ik had het er ook altijd met een vriend over, van..als dbz naar het nl vertaald wordt gaan we een brief sturenquote:Op woensdag 18 maart 2009 15:48 schreef tripack het volgende:
[..]
dat zou pas erg zijn![]()
was wel geinige serie
zo miste je nooit een afleveringquote:Op woensdag 18 maart 2009 15:49 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
ja, daarna kwam het altijd op yorin
om 5 uur, had je eerst de aflevering van de vorige dag, en dan om half 6 de nieuwe aflevering
quote:
gefeliciteerdquote:Op woensdag 18 maart 2009 15:53 schreef -Madskillz28TH het volgende:
mijn buurmeisje is vandaag jarig
quote:Op woensdag 18 maart 2009 15:54 schreef tripack het volgende:
[..]
gefeliciteerder overheen gaan feliciteren maar
![]()
is het een leuk meisje?quote:
jawelquote:
pics or... leuk manquote:
hahaquote:
whehequote:
k thnxquote:
vrijdag, inbouw xenon verlichtingquote:
ah feestje bij jouw dusquote:Op woensdag 18 maart 2009 16:16 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
vrijdag, inbouw xenon verlichting
zater, werken
zondag, voetbal en zondag middag voetbal kijkenen zondag avond verjaardag
mijn ouders zijn een weekend weg
dus zal met werken en voetbal wel lekker brak zijn
quote:Op woensdag 18 maart 2009 16:17 schreef tripack het volgende:
[..]
ah feestje bij jouw dus
ow acht ik heb al een feestje
boodschappen doen voor het feestjequote:Op woensdag 18 maart 2009 16:22 schreef -Madskillz28TH het volgende:
jij nog plannen? behalve dat feestje ?
nou ja..tot zaterdag dan hequote:Op woensdag 18 maart 2009 16:24 schreef tripack het volgende:
[..]
boodschappen doen voor het feestjehuis een beetje aan kant maken
dat soort dingen
en zondag rusten
is goed... me vriendin zou graag geld voor haar verjaardag willen he... je weet het aders toch?quote:
dat zegt ze tegen jou jaquote:Op woensdag 18 maart 2009 16:30 schreef tripack het volgende:
[..]
is goed... me vriendin zou graag geld voor haar verjaardag willen he... je weet het aders toch?
heuj van mij heeft ze al een kadoo gekregen hequote:
vrouwen willen altijd meer, dat weet je tochquote:Op woensdag 18 maart 2009 16:31 schreef tripack het volgende:
[..]
heuj van mij heeft ze al een kadoo gekregen he
true truequote:Op woensdag 18 maart 2009 16:34 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
vrouwen willen altijd meer, dat weet je toch
hahaa nee mn vriendin is er vanavond niet dus dan moet je toch watquote:
Ik kijk voetballen.. Zit in bed.. En geil wat rond op msn..quote:Op woensdag 18 maart 2009 22:31 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
hahaa nee mn vriendin is er vanavond niet dus dan moet je toch wat
nee dat is van het FOK maffia game gebeuren
wou tripack ff op de hoogte stellen dat ik hem heb vermoord
maare wat ben jij aant doen?
quote:Op woensdag 18 maart 2009 22:32 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik kijk voetballen.. Zit in bed.. En geil wat rond op msn..
Dus je bent aan het spelen?
het is ook lastig... eigenlijk moet je een keertje meedoen om het te berijpenquote:Op woensdag 18 maart 2009 22:38 schreef draculettetje het volgende:
dus nu is tri pack vermoord?!
Ik snap echt werkelijk niks van dat maffia spel
Ik lig niet in bedquote:
ik wel op msnquote:
ja heb ik van meerdere gehoord en is me meer gevraagd, toch maar eens een ronde mee doenquote:Op woensdag 18 maart 2009 22:54 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
het is ook lastig... eigenlijk moet je een keertje meedoen om het te berijpen
moet je ff ajf of ladidadida pmmenquote:Op woensdag 18 maart 2009 23:06 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ja heb ik van meerdere gehoord en is me meer gevraagd, toch maar eens een ronde mee doen
ik zal het nog eens gaan lezen en er over nadenkenquote:Op woensdag 18 maart 2009 23:11 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
moet je ff ajf of ladidadida pmmendie kunnen het je haarfijn uitleggen..en er staat ook al veel in de op
weltrusten, ik ga ook zoquote:Op woensdag 18 maart 2009 23:12 schreef kanovinnie het volgende:
ik ga trouwens naar bed, mits geen werk, tot morgen
Over 11.5 dag hoor ik Metallica ook keihard als het goed isquote:Op donderdag 19 maart 2009 07:08 schreef WhiteLightning het volgende:
Mogguh!
echt. metallica rond dit uur, keihard aan, pwnds
zo voel ik me nuquote:Op donderdag 19 maart 2009 07:08 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Over 11.5 dag hoor ik Metallica ook keihard als het goed is
Oja, en 20 juni gaan we naar Sonispherequote:Op donderdag 19 maart 2009 07:10 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
zo voel ik me nu
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |