot schieten.
Datzelfde geldt overigens ook voor de joden.

Ze zoeken het maar lekker uit daar en wie anno 2009 nog denkt dat het ooit goed komt heeft nog een grotere plaat voor zn harses dan iemand die datzelfde in 1999 dacht

1 grote doffe ellende is het en die komt nooit meer goed.

Anyway, ik moet zo aardappelen schillen en daar heb ik geen flikker zin in, dus dat vind ik veel erger dan wat daar gebeurd !
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  donderdag 19 maart 2009 @ 19:00:43 #49
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_67214327
quote:
Op donderdag 19 maart 2009 18:58 schreef Meki het volgende:

[..]

Dat zullen ze niet begrijpen, want ze reageren enkel met onderbuikgevoelens.
Ik krijg van jou ook onderbuikgevoelens: ik moet schijten
A murky, forgotten land.
pi_67214348
quote:
Op donderdag 19 maart 2009 18:57 schreef Meki het volgende:

[..]

Huh? Vergelijk je Palestijnen met mensen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')