Welke verdediging? Harry Kewell (Aanvaller) en Hakan Balta (Linksback) vormden de centrale verdediging. De echte verdedigers konden niet meespelen.quote:Op donderdag 19 maart 2009 22:19 schreef Cyberia18 het volgende:
Helaas kardash'en van me. Jullie hebben gestreden voor wat jullie waard zijn maar het was niet genoeg.
De verdediging...![]()
quote:Op donderdag 19 maart 2009 22:25 schreef xminator het volgende:
Havada bulut, galatasaray sen kadikoy'u unut![]()
(Wolken in de lucht, galatasaray vergeet kadikoy ( sukru saracoglu finale).
Iedereen die binnen de club zit, van a tot z is een amateur. Punt, geen discussie mogelijk.quote:Op donderdag 19 maart 2009 22:23 schreef Meh7 het volgende:
De enige amateur zat aan de kant en noemt zichzelf technisch directeur.
Waarom dan Fernando Meira zo makkelijk laten gaan?quote:Op donderdag 19 maart 2009 22:21 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Welke verdediging? Harry Kewell (Aanvaller) en Hakan Balta (Linksback) vormden de centrale verdediging. De echte verdedigers konden niet meespelen.
Ja, jij kent je team echt.quote:Op donderdag 19 maart 2009 22:26 schreef magnifor het volgende:
[..]
Iedereen die binnen de club zit, van a tot z is een amateur. Punt, geen discussie mogelijk.
Zelfde gebeurde bij Bordeaux. Staat amateur club galatasaray 3-1 voor. Wat doen onze kneuzen? staat het binnen 3 minuten 3-3. Boycot van gaysaray gaat nu in.quote:Op donderdag 19 maart 2009 22:26 schreef M0NTANA het volgende:
Bij een 2-0 stand zapte ik naar tennis en toen ik vijf minuten later nog een keer keek, werd de 2-2 binnengeknald.
Aardig gekke wedstrijd.
Een 2-0 voorsprong mag je niet zo makkelijk weggeven.
Omdat het bestuur geld wilt .quote:Op donderdag 19 maart 2009 22:27 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Waarom dan Fernando Meira zo makkelijk laten gaan?
Undercover Fener-fan.quote:Op donderdag 19 maart 2009 22:27 schreef magnifor het volgende:
[..]
Zelfde gebeurde bij Bordeaux. Staat amateur clug galatasaray 3-1 voor. Wat doen onze kneuzen? staat het binnen 3 minuten 3-3. Boycot van gaysaray gaat nu in.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |