abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_67210432
Die laserpen was grappig
Verdomde eigenwijs
Viva la afca
pi_67210462
quote:
Op donderdag 19 maart 2009 16:25 schreef Breach het volgende:

[..]

Maar heel lang is bijna voorbij, want hij scheurde het aan het begin van het seizoen af. En er staat traditioneel 9 maanden voor.
En dan nog weer in vorm komen.
Noot noot.
  donderdag 19 maart 2009 @ 16:28:29 #53
198540 BoerBert
Bij wijze van spreken
pi_67210465
quote:
Op donderdag 19 maart 2009 16:27 schreef Noshiba het volgende:
Die laserpen was grappig
Door deze post heb ik een googleAd over laserpennen

Heb een hekel aan die dingen eigenlijk.
pi_67210473
quote:
Die laserpen was grappig
Voor jouw maat?
pi_67210564
quote:
Op donderdag 19 maart 2009 16:28 schreef Jojoortje het volgende:

[..]

En dan nog weer in vorm komen.
Dan mag hij van mij, net als Aissati, lekker doortrainen in de vakantie
AFCA | Celtic FC | Nottingham Forrest FC | Last.fm
George St. Pierre, Lance Armstrong, Kanye West, Steven Gerrard, Mark Cavendish, Wanderlei Silva, Calvin Harris _O_
  donderdag 19 maart 2009 @ 16:36:21 #56
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_67210687
quote:
Die laserpen was grappig
Nou he
pi_67210689
quote:
Op donderdag 19 maart 2009 16:28 schreef Dvm86 het volgende:

[..]

Voor jouw maat?
Wel wat minder dat ie gepakt is ja, komen nu wel weer leuke verhalen en grapjes over.

Helaas nu wel wat minder naar ajax waarschijnlijk
Verdomde eigenwijs
Viva la afca
pi_67210707
quote:
Op donderdag 19 maart 2009 16:32 schreef Breach het volgende:

[..]

Dan mag hij van mij, net als Aissati, lekker doortrainen in de vakantie
Dat dus

Hoe gaat dat eigenlijk met vakanties? Aissati heeft dus zelf aangegeven dat hij geen vakantie wil en dus zelf door gaat trainen? Kan een club dat niet verplichten bij de andere geblesseerde spelers die nog niet in vorm zijn? Of hebben ze allemaal recht op een vakantie?

(Ik wil een goed Ajax zien seizoen 2009/2010 verdulleme )
Noot noot.
pi_67210858
quote:
Op donderdag 19 maart 2009 16:36 schreef Noshiba het volgende:

[..]

Wel wat minder dat ie gepakt is ja, komen nu wel weer leuke verhalen en grapjes over.

Helaas nu wel wat minder naar ajax waarschijnlijk
Hoe groot is dat ding eigenlijk? Is dat echt gewoon zo'n pennetje of is het groter?
George St. Pierre, Lance Armstrong, Kanye West, Steven Gerrard, Mark Cavendish, Wanderlei Silva, Calvin Harris _O_
pi_67210863
quote:
Op donderdag 19 maart 2009 16:04 schreef Tommeke het volgende:

[..]

Waar op 't Leidse was je?
[..]

- Dat met Andre Rieu was toch tof? Ik vind zoiets voor een keer best leuk voor een wedstrijd, het zag er ook tof uit. En het gaf ook wel sfeer Beter dan je eigen stadion in de hens te zetten
- Die laserpen was kinderachtig inderdaad, maar dat deden die Fransen ook.
- En Zenden maakte het er zelf naar met z'n uitlatingen.
André Rieu was prachtig. Ik vond het wel een mooi moment
pi_67210885
quote:
Op donderdag 19 maart 2009 16:41 schreef Breach het volgende:

[..]

Hoe groot is dat ding eigenlijk? Is dat echt gewoon zo'n pennetje of is het groter?
pi_67210968
!
Noot noot.
pi_67211177
Die laserpen was helemaal niet grappig, maar volgens mij is dat alleen maar als reactie op hetzelfde incident in Marseille. Triest als je zulke dingen meeneemt imo.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_67211218
Ik werd trouwens echt belachelijk slecht gefouilleerd. Hij voelde niet eens aan m'n broekzakken.
pi_67211245
quote:
Op donderdag 19 maart 2009 16:53 schreef toma het volgende:
Ik werd trouwens echt belachelijk slecht gefouilleerd. Hij voelde niet eens aan m'n broekzakken.
Ben je ooit weleens goed gefouilleerd bij de ArenA dan? Je kan daar echt alles meenemen als je wilt.
pi_67211282
Klopt, je kan echt alles naar binnen smokkelen.
If I'm sad, I stop being sad and be awesome instead. True story
pi_67211285
quote:
Op donderdag 19 maart 2009 16:54 schreef Breach het volgende:

[..]

Ben je ooit weleens goed gefouilleerd bij de ArenA dan? Je kan daar echt alles meenemen als je wilt.
Zondag bij De Graafschap toen ik een pet op had.

Maar je kan volgens mij makkelijk van alles meenemen ja, gewoon in je onderbroek of zo .
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_67211328
quote:
Op donderdag 19 maart 2009 16:55 schreef RayMania het volgende:

[..]

Maar je kan volgens mij makkelijk van alles meenemen ja, gewoon in je onderbroek of zo .
Of in je schoen.
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
pi_67211336
quote:
Op donderdag 19 maart 2009 16:55 schreef RayMania het volgende:

[..]

Maatje van me had ooit Stanley-mes van zn bijbaan nog in zn jaszak zitten. Die gast voelde dat en vroeg wat in zijn zak zat. Toen hij antwoorde met "dat is een pen", was het prima.
pi_67211361
quote:
Op donderdag 19 maart 2009 16:41 schreef Breach het volgende:

[..]

Geen idee, stond niet bij hem. Was hem al aan het zoeken in de rust maar na de wedstrijd begreep ik pas waarom ik hem niet kon vinden.
Verdomde eigenwijs
Viva la afca
  donderdag 19 maart 2009 @ 16:59:02 #71
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_67211378
quote:
Op donderdag 19 maart 2009 16:51 schreef RayMania het volgende:
Die laserpen was helemaal niet grappig, maar volgens mij is dat alleen maar als reactie op hetzelfde incident in Marseille.
.
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_67211383
Alles wat in je schoen past kan mee naar binnen zonder moeite, andere plekken word al een groter risico.
Verdomde eigenwijs
Viva la afca
pi_67211618
quote:
Olympique laat Ajax met vragen achter
AMSTERDAM - Met opgeheven hoofd verliet Ajax woensdagavond als laatste Nederlandse club het internationale podium. Olympique Marseille verpestte het 109e verjaardagsfeestje van de Amsterdamse formatie uiteindelijk in de 109e minuut (2-2).
afbeelding vergroten Marco van Basten. FOTO ANP
De Fransen, die voor eigen publiek wel wonnen (2-1), werden met een plaats in de kwartfinales van de UEFA Cup ruim beloond. Ze lieten de thuisclub ook met veel vragen achter.

Want hoe kan het nou dat Ajax dit seizoen tegen buitenlandse tegenstanders veel beter presteert dan in eigen land? De huidige nummer drie van de eredivisie blameerde zich tegen Willem II (2-1), Heerenveen (5-2), ADO Den Haag (1-1), Heracles (2-2), FC Volendam (1-0) en Vitesse (4-1).

Hetzelfde Ajax bood meer dan goed partij tegen Aston Villa (2-1), won bij Hamburger SV (0-1) en elimineerde Fiorentina (0-1, 1-1). Zonder zes basiskrachten lieten de Amsterdammers Olympique Marseille zelfs ontsnappen. ,,Ajax was veruit de betere ploeg,’’ erkende ook trainer Erik Gerets van de gelukkige Fransen.

Marco van Basten zocht na het gelijke spel tegen de Fransen (2-2) ook naar de redenen voor het vaak sterke spel van zijn ploeg tijdens internationale wedstrijden. ,,Wist ik maar waarom het in eigen land soms niet lukt,’’ stelde de trainer van Ajax. ,,In de eredivisie moeten wij het spel misschien vaker zelf maken. Maar die wijsheid gaat ook niet helemaal op. Thuis tegen Olympique Marseille hebben we gewoon gedomineerd.’’

Waar Ajax tegen Aston Villa, Hamburger SV en Fiorentina vooral vanuit een gesloten defensie reageerde, speelde het tegen de nummer twee van de Franse competitie met flair vooruit. De twintigjarige Ismaïl Aissati was bijna altijd aanspeelbaar. Vurnon Anita, negentien pas, dirigeerde het aanvalspel alsof hij dat al jaren deed. De twintigjarige Toby Alderweireld strooide vanuit de defensie met afgemeten trappen over soms wel veertig meter.

Het drietal profiteerde van de afwezigheid van Vertonghen, Gabri, Vermaelen, Van der Wiel, Lindgren en Wielaert. Hebben zij Van Basten op het einde van het seizoen tot andere inzichten gebracht? ,,Ik ga liever niet in op individuele prestaties,’’ zei de hoofdcoach. ,,De hele ploeg heeft tegen Marseille goed gepresteerd. Maar die drie hebben het natuurlijk wel heel goed gedaan.’’

Luis Suarez scoorde ook weer een ruime voldoende. De Uruguyaan miste twee prachtige doelkansen, maar bereidde ook beide Amsterdamse treffers voor. Vooral zijn passeerbeweging vlak voor het tweede doelpunt van Miralem Sulejmani zal ook op de Engelse, Spaanse en Italiaanse televisie worden uitgezonden.

Is hij na dit seizoen de volgende smaakmaker die de Amsterdamse club verlaat? En hoe sterk is Ajax nog als Sulejmani en Cvitanich de de aanval moeten leiden? ,,Wij willen sterker worden en zijn dus niet van plan om onze beste spelers te verkopen,’’ beantwoordt Van Basten de meeste vragen over Suarez. Maar riep hij voor de winterstop niet hetzelfde over Klaas-Jan Huntelaar?

Ook Kenneth Vermeer riep net als vorige week in Marseille weer vragen op. Aan beide Franse doelpunten ging geen echte fout van hem vooraf, maar toch bleef het gevoel hangen dat een Maarten Stekelenburg in goeden doen beide ballen wel had gekeerd. Waarom passeert Van Basten zijn aanvoerder en doelman van het Nederlands elftal als Vermeer nog niet aantoonbaar beter is? ,,We hebben een keuze gemaakt en dat was moeilijk,’’ zei Van Basten. ,,En ik heb ook niet het gevoel dat Vermeer echt iets aan die twee doelpunten kon doen.’’
Als je dit zo leest hebben we het seizoen aardig verneukt, zoveel potentie
pi_67211750
quote:
Op donderdag 19 maart 2009 17:08 schreef versteegrob het volgende:

[..]

quote:
De twintigjarige Toby Alderweireld strooide vanuit de defensie met afgemeten trappen over soms wel veertig meter.
Er is er geen 1 aangekomen allemaal onderschept door de rechtsback ze waren zo doorzichtig.
Verdomde eigenwijs
Viva la afca
  donderdag 19 maart 2009 @ 17:15:02 #75
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_67211767
quote:
Op donderdag 19 maart 2009 17:14 schreef Noshiba het volgende:

[..]

[..]

Er is er geen 1 aangekomen allemaal onderschept door de rechtsback ze waren zo doorzichtig.
De eerste 3 waren perfect
pi_67211787
quote:

[..]

[..]

Nou, dan had je toch wat beter op moeten letten. In de 1e helft had hij 3 schitterende passes.
pi_67211965
Die van Oleguer vond ik mooier, eindelijk had hij een beetje lef om een bal erover te geven.
pi_67212066
Optyfen met die laserpennen. Daar mag je wat mij betreft het stadion voor uitgekickt worden. Stom gedoe

Scheids was overigens ok gisteren, al vond ik hem de eerste helft beter dan in de tweede. In de eerste helft leek hij meer door te laten spelen dan in de tweede helft.
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
pi_67212259
quote:
Op donderdag 19 maart 2009 17:26 schreef Cheiron het volgende:
Optyfen met die laserpennen. Daar mag je wat mij betreft het stadion voor uitgekickt worden. Stom gedoe

Scheids was overigens ok gisteren, al vond ik hem de eerste helft beter dan in de tweede. In de eerste helft leek hij meer door te laten spelen dan in de tweede helft.
Je weet niet eens wat ze meegemaakt hebben in marseille, ze doen het gewoon uit wraak hoor daar mag echt alles en word er niemand aangepakt.
Verdomde eigenwijs
Viva la afca
pi_67212283
quote:
Op donderdag 19 maart 2009 17:26 schreef Cheiron het volgende:

Stom gedoe.. Ik heb een halve wedstrijd in Marseille met een groen licht in mn ooghoek gestaan. Daar wordt je ook niet bepaald vrolijk van.
pi_67212324
quote:
Op donderdag 19 maart 2009 17:35 schreef Breach het volgende:

[..]

Stom gedoe.. Ik heb een halve wedstrijd in Marseille met een groen licht in mn ooghoek gestaan. Daar wordt je ook niet bepaald vrolijk van.
Aardig van je om mijn post even te onderbouwen
Verdomde eigenwijs
Viva la afca
pi_67212334
Het boeit mij ook niet wat ze hebben meegemaakt in Marseille. Dat dir Fransen een stel debielen zijn betekent niet dat jij je ook moet verlagen tot dat niveau. Zometeen wordt het een rage en gaat elke debiel spelers beschijnen met een laserpen. Nou, geweldig.
pi_67212346
quote:
Op donderdag 19 maart 2009 17:35 schreef Breach het volgende:

[..]

Ik heb Zenden niet met een laserpen zien schijnen in de uitwedstrijd...
pi_67212376
quote:
Op donderdag 19 maart 2009 17:37 schreef Cheiron het volgende:

[..]

Verdomde eigenwijs
Viva la afca
pi_67212426
quote:

[..]

Maar Sulejmani had hem weet ik hoe lang wél in zijn gezicht. En dat was óók op tv in Nederland.
  donderdag 19 maart 2009 @ 17:41:38 #86
219855 finsdefis
I.. I got authoritah?
pi_67212432
quote:

[..]

Het seizoen is idd ook aardig verneukt..

Maar ja, ik ben het gewoon al gewend
Ben benieuwd of we ooit nog zoiets als 2002-03 krijgen in de CL.
The strong do what they can and the weak suffer what they must.
- Thucydides
  donderdag 19 maart 2009 @ 17:44:52 #87
219855 finsdefis
I.. I got authoritah?
pi_67212495
Begin wel steeds meer te twijfelen aan van Basten trouwens. Er wordt hélémáál GEEN gebruik gemaakt van de vleugels... En als het wél gebeurt dan zie je meteen dat zelfs een matige centrumspits als Suárez (want dat is hij gewoon op die positie) grote kansen krijgt.

Hiernaast verwijt ik hem wel dat hij pas in de verlenging ging wisselen en dat hij Cvitanich niet eerder bracht. Maar ja, er valt natuurlijk ook Suárez en Vermeer wat te verwijten op bepaalde momenten.
- Thucydides
  donderdag 19 maart 2009 @ 18:05:07 #88
229690 Spougle
Always do whatever's next
pi_67212954
quote:
Op donderdag 19 maart 2009 17:44 schreef finsdefis het volgende:
Begin wel steeds meer te twijfelen aan van Basten trouwens. Er wordt hélémáál GEEN gebruik gemaakt van de vleugels... En als het wél gebeurt dan zie je meteen dat zelfs een matige centrumspits als Suárez (want dat is hij gewoon op die positie) grote kansen krijgt.

Hiernaast verwijt ik hem wel dat hij pas in de verlenging ging wisselen en dat hij Cvitanich niet eerder bracht. Maar ja, er valt natuurlijk ook Suárez en Vermeer wat te verwijten op bepaalde momenten.
Over het late wisselen van Van Basten en over Vermeer ben ik het eens. Over Suarez niet echt, natuurlijk heeft hij wel veel kansen gehad. Maar zonder zijn 2 geniale assists waren die kansen waar uit de doelpunten vielen nooit gecreëerd.
  donderdag 19 maart 2009 @ 18:07:31 #89
139407 jorienvdherik
pi_67213001
quote:
Het boeit mij ook niet wat ze hebben meegemaakt in Marseille. Dat dir Fransen een stel debielen zijn betekent niet dat jij je ook moet verlagen tot dat niveau. Zometeen wordt het een rage en gaat elke debiel spelers beschijnen met een laserpen. Nou, geweldig.
Inderdaad, mensen die dit verheerlijken
  donderdag 19 maart 2009 @ 18:08:20 #90
139407 jorienvdherik
pi_67213021
quote:

[..]

[..]

Dat is dus niet waar
pi_67213245
quote:
Op donderdag 19 maart 2009 17:22 schreef Jasza het volgende:
Die van Oleguer vond ik mooier, eindelijk had hij een beetje lef om een bal erover te geven.
Precies, en suarez had hem toen gewoon op de pantoffel moeten nemen Net als dat laatste moment. schiet gewoon
Bobby Haarms: "Ik ben niet bang voor de dood. Misschien zit onze Lieve Heer wel te wachten op een hersteltraining. Nou, dan kan ie behoorlijk aan de bak." AFCA
  donderdag 19 maart 2009 @ 18:20:06 #92
166976 DuvelDuvel
Altijd heet en altijd hype
pi_67213279
quote:

[..]

We hebben sinds Groningen het seizoen goed verneukt inderdaad. Iedereen is ook zo vol lof over hoe goed Ajax heeft gestreden. Laat ze het maar eens een langeren periode zien. Als je over een geheel seizoen elke wedstrijd kan strijden en ook tegen kleine ploegen kan winnen dan ben je een topploeg. Tegen Fiorentina en Marseille kunnen ze het ineens wel. Gewoon een motivatieprobleem.
#FreeHat
  donderdag 19 maart 2009 @ 18:29:04 #93
219855 finsdefis
I.. I got authoritah?
pi_67213464
quote:
Op donderdag 19 maart 2009 18:20 schreef DuvelDuvel het volgende:

[..]

We hebben sinds Groningen het seizoen goed verneukt inderdaad. Iedereen is ook zo vol lof over hoe goed Ajax heeft gestreden. Laat ze het maar eens een langeren periode zien. Als je over een geheel seizoen elke wedstrijd kan strijden en ook tegen kleine ploegen kan winnen dan ben je een topploeg. Tegen Fiorentina en Marseille kunnen ze het ineens wel. Gewoon een motivatieprobleem.
Tja hopen dat van Basten een goede seizoensreflectie met de selectie doorneemt. Elke wedstrijd nog een keer analyseren en concluderen dat het vaak net-niet ongeconcentreerd is. Door deze ervaringen hebben we met een intacte selectie volgend seizoen misschien meer kans.
- Thucydides
  donderdag 19 maart 2009 @ 18:46:29 #95
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_67213905
quote:
Op donderdag 19 maart 2009 16:20 schreef Jasza het volgende:
Verslagen in de 109e minuut, op je 109-jarige bestaan....
De verschillende websites spreken elkaar hierin tegen, maar goed echt veel doet het er niet toe natuurlijk.

Ajax
pi_67213946
quote:
Op donderdag 19 maart 2009 16:18 schreef NoizEkick het volgende:

[..]

Ah, daar haalde wij onze biertjes voornamelijk. Handig zo'n tap buiten.

En de sfeer was zeker mooi, inderdaad.
Ja, en ook nog een leuk meisje wat achter die tap stond

pi_67213981
Wel leuk voor Oleguer dat het nu zoveel beter gaat in vergelijking met de eerste seizoenshelft.
pi_67214001
Nu op sportjournaal repotage over Suarez, prachtige beelden van de wedstrijd en het juichen/treuren
If I'm sad, I stop being sad and be awesome instead. True story
  donderdag 19 maart 2009 @ 18:50:19 #99
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_67214028

klikbaar
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
  donderdag 19 maart 2009 @ 18:51:09 #100
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_67214051
quote:
Die laserpen was grappig

Nou , lachen gieren brullen
Ik kom niet meer bij , m'n buikje wat doe
Ik ben inmiddels overleden
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties