quote:Op donderdag 19 maart 2009 20:36 schreef msnk het volgende:
Heeft te maken met uit welke provincie ze komen geloof ik.
Nee.quote:Op donderdag 19 maart 2009 20:36 schreef msnk het volgende:
[..]
Was jij vorige week niet tegenGalatasaray
1-1 is verlenging hoor.quote:Op donderdag 19 maart 2009 21:12 schreef msnk het volgende:
Dit zit in de pocket boys, dit mag echt niet meer weggegeven worden.
mooie plaatjes nuquote:
Enthousiasme noemen ze datquote:Op donderdag 19 maart 2009 21:14 schreef Cyberia18 het volgende:
Zo stadionspeaker, denk aan je longen.
Zoals het hoort lijkt mijquote:Op donderdag 19 maart 2009 21:16 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Man die gast brult wel erg als een beest.
Ja, best triest dat.quote:
Tsja ik heb er zelf voor gekozen om in een wijk vol met Turken te gaan wonen.quote:
Je bedoeld dat alle turken ( die normaal voor Fener , Sivasspor, Trabzonspor , Besiktas zijn ) nu voor Galatasaray zijn en juichen ?quote:Op donderdag 19 maart 2009 21:19 schreef msnk het volgende:
[..]
Ja, best triest dat.
Gelukkig valt dit hier de laatste jaren behoorlijk mee. Nou ja, tijdens het EK was natuurlijk anders
Ik bedoel meer met een EK oke ... maar nu ?quote:Op donderdag 19 maart 2009 21:20 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Tsja ik heb er zelf voor gekozen om in een wijk vol met Turken te gaan wonen.
Maar Mocro's en Turken kunnen het wel van elkaar hebben.![]()
Nee niet alle, er zullen veel Turken zijn die nu Hamburg supporten.quote:Op donderdag 19 maart 2009 21:22 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Je bedoeld dat alle turken ( die normaal voor Fener , Sivasspor, Trabzonspor , Besiktas zijn ) nu voor Galatasaray zijn en juichen ?
Nee, ik bedoel dat de Turken zich koest houdenquote:Op donderdag 19 maart 2009 21:22 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Je bedoeld dat alle turken ( die normaal voor Fener , Sivasspor, Trabzonspor , Besiktas zijn ) nu voor Galatasaray zijn en juichen ?
Dat lijkt me erg stug.quote:Op donderdag 19 maart 2009 21:22 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Zwaar voor Hamburg, GS moet in principe gewoon de bal rondspelen en de tegenstander moe maken. Deden ze in de eerste helft ook.quote:Op donderdag 19 maart 2009 21:23 schreef magnifor het volgende:
Ik verwacht een zware tweede helft.
Maar er zijn er nu toch ook best veel die wel voor Gala zijn ?quote:Op donderdag 19 maart 2009 21:24 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Nee niet alle, er zullen veel Turken zijn die nu Hamburg supporten.(Een soort Turkse Ajax-Feijenoord-PSV rivaliteit zeg maar)
En zelfs daar leken ze moeite mee te hebbenquote:Op donderdag 19 maart 2009 21:25 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Zwaar voor Hamburg, GS moet in principe gewoon de bal rondspelen en de tegenstander moe maken. Deden ze in de eerste helft ook.
okequote:Op donderdag 19 maart 2009 21:25 schreef msnk het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel dat de Turken zich koest houden
Overigens gunnen de meeste GS fans Fener niks, en andersom ook niet. Denk daarom ook dat erg veel Fener fans nu wel hard aan het balen zijn.
jij bent nog wakkerquote:
Ze bestaan wel hoor, daar niet van.quote:Op donderdag 19 maart 2009 21:26 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Maar er zijn er nu toch ook best veel die wel voor Gala zijn ?
Maar die rivaliteit zal je toch altijd wel houden maakt niet uit wat voor wedstrijd en maakt niet uit in welk land
We durven niet het spel te maken omdat we spelers missen achterin. Dat resulteert in grotendeels verdedigen en HSV laten komen. Aangezien onze verdediging zo lek is als een mandje voorspel ik niet veel goeds.quote:Op donderdag 19 maart 2009 21:25 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Zwaar voor Hamburg, GS moet in principe gewoon de bal rondspelen en de tegenstander moe maken. Deden ze in de eerste helft ook.
We moeten het inderdaad aanvallend hebben van individuele acties van Lincoln of Arda. Misschien dat Kewell nog aanvallend gaat spelen later in spel.quote:Op donderdag 19 maart 2009 21:28 schreef magnifor het volgende:
[..]
We durven niet het spel te maken omdat we spelers missen achterin. Dat resulteert in grotendeels verdedigen en HSV laten komen. Aangezien onze verdediging zo lek is als een mandje voorspel ik niet veel goeds.
Lekker objectief was datquote:Op donderdag 19 maart 2009 21:32 schreef Cyberia18 het volgende:
Ow is dat in Duitsland ook een gewoonte om een technisch directeur in de rust bij een achterstand aan het woord te laten.
Meteen na het fluitsignaal werd dat lied opgezet.quote:Op donderdag 19 maart 2009 21:22 schreef msnk het volgende:
[..]
Zou leuk zijn zoiets weer te horen vandaag
Kooooooooool van houtskooooooooool?quote:Op donderdag 19 maart 2009 21:22 schreef msnk het volgende:
[..]
Zou leuk zijn zoiets weer te horen vandaag
quote:
quote:Op donderdag 19 maart 2009 21:36 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Kooooooooool van houtskooooooooool?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |