ja ik vind het echt kut haarquote:Op woensdag 18 maart 2009 14:40 schreef tripack het volgende:
[..]
dan hebben we hetzelfde soort haarmaar ik ben te lui om elke maand naar de kapper te gaan
[..]
whoa whoa whoa Gertjuu, da kan toch nieeejjj
sturen we gewoon kelly. dat was vroeger een manquote:Op woensdag 18 maart 2009 14:40 schreef Runx het volgende:
[..]
ja alleen als die man nog even vervangen zou worden door het biermeisje dan vind ik het goeddan laat ik me zelfs nog harsen
neeeeeequote:Op woensdag 18 maart 2009 14:43 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
sturen we gewoon kelly. dat was vroeger een man
omdat het geen youtube is??quote:Op woensdag 18 maart 2009 14:43 schreef draculettetje het volgende:
http://video.google.com/videoplay?docid=-395207341324952158
waarom krijg ik hier nu niet dat plaatje enzo
en toch moest ik wel lachenquote:Op woensdag 18 maart 2009 14:42 schreef Runx het volgende:
[..]
ja ik vind het echt kut haarnaja mag blij zijn dat ik haar op me hoofd heb, als ik na de kapper ga zegen ze ook altijd je hebt mie dik haar
, dan zeg ik dat niet het enige dikke iets wat ik heb
dat laatste was een grapje
en dat zeg je tegen die manquote:Op woensdag 18 maart 2009 14:42 schreef Runx het volgende:
[..]
ja ik vind het echt kut haarnaja mag blij zijn dat ik haar op me hoofd heb, als ik na de kapper ga zegen ze ook altijd je hebt mie dik haar
nee mijn kapper is een vrouwquote:
quote:Op woensdag 18 maart 2009 14:48 schreef Friday12 het volgende:
[..]
bij mijn zijn er altijd vrouwelijke kappers![]()
ik denk ik kom ook even langs ook al werk ik niet
vrijdagquote:Op woensdag 18 maart 2009 14:48 schreef Friday12 het volgende:
[..]
bij mijn zijn er altijd vrouwelijke kappers![]()
ik denk ik kom ook even langs ook al werk ik niet
ik doelde meer die gast uit de bijbel die het tegen de Filistijnen opnam, ok hij heette simson, klein detail.quote:Op woensdag 18 maart 2009 14:40 schreef tripack het volgende:
[..]
[..]
whoa whoa whoa Gertjuu, da kan toch nieeejjj
op verzoek ook reethaarquote:Op woensdag 18 maart 2009 14:49 schreef tripack het volgende:
[..]
vrijdag![]()
bij mij is het vaak ook een dame en in den haag ging ik altijd naar de turkse kapperen dat was een man
en die verbrande mijn oorhaar
die zo sterk was door zijn lange haren? en dat zijn wijf (jah dat was ze) zijn kop kaal had geschoren en hij een zwakkeling werd?quote:Op woensdag 18 maart 2009 14:51 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik doelde meer die gast uit de bijbel die het tegen de Filistijnen opnam, ok hij heette simson, klein detail.
precies , diequote:Op woensdag 18 maart 2009 14:52 schreef tripack het volgende:
[..]
die zo sterk was door zijn lange haren? en dat zijn wijf (jah dat was ze) zijn kop kaal had geschoren en hij een zwakkeling werd?
dat weet ik nietquote:
Samson en Dililah (die laatste weet ik wel hoe uit te spreken niet hoe te schrijven)..quote:Op woensdag 18 maart 2009 14:51 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik doelde meer die gast uit de bijbel die het tegen de Filistijnen opnam, ok hij heette simson, klein detail.
christelijke school hequote:
En dan niet eens de namen weten!!!quote:Op woensdag 18 maart 2009 14:57 schreef tripack het volgende:
[..]
christelijke school hemidden in de transvaal buurt
bij mij ookquote:Op woensdag 18 maart 2009 14:42 schreef Runx het volgende:
[..]
mogguhquote:Op woensdag 18 maart 2009 15:00 schreef kanovinnie het volgende:
daar ben ik weer, wachten op een collega tot ik verder kan
ik welquote:Op woensdag 18 maart 2009 15:01 schreef Crazy-p het volgende:
*gaap* brak..![]()
hoop dat iedereen hier nog wat gedaan krijgt..
tis al bijna tijd om te gaan! nog 1.5 uur!quote:
ik heb heel de dag al enorm hard gewerkt, kan gelukkig zo naar huisquote:Op woensdag 18 maart 2009 15:01 schreef Crazy-p het volgende:
*gaap* brak..![]()
hoop dat iedereen hier nog wat gedaan krijgt..
whehehehequote:
dudequote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De toon van de muziek bepaalt alles in het leven
Wie faalt die straalt
quote:Op woensdag 18 maart 2009 15:12 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]hubba hubba hubbaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
*Op woensdag 1 april 2009 13:50 schreef tripack het volgende:
:D jij bent flauw *O* :D
*Recessie 1 - 3 Thomas :')
do the monkey with mequote:Op woensdag 18 maart 2009 15:13 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
hubba hubba hubba![]()
[ afbeelding ]
hey there, lil mommaquote:
cartoon networkquote:
jaquote:
jaa idd... en ik snap niks van die tekenfilmpjes daar zo tegenwoordigquote:Op woensdag 18 maart 2009 15:17 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
jadat waren nog eens tijden
wel voordat ze ook op cartoon network alles naar het nederlands gingen vertalen
sinds die tijd dat alles naar het nederlands werd vertaald, heb ik dat niet meer gekekenquote:Op woensdag 18 maart 2009 15:18 schreef tripack het volgende:
[..]
jaa idd... en ik snap niks van die tekenfilmpjes daar zo tegenwoordig
jij verstaat helemaal geen engels johquote:Op woensdag 18 maart 2009 15:20 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
sinds die tijd dat alles naar het nederlands werd vertaald, heb ik dat niet meer gekeken
en dat is nu zo'n 9 a 10 jaar terug ofzo ?
kan welquote:Op woensdag 18 maart 2009 15:20 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
sinds die tijd dat alles naar het nederlands werd vertaald, heb ik dat niet meer gekeken
en dat is nu zo'n 9 a 10 jaar terug ofzo ?
klopt, ik was als de dood dat dbz ook naar het nl werd vertaaldquote:Op woensdag 18 maart 2009 15:21 schreef tripack het volgende:
[..]
kan weltoen ging het ook bij ons van de buis af
dragonbal z daar nog een heel tijd gevolgd
was sagen sie?quote:Op woensdag 18 maart 2009 15:21 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
jij verstaat helemaal geen engels joh
ik versta net zo goed engels als nederlands hoorquote:Op woensdag 18 maart 2009 15:21 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
jij verstaat helemaal geen engels joh
dat zou pas erg zijnquote:Op woensdag 18 maart 2009 15:45 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
klopt, ik was als de dood dat dbz ook naar het nl werd vertaald
ja, daarna kwam het altijd op yorinquote:Op woensdag 18 maart 2009 15:48 schreef tripack het volgende:
[..]
dat zou pas erg zijn![]()
was wel geinige serie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |