Maak je ook weleens positieve posts? Houdt de hoop erin zou ik zeggenquote:Op donderdag 19 maart 2009 21:38 schreef magnifor het volgende:
Als we nu de wedstrijd uit handen geven...
Dan schiet Sabri er eentje in, in de verlenging.quote:Op donderdag 19 maart 2009 21:38 schreef magnifor het volgende:
Als we nu de wedstrijd uit handen geven...
Na de halve finale van het EK 2008 wel hahaquote:Op donderdag 19 maart 2009 21:38 schreef gitaarsnaar het volgende:
maar het blijven duitsers
(zullen ze die uitdrukking ook in Turkije hebben?)
verlenging kan niet meerquote:Op donderdag 19 maart 2009 21:39 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Dan schiet Sabri er eentje in, in de verlenging.
ojaquote:Op donderdag 19 maart 2009 21:39 schreef msnk het volgende:
[..]
Na de halve finale van het EK 2008 wel haha
Ja, maar ik ken mijn ploeg door en door goed. Zal me niets verbazen als we als nog met 2-2 er uit liggen vanavond.quote:Op donderdag 19 maart 2009 21:39 schreef msnk het volgende:
[..]
Maak je ook weleens positieve posts? Houdt de hoop erin zou ik zeggen
Ja, tegen Metalist was het best bedroevend. Maar ik houd de hoop erin. Galatasaray is behoorlijk gemotiveerd nadat ze door de groeps fase kwamen.quote:Op donderdag 19 maart 2009 21:40 schreef magnifor het volgende:
[..]
Ja, maar ik ken mijn ploeg door en door goed. Zal me niets verbazen als we als nog met 2-2 er uit liggen vanavond.
Eh, ben je bordeaux vergeten? twee doelpunten weggeven in 3 minuten...quote:Op donderdag 19 maart 2009 21:42 schreef msnk het volgende:
[..]
Ja, tegen Metalist was het best bedroevend. Maar ik houd de hoop erin. Galatasaray is behoorlijk gemotiveerd nadat ze door de groeps fase kwamen.
In the heat of the moment zullen we maar zeggen. Dat heb ik ze al vergevenquote:Op donderdag 19 maart 2009 21:43 schreef magnifor het volgende:
[..]
Eh, ben je bordeaux vergeten? twee doelpunten weggeven in 3 minuten...
quote:Op donderdag 19 maart 2009 21:38 schreef gitaarsnaar het volgende:
maar het blijven duitsers
(zullen ze die uitdrukking ook in Turkije hebben?)
Ik niet, sta je 3-1 voor en moet je de wedstrijd uitspelen. Wat doen onze kneuzen? Juist...quote:Op donderdag 19 maart 2009 21:44 schreef msnk het volgende:
[..]
In the heat of the moment zullen we maar zeggen. Dat heb ik ze al vergeven
Nee, ik ken mijn ploeg voor de 1000e keer.quote:Op donderdag 19 maart 2009 21:46 schreef msnk het volgende:
[..]
Ja, na een post van magnifor.
Die man levert problemen!
De Crane onder de Galatasaray supporters?quote:Op donderdag 19 maart 2009 21:46 schreef magnifor het volgende:
[..]
Ik niet, sta je 3-1 voor en moet je de wedstrijd uitspelen. Wat doen onze kneuzen? Juist...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |