quote:Op donderdag 19 maart 2009 20:36 schreef msnk het volgende:
Heeft te maken met uit welke provincie ze komen geloof ik.
Nee.quote:Op donderdag 19 maart 2009 20:36 schreef msnk het volgende:
[..]
Was jij vorige week niet tegenGalatasaray
1-1 is verlenging hoor.quote:Op donderdag 19 maart 2009 21:12 schreef msnk het volgende:
Dit zit in de pocket boys, dit mag echt niet meer weggegeven worden.
mooie plaatjes nuquote:
Enthousiasme noemen ze datquote:Op donderdag 19 maart 2009 21:14 schreef Cyberia18 het volgende:
Zo stadionspeaker, denk aan je longen.
Zoals het hoort lijkt mijquote:Op donderdag 19 maart 2009 21:16 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Man die gast brult wel erg als een beest.
Ja, best triest dat.quote:
Tsja ik heb er zelf voor gekozen om in een wijk vol met Turken te gaan wonen.quote:
Je bedoeld dat alle turken ( die normaal voor Fener , Sivasspor, Trabzonspor , Besiktas zijn ) nu voor Galatasaray zijn en juichen ?quote:Op donderdag 19 maart 2009 21:19 schreef msnk het volgende:
[..]
Ja, best triest dat.
Gelukkig valt dit hier de laatste jaren behoorlijk mee. Nou ja, tijdens het EK was natuurlijk anders
Ik bedoel meer met een EK oke ... maar nu ?quote:Op donderdag 19 maart 2009 21:20 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Tsja ik heb er zelf voor gekozen om in een wijk vol met Turken te gaan wonen.
Maar Mocro's en Turken kunnen het wel van elkaar hebben.![]()
Nee niet alle, er zullen veel Turken zijn die nu Hamburg supporten.quote:Op donderdag 19 maart 2009 21:22 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Je bedoeld dat alle turken ( die normaal voor Fener , Sivasspor, Trabzonspor , Besiktas zijn ) nu voor Galatasaray zijn en juichen ?
Nee, ik bedoel dat de Turken zich koest houdenquote:Op donderdag 19 maart 2009 21:22 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Je bedoeld dat alle turken ( die normaal voor Fener , Sivasspor, Trabzonspor , Besiktas zijn ) nu voor Galatasaray zijn en juichen ?
Dat lijkt me erg stug.quote:Op donderdag 19 maart 2009 21:22 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Zwaar voor Hamburg, GS moet in principe gewoon de bal rondspelen en de tegenstander moe maken. Deden ze in de eerste helft ook.quote:Op donderdag 19 maart 2009 21:23 schreef magnifor het volgende:
Ik verwacht een zware tweede helft.
Maar er zijn er nu toch ook best veel die wel voor Gala zijn ?quote:Op donderdag 19 maart 2009 21:24 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Nee niet alle, er zullen veel Turken zijn die nu Hamburg supporten.(Een soort Turkse Ajax-Feijenoord-PSV rivaliteit zeg maar)
En zelfs daar leken ze moeite mee te hebbenquote:Op donderdag 19 maart 2009 21:25 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Zwaar voor Hamburg, GS moet in principe gewoon de bal rondspelen en de tegenstander moe maken. Deden ze in de eerste helft ook.
okequote:Op donderdag 19 maart 2009 21:25 schreef msnk het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel dat de Turken zich koest houden
Overigens gunnen de meeste GS fans Fener niks, en andersom ook niet. Denk daarom ook dat erg veel Fener fans nu wel hard aan het balen zijn.
jij bent nog wakkerquote:
Ze bestaan wel hoor, daar niet van.quote:Op donderdag 19 maart 2009 21:26 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Maar er zijn er nu toch ook best veel die wel voor Gala zijn ?
Maar die rivaliteit zal je toch altijd wel houden maakt niet uit wat voor wedstrijd en maakt niet uit in welk land
We durven niet het spel te maken omdat we spelers missen achterin. Dat resulteert in grotendeels verdedigen en HSV laten komen. Aangezien onze verdediging zo lek is als een mandje voorspel ik niet veel goeds.quote:Op donderdag 19 maart 2009 21:25 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Zwaar voor Hamburg, GS moet in principe gewoon de bal rondspelen en de tegenstander moe maken. Deden ze in de eerste helft ook.
We moeten het inderdaad aanvallend hebben van individuele acties van Lincoln of Arda. Misschien dat Kewell nog aanvallend gaat spelen later in spel.quote:Op donderdag 19 maart 2009 21:28 schreef magnifor het volgende:
[..]
We durven niet het spel te maken omdat we spelers missen achterin. Dat resulteert in grotendeels verdedigen en HSV laten komen. Aangezien onze verdediging zo lek is als een mandje voorspel ik niet veel goeds.
Lekker objectief was datquote:Op donderdag 19 maart 2009 21:32 schreef Cyberia18 het volgende:
Ow is dat in Duitsland ook een gewoonte om een technisch directeur in de rust bij een achterstand aan het woord te laten.
Meteen na het fluitsignaal werd dat lied opgezet.quote:Op donderdag 19 maart 2009 21:22 schreef msnk het volgende:
[..]
Zou leuk zijn zoiets weer te horen vandaag
Kooooooooool van houtskooooooooool?quote:Op donderdag 19 maart 2009 21:22 schreef msnk het volgende:
[..]
Zou leuk zijn zoiets weer te horen vandaag
quote:
quote:Op donderdag 19 maart 2009 21:36 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Kooooooooool van houtskooooooooool?
Maak je ook weleens positieve posts? Houdt de hoop erin zou ik zeggenquote:Op donderdag 19 maart 2009 21:38 schreef magnifor het volgende:
Als we nu de wedstrijd uit handen geven...
Dan schiet Sabri er eentje in, in de verlenging.quote:Op donderdag 19 maart 2009 21:38 schreef magnifor het volgende:
Als we nu de wedstrijd uit handen geven...
Na de halve finale van het EK 2008 wel hahaquote:Op donderdag 19 maart 2009 21:38 schreef gitaarsnaar het volgende:
maar het blijven duitsers
(zullen ze die uitdrukking ook in Turkije hebben?)
verlenging kan niet meerquote:Op donderdag 19 maart 2009 21:39 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Dan schiet Sabri er eentje in, in de verlenging.
ojaquote:Op donderdag 19 maart 2009 21:39 schreef msnk het volgende:
[..]
Na de halve finale van het EK 2008 wel haha
Ja, maar ik ken mijn ploeg door en door goed. Zal me niets verbazen als we als nog met 2-2 er uit liggen vanavond.quote:Op donderdag 19 maart 2009 21:39 schreef msnk het volgende:
[..]
Maak je ook weleens positieve posts? Houdt de hoop erin zou ik zeggen
Ja, tegen Metalist was het best bedroevend. Maar ik houd de hoop erin. Galatasaray is behoorlijk gemotiveerd nadat ze door de groeps fase kwamen.quote:Op donderdag 19 maart 2009 21:40 schreef magnifor het volgende:
[..]
Ja, maar ik ken mijn ploeg door en door goed. Zal me niets verbazen als we als nog met 2-2 er uit liggen vanavond.
Eh, ben je bordeaux vergeten? twee doelpunten weggeven in 3 minuten...quote:Op donderdag 19 maart 2009 21:42 schreef msnk het volgende:
[..]
Ja, tegen Metalist was het best bedroevend. Maar ik houd de hoop erin. Galatasaray is behoorlijk gemotiveerd nadat ze door de groeps fase kwamen.
In the heat of the moment zullen we maar zeggen. Dat heb ik ze al vergevenquote:Op donderdag 19 maart 2009 21:43 schreef magnifor het volgende:
[..]
Eh, ben je bordeaux vergeten? twee doelpunten weggeven in 3 minuten...
quote:Op donderdag 19 maart 2009 21:38 schreef gitaarsnaar het volgende:
maar het blijven duitsers
(zullen ze die uitdrukking ook in Turkije hebben?)
Ik niet, sta je 3-1 voor en moet je de wedstrijd uitspelen. Wat doen onze kneuzen? Juist...quote:Op donderdag 19 maart 2009 21:44 schreef msnk het volgende:
[..]
In the heat of the moment zullen we maar zeggen. Dat heb ik ze al vergeven
Nee, ik ken mijn ploeg voor de 1000e keer.quote:Op donderdag 19 maart 2009 21:46 schreef msnk het volgende:
[..]
Ja, na een post van magnifor.
Die man levert problemen!
De Crane onder de Galatasaray supporters?quote:Op donderdag 19 maart 2009 21:46 schreef magnifor het volgende:
[..]
Ik niet, sta je 3-1 voor en moet je de wedstrijd uitspelen. Wat doen onze kneuzen? Juist...
Nee, ik ben voor Galatasaray in hart en nieren. Maar ik ben ook eerlijk.quote:Op donderdag 19 maart 2009 21:47 schreef msnk het volgende:
ALWEER NA EEN POST VAN JOU MAGNIFOR. WEES EENS STIL!
Je kent je ploeg idd goedquote:Op donderdag 19 maart 2009 21:47 schreef magnifor het volgende:
[..]
Nee, ik ken mijn ploeg voor de 1000e keer.
Weet ik niet, was magnifor toen ook de boel aan het jinxenquote:Op donderdag 19 maart 2009 21:48 schreef WeebI het volgende:
Pizarro scoorde twee keer bij Milan om ze uit te schakelen na een 2-0 voorsprong
Guerrero scoort twee keer bij Galatasaray om ze uit te schakelen na een 2-0 voorsprong.
verbandje?
quote:Op donderdag 19 maart 2009 21:51 schreef Cyberia18 het volgende:
Die Fok/GeenStijl banner trouwens.
EPIC SADNESS.
quote:Op donderdag 19 maart 2009 21:52 schreef Cyberia18 het volgende:
Als Gala de 3-2 maakt bestel ik een Döner schotel.
Zouden die duitsers dat ook doen bij een 2-3quote:Op donderdag 19 maart 2009 21:52 schreef Cyberia18 het volgende:
Waine Gretzky ?quote:Op donderdag 19 maart 2009 21:53 schreef vitessezuid113 het volgende:
Nummer 99 gaat erin komen
Lincoln eruit bij Gala
Umit Karan, echt een killer. Maar of dat genoeg zal zijn vanavond?quote:Op donderdag 19 maart 2009 21:53 schreef vitessezuid113 het volgende:
Nummer 99 gaat erin komen
Lincoln eruit bij Gala
Umit Karan was een killer.quote:Op donderdag 19 maart 2009 21:55 schreef magnifor het volgende:
[..]
Umit Karan, echt een killer. Maar of dat genoeg zal zijn vanavond?
Ik zie het ook somber in.quote:Op donderdag 19 maart 2009 21:56 schreef magnifor het volgende:
We gaan geen 3-2 maken jongens...
Vond het bij Schalke ook al een waardeloze voetballer.quote:Op donderdag 19 maart 2009 21:54 schreef magnifor het volgende:
Onze stink en huil braziliaan uit.
wtfquote:
Kut hond van mijquote:Op donderdag 19 maart 2009 21:58 schreef magnifor het volgende:
[..]
stond 2-0, binnen 5 min staat het 2-2. Precies als ik het voorspeld had.
Meer dan mooi doen kan hij niet. Eind van het seizoen moet hij weggestuurd worden.quote:Op donderdag 19 maart 2009 22:00 schreef msnk het volgende:
Strakke actie Ümit.
En dan een waardeloze pass. Zie je wel vaker na een briljante actie, dat het vervolg pover is, en je er nog niks aan hebt.quote:Op donderdag 19 maart 2009 22:00 schreef msnk het volgende:
Strakke actie Ümit.
Eerste helft was bagger.quote:Op donderdag 19 maart 2009 22:03 schreef Cyberia18 het volgende:
Mij hoor je niet klagen wat we tot dusver krijgen voorgeschoteld. Enerverende wedstrijd.
Nou, tot nooit dan maar hè.quote:Op donderdag 19 maart 2009 22:05 schreef msnk het volgende:
Ik word depri van al die comments hier, ik kom wel terug nadat we gewonnen hebben
Ik vind hem leukquote:
te duitsquote:
quote:Op donderdag 19 maart 2009 22:12 schreef magnifor het volgende:
Oke mensen, nonda komt in. Gefeliciteerd hsv. jullie hebben gewonnen.
Da's een pleonasmequote:
vette schwalbequote:Op donderdag 19 maart 2009 22:15 schreef venomsnake het volgende:
Zou leuk zijn als Gala in de 92ste minuut op zijn Duits scoort.
Dat is tegenwoordig ook gewoon op zijn Turks hoor. Vraag maar aan Tsjechië, Kroatië en Bordeaux.quote:Op donderdag 19 maart 2009 22:15 schreef venomsnake het volgende:
Zou leuk zijn als Gala in de 92ste minuut op zijn Duits scoort.
quote:Op donderdag 19 maart 2009 21:52 schreef Cyberia18 het volgende:
Welke verdediging? Harry Kewell (Aanvaller) en Hakan Balta (Linksback) vormden de centrale verdediging. De echte verdedigers konden niet meespelen.quote:Op donderdag 19 maart 2009 22:19 schreef Cyberia18 het volgende:
Helaas kardash'en van me. Jullie hebben gestreden voor wat jullie waard zijn maar het was niet genoeg.
De verdediging...![]()
quote:Op donderdag 19 maart 2009 22:25 schreef xminator het volgende:
Havada bulut, galatasaray sen kadikoy'u unut![]()
(Wolken in de lucht, galatasaray vergeet kadikoy ( sukru saracoglu finale).
Iedereen die binnen de club zit, van a tot z is een amateur. Punt, geen discussie mogelijk.quote:Op donderdag 19 maart 2009 22:23 schreef Meh7 het volgende:
De enige amateur zat aan de kant en noemt zichzelf technisch directeur.
Waarom dan Fernando Meira zo makkelijk laten gaan?quote:Op donderdag 19 maart 2009 22:21 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Welke verdediging? Harry Kewell (Aanvaller) en Hakan Balta (Linksback) vormden de centrale verdediging. De echte verdedigers konden niet meespelen.
Ja, jij kent je team echt.quote:Op donderdag 19 maart 2009 22:26 schreef magnifor het volgende:
[..]
Iedereen die binnen de club zit, van a tot z is een amateur. Punt, geen discussie mogelijk.
Zelfde gebeurde bij Bordeaux. Staat amateur club galatasaray 3-1 voor. Wat doen onze kneuzen? staat het binnen 3 minuten 3-3. Boycot van gaysaray gaat nu in.quote:Op donderdag 19 maart 2009 22:26 schreef M0NTANA het volgende:
Bij een 2-0 stand zapte ik naar tennis en toen ik vijf minuten later nog een keer keek, werd de 2-2 binnengeknald.
Aardig gekke wedstrijd.
Een 2-0 voorsprong mag je niet zo makkelijk weggeven.
Omdat het bestuur geld wilt .quote:Op donderdag 19 maart 2009 22:27 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Waarom dan Fernando Meira zo makkelijk laten gaan?
Undercover Fener-fan.quote:Op donderdag 19 maart 2009 22:27 schreef magnifor het volgende:
[..]
Zelfde gebeurde bij Bordeaux. Staat amateur clug galatasaray 3-1 voor. Wat doen onze kneuzen? staat het binnen 3 minuten 3-3. Boycot van gaysaray gaat nu in.
Gast, concentreer jij je nu maar op de competitie van jequote:Op donderdag 19 maart 2009 22:25 schreef xminator het volgende:
Havada bulut, galatasaray sen kadikoy'u unut![]()
(Wolken in de lucht, galatasaray vergeet kadikoy ( sukru saracoglu finale).
Alsof hij wel zo geweldig goed wasquote:Op donderdag 19 maart 2009 22:27 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Haat zit diep in je.quote:Op donderdag 19 maart 2009 22:28 schreef sezten het volgende:
[..]
Gast, concentreer jij je nu maar op de competitie van je
Ik was degene die zei dat we niet raar moesten opkijken als we alsnog eruit zouden liggen vanavond toen we 2-0 voor stonden.quote:
Naar een club in Rusland was het niet?quote:Op donderdag 19 maart 2009 22:27 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Hij heeft aardig wat fouten gemaakt idd, maar dat doet elke speler wel. Hij was geen slechte speler.quote:
Zenith.quote:Op donderdag 19 maart 2009 22:30 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Naar een club in Rusland was het niet?
Die was al snel uitgekeken op Istanbul. Damn.
Ik ben blij dat hij weg is.quote:Op donderdag 19 maart 2009 22:31 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Hij heeft aardig wat fouten gemaakt idd, maar dat doet elke speler wel. Hij was geen slechte speler.
Quiz: welk team heeft dit jaar 2 punten weten te bemachtigen in de CL?quote:Op donderdag 19 maart 2009 22:30 schreef xminator het volgende:
[..]
Haat zit diep in je.
sevilla komt ook een dag wel verder in de CL
In zijn eerste wedstrijd met Zenith heeft hij ook een grote fout gemaakt die heeft geleid tot een goal.quote:Op donderdag 19 maart 2009 22:32 schreef msnk het volgende:
[..]
Ik ben blij dat hij weg is.
Hier nog een wedstrijd met Meira:
Niks tegen Fenerbahce, maar wel van die typetjes als jou.quote:Op donderdag 19 maart 2009 22:30 schreef xminator het volgende:
[..]
Haat zit diep in je.
sevilla komt ook een dag wel verder in de CL
Ga je weer huillie doenquote:Op donderdag 19 maart 2009 22:33 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Quiz: welk team heeft dit jaar 2 punten weten te bemachtigen in de CL?
Tellen voorrondes ook mee?quote:Op donderdag 19 maart 2009 22:34 schreef xminator het volgende:
[..]
Ga je weer huillie doen![]()
Quiz: welke team heeft dit jaar geen CL gespeeld ?
Eens.quote:Op donderdag 19 maart 2009 22:34 schreef sezten het volgende:
-xminator_________[]____________-
quote:Op donderdag 19 maart 2009 22:38 schreef sezten het volgende:
En alle Fenerbahce mensen zijn heilig, niet arrogant en kunnen de hele wereld verslaan!"!
Jij ging een uur geleden huilen dat GS door was en Hamburg o zo slecht. Typisch Fener gedrag weer.quote:Op donderdag 19 maart 2009 22:40 schreef xminator het volgende:
oh, het hele seizoen lopen jullie stoer te doen van we gaan naar kadikoy (finale) etc.
En wanneer jullie uitgeschakeld zijn moeten we stil zijn?
Ga dan niet groot praten![]()
Meh ben je Fenerbahçe - gs wedstrijd vergeten? Daar gebeurde precies hetzelfde
Of als het topic vol zit, dan kan hij ook niet gekicked worden.quote:Op donderdag 19 maart 2009 22:41 schreef msnk het volgende:
Als jullie twee eens stil zijn zakt deze kut topic weg in MyAt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |