Inderdaad. Donetsk zou echt ultiem kut zijn, dan had ik nu echt zo met m'n Ajax-Olympique zwaaivlaggetje op m'n bureaustoel gezeten:quote:Op vrijdag 20 maart 2009 13:30 schreef Riro het volgende:
[..]
Bedoelde dat ik meer gebaald had wanneer L'OM nu PSG had geloot ipv Shakhtar. Naar Shakhtar was ik waarschijnlijk niet gegaan, PSG sowieso wel.
Inderdaad.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 13:36 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Daar valt toch drie keer niks over te zeggen?
Laten we dat maar niet doen.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 13:58 schreef Cheiron het volgende:
Ik zou de opstelling gewoon hetzelfde houden voor zover dat kan, behalve Schilder -> Vermaelen. Ik zou best kunnen begrijpen dat Aissati even rust nodig heeft (zou jammer zijn, maar toch). Toby mag van mij wel blijven staan ten faveure van Wielaert..
Omdat van der Wiel het meer dan prima heeft gedaan. Silva voetbalde niet meer dan voldoende op woensdag, maar dat kwam meer door zijn werklust dan andere dingen. Ziekenhuisbal na ziekenhuisbal, om over de voorzetten maar te zwijgenquote:
Ik prefereer toch Silva voor V/d Wiel. V/d Wiel presteert dit seizoen ook gewoon zwak. En vooral verdedigend is het erg slecht. Silva in vorm is een ideale tandem met Suarez. Maar goed, daar zal het wel nooit meer van komen.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 14:05 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Omdat van der Wiel het meer dan prima heeft gedaan. Silva voetbalde niet meer dan voldoende op woensdag, maar dat kwam meer door zijn werklust dan andere dingen. Ziekenhuisbal na ziekenhuisbal, om over de voorzetten maar te zwijgen.
Gregory heeft ook genoeg diepgang.
Al gemeld? Is opmerkelijk natuurlijk. Wij wel L'OM nietquote:Ajax achterhaalt fan met laserpen
AMSTERDAM - De leiding van Ajax weet welke supporter tijdens de thuiswedstrijd tegen Olympique Marseille (2-2) met een laserpen op spelers heeft geschenen. De supporter moet zich volgende week in de ArenA melden. Hij krijgt vermoedelijk een stadionverbod.
Scheidsrechter Florian Meyer uit Duitsland heeft het incident ook aan de UEFA gemeld. Ajax verwacht een boete voor het vergrijp. De Amsterdamse club wil die geldstraf op de bewuste supporter verhalen. Opvallend is dat veel Franse supporters tijdens de thuiswedstrijd tegen Ajax ook met laserpennen schenen. Dat is echter niet aan de Europese voetbalbond gerapporteerd.
Het halve topic gaat er over.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 14:10 schreef Voltreffer het volgende:
[..]
Al gemeld? Is opmerkelijk natuurlijk. Wij wel L'OM niet
Ach ja.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 14:10 schreef Voltreffer het volgende:
[..]
Al gemeld? Is opmerkelijk natuurlijk. Wij wel L'OM niet
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 14:08 schreef Silaz het volgende:
Heeft iemand voor mij trouwens een plaatje van het logo voor deze;
[ afbeelding ]
google vind hem niet
Deze?quote:Op vrijdag 20 maart 2009 14:08 schreef Silaz het volgende:
Heeft iemand voor mij trouwens een plaatje van het logo voor deze;
[ afbeelding ]
google vind hem niet
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 14:13 schreef honda1990 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Niet helemaal er op maar tis iets
Thx ray. die zocht ikquote:
quote:Klaas-Jan Huntelaar was in januari van dit jaar de voorlopig laatste topper die Nederland verliet. De spits vertrok naar Real Madrid. Elke transferperiode verliest de Eredivisie zijn beste spelers. Wie zijn komende zomer de topspelers waarop de buitenlandse clubs zich richten?
Voetbal International stelde een toptien samen van de meest gewilde voetballers in de vaderlandse competitie. Na de nummers zes tot en met tien die we gisteren publiceerden, vandaag de topvijf
http://www.vi.nl/NieuwsIt(...)rezTotElHamdaoui.htmquote:1. Luis Suárez
Geboortedatum 24 januari 1987
Lengte 1 meter 81
Nationaliteit Uruguayaanse
Club Ajax, de mooiste club op deze aardbol
Contract tot en met 30 juni 2012
Management Daniel Fonseca
Rapport: Ajax kan niet zonder Suárez. Zonder de aanvaller creëert de ploeg helemaal niets. Suárez is een fenomeen met zijn eigen stijl. Hij speelde inmiddels zestien interlands voor Uruquay waarbij hij acht goals maakte, het gemiddelde van een aanstaande topspeler. Suárez is een jonge, talentvolle aanvaller die op diverse posities inzetbaar is en steeds beter presteert.
Geschatte waarde 20 miljoen euro
Geschatte vraagprijs 25 miljoen euro
Sorryquote:
Mwoah.. Hij speelt gewoon goed de laatste tijd, dus gewoon lekker laten staan en lekker laten voetballen.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 14:42 schreef Voltreffer het volgende:
Aangezien hij nog jong is zou ik gewoon voor Lindgren gaan. Laat Anita maar invallen / spelen waneer hij nodig is. Een beetje zelf bescherming?
Eens!quote:Op vrijdag 20 maart 2009 14:33 schreef Nashje het volgende:
[..]
Omdat ie meer toevoeging heeft dan V/d Wiel.
Wij zijn in de minderheid die jouw mening delen.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 14:33 schreef Nashje het volgende:
[..]
Omdat ie meer toevoeging heeft dan V/d Wiel.
Dat is ook wel eens leukquote:Op vrijdag 20 maart 2009 14:51 schreef Dvm86 het volgende:
[..]
Wij zijn in de minderheid die jouw mening delen.
quote:Ajax-fan heeft spijt van laserpen
Uitgegeven: 20 maart 2009 14:22
Laatst gewijzigd: 20 maart 2009 14:35
AMSTERDAM - De leiding van Ajax weet welke supporter woensdag tijdens de thuiswedstrijd tegen Olympique Marseille (2-2) met een laserpen op spelers heeft geschenen. De supporter moet zich volgende week in de Arena melden. Hij krijgt vermoedelijk een stadionverbod.
Scheidsrechter Florian Meyer uit Duitsland heeft het incident ook aan de UEFA gemeld. Ajax verwacht een boete voor het vergrijp. De Amsterdamse club wil die geldstraf op de bewuste supporter verhalen.
Veel Franse supporters schenen tijdens de thuiswedstrijd tegen Ajax ook met laserpennen. Dat is echter niet aan de Europese voetbalbond gerapporteerd.
In een reactie tegenover NUsport, meldt de bewuste supporter dat hij niet op spelers van Olympique Marseille heeft geschenen. “Ik heb de pen inderdaad mee naar binnen genomen, maar ik heb alleen gericht op het uitvak. Tijdens de uitwedstrijd zijn onze spelers constant door fans van Marseille beschenen. In een reactie daarop besloot ik tijdens de thuiswedstrijd wat terug te doen.”
Stewards
Nadat de supporter uit het vak werd verwijderd, ging het schijnen gewoon door. “Vlak voor het moment dat de stewards mij meenamen. Heb ik de pen aan iemand gegeven. Daarna is er op de spelers van Marseille geschenen, maar dat zag ik de volgende dag pas op de televisie.”
“Ik heb uiteraard niet gedacht aan de consequenties voor mijzelf en voor Ajax. Ik hoop dat er geen boete volgt. Dat ik een stadionverbod krijg, is onvermijdelijk, vrees ik.”
Mhwa, er was niets aan de hand. Oké er was contact maar hij viel erger dan Affflelaiaiy en Suarez samen.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 14:50 schreef BoNi het volgende:
[..]
Eens!
Was de rode kaart van Silva trouwens terecht? Vanaf mijn plek leek er echt weinig aan de hand en had (volgens mij) Cheyrou ook/wel rood moeten hebben...!
Is hier beeld van?
Zal wel op ajax.tv staan toch?quote:Op vrijdag 20 maart 2009 14:50 schreef BoNi het volgende:
[..]
Eens!
Was de rode kaart van Silva trouwens terecht? Vanaf mijn plek leek er echt weinig aan de hand en had (volgens mij) Cheyrou ook/wel rood moeten hebben...!
Is hier beeld van?
Zuid 1quote:Op vrijdag 20 maart 2009 15:14 schreef Voltreffer het volgende:
Balen voor die jongen natuurlijk. Maar actie > reactie. Welk vak stond ie trouwens? En hoe zit dat met SV op 410. Worden die jongens daarna gewoon weer op de wachtlijst gezet of krijgen die na een x aantal jaar gelijk weer een plaatsje?
Heb je daar woensdag iets van gemerkt dan?quote:Op vrijdag 20 maart 2009 15:14 schreef Cyberia18 het volgende:
Vraag me af of Bruno nog zijn scherpte van vorig seizoen terug zal krijgen. Ik denk van niet na het akkefietje met Marco. Het is en blijft een gevoelige jongen.
Ja dat is ook iets wat mij enorm stoorde. Die kut-commentator had het meteen weer over 'het zogenaamde sfeervak' en 'dat dit nou niet echt sfeerbevorderendwas'. Maar zelfs een blind kon zien dat Zenden met zn rug naar 410 stond en hem toen schuin van voren in het gezicht had.quote:
Ik zie de 'overtreding' van Silva inderdaadquote:
Vond dat hij het aardig deedmaar toch miste ik de gedrevenheid van vorig seizoen. Toen passeerde hij makkelijk een mannetje (maakte woensdag zelden een actie) en leverde hij vaak ook een afgemeten voorzet.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 15:16 schreef BoNi het volgende:
[..]
Heb je daar woensdag iets van gemerkt dan?
Paar rijen achter mij op zuidquote:Op vrijdag 20 maart 2009 15:14 schreef Voltreffer het volgende:
Balen voor die jongen natuurlijk. Maar actie > reactie. Welk vak stond ie trouwens? En hoe zit dat met SV op 410. Worden die jongens daarna gewoon weer op de wachtlijst gezet of krijgen die na een x aantal jaar gelijk weer een plaatsje?
Zuid 1 is toch ook nog steeds een sfeervak?quote:Op vrijdag 20 maart 2009 15:19 schreef Breach het volgende:
[..]
Ja dat is ook iets wat mij enorm stoorde. Die kut-commentator had het meteen weer over 'het zogenaamde sfeervak' en 'dat dit nou niet echt sfeerbevorderendwas'. Maar zelfs een blind kon zien dat Zenden met zn rug naar 410 stond en hem toen schuin van voren in het gezicht had.
Kreeg ook al meteen aantal smsjes van mensen die daar aan refereerden, maar het slaat nergens op. Het was overduidelijk niet van 410.
Lezen bitte.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 15:37 schreef Leonos het volgende:
[..]
Zuid 1 is toch ook nog steeds een sfeervak?
Mogen niet meer op Zuid volgens mij, als je SV hebt gehad.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 15:14 schreef Voltreffer het volgende:
Ik vond hem anders ongelooflijk veel balverlies lijden, korte kleine kuttikjes, slechte voorzetten. Ook met die bal op de achterlijn met Zenden, dat hij veel te slap verdedigde.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 15:08 schreef Nashje het volgende:
[..]
Dat is ook wel eens leuk.
Silva heeft veel meer aanvallende impulsen, wat het spel van Ajax ten goede komt. Dat zag je echt al heel duidelijk. Suarez die hem opzoekt, verdedigers van de tegenpartij die ineens met veel meer rekening moeten houden..
V/d Wiel blijft achterin bezig, waardoor je op rechts al een stuk minder gevaarlijker bent. Daarnaast is V/d Wiel de laatste tijd minder sterk als in zijn beginperiode, dus ook verdedigend laat ie z'n steekjes vallen. Silva was niet alleen aanvallend sterk, ook verdedigend stond ie zijn mannetje. Ik heb Zenden weinig gezien.
Oh trouwens. Silva is ook geen mietje. Hij beukt wanneer het nodig is en is nergens bang voor. Zo'n jongens hebben we nodig.
Dat is ook een belachelijke maatregel natuurlijkquote:Op vrijdag 20 maart 2009 15:53 schreef Jasza het volgende:
[..]
Mogen niet meer op Zuid volgens mij, als je SV hebt gehad.
Edit: Ik heb niet goed gekekenquote:
Balverlies is het risico van een opkomende back. Met een Anita en Enoh kun je dat goed opvangen. Kleine kuttikjes zijn probeersels van 1-2tjes. Kwestie van elkaar begrijpen. Liever kleine kuttikjes dan altijd die lange ballen die 9 van de 10 keer bij de tegenstander in de voeten belanden. Slechte voorzetten kun je 'm dan wel kwalijk nemen. Enig excuus daarvoor is dat wij tegen Marseille toch geen kopsterke spelers voorin hadden lopen.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 15:54 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ik vond hem anders ongelooflijk veel balverlies lijden, korte kleine kuttikjes, slechte voorzetten. Ook met die bal op de achterlijn met Zenden, dat hij veel te slap verdedigde.
Dat mag je ook niet verwachten in z'n 2e wedstrijd. Daarnaast vond ik hem dan wel weer overtuigend.quote:Ik vond hem echt niet zo overtuigend spelen als dat hij in zijn eerste periode bij Ajax heeft gedaan.
Hij heeft ze inderdaad, maar gebruikt ze niet meer. Daardoor is het op rechts een dooie boel en hij loopt alleen maar te verdedigen tegenwoordig. Heb je meteen de reden waarom we staan te kutten in Den Haag.quote:Van der Wiel heeft natuurlijk ook genoeg aanvallende impulsen en is zijn korte dipje ook alweer redelijk te boven gekomen hoor.
De battle van de straat waar het gebeurde 0-3.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 16:46 schreef denthemen het volgende:
Ik spreek geen Frans, wat staat er?
Iets in de trant van: De strijd op de Rue Negreskoquote:
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 16:47 schreef Jasza het volgende:
[..]
De battle van de straat waar het gebeurde 0-3.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |