ja, ik ben heel jaloers op het feit dat draakje jouw naam met een spatie er tussen mag schrijvenquote:
hihiquote:Op woensdag 18 maart 2009 10:38 schreef Tally het volgende:
[..]
Dat weet ik.. Vandaar de enter en TOEN pas mijn berichtje voor Barra.. Maar ik zal het voortaan in 2 posts doen speciaal voor jou!
anders worst het te ingewikkeldquote:Op woensdag 18 maart 2009 10:38 schreef Tally het volgende:
[..]
Dat weet ik.. Vandaar de enter en TOEN pas mijn berichtje voor Barra.. Maar ik zal het voortaan in 2 posts doen speciaal voor jou!
I knew itquote:Op woensdag 18 maart 2009 10:38 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
ja, ik ben heel jaloers op het feit dat draakje jouw naam met een spatie er tussen mag schrijven
oh, the mental pain
this myth is bustedquote:
heus welquote:Op woensdag 18 maart 2009 10:38 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
ja, ik ben heel jaloers op het feit dat draakje jouw naam met een spatie er tussen mag schrijven
oh, the mental pain
precies draakje vertel het emquote:
Ik hou niet zo van worstquote:
ik wil mijn berichtjes best delen met mooz hoor.quote:Op woensdag 18 maart 2009 10:38 schreef Tally het volgende:
[..]
niet? meer van kaas dan ofzo?quote:
quote:
jaaaaaquote:Op woensdag 18 maart 2009 10:47 schreef tripack het volgende:
[..]
precies draakje vertel het em
ik hoorde trouwens dat je van de week bezoek kreeg
quote:Op woensdag 18 maart 2009 10:50 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ik wil mijn berichtjes best delen met mooz hoor.
ow tally![]()
![]()
Ligt er aan wat voor kaasquote:
tot zowquote:
ouwe kaasquote:
echte bazen lusten kaasquote:
nee man, jong belegenquote:
gesmoltenquote:
hahaquote:
jong belegenquote:
oud is niet lekkerquote:Op woensdag 18 maart 2009 11:04 schreef tripack het volgende:
[..]
jong belegendas iets voor mensen die niet weten wat ze willen.... jong of oud
die is zo foutquote:
quote:
quote:
WTF....enkeltje gesticht misschien voor em?quote:Op woensdag 18 maart 2009 11:31 schreef -Madskillz28TH het volgende:
Mijn collega zit met zijn telefoon aan zijn oor.
kerel raakt helemaal in paniek, waar is mijn telefoon, ik ben mijn telefoon kwijt
Hij werd wakker?quote:Op woensdag 18 maart 2009 11:31 schreef -Madskillz28TH het volgende:
Mijn collega zit met zijn telefoon aan zijn oor.
kerel raakt helemaal in paniek, waar is mijn telefoon, ik ben mijn telefoon kwijt
dat denk jijquote:
sorryquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |