intact wel ja..quote:Op donderdag 19 maart 2009 18:29 schreef finsdefis het volgende:
[..]
Tja hopen dat van Basten een goede seizoensreflectie met de selectie doorneemt. Elke wedstrijd nog een keer analyseren en concluderen dat het vaak net-niet ongeconcentreerd is. Door deze ervaringen hebben we met een intacte selectie volgend seizoen misschien meer kans.
Was mooi ja. Had nog geen beelden teruggezien ook.quote:Op donderdag 19 maart 2009 18:49 schreef MaxC het volgende:
Nu op sportjournaal repotage over Suarez, prachtige beelden van de wedstrijd en het juichen/treuren
het was een bandjequote:Op donderdag 19 maart 2009 18:47 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Ja, en ook nog een leuk meisje wat achter die tap stond
Zo klinkt het veel voller.quote:Op donderdag 19 maart 2009 18:58 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ik denk dat het niet zo goed overkomt dan, zonder orkest en alles erbij.
Ook met een niet compleete selectie moet je veel meer punten pakken dan dat we nu hebben gedaan.quote:
Dat was inderdaad geweldig. Echt top!quote:Op donderdag 19 maart 2009 16:42 schreef Urquhart het volgende:
[..]
André Rieu was prachtig. Ik vond het wel een mooi moment
die slogan was juist triestquote:Op donderdag 19 maart 2009 19:03 schreef Silaz het volgende:
Die foto van dat spandoek mag ook wel in de op. Echt een supervet ding
Toevallig had ik het er met eric over, waar slaat dat: Don;t dare to come back here??quote:Op donderdag 19 maart 2009 20:08 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Gaat dit over de actie van gister? Wat is daar triest aan?
Don't darequote:Op donderdag 19 maart 2009 20:13 schreef Noshiba het volgende:
[..]
Toevallig had ik het er met eric over, waar slaat dat: Don;t dare to come back here??
Of is het gewoon van durf hier niet terug te komen?
Krijg ik vandaag toch nog een dikke smile op mijn gezicht.quote:Op donderdag 19 maart 2009 13:37 schreef honda1990 het volgende:
Rembrandplijn
quote:Op donderdag 19 maart 2009 20:23 schreef Cyberia18 het volgende:
Krijg ik vandaag toch nog een dikke smile op mijn gezicht.
Op mijn laptop pakt hij hem zonder dat logo omdat hij hem niet resizedquote:Op donderdag 19 maart 2009 20:43 schreef Noshiba het volgende:
Waarom nou dat walgelijke ajaxlife er helemaal in
En die kun je niet even uploaden?quote:Op donderdag 19 maart 2009 20:48 schreef Breach het volgende:
[..]
Op mijn laptop pakt hij hem zonder dat logo omdat hij hem niet resized
Als jij de snelkoppelingen en startbalk van mij als achtergrond wil hebben, kan dat bestquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |