Nou, dan had je toch wat beter op moeten letten. In de 1e helft had hij 3 schitterende passes.quote:Op donderdag 19 maart 2009 17:14 schreef Noshiba het volgende:
[..]
[..]
Er is er geen 1 aangekomen allemaal onderschept door de rechtsback ze waren zo doorzichtig.
Je weet niet eens wat ze meegemaakt hebben in marseille, ze doen het gewoon uit wraak hoor daar mag echt alles en word er niemand aangepakt.quote:Op donderdag 19 maart 2009 17:26 schreef Cheiron het volgende:
Optyfen met die laserpennen. Daar mag je wat mij betreft het stadion voor uitgekickt worden. Stom gedoe
Scheids was overigens ok gisteren, al vond ik hem de eerste helft beter dan in de tweede. In de eerste helft leek hij meer door te laten spelen dan in de tweede helft.
Stom gedoe.. Ik heb een halve wedstrijd in Marseille met een groen licht in mn ooghoek gestaan. Daar wordt je ook niet bepaald vrolijk van.quote:Op donderdag 19 maart 2009 17:26 schreef Cheiron het volgende:
Optyfen met die laserpennen. Daar mag je wat mij betreft het stadion voor uitgekickt worden. Stom gedoe
Scheids was overigens ok gisteren, al vond ik hem de eerste helft beter dan in de tweede. In de eerste helft leek hij meer door te laten spelen dan in de tweede helft.
Aardig van je om mijn post even te onderbouwenquote:Op donderdag 19 maart 2009 17:35 schreef Breach het volgende:
[..]
Stom gedoe.. Ik heb een halve wedstrijd in Marseille met een groen licht in mn ooghoek gestaan. Daar wordt je ook niet bepaald vrolijk van.
Ik heb Zenden niet met een laserpen zien schijnen in de uitwedstrijd...quote:Op donderdag 19 maart 2009 17:35 schreef Breach het volgende:
[..]
Stom gedoe.. Ik heb een halve wedstrijd in Marseille met een groen licht in mn ooghoek gestaan. Daar wordt je ook niet bepaald vrolijk van.
quote:Op donderdag 19 maart 2009 17:37 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Ik heb Zenden niet met een laserpen zien schijnen in de uitwedstrijd...
Maar Sulejmani had hem weet ik hoe lang wél in zijn gezicht. En dat was óók op tv in Nederland.quote:Op donderdag 19 maart 2009 17:37 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Ik heb Zenden niet met een laserpen zien schijnen in de uitwedstrijd...
Het seizoen is idd ook aardig verneukt..quote:Op donderdag 19 maart 2009 17:08 schreef versteegrob het volgende:
[..]
Als je dit zo leest hebben we het seizoen aardig verneukt, zoveel potentie
Over het late wisselen van Van Basten en over Vermeer ben ik het eens. Over Suarez niet echt, natuurlijk heeft hij wel veel kansen gehad. Maar zonder zijn 2 geniale assists waren die kansen waar uit de doelpunten vielen nooit gecreëerd.quote:Op donderdag 19 maart 2009 17:44 schreef finsdefis het volgende:
Begin wel steeds meer te twijfelen aan van Basten trouwens. Er wordt hélémáál GEEN gebruik gemaakt van de vleugels... En als het wél gebeurt dan zie je meteen dat zelfs een matige centrumspits als Suárez (want dat is hij gewoon op die positie) grote kansen krijgt.
Hiernaast verwijt ik hem wel dat hij pas in de verlenging ging wisselen en dat hij Cvitanich niet eerder bracht. Maar ja, er valt natuurlijk ook Suárez en Vermeer wat te verwijten op bepaalde momenten.
Inderdaad, mensen die dit verheerlijkenquote:Op donderdag 19 maart 2009 17:37 schreef Cheiron het volgende:
Het boeit mij ook niet wat ze hebben meegemaakt in Marseille. Dat dir Fransen een stel debielen zijn betekent niet dat jij je ook moet verlagen tot dat niveau. Zometeen wordt het een rage en gaat elke debiel spelers beschijnen met een laserpen. Nou, geweldig.
Dat is dus niet waarquote:Op donderdag 19 maart 2009 17:14 schreef Noshiba het volgende:
[..]
[..]
Er is er geen 1 aangekomen allemaal onderschept door de rechtsback ze waren zo doorzichtig.
Precies, en suarez had hem toen gewoon op de pantoffel moeten nemenquote:Op donderdag 19 maart 2009 17:22 schreef Jasza het volgende:
Die van Oleguer vond ik mooier, eindelijk had hij een beetje lef om een bal erover te geven.
We hebben sinds Groningen het seizoen goed verneukt inderdaad. Iedereen is ook zo vol lof over hoe goed Ajax heeft gestreden. Laat ze het maar eens een langeren periode zien. Als je over een geheel seizoen elke wedstrijd kan strijden en ook tegen kleine ploegen kan winnen dan ben je een topploeg. Tegen Fiorentina en Marseille kunnen ze het ineens wel. Gewoon een motivatieprobleem.quote:Op donderdag 19 maart 2009 17:08 schreef versteegrob het volgende:
[..]
Als je dit zo leest hebben we het seizoen aardig verneukt, zoveel potentie
Tja hopen dat van Basten een goede seizoensreflectie met de selectie doorneemt. Elke wedstrijd nog een keer analyseren en concluderen dat het vaak net-niet ongeconcentreerd is. Door deze ervaringen hebben we met een intacte selectie volgend seizoen misschien meer kans.quote:Op donderdag 19 maart 2009 18:20 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
We hebben sinds Groningen het seizoen goed verneukt inderdaad. Iedereen is ook zo vol lof over hoe goed Ajax heeft gestreden. Laat ze het maar eens een langeren periode zien. Als je over een geheel seizoen elke wedstrijd kan strijden en ook tegen kleine ploegen kan winnen dan ben je een topploeg. Tegen Fiorentina en Marseille kunnen ze het ineens wel. Gewoon een motivatieprobleem.
De verschillende websites spreken elkaar hierin tegen, maar goed echt veel doet het er niet toe natuurlijk.quote:Op donderdag 19 maart 2009 16:20 schreef Jasza het volgende:
Verslagen in de 109e minuut, op je 109-jarige bestaan....
Ja, en ook nog een leuk meisje wat achter die tap stondquote:Op donderdag 19 maart 2009 16:18 schreef NoizEkick het volgende:
[..]
Ah, daar haalde wij onze biertjes voornamelijk. Handig zo'n tap buiten.
En de sfeer was zeker mooi, inderdaad.
quote:
intact wel ja..quote:Op donderdag 19 maart 2009 18:29 schreef finsdefis het volgende:
[..]
Tja hopen dat van Basten een goede seizoensreflectie met de selectie doorneemt. Elke wedstrijd nog een keer analyseren en concluderen dat het vaak net-niet ongeconcentreerd is. Door deze ervaringen hebben we met een intacte selectie volgend seizoen misschien meer kans.
Was mooi ja. Had nog geen beelden teruggezien ook.quote:Op donderdag 19 maart 2009 18:49 schreef MaxC het volgende:
Nu op sportjournaal repotage over Suarez, prachtige beelden van de wedstrijd en het juichen/treuren
het was een bandjequote:Op donderdag 19 maart 2009 18:47 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Ja, en ook nog een leuk meisje wat achter die tap stond
Zo klinkt het veel voller.quote:Op donderdag 19 maart 2009 18:58 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ik denk dat het niet zo goed overkomt dan, zonder orkest en alles erbij.
Ook met een niet compleete selectie moet je veel meer punten pakken dan dat we nu hebben gedaan.quote:
Dat was inderdaad geweldig. Echt top!quote:Op donderdag 19 maart 2009 16:42 schreef Urquhart het volgende:
[..]
André Rieu was prachtig. Ik vond het wel een mooi moment
die slogan was juist triestquote:Op donderdag 19 maart 2009 19:03 schreef Silaz het volgende:
Die foto van dat spandoek mag ook wel in de op. Echt een supervet ding
Toevallig had ik het er met eric over, waar slaat dat: Don;t dare to come back here??quote:Op donderdag 19 maart 2009 20:08 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Gaat dit over de actie van gister? Wat is daar triest aan?
Don't darequote:Op donderdag 19 maart 2009 20:13 schreef Noshiba het volgende:
[..]
Toevallig had ik het er met eric over, waar slaat dat: Don;t dare to come back here??
Of is het gewoon van durf hier niet terug te komen?
Krijg ik vandaag toch nog een dikke smile op mijn gezicht.quote:Op donderdag 19 maart 2009 13:37 schreef honda1990 het volgende:
Rembrandplijn
quote:Op donderdag 19 maart 2009 20:23 schreef Cyberia18 het volgende:
Krijg ik vandaag toch nog een dikke smile op mijn gezicht.
Op mijn laptop pakt hij hem zonder dat logo omdat hij hem niet resizedquote:Op donderdag 19 maart 2009 20:43 schreef Noshiba het volgende:
Waarom nou dat walgelijke ajaxlife er helemaal in
En die kun je niet even uploaden?quote:Op donderdag 19 maart 2009 20:48 schreef Breach het volgende:
[..]
Op mijn laptop pakt hij hem zonder dat logo omdat hij hem niet resized
Als jij de snelkoppelingen en startbalk van mij als achtergrond wil hebben, kan dat bestquote:
Beeld: http://www.at5.nl/artikel(...)-blijven-om-te-lerenquote:Suarez wil blijven om te leren
donderdag 19 maart, door SV, Amsterdam, 20:25u, AT5
Luis Suarez, woensdagavond gelegenheidsaanvoerder van Ajax, wil ook volgend seizoen in Amsterdam voetballen. Dat zei hij donderdagavond na afloop van de wedstrijd tegen Olympique Marseille tegen AT5.
Suarez, natuurlijk zwaar teleurgesteld met de 2-2, gaf aan nog niet uitgeleerd te zijn bij Ajax. Bovendien zei hij het naar zijn zin te hebben onder coach Marco Van Basten.
Of de Uruguayaan volgend seizoen inderdaad nog bij Ajax te bewonderen valt, is natuurlijk afwachten. Zeker nu de ploeg derde staat in de competitie en nog alles op alles moet zetten om de voorronde van de Champions League te bereiken.
Hij wacht gewoon tot er een mooie club komt. En gelijk heeft tie.quote:Op donderdag 19 maart 2009 20:55 schreef Noshiba het volgende:
[..]
Beeld: http://www.at5.nl/artikel(...)-blijven-om-te-leren
Nee, misschien ZEI hij het wel...?quote:Op donderdag 19 maart 2009 21:54 schreef jorienvdherik het volgende:
Zij die dat bij Groningen ook niet ?
Ajax is de mooiste club die er is, Groningen niet.quote:Op donderdag 19 maart 2009 21:54 schreef jorienvdherik het volgende:
Zij die dat bij Groningen ook niet ?
Hij zij ook dat hij elke kans grijpt, dat hij daarin anders is als Nederlanders, hij nam zijn geforceerde overgang naar Ajax als voorbeeld. Als Real of Barca komt, dan vertrekt hij echt wel, ook al ken ik hem niet, ik weet zeker dat hij zou gaan.quote:Op donderdag 19 maart 2009 21:48 schreef thewishmaster het volgende:
Als Luis Suarez bij Ajax blijft volgend seizoen is dat niets minder dan een wonder.
jij bent dus jorien z'n ajax-kloonquote:Op donderdag 19 maart 2009 22:16 schreef Dvm86 het volgende:
[..]
Hij zij ook dat hij elke kans grijpt, dat hij daarin anders is als Nederlanders, hij nam zijn geforceerde overgang naar Ajax als voorbeeld. Als Real of Barca komt, dan vertrekt hij echt wel, ook al ken ik hem niet, ik weet zeker dat hij zou gaan.
Ja. Was wel tof.quote:Op donderdag 19 maart 2009 22:34 schreef Cyberia18 het volgende:
Er kwam vandaag een item van Suarez in het Sportjournaal voorbij?
Zo maar even inschakelen dan.
Ik heb m afgezet. De kater is nog steeds groot.quote:Op donderdag 19 maart 2009 22:39 schreef kevin6188 het volgende:
http://player.nos.nl/inde(...)3447/category/sport/
Deze radio-reportage is ook wel de moeite waard.
Ook leukquote:Op donderdag 19 maart 2009 22:39 schreef kevin6188 het volgende:
http://player.nos.nl/inde(...)3447/category/sport/
Deze radio-reportage is ook wel de moeite waard.
Dat zeggen ze allemaal.quote:Op donderdag 19 maart 2009 20:55 schreef Noshiba het volgende:
[..]
Beeld: http://www.at5.nl/artikel(...)-blijven-om-te-leren
Morgen ff luisteren.quote:
Niemand?quote:Op donderdag 19 maart 2009 20:04 schreef versteegrob het volgende:
Is er al een samenvatting van gister?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |