Zenden ookquote:Op woensdag 18 maart 2009 22:52 schreef Zwansen het volgende:
Laat Leo aub geen penal nemen. Das echt zo'n type die gaat missen.
Te vergelijken met de NL comp. Al jaren dezelfde winnaar.quote:Op woensdag 18 maart 2009 22:52 schreef venomsnake het volgende:
Of Marseille bakt er niets van, of die Franse competitie is ZOOOOOOOO ENORM overschat!
dat laatste, die competitie stelt echt niet zoveel voor vind ik...quote:Op woensdag 18 maart 2009 22:52 schreef venomsnake het volgende:
Of Marseille bakt er niets van, of die Franse competitie is ZOOOOOOOO ENORM overschat!
Moet ik eerst beeld hebben op de PC van die actie.quote:Op woensdag 18 maart 2009 22:51 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Venom wil jij een gifje van Suarez actie maken als je de mogelijkheid hebt? Ik heb een nieuwe avatar nodig
Tegen PSG waren ze echt 300x beter. Ik weet niet wat het is, maarja Gerets waakte al voor onderschatting toch? Heeft niet echt geholpen.. ze lopen geen centimer te veel.quote:Op woensdag 18 maart 2009 22:52 schreef venomsnake het volgende:
Als we die Boscher hadden? Denk het niet.quote:Op woensdag 18 maart 2009 22:53 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
Jah anders waren jullie nu al door![]()
Frankrijk is gewoon ongeveer zelfde niveau als in Nederland, maar ze hebben daar wel meer geld.quote:Op woensdag 18 maart 2009 22:54 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Tegen PSG waren ze echt 300x beter. Ik weet niet wat het is, maarja Gerets waakte al voor onderschatting toch? Heeft niet echt geholpen.. ze lopen geen centimer te veel.
Dat zei ik bij de vorige vrije trap, toen gleed hij uitquote:Op woensdag 18 maart 2009 22:54 schreef _Mike_ het volgende:
Kom op Suarez, herhaling van zondag tegen de Graafschap
quote:Op woensdag 18 maart 2009 22:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat zei ik bij de vorige vrije trap, toen gleed hij uit
IDDquote:Op woensdag 18 maart 2009 22:52 schreef venomsnake het volgende:
Beidequote:Op woensdag 18 maart 2009 22:52 schreef venomsnake het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |