abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_67212437
quote:
Israëlische militairen hebben willekeurig burgers gedood tijdens het recente offensief in de Gazastrook. Dat verklaarden veteranen van de strijd tijdens een bijeenkomst op de militaire academie Oranim in Tivon.

Israëlische media publiceerden vandaag details van de sessie vorige maand. Het Israëlische leger heeft inmiddels een onderzoek aangekondigd.

Er komt uit de getuigenissen een beeld naar voren van Israëlische militairen die de Palestijnen verachten en persoonlijke bezittingen van Palestijnen met opzet vernietigden. Mensenrechtenorganisaties en Palestijnen beschuldigden het Israëlische leger al eerder van het plegen van oorlogsmisdaden tijdens de 22 dagen durende campagne die eind januari stopte. Er kwamen 1434 Palestijnen, onder wie 960 burgers, en dertien Israëli’s om.

Er golden lankmoedige dienstvoorschriften als het ging om schieten op burgers. "De atmosfeer in het algemeen was dat het leven van een Palestijn heel veel minder waard is dan het leven van onze soldaten”, zei een commandant. Een andere commandant vertelde van een incident waarbij een militair het bevel kreeg een oude Palestijnse vrouw dood te schieten. "Het was een koelbloedige moord", aldus de militair
Deze nazipraktijken werd door iedereen ontkent, tijdens de Gazaoorlog schoot de nazi-Israel op iedereen die maar ging bewegen.. en die land noemt zich nog democratische land ook nog ??

1300 doden waarvan 75 % enkel burgers doodgeschoten door Israelische duivels omdat ze Palestijns waren.

Israëlische troepen doodden 'willekeurige burgers'
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
  donderdag 19 maart 2009 @ 17:49:41 #2
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_67212609
Ah joh.... het is Israel en ze schieten maar op moslims.... dus dan mag het.

Niet te hard roepen dat ze schandalig bezig zijn, anders begint men weer over de 2de w.o. en noemt men je meteen anti-semiet.

(!)
pi_67212747
Tt klopt niet Palestijnen schoot doelbewust op onschuldige joden
Op woensdag 27 mei 2009 23:08 schreef Lambiekje het volgende:Afgezien van de datums,en natuurlijk niet van de inividuele personen van jouw en mij, maar van de werldgeschiedenis is 99,999999% verdraaid.
  donderdag 19 maart 2009 @ 17:56:42 #4
248392 _Parallax
Radicaal Relativisme
pi_67212757
Nou... zal wel een rustig topic worden vrees ik.

Maar ja, echt heel verrassend is het allemaal niet.
Uitersten zijn een menselijk verzinsel.
pi_67212839
Tja als je tegenstanders vuren vanuit posities waar onschuldige mensen wonen kan je wel eens missen beetje dom van Hamas inderdaad.
Op woensdag 27 mei 2009 23:08 schreef Lambiekje het volgende:Afgezien van de datums,en natuurlijk niet van de inividuele personen van jouw en mij, maar van de werldgeschiedenis is 99,999999% verdraaid.
  donderdag 19 maart 2009 @ 18:02:46 #6
3542 Gia
User under construction
pi_67212890
TT klopt niet. Er staat een grote tegenstrijdigheid in.

Tja, als Palestijnen burgers als levend schild gebruiken is het logisch dat eerst het schild aan gort wordt geschoten. Blijft de schuld van de Palestijnen.
pi_67213029
Maar natuurlijk klopt de TT niet, want Israel is lief en doet niemand pijn.
het is allemaal gelogen zeker he
pi_67213030
Prima dat er een onderzoek wordt ingesteld.
Article 1 Universal Declaration of Human Rights
'All human beings are born free and equal in dignity and rights. They are endowed with reason and conscience and should act towards one another in a spirit of brotherhood.'
pi_67213041
quote:
Op donderdag 19 maart 2009 18:02 schreef Gia het volgende:

Tja, als Palestijnen burgers als levend schild gebruiken is het logisch dat eerst het schild aan gort wordt geschoten. Blijft de schuld van de Palestijnen.
Ooow, dus als ik jou dierbare doodschiet is het ook jou schuld, moest die dierbare van jou maar niet buiten staan.
pi_67213065
quote:
Op donderdag 19 maart 2009 18:08 schreef rutger05 het volgende:
Prima dat er een onderzoek wordt ingesteld.
het wordt allemaal in de doofpot gestopt, onderzoek in Israel is net als een onderzoek laten leiden door 2 kleine kinderen die er niet weten wat ze ermee moeten doen.
pi_67213085
quote:
Op donderdag 19 maart 2009 18:08 schreef Meki het volgende:
Maar natuurlijk klopt de TT niet, want Israel is lief en doet niemand pijn.
het is allemaal gelogen zeker he
Ja en stemmen massaal op Geertje Als jij tussen hooligans staat en er breken rellen uit en de Me gaat knokken ga je toch ook niet janken dat je mishandeld wordt
pi_67213090
quote:
Op donderdag 19 maart 2009 18:10 schreef Meki het volgende:

[..]

het wordt allemaal in de doofpot gestopt, onderzoek in Israel is net als een onderzoek laten leiden door 2 kleine kinderen die er niet weten wat ze ermee moeten doen.
Er valt te lezen dat gelijk een onderzoek zal worden ingesteld en weer is het voor jou niet goed.
'All human beings are born free and equal in dignity and rights. They are endowed with reason and conscience and should act towards one another in a spirit of brotherhood.'
pi_67213107
quote:
Op donderdag 19 maart 2009 18:11 schreef rutger05 het volgende:

[..]

Er valt te lezen dat gelijk een onderzoek zal worden ingesteld en weer is het voor jou niet goed.
Meki leest zijn eigen berichten nooit
  donderdag 19 maart 2009 @ 18:13:56 #14
248392 _Parallax
Radicaal Relativisme
pi_67213147
quote:
Op donderdag 19 maart 2009 18:02 schreef Gia het volgende:

Jep. Logisch. Dat is ook echt de strekking van het verhaal. Wordt ook nog duidelijk geillustreerd aan de hand van het voorbeeld van het oude vrouwtje.

Netjes
Uitersten zijn een menselijk verzinsel.
pi_67213153
quote:
Op donderdag 19 maart 2009 18:12 schreef Slappy het volgende:

[..]

Meki leest zijn eigen berichten nooit
Hij probeert altijd de zaken te verdraaien.
pi_67213209
quote:
Op donderdag 19 maart 2009 18:11 schreef rutger05 het volgende:

[..]

Onderzoek instellen door Israel zelf is net als een onderzoek stellen door Hamas
wat begrijp je niet tussen deze twee

Onderzoek door UN dat is pas onpartijdig.
  donderdag 19 maart 2009 @ 18:17:04 #17
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_67213211
*knip*

[ Bericht 48% gewijzigd door Frutsel op 20-03-2009 23:42:34 (onnodig) ]
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_67213216
quote:
Op donderdag 19 maart 2009 18:10 schreef Slappy het volgende:

[..]

Ja en stemmen massaal op Geertje Als jij tussen hooligans staat en er breken rellen uit en de Me gaat knokken ga je toch ook niet janken dat je mishandeld wordt
Bla bla bla ga jij maar weer buiten spelen het is nog mooi weer
pi_67213234
quote:
Op donderdag 19 maart 2009 18:17 schreef Happel het volgende:
Pleur er een atoombom op USA en westen dan zijn we van het gehele gezeik van het kredietcrisis af, wat snap je niet van de redenering die je maakt ?

[ Bericht 9% gewijzigd door Frutsel op 20-03-2009 23:42:54 (quote aangepast) ]
  donderdag 19 maart 2009 @ 18:19:38 #20
94617 Ps2K
And his space hamster Skeletor
pi_67213266
Als ze op straat liepen tijdens de schietpartijen dan waren ze niet onschuldig.
http://www.last.fm/user/psych02k
Yes, it is perfectly reasonable that Kirk had the know-how to make the gunpowder and put together the bazooka to defeat the Gorn. That\'s why he\'s the goddamn Captain.
pi_67213323
quote:
Op donderdag 19 maart 2009 18:19 schreef Ps2K het volgende:
Als ze op straat liepen tijdens de schietpartijen dan waren ze niet onschuldig.
Oow dus als jij dus op straat op een willekeurige dag wordt doodgeschoten ben jij dus schuldig,
pi_67213436
De meesten reacties zijn hier bijna allemaal Al Qaida-achtig.
Want als Al Qaida willekeurige mensen zomaar vermoordt, wat Israel deed zie deze onderzoek die ze gaan instellen, zouden jullie allemaal met boosheid reageren t.o. Al Qaida maar nu Israel hetzelfde manier doet net als Al Qaida juichen jullie het toe en moesten de onschuldigen daar maar niet zijn, hoe kortzichtig en diep triest kan je dan zijn.
pi_67213523
quote:
Op donderdag 19 maart 2009 18:22 schreef Meki het volgende:

[..]

Oow dus als jij dus op straat op een willekeurige dag wordt doodgeschoten ben jij dus schuldig,
Nee dat doe je als je land wordt binnengevallen
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_67213530
quote:
Op donderdag 19 maart 2009 18:17 schreef Meki het volgende:

[..]

Bla bla bla ga jij maar weer buiten spelen het is nog mooi weer
Goeie argument ohh wacht moet ik dat ook even voor je uitleggen wat dat is
pi_67213537
quote:
Op donderdag 19 maart 2009 18:18 schreef Meki het volgende:

[..]

Pleur er een atoombom op USA en westen dan zijn we van het gehele gezeik van het kredietcrisis af, wat snap je niet van de redenering die je maakt ?
Dan zijn we van jou af
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')