Mogguh WL!!!quote:
nope, geen mist hier.quote:Op woensdag 18 maart 2009 07:58 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Mogguh WL!!!
bij jou ook zo mistig?
hier welquote:
quote:Op woensdag 18 maart 2009 08:41 schreef BarraCupraCuda het volgende:
net terug van de hond uitlaten... brrr t was zelfs koud
wat een gay plaatje zegquote:
morguuh maffiaquote:Op woensdag 18 maart 2009 08:41 schreef BarraCupraCuda het volgende:
net terug van de hond uitlaten... brrr t was zelfs koud
ik ben heul geen mobsterquote:
waarom denk je dat?quote:
mhoa nog niet echt... maar de hints die naar mij leiden raken kant nog walquote:
die naar mij gelukkig ookquote:Op woensdag 18 maart 2009 08:58 schreef tripack het volgende:
[..]
mhoa nog niet echt... maar de hints die naar mij leiden raken kant nog wal
jah dat was een goede zet van de maffiaquote:Op woensdag 18 maart 2009 09:07 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
die naar mij gelukkig ook
maar damn he 3 in 1 nacht! dat is wel iets te veel van het goede
Ben je met zn tween barra?quote:
wat is er zo leuk aan?quote:
dat de dinsdag weer voorbij isquote:
quote:Op woensdag 18 maart 2009 09:18 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
dat de dinsdag weer voorbij is
en dat we een stapje dichter bij het weekend zijn natuurlijk!
ja als hetquote:
ja maar je moet ook gewoon nietquote:Op woensdag 18 maart 2009 09:22 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ja als het![]()
of
![]()
is gaat het meestal wel goed... je moet pas oppassen als ik
![]()
ga zeggen
we zij je post aan het bewonderenquote:
prachtigquote:
je hebt gewonnen!quote:Op woensdag 18 maart 2009 09:51 schreef -Madskillz28TH het volgende:
deaud
d-e-a-u-d
*ting ting ting ting ting
quote:
eens moet de eerste keer zijnquote:Op woensdag 18 maart 2009 09:53 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
ik heb nog nooit wat gewonnen![]()
je weet nog niet eens wat je gewonnen hebtquote:Op woensdag 18 maart 2009 09:53 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
ik heb nog nooit wat gewonnen![]()
boeiend, ik win tenminste ietsquote:Op woensdag 18 maart 2009 09:53 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
je weet nog niet eens wat je gewonnen hebt
quote:Op woensdag 18 maart 2009 09:55 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
boeiend, ik win tenminste iets
wat win ik eigenlijk?quote:
de hele maand werken voor mijquote:
ik heb besloten mijn prijs aan het goede doel te gevenquote:Op woensdag 18 maart 2009 09:57 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
de hele maand werken voor mij
terwijl ik er voor betaald krijg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*Op woensdag 1 april 2009 13:50 schreef tripack het volgende:
:D jij bent flauw *O* :D
*Recessie 1 - 3 Thomas :')
tsss.. win je een keer wat..quote:Op woensdag 18 maart 2009 09:58 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
ik heb besloten mijn prijs aan het goede doel te geven
de zus van runXquote:
quote:Op woensdag 18 maart 2009 09:59 schreef -Madskillz28TH het volgende:
normaal gesproken kan ik zeggen: nog 6 uur en dan weekendSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ach.. ik werk standaart in de week maar 4 dagen..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
maar ja.. ben wel 5 dagen door de weeks druk bezig met alles
Help me teach her how to fly......
die geef ik niet aan het goede doelquote:
quote:Op woensdag 18 maart 2009 10:01 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
die geef ik niet aan het goede doel
mijn eerste prijs geef ik idd weg jaquote:
tssssquote:Op woensdag 18 maart 2009 10:04 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
mijn eerste prijs geef ik idd weg ja
2e houd ik wel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Help me teach her how to fly......
quote:Op woensdag 18 maart 2009 10:06 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
tssss
belachelijk..geef ik wat aan het goede doel, is het nog niet goedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
*Op woensdag 1 april 2009 13:50 schreef tripack het volgende:
:D jij bent flauw *O* :D
*Recessie 1 - 3 Thomas :')
whahahah..quote:Op woensdag 18 maart 2009 10:08 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
geef ik wat aan het goede doel, is het nog niet goed
Moosjequote:
alles goed ?quote:
met goede mensen gaat het altijd slechtquote:
Aanstellerquote:Op woensdag 18 maart 2009 10:24 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
met goede mensen gaat het altijd slecht
oh jaquote:Op woensdag 18 maart 2009 10:27 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Aansteller
Jij zou je juist goddelijk moeten voelen met je 3e bal
hmpfquote:Op woensdag 18 maart 2009 10:28 schreef BarraCupraCuda het volgende:
mogge tally
mogge draakje
mogge moozzie
Mogguhquote:Op woensdag 18 maart 2009 10:28 schreef BarraCupraCuda het volgende:
mogge tally
mogge draakje
mogge moozzie
barra!quote:Op woensdag 18 maart 2009 10:28 schreef BarraCupraCuda het volgende:
mogge tally
mogge draakje
mogge moozzie
dan ben ik praktisch altijd illegaal hier ha haquote:Op woensdag 18 maart 2009 10:31 schreef MaleDuck het volgende:
Aargh... ik mag ik hier volgens de TT niet meer komen, want ik heb het zowaar druk...
ach het is niet ergquote:Op woensdag 18 maart 2009 10:32 schreef draculettetje het volgende:
[..]
tri pack!![]()
![]()
en nog krijg ik die spatie er niet tussen uit ha ha
slijmbalquote:
quote:
quote:
dat was moosquote:
ben je jaloersquote:
Dat weet ik.. Vandaar de enter en TOEN pas mijn berichtje voor Barra.. Maar ik zal het voortaan in 2 posts doen speciaal voor jou!quote:
ja, ik ben heel jaloers op het feit dat draakje jouw naam met een spatie er tussen mag schrijvenquote:
hihiquote:Op woensdag 18 maart 2009 10:38 schreef Tally het volgende:
[..]
Dat weet ik.. Vandaar de enter en TOEN pas mijn berichtje voor Barra.. Maar ik zal het voortaan in 2 posts doen speciaal voor jou!
anders worst het te ingewikkeldquote:Op woensdag 18 maart 2009 10:38 schreef Tally het volgende:
[..]
Dat weet ik.. Vandaar de enter en TOEN pas mijn berichtje voor Barra.. Maar ik zal het voortaan in 2 posts doen speciaal voor jou!
I knew itquote:Op woensdag 18 maart 2009 10:38 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
ja, ik ben heel jaloers op het feit dat draakje jouw naam met een spatie er tussen mag schrijven
oh, the mental pain
this myth is bustedquote:
heus welquote:Op woensdag 18 maart 2009 10:38 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
ja, ik ben heel jaloers op het feit dat draakje jouw naam met een spatie er tussen mag schrijven
oh, the mental pain
precies draakje vertel het emquote:
Ik hou niet zo van worstquote:
ik wil mijn berichtjes best delen met mooz hoor.quote:Op woensdag 18 maart 2009 10:38 schreef Tally het volgende:
[..]
niet? meer van kaas dan ofzo?quote:
quote:
jaaaaaquote:Op woensdag 18 maart 2009 10:47 schreef tripack het volgende:
[..]
precies draakje vertel het em
ik hoorde trouwens dat je van de week bezoek kreeg
quote:Op woensdag 18 maart 2009 10:50 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ik wil mijn berichtjes best delen met mooz hoor.
ow tally![]()
![]()
Ligt er aan wat voor kaasquote:
tot zowquote:
ouwe kaasquote:
echte bazen lusten kaasquote:
nee man, jong belegenquote:
gesmoltenquote:
hahaquote:
jong belegenquote:
oud is niet lekkerquote:Op woensdag 18 maart 2009 11:04 schreef tripack het volgende:
[..]
jong belegendas iets voor mensen die niet weten wat ze willen.... jong of oud
die is zo foutquote:
quote:
quote:
WTF....enkeltje gesticht misschien voor em?quote:Op woensdag 18 maart 2009 11:31 schreef -Madskillz28TH het volgende:
Mijn collega zit met zijn telefoon aan zijn oor.
kerel raakt helemaal in paniek, waar is mijn telefoon, ik ben mijn telefoon kwijt
Hij werd wakker?quote:Op woensdag 18 maart 2009 11:31 schreef -Madskillz28TH het volgende:
Mijn collega zit met zijn telefoon aan zijn oor.
kerel raakt helemaal in paniek, waar is mijn telefoon, ik ben mijn telefoon kwijt
dat denk jijquote:
sorryquote:
dat vonden de mannen zeker leukquote:Op woensdag 18 maart 2009 13:18 schreef Tally het volgende:
Ik had een poolbal als tongpiercing met nummer 69 er op
quote:Op woensdag 18 maart 2009 13:18 schreef Tally het volgende:
Ik had een poolbal als tongpiercing met nummer 69 er op
Even kijken.. Ik heb in de loop der jaren verschillende speeltjes op mijn tong gehadquote:Op woensdag 18 maart 2009 13:20 schreef tripack het volgende:
[..]
dat vonden de mannen zeker leukik weet niet hoelang dat geleden is
quote:
wat voor meer speeltjes heb je dan gehadquote:Op woensdag 18 maart 2009 13:37 schreef Tally het volgende:
[..]
Even kijken.. Ik heb in de loop der jaren verschillende speeltjes op mijn tong gehad
Volgens mij was de 69 al een tijdje geleden.. Met de poolmeeting (van FOK! in een ver verleden) had ik hem geloof ik in dus een jaar of 2 a 3 geleden..
[..]![]()
Lekkerequote:Op woensdag 18 maart 2009 13:41 schreef tripack het volgende:
[..]
wat voor meer speeltjes heb je dan gehad
altijd leukquote:Op woensdag 18 maart 2009 13:45 schreef Tally het volgende:
[..]
Lekkere
Verschillende vormpjes.. Bloemetjes, steentjes, trillende dingen enzo
ghello!!quote:Op woensdag 18 maart 2009 13:45 schreef Tally het volgende:
[..]
Lekkere
Verschillende vormpjes.. Bloemetjes, steentjes, trillende dingen enzo
Op een gegeven moment heb je dr geen gevoel meer in hoorquote:
quote:
middag draakjequote:
heey jijquote:Op woensdag 18 maart 2009 14:20 schreef Runx het volgende:
HoooooooooooIIIiiiiiijjjj iedereen![]()
alles goed met iedereen ?
lekker zijn gangetje, jeweetsquote:
hoi!quote:Op woensdag 18 maart 2009 14:20 schreef Runx het volgende:
HoooooooooooIIIiiiiiijjjj iedereen![]()
alles goed met iedereen ?
ja zo meteen afspraak, eigenlijk om 16.00 en ik moet 15.30 hier weg, alleen ga zo me haren doen dat gaat wel een uur durenquote:Op woensdag 18 maart 2009 14:24 schreef tripack het volgende:
[..]
lekker zijn gangetje, jeweets
met jouw dan
whahah sorryquote:Op woensdag 18 maart 2009 14:25 schreef draculettetje het volgende:
tri pack ik ben in de war door jou!
uhu binnenkort een keer, ik word gek van me haar om het elke dag het weer te doenquote:Op woensdag 18 maart 2009 14:30 schreef draculettetje het volgende:
[..]
zn gangetje!
met jou?
je haar wordt dus heeeeeel kort
in zo'n geval heb ik het in een vlechtquote:Op woensdag 18 maart 2009 14:33 schreef Runx het volgende:
[..]
uhu binnenkort een keer, ik word gek van me haar om het elke dag het weer te doen
ik zou het niet zo snel doen...quote:Op woensdag 18 maart 2009 14:33 schreef Runx het volgende:
[..]
uhu binnenkort een keer, ik word gek van me haar om het elke dag het weer te doen
ik dacht dat jij geschoren zou worden, net zoals je schapen. ?quote:Op woensdag 18 maart 2009 14:26 schreef Runx het volgende:
[..]
ja zo meteen afspraak, eigenlijk om 16.00 en ik moet 15.30 hier weg, alleen ga zo me haren doen dat gaat wel een uur duren
ik ga binnenkort millimeter laten knippen
tja mijn haren zijn niet zo lang om hem te vlechtenquote:Op woensdag 18 maart 2009 14:33 schreef draculettetje het volgende:
[..]
in zo'n geval heb ik het in een vlecht
ik ook nietquote:Op woensdag 18 maart 2009 14:33 schreef tripack het volgende:
[..]
ik zou het niet zo snel doen...zo helemaal gemilimeterd
gemillimeterd rulez. beste gevoel ter wereldquote:Op woensdag 18 maart 2009 14:33 schreef tripack het volgende:
[..]
heb jij je haar ook zo kort?quote:Op woensdag 18 maart 2009 14:34 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
gemillimeterd rulez. beste gevoel ter wereld
ja man keigaaf toch zo'n nazi allochtoonquote:Op woensdag 18 maart 2009 14:33 schreef tripack het volgende:
[..]
maj ik ben bang dat het niet meer terug groeitquote:Op woensdag 18 maart 2009 14:34 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
gemillimeterd rulez. beste gevoel ter wereld
nee dat niet, maar ik heb het normaal gesproken best wel kort ja. helaas ben ik een koukleun, dus in de winter ala jan vaynequote:
wordt ik toch ookquote:Op woensdag 18 maart 2009 14:34 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik dacht dat jij geschoren zou worden, net zoals je schapen. ?
zeg je bent samson nietquote:Op woensdag 18 maart 2009 14:35 schreef tripack het volgende:
[..]
maj ik ben bang dat het niet meer terug groeitmijn dikke lokken kwijtraken
ag ik heb echt te dik haar, lijk net schapen haar serieusquote:Op woensdag 18 maart 2009 14:35 schreef tripack het volgende:
[..]
maj ik ben bang dat het niet meer terug groeitmijn dikke lokken kwijtraken
ha ha, ja 1 mm is wel koud in de winterquote:Op woensdag 18 maart 2009 14:35 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nee dat niet, maar ik heb het normaal gesproken best wel kort ja. helaas ben ik een koukleun, dus in de winter ala jan vayne
ja alleen als die man nog even vervangen zou worden door het biermeisje dan vind ik het goedquote:Op woensdag 18 maart 2009 14:38 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
en hop! Runx op zn rug
[ afbeelding ]
dan hebben we hetzelfde soort haarquote:Op woensdag 18 maart 2009 14:36 schreef Runx het volgende:
[..]
ag ik heb echt te dik haar, lijk net schapen haar serieusen bij mij groeit het binnen 3 weken weer helemaal terug
whoa whoa whoa Gertjuu, da kan toch nieeejjjquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |