Zenden ookquote:Op woensdag 18 maart 2009 22:52 schreef Zwansen het volgende:
Laat Leo aub geen penal nemen. Das echt zo'n type die gaat missen.
Te vergelijken met de NL comp. Al jaren dezelfde winnaar.quote:Op woensdag 18 maart 2009 22:52 schreef venomsnake het volgende:
Of Marseille bakt er niets van, of die Franse competitie is ZOOOOOOOO ENORM overschat!
dat laatste, die competitie stelt echt niet zoveel voor vind ik...quote:Op woensdag 18 maart 2009 22:52 schreef venomsnake het volgende:
Of Marseille bakt er niets van, of die Franse competitie is ZOOOOOOOO ENORM overschat!
Moet ik eerst beeld hebben op de PC van die actie.quote:Op woensdag 18 maart 2009 22:51 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Venom wil jij een gifje van Suarez actie maken als je de mogelijkheid hebt? Ik heb een nieuwe avatar nodig
Tegen PSG waren ze echt 300x beter. Ik weet niet wat het is, maarja Gerets waakte al voor onderschatting toch? Heeft niet echt geholpen.. ze lopen geen centimer te veel.quote:Op woensdag 18 maart 2009 22:52 schreef venomsnake het volgende:
Als we die Boscher hadden? Denk het niet.quote:Op woensdag 18 maart 2009 22:53 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
Jah anders waren jullie nu al door![]()
Frankrijk is gewoon ongeveer zelfde niveau als in Nederland, maar ze hebben daar wel meer geld.quote:Op woensdag 18 maart 2009 22:54 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Tegen PSG waren ze echt 300x beter. Ik weet niet wat het is, maarja Gerets waakte al voor onderschatting toch? Heeft niet echt geholpen.. ze lopen geen centimer te veel.
Dat zei ik bij de vorige vrije trap, toen gleed hij uitquote:Op woensdag 18 maart 2009 22:54 schreef _Mike_ het volgende:
Kom op Suarez, herhaling van zondag tegen de Graafschap
quote:Op woensdag 18 maart 2009 22:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat zei ik bij de vorige vrije trap, toen gleed hij uit
IDDquote:Op woensdag 18 maart 2009 22:52 schreef venomsnake het volgende:
Beidequote:Op woensdag 18 maart 2009 22:52 schreef venomsnake het volgende:
iddquote:Op woensdag 18 maart 2009 22:55 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Beetje flauw om nu wel te gaan applaudiseren hoor.
Beidequote:Op woensdag 18 maart 2009 22:52 schreef venomsnake het volgende:
quote:Op woensdag 18 maart 2009 22:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als we die sir Boschker hadden? Denk het niet.
vond hem behoorlijk kansloos anders tegen Marseillequote:Op woensdag 18 maart 2009 22:57 schreef DirkZz het volgende:
Sir Boschker stopt anders best veel penaltys hoor.
Ja die Gererts wordt ook een dagje ouder.quote:Op woensdag 18 maart 2009 22:57 schreef Edwinuss het volgende:
Gaan meteen 23 mensen liggen.
Inclusief de coach.
Wat een drama-queens..
Jezus, dan sta je voor lulquote:
omgquote:
Een echt grote fout, daar voor is die ook gestraft.quote:Op woensdag 18 maart 2009 22:58 schreef gitaarsnaar het volgende:
[..]
vond hem behoorlijk kansloos anders tegen Marseille
quote:Op woensdag 18 maart 2009 22:59 schreef msnk het volgende:
Ey die kut Fransen komen mij iets te dichtbij
Kan je nagaan wat een volk daar rondloopt.quote:Op woensdag 18 maart 2009 22:59 schreef Tiemie het volgende:
[..]
staat zelfs in het portfolio van die tattooshop.
ik bedoelde ook de penaltyseriequote:Op woensdag 18 maart 2009 22:59 schreef DirkZz het volgende:
[..]
Een echt grote fout, daar voor is die ook gestraft.
De penalty serie kon hij niets aan doen, Olympique schoot ze stuk voor stuk strak en hard in de hoeken.
Eentje. Taiwo schoot er twee raak.quote:Op woensdag 18 maart 2009 22:58 schreef Max-Westerman het volgende:
Hmmm.. Stekelenburg stopt wel vaak penalty's...
En Vermeer? die stopte in 2005 op het jeugd wk ook wat penalty's of niet?
Nee joh, allemaal jankerds.quote:Op woensdag 18 maart 2009 23:00 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Marseille verder met tien man zo te zien.
Wat zou dat heerlijk zijn.quote:Op woensdag 18 maart 2009 23:00 schreef Szura het volgende:
Ik word gek als die stokbroodbakkers dalijk weer met penalties winnen
quote:
Hij had het ze inderdaad iets moeilijker kunnen maken.quote:Op woensdag 18 maart 2009 23:00 schreef gitaarsnaar het volgende:
[..]
ik bedoelde ook de penaltyserie
Veel te vroeg naar de hoek, maar ze waren goed ingeschoten.
als we op die manier moeten winnen, moet dat maarquote:Op woensdag 18 maart 2009 23:00 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Marseille verder met tien man zo te zien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |