quote:Op donderdag 19 maart 2009 07:21 schreef WhiteLightning het volgende:
sm0kez ken jij deze ??
http://www.musicmeter.nl/album/131754
# Hi Guy * (7:10)
# Neinteen * (7:34)
# Black Squirrel * (6:12)
# Casper * (8:14)
# Flamingo * (7:58)
# German Soup * (6:31)
# UN3 * (7:50)
# Gymbag * (7:55)
# K2LU * (9:30)
# Ten * (5:18)
nog heel evenquote:Op donderdag 19 maart 2009 07:26 schreef Sm0keZ het volgende:
Is het al weekend?
Zo zie ik er nu al uit volgens mijquote:Op donderdag 19 maart 2009 07:27 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nog heel even
kijk maar uit, voor je het weet zie je er zo uit.
[ afbeelding ]
zonder peuk dan
wat een leuke mok heb je danquote:Op donderdag 19 maart 2009 07:29 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Zo zie ik er nu al uit volgens mij
Naja, zonder peuk dan
Jeweetschquote:Op donderdag 19 maart 2009 07:29 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
wat een leuke mok heb je dan
quote:
dat is goedquote:Op donderdag 19 maart 2009 08:19 schreef kanovinnie het volgende:
mijn tekenprogramma laad al 20 minuten een tekening
mwahquote:
"Press Play on Tape" ?quote:Op donderdag 19 maart 2009 08:19 schreef kanovinnie het volgende:
mijn tekenprogramma laad al 20 minuten een tekening
quote:
jaja, autocadquote:Op donderdag 19 maart 2009 08:29 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
![]()
nee, 3D tekenprogramma voor technische dingen (werktuigbouw)
quote:
quote:
nu al?quote:Op donderdag 19 maart 2009 08:32 schreef WhiteLightning het volgende:
godverdomme smokes kap daar eens mee
krijg spontaan trek in bier
hoezo nu al ? ben al 3,5 uur wakker hoorquote:
Dat is een leuk vooruitzicht niet kunnen tekenen door de snelheidquote:Op donderdag 19 maart 2009 08:29 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
![]()
nee, 3D tekenprogramma voor technische dingen (werktuigbouw)
quote:Op donderdag 19 maart 2009 08:34 schreef Sm0keZ het volgende:We hebben de G
![]()
We hebben de R
![]()
We hebben de A
![]()
We hebben de N
![]()
We hebben de D
![]()
We hebben de P
![]()
We hebben de R
![]()
We hebben de E
![]()
We hebben de S
![]()
We hebben de T
![]()
We hebben de I
![]()
We hebben de G
![]()
We hebben de E
als je een kater ervan krijgt, is het geen goed bierquote:Op donderdag 19 maart 2009 08:43 schreef Sm0keZ het volgende:
Hier op het werk is ook iedereen opeens aanhanger van het Grand Prestigisme.
Alleen houdt men nooit zo van de GP-kater
quote:Op woensdag 18 maart 2009 22:26 schreef BarraCupraCuda het volgende:
BarraCupraCuda had deze avond zijn zwarte jas aangetrokken en ging weer op pad. Snode plannen had hij, want hij had vanmiddag een maffiamaatje verloren en zijn humeur werd daar niet beter van. Hij besloot de aanstichter van al dit onrecht, tripack, eens te laten voelen wat het is om doodgemarteld te worden. Barra haalde zijn thuisgefabriceerde ijzeren maagd uit zijn kar toen hij aangekomen was bij het huis van tripack en verschafte zich toegang tot de woning. In de badkamer trof hij tripack aan, die hij onder de douche wegtrok en in de ijzeren maagd duwde. Tripack (bodyguard) bloedde langzaam dood en Barra vertrok iets vrolijker weer richting huis.
Eenmaal thuisgekomen, ging Barra nog even wat eten. Wat hij echter niet wist, was dat de nachtwaker op weg was om het recht in eigen hand te nemen. De nachtwaker had zijn dvd-recorder ingesteld om niks te missen van zijn favoriete programma’s en liep zingend naar het huis van Barra, op een plek waar zelfs overdag weinig mensen durfden te komen. Daar aangekomen werd hij stil. De nachtwaker sloop zachtjes naar het lugubere huis, maar had geluk! Er brandde licht! Brutaal als hij was, belde de nachtwaker aan. Barra deed open en keek in de loop van de magnum van de nachtwaker. BarraCupraCuda (maffiahoer) hoorde alleen nog een harde knal, voordat hij in elkaar zakte met een flink groot gat precies tussen zijn ogen.
Daar gingen Barra en Tripack
quote:Op donderdag 19 maart 2009 08:59 schreef tripack het volgende:
[..]
jij moest me weer nodig doodden he
jij hoer
quote:Op woensdag 18 maart 2009 22:26 schreef BarraCupraCuda het volgende:
BarraCupraCuda had deze avond zijn zwarte jas aangetrokken en ging weer op pad. Snode plannen had hij, want hij had vanmiddag een maffiamaatje verloren en zijn humeur werd daar niet beter van. Hij besloot de aanstichter van al dit onrecht, tripack, eens te laten voelen wat het is om doodgemarteld te worden. Barra haalde zijn thuisgefabriceerde ijzeren maagd uit zijn kar toen hij aangekomen was bij het huis van tripack en verschafte zich toegang tot de woning. In de badkamer trof hij tripack aan, die hij onder de douche wegtrok en in de ijzeren maagd duwde. Tripack (bodyguard) bloedde langzaam dood en Barra vertrok iets vrolijker weer richting huis.
Eenmaal thuisgekomen, ging Barra nog even wat eten. Wat hij echter niet wist, was dat de nachtwaker op weg was om het recht in eigen hand te nemen. De nachtwaker had zijn dvd-recorder ingesteld om niks te missen van zijn favoriete programma’s en liep zingend naar het huis van Barra, op een plek waar zelfs overdag weinig mensen durfden te komen. Daar aangekomen werd hij stil. De nachtwaker sloop zachtjes naar het lugubere huis, maar had geluk! Er brandde licht! Brutaal als hij was, belde de nachtwaker aan. Barra deed open en keek in de loop van de magnum van de nachtwaker. BarraCupraCuda (maffiahoer) hoorde alleen nog een harde knal, voordat hij in elkaar zakte met een flink groot gat precies tussen zijn ogen.
Daar gingen Barra en Tripack
morguh tri pack, je leeft toch nog een beetje?quote:Op donderdag 19 maart 2009 09:14 schreef tripack het volgende:
morguuh Mads
morguh Kano
morguh crazyP
mogguh draakjequote:
succes!quote:Op donderdag 19 maart 2009 09:17 schreef MaleDuck het volgende:mogguh iedereen...
weer een drukke dag hier...
nee, ik zit op werk ipv thuisquote:Op donderdag 19 maart 2009 09:18 schreef draculettetje het volgende:
[..]
hoi mads, alles goed vandaag?
jah hier vanaf me wolkje met wifiquote:Op donderdag 19 maart 2009 09:15 schreef draculettetje het volgende:
[..]
morguh tri pack, je leeft toch nog een beetje?![]()
![]()
ow da's minder danquote:Op donderdag 19 maart 2009 09:20 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
nee, ik zit op werk ipv thuis
begin van de week had ik stiekem gehoopt vandaag mijn xenon verlichting in te kunnen bouwen, maar helaas
fijn alvast om te weten, gaat naast mn mobiel ook de laptop tegen die tijd met me mee!quote:Op donderdag 19 maart 2009 09:22 schreef tripack het volgende:
[..]
jah hier vanaf me wolkje met wifiwerkt top
quote:Op donderdag 19 maart 2009 09:23 schreef draculettetje het volgende:
[..]
fijn alvast om te weten, gaat naast mn mobiel ook de laptop tegen die tijd met me mee!
ben er al heel lang over aan het twijfelenquote:Op donderdag 19 maart 2009 09:24 schreef tripack het volgende:
[..]
altijd handig toch
doe je de volgende ronde mee met het maffia spel
najah de basis is dat er ongeveer 4 maffia leden zijn die mogen eerst 2 mensen ombrengen en daarbij laten ze hints achter... die de dorpsbewoners moeten oplossen... die hints kunnen afgeleid zijn van je FoBo of UI of je myAT.quote:Op donderdag 19 maart 2009 09:27 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ben er al heel lang over aan het twijfelen
snap er gewoon geen bal van
ja heb vaak de regeltjes gelezen jaquote:Op donderdag 19 maart 2009 09:31 schreef tripack het volgende:
[..]
najah de basis is dat er ongeveer 4 maffia leden zijn die mogen eerst 2 mensen ombrengen en daarbij laten ze hints achter... die de dorpsbewoners moeten oplossen... die hints kunnen afgeleid zijn van je FoBo of UI of je myAT.en dan als ej denk wie maffia is moet je stemmen om 1 iemand om te brengen
voor de daglynch ... ff in het kort
jawel ik snap het tog ookquote:Op donderdag 19 maart 2009 09:36 schreef Crazy-p het volgende:
ja neej.. daar zou ik ook niets van snappen ja
plus heb er toch geen tijd voor
eigenlijk moet je het 1 a 2 keer doen... dan snap je het welquote:Op donderdag 19 maart 2009 09:38 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ja heb vaak de regeltjes gelezen ja
doet mijn bezoek morgen eigenlijk nog mee?quote:Op donderdag 19 maart 2009 09:39 schreef tripack het volgende:
[..]
eigenlijk moet je het 1 a 2 keer doen... dan snap je het wel
deze ronde niet.. maar wellicht de volgende welquote:Op donderdag 19 maart 2009 09:41 schreef draculettetje het volgende:
[..]
doet mijn bezoek morgen eigenlijk nog mee?
hihi ja ga ik doenquote:Op donderdag 19 maart 2009 09:41 schreef tripack het volgende:
[..]
deze ronde niet.. maar wellicht de volgende welvraag het haar zou ik zeggen
dat probeerde ik ook toen liep me pc vastquote:
ga je mond spoelenquote:
jaja smoesjesquote:Op donderdag 19 maart 2009 09:54 schreef tripack het volgende:
[..]
dat probeerde ik ook toen liep me pc vast
leugensquote:Op donderdag 19 maart 2009 09:54 schreef tripack het volgende:
[..]
dat probeerde ik ook toen liep me pc vast
wtfquote:
i dont get itquote:
ik ook nietquote:
wat?quote:
ja maar, wat heeft dat met die taart te maken?quote:Op donderdag 19 maart 2009 10:08 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Portal_(video_game)
dan heb je het niet gelezenquote:Op donderdag 19 maart 2009 10:09 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
ja maar, wat heeft dat met die taart te maken?
alsof ik die hele tekst ga lezen...quote:Op donderdag 19 maart 2009 10:10 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
dan heb je het niet gelezen
The player character is challenged by an AI named "GLaDOS" to complete each puzzle in the "Aperture Science Computer-Aided Enrichment Center" using the Portal Gun with the promise of receiving a cake when all the puzzles are completed.
ok sorry hoor.quote:Op donderdag 19 maart 2009 10:12 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
alsof ik die hele tekst ga lezen...
maar... omdat jij dus een plaatje plaatst, waar bij staat: The cake, it's a lie
moeten wij die koppelen aan het spel portal?
dude..
quote:
mja, in de "game wereld" is het nog best wel bekend ook . vandaar dat ik het poste.quote:Op donderdag 19 maart 2009 10:14 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
tis vast goed bedoeld, alleen wel heeeeeeel ver gezocht
ok..quote:Op donderdag 19 maart 2009 10:16 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
mja, in de "game wereld" is het nog best wel bekend ook . vandaar dat ik het poste.
nou normaal..... normaalquote:Op donderdag 19 maart 2009 10:16 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
ok..
maar in de echte normale wereld .....
mogge, zombiequote:
ok, ok i get itquote:
normale wereld bestaat niet. je bent nu toch ook onlinequote:Op donderdag 19 maart 2009 10:16 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
ok..
maar in de echte normale wereld .....
morguuh Maffiahoerquote:
mogge bodyguard!quote:
maar dit is geen gamequote:Op donderdag 19 maart 2009 10:21 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
normale wereld bestaat niet. je bent nu toch ook online
tuurlijk wel, het hele leven is een spel.quote:
beetje benauwdquote:Op donderdag 19 maart 2009 10:24 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
mogge bodyguard!
hoest met je iron maiden?
zit je in een kast, dat je het benauwd hebt ?quote:Op donderdag 19 maart 2009 10:26 schreef tripack het volgende:
[..]
beetje benauwdhoe gaat het met je gat in je hoofd
luchtigquote:Op donderdag 19 maart 2009 10:26 schreef tripack het volgende:
[..]
beetje benauwdhoe gaat het met je gat in je hoofd
ijzeren maagdquote:Op donderdag 19 maart 2009 10:32 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
zit je in een kast, dat je het benauwd hebt ?
voel je je niet een beetje licht in je hoofdquote:
ja en ik vergeet veelquote:Op donderdag 19 maart 2009 10:34 schreef tripack het volgende:
[..]
voel je je niet een beetje licht in je hoofd
alsof je hoofd een gatenkaas isquote:Op donderdag 19 maart 2009 10:35 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ja en ik vergeet veel
vraag me niet wat maar ik vergeet echt heeel veel
beetje peper en zout dan?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het leven is net ganzenborden. Je kunt steeds weer opnieuw beginnen, tenzij je in de put blijft zitten.
Je mag hier werken, je moet het niet.
Pencil & Paper really is the top WYSIWYG app!
myminicity
das wel kinky jaquote:Op donderdag 19 maart 2009 10:33 schreef tripack het volgende:
[..]
ijzeren maagdhier heeft BCC me in opgesloten
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 19 maart 2009 10:49 schreef tripack het volgende:
[..]
beetje peper en zout dan?vette hippe klerenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
*Op woensdag 1 april 2009 13:50 schreef tripack het volgende:
:D jij bent flauw *O* :D
*Recessie 1 - 3 Thomas :')
quote:
ik ben ook een heel kinky persoonquote:
wel ? heet je sofie in het weekend ?quote:Op donderdag 19 maart 2009 11:02 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ik ben ook een heel kinky persoon
nee Boratquote:Op donderdag 19 maart 2009 11:10 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
wel ? heet je sofie in het weekend ?
wat is er loos Barraquote:
dan kan je het later terug lezenquote:
doe nick de groetenquote:
niets luktquote:
aarrrggh dat zijn altijd van die kut dagenquote:Op donderdag 19 maart 2009 13:47 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
niets lukt
gewoon ff kut morgen gaat t vast beter
die is hier al de hele dagquote:
jij biedt nu je excuses aanquote:
ik ookquote:
sorryquote:Op donderdag 19 maart 2009 14:04 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
jij biedt nu je excuses aan
niet tegen mij, tegen de zon natuurlijkquote:
sorry.....zonquote:Op donderdag 19 maart 2009 14:07 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
niet tegen mij, tegen de zon natuurlijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het leven is net ganzenborden. Je kunt steeds weer opnieuw beginnen, tenzij je in de put blijft zitten.
myminicity
lol, was ik net naar aan het kijkenquote:Op donderdag 19 maart 2009 14:11 schreef BarraCupraCuda het volgende:
streetview van amsterdag rotterdam en groningen
quote:Op donderdag 19 maart 2009 14:19 schreef tripack het volgende:
[..]
sorry.....zonje weetschSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
*Op woensdag 1 april 2009 13:50 schreef tripack het volgende:
:D jij bent flauw *O* :D
*Recessie 1 - 3 Thomas :')
whehe een huis van een kennis heb ik kunnen zienquote:Op donderdag 19 maart 2009 14:21 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
lol, was ik net naar aan het kijken
boks ouwequote:
quote:
help dan ff mee wil jequote:
eigenlijk 2quote:
tis de waarheidquote:
en alles in huis gehaald?quote:
neequote:Op donderdag 19 maart 2009 15:10 schreef tripack het volgende:
[..]
en alles in huis gehaald?
ik moet vanavond nog
dus moet manlief de rest maar halen?quote:Op donderdag 19 maart 2009 15:11 schreef draculettetje het volgende:
[..]
neeik wist niet meer wat ik ook al weer moest halen
en het mandje werd te zwaar
jahaaaa als ie niet al te lang moet overwerken en anders morgen (ow nee dan kan ik nie) zaterdag weer een dagquote:Op donderdag 19 maart 2009 15:12 schreef tripack het volgende:
[..]
dus moet manlief de rest maar halen?
zijn het belangrijke dingen dan die je vergeten bent??quote:Op donderdag 19 maart 2009 15:13 schreef draculettetje het volgende:
[..]
jahaaaa als ie niet al te lang moet overwerken en anders morgen (ow nee dan kan ik nie) zaterdag weer een dag
ha ha da weet ik dus niequote:Op donderdag 19 maart 2009 15:15 schreef tripack het volgende:
[..]
zijn het belangrijke dingen dan die je vergeten bent??
lekker chillen op de bankquote:Op donderdag 19 maart 2009 15:18 schreef draculettetje het volgende:
en nu verhuis ik weer even naar de bank
Had ik maar een bankquote:Op donderdag 19 maart 2009 15:20 schreef tripack het volgende:
[..]
lekker chillen op de bank![]()
oei lijkt me wel wat
Middag GFquote:
Sgelequote:
Tripack!quote:
hoe heb je dat nou weer voor elkaar gekregen jongen...quote:Op donderdag 19 maart 2009 15:32 schreef Sgele het volgende:
[..]
Tripack!![]()
![]()
![]()
Mja wel goed hoor, druk en m'n laptop is kapot..vanavond ff fixenZe hebben vanmorgen onderdelen gebracht, er liggen hier alleen geen schroevendraaiers
![]()
hoeist met jou?
hier hebben ze ook geen bankquote:Op donderdag 19 maart 2009 15:30 schreef goldfinger1963 het volgende:
kon ik maar op de bank gaan liggen
ja prima vanavond weer open dus nou eten aan het maken poetsen en alles nakijkenquote:Op donderdag 19 maart 2009 15:37 schreef tripack het volgende:
[..]
hier hebben ze ook geen bank
de zaken gaan nog steeds goed?
Geen tijd voor vrouwen Tripackquote:Op donderdag 19 maart 2009 15:36 schreef tripack het volgende:
[..]
hoe heb je dat nou weer voor elkaar gekregen jongen...nog vrouwen gehandeld?
hier gaat het zijn gangetje... hoor net dat ik volgende maand in den haag ga werken... ik kom er denk ik nooit meer van dat den haag af
vanavond nog speciale dingen dan of een gewone donderdagquote:Op donderdag 19 maart 2009 15:38 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ja prima vanavond weer open dus nou eten aan het maken poetsen en alles nakijken
jah voor me werk.. nog fijner.... 2 uur (zonder files) per dag in de autoquote:Op donderdag 19 maart 2009 15:39 schreef Sgele het volgende:
[..]
Geen tijd voor vrouwen TripackTerug naar Den Haag ja? Je komt er echt nooit van af
yep gangbang en eerst nog nieuwe pic's maken van de zaak en voor advertentiesquote:Op donderdag 19 maart 2009 15:40 schreef tripack het volgende:
[..]
vanavond nog speciale dingen dan of een gewone donderdag
lekker drukke avond dusquote:Op donderdag 19 maart 2009 15:45 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
yep gangbang en eerst nog nieuwe pic's maken van de zaak en voor advertenties
dat is voorbij voordat je het weetquote:
Vanavond feestquote:Op vrijdag 20 maart 2009 08:46 schreef MaleDuck het volgende:
nee vandaag geen feestje... morgen wel...
jah bij mij eigenlijk ookquote:Op vrijdag 20 maart 2009 08:46 schreef MaleDuck het volgende:
nee vandaag geen feestje... morgen wel...
het wordt wel alleen maar slechter hequote:Op vrijdag 20 maart 2009 08:47 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Vanavond feest
Morgen feest
Zondag geen feest
En maandag al helemaal niet
Gefeliciteerdquote:Op vrijdag 20 maart 2009 08:49 schreef tripack het volgende:
[..]
jah bij mij eigenlijk ookmaar vandaag is me vriendin echt jarig
Valt mee, heb een aardig vooruitzicht hoorquote:Op vrijdag 20 maart 2009 08:49 schreef tripack het volgende:
[..]
het wordt wel alleen maar slechter he
dat klinkt als party timequote:Op vrijdag 20 maart 2009 08:53 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Valt mee, heb een aardig vooruitzicht hoor
20/03 verjaardag
21/03 verjaardag
27/03 vanaf 's middags naar de kroeg
28/03 eigen verjaardagsfeest
30/03 Metallica
02/04 verjaardag
04/04 zweefvliegen
05/04 verjaardag
06/04 eigen verjaardag
10/04-13/04 - Weekendje Newcastle
Naja, k zal me niet vervelen
dank je... ik zal het doorgevenquote:
zeker verkopen aan jouwquote:Op vrijdag 20 maart 2009 08:58 schreef WhiteLightning het volgende:
bah, metallica, wie gaat daar nou heen man, ik zou je kaartjes maar verkopen
mja met tegenzin stel ik me beschikbaar om die kaarten te kopen. alleen omdat hij het is hoorquote:
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 09:05 schreef kanovinnie het volgende:
geen stag en geen school!
heeft iemand een idee voor wat ik aankan als ik naar en criminal party ga?
streepjjes pakquote:Op vrijdag 20 maart 2009 09:05 schreef kanovinnie het volgende:
Eigenlijk wel he, en dan moet ik nog maar liefst twee keer daarheen dit jaarquote:Op vrijdag 20 maart 2009 08:58 schreef WhiteLightning het volgende:
bah, metallica, wie gaat daar nou heen man, ik zou je kaartjes maar verkopen
Een regentonquote:Op vrijdag 20 maart 2009 09:05 schreef kanovinnie het volgende:
yep er is maar een ding te doenquote:Op vrijdag 20 maart 2009 09:12 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Eigenlijk wel he, en dan moet ik nog maar liefst twee keer daarheen dit jaar
En dan al die andere kutbands nog... Slipknot, Machinehead, Lamb of God, heb er echt geen zin in hoor
de fransen het land laten innemenquote:Op vrijdag 20 maart 2009 09:18 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
yep er is maar een ding te doen
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 09:19 schreef Crazy-p het volgende:
bijna weekend
met een beetje geluk om 1 uur al vrij
Idd, de eerstvolgende die tegen me praat hang ik opquote:Op vrijdag 20 maart 2009 09:18 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
yep er is maar een ding te doen
[ afbeelding ]
Barraquote:Op vrijdag 20 maart 2009 09:22 schreef BarraCupraCuda het volgende:
hey internet bazen!
hoest leven hier?
Tegenwoordig is het 'Opperhoofd'.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 09:22 schreef BarraCupraCuda het volgende:
hey internet bazen!
hoest leven hier?
ja joh?quote:Op vrijdag 20 maart 2009 09:23 schreef tripack het volgende:
[..]
Barrawordt nog spannend die maffiagame
wheheh gister gin syb er nog goed tegen in..quote:
ja en ik heb hem verluldquote:Op vrijdag 20 maart 2009 09:28 schreef tripack het volgende:
[..]
wheheh gister gin syb er nog goed tegen in..ik dacht bijna dat hij geen maffia was
maar hij was het toch
wat had je dan gezegdquote:Op vrijdag 20 maart 2009 09:31 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ja en ik heb hem verluldbeetje stom van me maar goed.
ik wist dat susi nachtwaker was... en toen ze mij had gekilled zei ze iets van "goed werk nachtwaker" en toen zei ik "ja geef jezelf maar een schouderklopje"quote:Op vrijdag 20 maart 2009 09:32 schreef tripack het volgende:
[..]
wat had je dan gezegdis idd niet slim
ahaquote:Op vrijdag 20 maart 2009 09:34 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ik wist dat susi nachtwaker was... en toen ze mij had gekilled zei ze iets van "goed werk nachtwaker" en toen zei ik "ja geef jezelf maar een schouderklopje"
maar ze had het aan syb verteld en die had het weer tegen mij gezegd
Ik ookquote:Op vrijdag 20 maart 2009 09:50 schreef Shoombak het volgende:
tering, wat een weer buiten en ik moet hier nog tot 6 uur
ik ga zo een biertje drinkenquote:Op vrijdag 20 maart 2009 09:56 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Naar huis gaan lijkt me een prima optie
Echte bazen drinken een Grand Prestigequote:Op vrijdag 20 maart 2009 09:57 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik ga zo een biertje drinken![]()
en , je kan denk ik best wel raden wat voor biertje
ik dacht , dat het opperhoofd wasquote:Op vrijdag 20 maart 2009 09:58 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Echte bazen drinken een Grand Prestige
ik drink vaandelquote:Op vrijdag 20 maart 2009 10:04 schreef BarraCupraCuda het volgende:
echte bazen drinken corona
niet denken, gewoon doen! straks krijg je er spijt van dat je het niet gedaan hebtquote:Op vrijdag 20 maart 2009 10:06 schreef Shoombak het volgende:
Ik zit er serieus over na te denken om straks een extra lange lunch op het terras te houden.
Ik doe dat ook! Hier op het terras van het werk.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 10:06 schreef Shoombak het volgende:
Ik zit er serieus over na te denken om straks een extra lange lunch op het terras te houden.
Gezien ik middenin Utrecht werk moet daar wel een terras te vinden zijnquote:Op vrijdag 20 maart 2009 10:11 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik doe dat ook! Hier op het terras van het werk.
Normaal gesproken rook ik niet. Maar ik denk dat ik vandaag ook even ga "roken"
ja bijna weekend!quote:Op vrijdag 20 maart 2009 10:19 schreef Crazy-p het volgende:
Mogguh nieuwe mensjes..
en het is nog steeds vrijdag
morgen als het goed is ook mooi weer
en ik hoop nog steeds dat ik om 1 uur vrij ben.. maar dat hoor ik tegen 12 uur
als dat het geval is ga ik lekker naar Duitsland toe met de fiets.. daar beetje touren
ja heerlijk.. de zon schijnt.. en eindelijk weer naar buiten kunnenquote:Op vrijdag 20 maart 2009 10:20 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ja bijna weekend!
beetje sportief gaan doen in het weekend!
ik ook!quote:Op vrijdag 20 maart 2009 10:22 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
ja heerlijk.. de zon schijnt.. en eindelijk weer naar buiten kunnen
ik hou van mooi weer
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 10:32 schreef Crazy-p het volgende:
ik ben om 1 uur vrij![]()
als er niets meer in mn queue's staat
nu nog aant werk dan?quote:
lekkerquote:
oew nog even doorbijten ik wil toch wel half 5 hier pleite zijnquote:
veel plezier met je bezoek straks!quote:Op vrijdag 20 maart 2009 10:48 schreef draculettetje het volgende:
ach ja ik ga mezelf maar eens nuttig maken enzo
krijg tenslotte bezoek vandaag!
gezelliequote:Op vrijdag 20 maart 2009 10:48 schreef draculettetje het volgende:
ach ja ik ga mezelf maar eens nuttig maken enzo
krijg tenslotte bezoek vandaag!
quote:
nou zeg, al de moeite voor nietsquote:
tis niet erg hoorquote:
whehehe wat een naamquote:Op vrijdag 20 maart 2009 11:09 schreef WhiteLightning het volgende:
lekker op vakantie
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 11:09 schreef WhiteLightning het volgende:
lekker op vakantie
[ afbeelding ]
myminicity
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 11:31 schreef tripack het volgende:
speciaal voor de dames een man met een sixpack
ff in spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
The only easy day is yesterday
stay frosty
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 11:31 schreef tripack het volgende:
speciaal voor de dames een man met een sixpack
ff in spoilerIk zie maar 1 biertjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
wie gaat er mee op een terrasje zitten?quote:
Als het zou kunnen had ik mee gegaan. Maar helaas.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 11:46 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
wie gaat er mee op een terrasje zitten?
quote:
crazy987 ?quote:
u heeft gewonnen.quote:
vette shit!quote:Op vrijdag 20 maart 2009 12:13 schreef crazy987 het volgende:
[..]
u heeft gewonnen.
u gaat door voor de koelkast
ik ben ook weer terug van den lunchquote:Op vrijdag 20 maart 2009 12:33 schreef WhiteLightning het volgende:
ze mogen van geluk spreken, dat ik weer terug ben gekomen op mn werk.
man man man, wat een lekker weer
dat is nog zo'n 3 maanden wachtenquote:
jah dat was een test voor wanneer er nooit meer internet zou zijnquote:
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 13:09 schreef tripack het volgende:
[..]
jah dat was een test voor wanneer er nooit meer internet zou zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |