quote:Op donderdag 19 maart 2009 07:55 schreef ranja het volgende:
In welk jaar overleed Kirsty MacColl?
Klopt... 18 december 2000.quote:Op donderdag 19 maart 2009 08:00 schreef Berkery het volgende:
2000?
quote:De buren van rocklegendein het Californische Malibu kunnen al zes maanden hun tuin niet meer in zonder misselijk te worden. Oorzaak is een mobiele toiletcabine die
in zijn tuin liet plaatsen.
David en Cindy Emminger, de buren van de zanger, hebben in hun eigen tuin vijf reuzengrote ventilatoren gezet om de stank van het toilet, dat gebruikt wordt door het personeel van de rockmuzikant, te verdringen. Tevergeefs, want de zeewind blaast de geur telkens terug.negeert de vraag van de buren om de cabine te verwijderen. De lokale overheid is een onderzoek gestart. De wc-rel weerhield
er trouwens niet van een nieuwe plaat te maken. Die heet '[....]' en ligt op 27 april in de winkel.
quote:Op donderdag 19 maart 2009 08:19 schreef Berkery het volgende:![]()
Ik hoorde 't gisteren op Radio 1 (), hadden ze een excuus om
weer eens te draaien.
Gek genoeg draaiden ze 'Like a rolling stone' maar 't is idd Bobquote:Op donderdag 19 maart 2009 08:38 schreef Gambolputty het volgende:
[..]= Blowing in the wind en dus Bob Dylan?
Frans Bauer?quote:Op donderdag 19 maart 2009 10:19 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Wie is Francisco Alejandro Gutierrez?
Dat was toch die wielrenner van Kelme? Heeft die een plaatje gemaakt?quote:Op donderdag 19 maart 2009 10:19 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Morgen
Wie is Francisco Alejandro Gutierrez?
Heb je toch het puntquote:Op donderdag 19 maart 2009 12:37 schreef bukgeit het volgende:
Captain Jack?
n0r +1quote:Op donderdag 19 maart 2009 12:56 schreef n0r het volgende:
Joy Division
The Knife
The Rifles
UK Subs
Sex Pistols
Snow Patrol
Led Zeppelin
Peter Koelewijn en zijn Rockets
Jefferson Airplane
Admiral Freebee
Captain Beefheart
Elk jaar wordt een niewue lijst gemaaktquote:Op donderdag 19 maart 2009 16:00 schreef GooseFM het volgende:
Hebben ze de puntenlijst opgeschoond ofzo? sta er niet meer in namelijk.
oh ja, dohquote:Op donderdag 19 maart 2009 16:05 schreef Beregd het volgende:
[..]
Elk jaar wordt een niewue lijst gemaakt
Vast wel, maar ik kan me niet voorstellen dat die 9 jaar in de Britse toplijst heeft gestaan.....quote:Op donderdag 19 maart 2009 19:43 schreef Gehenna het volgende:
of wacht 2003 - 9 jaar = 1994, en was toen niet ace of base - the sign vet populair?
nouja westlife deed daar ook fanatastischquote:Op donderdag 19 maart 2009 21:27 schreef cafca het volgende:
[..]
Vast wel, maar ik kan me niet voorstellen dat die 9 jaar in de Britse toplijst heeft gestaan.....
of dat bukgeit daar een vraag over steltquote:Op donderdag 19 maart 2009 21:27 schreef cafca het volgende:
Vast wel, maar ik kan me niet voorstellen dat die 9 jaar in de Britse toplijst heeft gestaan.....
Wikipedia over Rumours:quote:Op donderdag 19 maart 2009 13:48 schreef bukgeit het volgende:
In de US vlogen er tot 2003 19 miljoen van over de toonbank en stond het album maandenlang op de eerste plaats.
Zodra het niet meer over Gerard Cox gaat, wordt het lastig?quote:
Na na na naaah na na...quote:Op vrijdag 20 maart 2009 09:55 schreef Mark het volgende:
[..]
Zodra het niet meer over Gerard Cox gaat, wordt het lastig?
Ik hoop het niet, is van een heel ander albumquote:Op vrijdag 20 maart 2009 12:40 schreef Mark het volgende:
Go your own way nog niet genoemd?
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 13:28 schreef ranja het volgende:
[..]
Ik hoop het niet, is van een heel ander album
dat is dan niet hier geweest, of het moet een jubileum topic geweest zijn....quote:Op vrijdag 20 maart 2009 14:36 schreef GooseFM het volgende:
Zag wel vaker dat bij vragen met meerdere antwoorden een punt per ding werd gegeven
knars +1quote:Op zaterdag 21 maart 2009 15:51 schreef knars het volgende:
Fat Mike
Chamberlin is uit de Pumpkins gestapt.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 21:30 schreef knars het volgende:
Wat is er nu weer mis rondom Billy Corgan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |