Inderdaad. Donetsk zou echt ultiem kut zijn, dan had ik nu echt zo met m'n Ajax-Olympique zwaaivlaggetje op m'n bureaustoel gezeten:quote:Op vrijdag 20 maart 2009 13:30 schreef Riro het volgende:
[..]
Bedoelde dat ik meer gebaald had wanneer L'OM nu PSG had geloot ipv Shakhtar. Naar Shakhtar was ik waarschijnlijk niet gegaan, PSG sowieso wel.
Inderdaad.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 13:36 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Daar valt toch drie keer niks over te zeggen?
Laten we dat maar niet doen.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 13:58 schreef Cheiron het volgende:
Ik zou de opstelling gewoon hetzelfde houden voor zover dat kan, behalve Schilder -> Vermaelen. Ik zou best kunnen begrijpen dat Aissati even rust nodig heeft (zou jammer zijn, maar toch). Toby mag van mij wel blijven staan ten faveure van Wielaert..
Omdat van der Wiel het meer dan prima heeft gedaan. Silva voetbalde niet meer dan voldoende op woensdag, maar dat kwam meer door zijn werklust dan andere dingen. Ziekenhuisbal na ziekenhuisbal, om over de voorzetten maar te zwijgenquote:
Ik prefereer toch Silva voor V/d Wiel. V/d Wiel presteert dit seizoen ook gewoon zwak. En vooral verdedigend is het erg slecht. Silva in vorm is een ideale tandem met Suarez. Maar goed, daar zal het wel nooit meer van komen.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 14:05 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Omdat van der Wiel het meer dan prima heeft gedaan. Silva voetbalde niet meer dan voldoende op woensdag, maar dat kwam meer door zijn werklust dan andere dingen. Ziekenhuisbal na ziekenhuisbal, om over de voorzetten maar te zwijgen.
Gregory heeft ook genoeg diepgang.
Al gemeld? Is opmerkelijk natuurlijk. Wij wel L'OM nietquote:Ajax achterhaalt fan met laserpen
AMSTERDAM - De leiding van Ajax weet welke supporter tijdens de thuiswedstrijd tegen Olympique Marseille (2-2) met een laserpen op spelers heeft geschenen. De supporter moet zich volgende week in de ArenA melden. Hij krijgt vermoedelijk een stadionverbod.
Scheidsrechter Florian Meyer uit Duitsland heeft het incident ook aan de UEFA gemeld. Ajax verwacht een boete voor het vergrijp. De Amsterdamse club wil die geldstraf op de bewuste supporter verhalen. Opvallend is dat veel Franse supporters tijdens de thuiswedstrijd tegen Ajax ook met laserpennen schenen. Dat is echter niet aan de Europese voetbalbond gerapporteerd.
Het halve topic gaat er over.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 14:10 schreef Voltreffer het volgende:
[..]
Al gemeld? Is opmerkelijk natuurlijk. Wij wel L'OM niet
Ach ja.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 14:10 schreef Voltreffer het volgende:
[..]
Al gemeld? Is opmerkelijk natuurlijk. Wij wel L'OM niet
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 14:08 schreef Silaz het volgende:
Heeft iemand voor mij trouwens een plaatje van het logo voor deze;
[ afbeelding ]
google vind hem niet
Deze?quote:Op vrijdag 20 maart 2009 14:08 schreef Silaz het volgende:
Heeft iemand voor mij trouwens een plaatje van het logo voor deze;
[ afbeelding ]
google vind hem niet
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 14:13 schreef honda1990 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Niet helemaal er op maar tis iets
Thx ray. die zocht ikquote:
quote:Klaas-Jan Huntelaar was in januari van dit jaar de voorlopig laatste topper die Nederland verliet. De spits vertrok naar Real Madrid. Elke transferperiode verliest de Eredivisie zijn beste spelers. Wie zijn komende zomer de topspelers waarop de buitenlandse clubs zich richten?
Voetbal International stelde een toptien samen van de meest gewilde voetballers in de vaderlandse competitie. Na de nummers zes tot en met tien die we gisteren publiceerden, vandaag de topvijf
http://www.vi.nl/NieuwsIt(...)rezTotElHamdaoui.htmquote:1. Luis Suárez
Geboortedatum 24 januari 1987
Lengte 1 meter 81
Nationaliteit Uruguayaanse
Club Ajax, de mooiste club op deze aardbol
Contract tot en met 30 juni 2012
Management Daniel Fonseca
Rapport: Ajax kan niet zonder Suárez. Zonder de aanvaller creëert de ploeg helemaal niets. Suárez is een fenomeen met zijn eigen stijl. Hij speelde inmiddels zestien interlands voor Uruquay waarbij hij acht goals maakte, het gemiddelde van een aanstaande topspeler. Suárez is een jonge, talentvolle aanvaller die op diverse posities inzetbaar is en steeds beter presteert.
Geschatte waarde 20 miljoen euro
Geschatte vraagprijs 25 miljoen euro
Sorryquote:
Mwoah.. Hij speelt gewoon goed de laatste tijd, dus gewoon lekker laten staan en lekker laten voetballen.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 14:42 schreef Voltreffer het volgende:
Aangezien hij nog jong is zou ik gewoon voor Lindgren gaan. Laat Anita maar invallen / spelen waneer hij nodig is. Een beetje zelf bescherming?
Eens!quote:Op vrijdag 20 maart 2009 14:33 schreef Nashje het volgende:
[..]
Omdat ie meer toevoeging heeft dan V/d Wiel.
Wij zijn in de minderheid die jouw mening delen.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 14:33 schreef Nashje het volgende:
[..]
Omdat ie meer toevoeging heeft dan V/d Wiel.
Dat is ook wel eens leukquote:Op vrijdag 20 maart 2009 14:51 schreef Dvm86 het volgende:
[..]
Wij zijn in de minderheid die jouw mening delen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |