abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_67211787
quote:
Op donderdag 19 maart 2009 17:14 schreef Noshiba het volgende:

[..]

[..]

Er is er geen 1 aangekomen allemaal onderschept door de rechtsback ze waren zo doorzichtig.
Nou, dan had je toch wat beter op moeten letten. In de 1e helft had hij 3 schitterende passes.
AFCA | Celtic FC | Nottingham Forrest FC | Last.fm
George St. Pierre, Lance Armstrong, Kanye West, Steven Gerrard, Mark Cavendish, Wanderlei Silva, Calvin Harris _O_
pi_67211965
Die van Oleguer vond ik mooier, eindelijk had hij een beetje lef om een bal erover te geven.
pi_67212066
Optyfen met die laserpennen. Daar mag je wat mij betreft het stadion voor uitgekickt worden. Stom gedoe

Scheids was overigens ok gisteren, al vond ik hem de eerste helft beter dan in de tweede. In de eerste helft leek hij meer door te laten spelen dan in de tweede helft.
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
pi_67212259
quote:
Op donderdag 19 maart 2009 17:26 schreef Cheiron het volgende:
Optyfen met die laserpennen. Daar mag je wat mij betreft het stadion voor uitgekickt worden. Stom gedoe

Scheids was overigens ok gisteren, al vond ik hem de eerste helft beter dan in de tweede. In de eerste helft leek hij meer door te laten spelen dan in de tweede helft.
Je weet niet eens wat ze meegemaakt hebben in marseille, ze doen het gewoon uit wraak hoor daar mag echt alles en word er niemand aangepakt.
Verdomde eigenwijs
Viva la afca
pi_67212283
quote:
Op donderdag 19 maart 2009 17:26 schreef Cheiron het volgende:

Stom gedoe.. Ik heb een halve wedstrijd in Marseille met een groen licht in mn ooghoek gestaan. Daar wordt je ook niet bepaald vrolijk van.
George St. Pierre, Lance Armstrong, Kanye West, Steven Gerrard, Mark Cavendish, Wanderlei Silva, Calvin Harris _O_
pi_67212324
quote:
Op donderdag 19 maart 2009 17:35 schreef Breach het volgende:

[..]

Stom gedoe.. Ik heb een halve wedstrijd in Marseille met een groen licht in mn ooghoek gestaan. Daar wordt je ook niet bepaald vrolijk van.
Aardig van je om mijn post even te onderbouwen
Verdomde eigenwijs
Viva la afca
pi_67212334
Het boeit mij ook niet wat ze hebben meegemaakt in Marseille. Dat dir Fransen een stel debielen zijn betekent niet dat jij je ook moet verlagen tot dat niveau. Zometeen wordt het een rage en gaat elke debiel spelers beschijnen met een laserpen. Nou, geweldig.
pi_67212346
quote:
Op donderdag 19 maart 2009 17:35 schreef Breach het volgende:

[..]

Ik heb Zenden niet met een laserpen zien schijnen in de uitwedstrijd...
pi_67212376
quote:
Op donderdag 19 maart 2009 17:37 schreef Cheiron het volgende:

[..]

Verdomde eigenwijs
Viva la afca
pi_67212426
quote:

[..]

Maar Sulejmani had hem weet ik hoe lang wél in zijn gezicht. En dat was óók op tv in Nederland.
  donderdag 19 maart 2009 @ 17:41:38 #86
219855 finsdefis
I.. I got authoritah?
pi_67212432
quote:
Op donderdag 19 maart 2009 17:08 schreef versteegrob het volgende:

[..]

Als je dit zo leest hebben we het seizoen aardig verneukt, zoveel potentie
Het seizoen is idd ook aardig verneukt..

Maar ja, ik ben het gewoon al gewend
Ben benieuwd of we ooit nog zoiets als 2002-03 krijgen in de CL.
The strong do what they can and the weak suffer what they must.
- Thucydides
  donderdag 19 maart 2009 @ 17:44:52 #87
219855 finsdefis
I.. I got authoritah?
pi_67212495
Begin wel steeds meer te twijfelen aan van Basten trouwens. Er wordt hélémáál GEEN gebruik gemaakt van de vleugels... En als het wél gebeurt dan zie je meteen dat zelfs een matige centrumspits als Suárez (want dat is hij gewoon op die positie) grote kansen krijgt.

Hiernaast verwijt ik hem wel dat hij pas in de verlenging ging wisselen en dat hij Cvitanich niet eerder bracht. Maar ja, er valt natuurlijk ook Suárez en Vermeer wat te verwijten op bepaalde momenten.
- Thucydides
  donderdag 19 maart 2009 @ 18:05:07 #88
229690 Spougle
Always do whatever's next
pi_67212954
quote:
Op donderdag 19 maart 2009 17:44 schreef finsdefis het volgende:
Begin wel steeds meer te twijfelen aan van Basten trouwens. Er wordt hélémáál GEEN gebruik gemaakt van de vleugels... En als het wél gebeurt dan zie je meteen dat zelfs een matige centrumspits als Suárez (want dat is hij gewoon op die positie) grote kansen krijgt.

Hiernaast verwijt ik hem wel dat hij pas in de verlenging ging wisselen en dat hij Cvitanich niet eerder bracht. Maar ja, er valt natuurlijk ook Suárez en Vermeer wat te verwijten op bepaalde momenten.
Over het late wisselen van Van Basten en over Vermeer ben ik het eens. Over Suarez niet echt, natuurlijk heeft hij wel veel kansen gehad. Maar zonder zijn 2 geniale assists waren die kansen waar uit de doelpunten vielen nooit gecreëerd.
  donderdag 19 maart 2009 @ 18:07:31 #89
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_67213001
quote:
Het boeit mij ook niet wat ze hebben meegemaakt in Marseille. Dat dir Fransen een stel debielen zijn betekent niet dat jij je ook moet verlagen tot dat niveau. Zometeen wordt het een rage en gaat elke debiel spelers beschijnen met een laserpen. Nou, geweldig.
Inderdaad, mensen die dit verheerlijken
  donderdag 19 maart 2009 @ 18:08:20 #90
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_67213021
quote:
Op donderdag 19 maart 2009 17:14 schreef Noshiba het volgende:

[..]

[..]

Er is er geen 1 aangekomen allemaal onderschept door de rechtsback ze waren zo doorzichtig.
Dat is dus niet waar
pi_67213245
quote:
Op donderdag 19 maart 2009 17:22 schreef Jasza het volgende:
Die van Oleguer vond ik mooier, eindelijk had hij een beetje lef om een bal erover te geven.
Precies, en suarez had hem toen gewoon op de pantoffel moeten nemen Net als dat laatste moment. schiet gewoon
Bobby Haarms: "Ik ben niet bang voor de dood. Misschien zit onze Lieve Heer wel te wachten op een hersteltraining. Nou, dan kan ie behoorlijk aan de bak." AFCA
  donderdag 19 maart 2009 @ 18:20:06 #92
166976 DuvelDuvel
Altijd heet en altijd hype
pi_67213279
quote:
Op donderdag 19 maart 2009 17:08 schreef versteegrob het volgende:

[..]

Als je dit zo leest hebben we het seizoen aardig verneukt, zoveel potentie
We hebben sinds Groningen het seizoen goed verneukt inderdaad. Iedereen is ook zo vol lof over hoe goed Ajax heeft gestreden. Laat ze het maar eens een langeren periode zien. Als je over een geheel seizoen elke wedstrijd kan strijden en ook tegen kleine ploegen kan winnen dan ben je een topploeg. Tegen Fiorentina en Marseille kunnen ze het ineens wel. Gewoon een motivatieprobleem.
#FreeHat
  donderdag 19 maart 2009 @ 18:29:04 #93
219855 finsdefis
I.. I got authoritah?
pi_67213464
quote:
Op donderdag 19 maart 2009 18:20 schreef DuvelDuvel het volgende:

[..]

We hebben sinds Groningen het seizoen goed verneukt inderdaad. Iedereen is ook zo vol lof over hoe goed Ajax heeft gestreden. Laat ze het maar eens een langeren periode zien. Als je over een geheel seizoen elke wedstrijd kan strijden en ook tegen kleine ploegen kan winnen dan ben je een topploeg. Tegen Fiorentina en Marseille kunnen ze het ineens wel. Gewoon een motivatieprobleem.
Tja hopen dat van Basten een goede seizoensreflectie met de selectie doorneemt. Elke wedstrijd nog een keer analyseren en concluderen dat het vaak net-niet ongeconcentreerd is. Door deze ervaringen hebben we met een intacte selectie volgend seizoen misschien meer kans.
- Thucydides
  donderdag 19 maart 2009 @ 18:46:29 #95
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_67213905
quote:
Op donderdag 19 maart 2009 16:20 schreef Jasza het volgende:
Verslagen in de 109e minuut, op je 109-jarige bestaan....
De verschillende websites spreken elkaar hierin tegen, maar goed echt veel doet het er niet toe natuurlijk.

Ajax
pi_67213946
quote:
Op donderdag 19 maart 2009 16:18 schreef NoizEkick het volgende:

[..]

Ah, daar haalde wij onze biertjes voornamelijk. Handig zo'n tap buiten.

En de sfeer was zeker mooi, inderdaad.
Ja, en ook nog een leuk meisje wat achter die tap stond

pi_67213981
Wel leuk voor Oleguer dat het nu zoveel beter gaat in vergelijking met de eerste seizoenshelft.
pi_67214001
Nu op sportjournaal repotage over Suarez, prachtige beelden van de wedstrijd en het juichen/treuren
If I'm sad, I stop being sad and be awesome instead. True story
  donderdag 19 maart 2009 @ 18:50:19 #99
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_67214028

klikbaar
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
  donderdag 19 maart 2009 @ 18:51:09 #100
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_67214051
quote:
Op donderdag 19 maart 2009 16:27 schreef Noshiba het volgende:
Die laserpen was grappig

Nou , lachen gieren brullen
Ik kom niet meer bij , m'n buikje wat doe
Ik ben inmiddels overleden
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties