tis de waarheidquote:

en alles in huis gehaald?quote:

neequote:Op donderdag 19 maart 2009 15:10 schreef tripack het volgende:
[..]
en alles in huis gehaald?
ik moet vanavond nog

dus moet manlief de rest maar halen?quote:Op donderdag 19 maart 2009 15:11 schreef draculettetje het volgende:
[..]
neeik wist niet meer wat ik ook al weer moest halen
en het mandje werd te zwaar

jahaaaa als ie niet al te lang moet overwerken en anders morgen (ow nee dan kan ik nie) zaterdag weer een dagquote:Op donderdag 19 maart 2009 15:12 schreef tripack het volgende:
[..]
dus moet manlief de rest maar halen?

zijn het belangrijke dingen dan die je vergeten bent??quote:Op donderdag 19 maart 2009 15:13 schreef draculettetje het volgende:
[..]
jahaaaa als ie niet al te lang moet overwerken en anders morgen (ow nee dan kan ik nie) zaterdag weer een dag

ha ha da weet ik dus niequote:Op donderdag 19 maart 2009 15:15 schreef tripack het volgende:
[..]
zijn het belangrijke dingen dan die je vergeten bent??

lekker chillen op de bankquote:Op donderdag 19 maart 2009 15:18 schreef draculettetje het volgende:
en nu verhuis ik weer even naar de bank

Had ik maar een bankquote:Op donderdag 19 maart 2009 15:20 schreef tripack het volgende:
[..]
lekker chillen op de bank![]()
oei lijkt me wel wat

Middag GFquote:
Sgelequote:

Tripack!quote:

hoe heb je dat nou weer voor elkaar gekregen jongen...quote:Op donderdag 19 maart 2009 15:32 schreef Sgele het volgende:
[..]
Tripack!![]()
![]()
![]()
Mja wel goed hoor, druk en m'n laptop is kapot..vanavond ff fixenZe hebben vanmorgen onderdelen gebracht, er liggen hier alleen geen schroevendraaiers
![]()
hoeist met jou?

hier hebben ze ook geen bankquote:Op donderdag 19 maart 2009 15:30 schreef goldfinger1963 het volgende:
kon ik maar op de bank gaan liggen

ja prima vanavond weer open dus nou eten aan het maken poetsen en alles nakijkenquote:Op donderdag 19 maart 2009 15:37 schreef tripack het volgende:
[..]
hier hebben ze ook geen bank
de zaken gaan nog steeds goed?

Geen tijd voor vrouwen Tripackquote:Op donderdag 19 maart 2009 15:36 schreef tripack het volgende:
[..]
hoe heb je dat nou weer voor elkaar gekregen jongen...nog vrouwen gehandeld?
hier gaat het zijn gangetje... hoor net dat ik volgende maand in den haag ga werken... ik kom er denk ik nooit meer van dat den haag af

vanavond nog speciale dingen dan of een gewone donderdagquote:Op donderdag 19 maart 2009 15:38 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ja prima vanavond weer open dus nou eten aan het maken poetsen en alles nakijken

jah voor me werk.. nog fijner.... 2 uur (zonder files) per dag in de autoquote:Op donderdag 19 maart 2009 15:39 schreef Sgele het volgende:
[..]
Geen tijd voor vrouwen TripackTerug naar Den Haag ja? Je komt er echt nooit van af

yep gangbang en eerst nog nieuwe pic's maken van de zaak en voor advertentiesquote:Op donderdag 19 maart 2009 15:40 schreef tripack het volgende:
[..]
vanavond nog speciale dingen dan of een gewone donderdag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |