Doe maar niet . Ik mistte daardoor net de goalquote:Op woensdag 18 maart 2009 22:26 schreef GGMM het volgende:
Ik moet pissen, maar ik ben bang dat ik iets mis.
Dat jij er serieus op reageerdquote:Op woensdag 18 maart 2009 22:25 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
Moeilijk he om zijn achternaam te schrijven
d'r zou een verbod op slechte ajaxcorners mmoeten komen!!!!quote:Op woensdag 18 maart 2009 22:26 schreef neen het volgende:
Die corners, echt ongelofelijk dat dit zomaar kan in Nederland
quote:Op woensdag 18 maart 2009 22:26 schreef Jojoortje het volgende:
IK GA DOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOD
Inderdaad. Want waarom ineens een club aanmoedigen Europees, als je in Nederland er ook absoluut niet voor bent? In Europa ben ik voor andere ploegen. Als we plekken verliezen, so be it. Als die ploegen er toch in ronde 1/2 uitvliegen heb je er ook weinig aan of niet?quote:Op woensdag 18 maart 2009 22:24 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Nee, een hekel aan de desbetreffende club
moet ik een ambulance bellen?quote:
Hohoohoooo welkom in het theater de Arena.quote:
quote:Op woensdag 18 maart 2009 22:26 schreef cherrycoke het volgende:
wat is dat gras weer kut groen in de arena
Grapjequote:
Maar als ik blijf zitten wordt er wss niet gescoort. Ik ga nu pissen. Hopelijk juichen m'n huisgenoten zo hard dat ik het hele toilet onderpis.quote:Op woensdag 18 maart 2009 22:26 schreef Arcturus het volgende:
[..]
Doe maar niet . Ik mistte daardoor net de goal
Hij doet maar wat, een slalom zoals Alberto Tomba in zn beste dagen. Wat een plaagboef van de ergste orde.quote:
lekker glijen weerquote:
Ik zeg niet dat het 3-1 staat, dat je het maar weet.quote:Op woensdag 18 maart 2009 22:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Maar als ik blijf zitten wordt er wss niet gescoort. Ik ga nu pissen. Hopelijk juichen m'n huisgenoten zo hard dat ik het hele toilet onderpis.
Die PC nog niet gemaakt?quote:Op woensdag 18 maart 2009 22:27 schreef tong80 het volgende:
Valt mijn verbinding weg iets meer dan een uur geleden.
Hoorden jullie me toch juichen ?
Hoezo zou je je in GODSNAAM meer verbonden voelen met Marseille, dan met Ajax. Als Ajax vanavond en later goede resultaten neerzet, is dat goed voor het Nederlands voetbal en dus ook voor jouw club.quote:Op woensdag 18 maart 2009 22:26 schreef UndeadMonkey het volgende:
[..]
Inderdaad. Want waarom ineens een club aanmoedigen Europees, als je in Nederland er ook absoluut niet voor bent? In Europa ben ik voor andere ploegen. Als we plekken verliezen, so be it. Als die ploegen er toch in ronde 1/2 uitvliegen heb je er ook weinig aan of niet?
dat bestaat niet meerquote:Op woensdag 18 maart 2009 22:28 schreef richbitch het volgende:
3x corner > penalty?
You wishquote:
quote:Op woensdag 18 maart 2009 22:28 schreef Evert_ten_Napel het volgende:
[..]
Hij doet maar wat, een slalom zoals Alberto Tomba in zn beste dagen. Wat een plaagboef van de ergste orde.
Lag aan UPCquote:
Achja, mijn haat voor Marseille is groter dan die voor ajax.quote:Op woensdag 18 maart 2009 22:26 schreef UndeadMonkey het volgende:
[..]
Inderdaad. Want waarom ineens een club aanmoedigen Europees, als je in Nederland er ook absoluut niet voor bent? In Europa ben ik voor andere ploegen. Als we plekken verliezen, so be it. Als die ploegen er toch in ronde 1/2 uitvliegen heb je er ook weinig aan of niet?
Ben er nog.. Ik ga zo wel dood..quote:Op woensdag 18 maart 2009 22:28 schreef Palmboom313 het volgende:
Ik claim de reanimatie van Jojoortje
Dat je tegen Ajax bent mag.. Ik gun andere clubs ook absoluut geen succes in Nederland of erbuiten.quote:Op woensdag 18 maart 2009 22:26 schreef UndeadMonkey het volgende:
[..]
upcquote:
nog 3 wissels in de verlengingquote:
Goh..quote:Op woensdag 18 maart 2009 22:30 schreef Greetings het volgende:
Uitgoals tellen in de verlenging ook nog dubbel, toch?
Voetballenquote:Op woensdag 18 maart 2009 22:31 schreef Thieske het volgende:
Wat is die Vermeer toch allemaal aan het doen vandaag.
Helaas wel.. oneerlijke regel!quote:Op woensdag 18 maart 2009 22:30 schreef Greetings het volgende:
??quote:Op woensdag 18 maart 2009 22:30 schreef Greetings het volgende:
Dacht het wel jaquote:Op woensdag 18 maart 2009 22:30 schreef Greetings het volgende:
ja maar dat is nu in t voordeel van Olympique. één goal en het is over...quote:Op woensdag 18 maart 2009 22:30 schreef Greetings het volgende:
Dat ligt niet aan jou.quote:Op woensdag 18 maart 2009 22:31 schreef _Mike_ het volgende:
Ligt het aan mij of gaat Oleguer ook steeds sterker spelen?
Ajax-threadquote:Op woensdag 18 maart 2009 22:30 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
Dat je tegen Ajax bent mag.. Ik gun andere clubs ook absoluut geen succes in Nederland of erbuiten.
Maar dat jullie Ajax-threads gaan verzieken om reacties uit te lokken is wel diep en dieptriest. Straks is het 11 uur en kun je zeggen dat je je avond hebt verspilt op een thread van een andere club... Wees maar trots op jezelf
Leuk onderschrift..quote:Op woensdag 18 maart 2009 22:32 schreef UndeadMonkey het volgende:
[..]
Ajax-thread![]()
afc ajax - olympique marseille #4 nog steeds spannend.
It's hard to read, isn't it?
quote:Op woensdag 18 maart 2009 22:33 schreef golfer het volgende:
Op een verlenging zit ik niet te wachten, dan mis ik het begin van Koot en Bie straks.
IDDquote:Op woensdag 18 maart 2009 22:33 schreef msnk het volgende:
Fuck verlengingen. GOAL NU. 90+5. AJAX 3-1
die opaquote:Op woensdag 18 maart 2009 22:31 schreef _Mike_ het volgende:
Spreek je mij nou aan met U? Toch lag het niet aan mijn PC, dat kan ik met zekerheid zeggen.quote:
Sjezus wat ben jij een stakkerquote:Op woensdag 18 maart 2009 22:32 schreef UndeadMonkey het volgende:
[..]
Ajax-thread![]()
Ligt aan jou, de 1-1 was mede zijn fout.quote:Op woensdag 18 maart 2009 22:31 schreef _Mike_ het volgende:
Lieg maar tegen jezelfquote:Op woensdag 18 maart 2009 22:32 schreef UndeadMonkey het volgende:
[..]
Ajax-thread![]()
Jou neem ik sowieso niet serieus als het om Ajax gaat.quote:Op woensdag 18 maart 2009 22:34 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ligt aan jou, de 1-1 was mede zijn fout.
Lyon, waar? KILL IT.quote:Op woensdag 18 maart 2009 22:34 schreef Evert_ten_Napel het volgende:
Laatste aanval Olmpique Lyon, hohohooo Hatem Ben Arfa de plaagboef en geweldenaar van de Fransen, dat is een kanjer hoor.
Die was zeker moeilijk om te vangenquote:
Lyonquote:Op woensdag 18 maart 2009 22:34 schreef Evert_ten_Napel het volgende:
Laatste aanval Olmpique Lyon, hohohooo Hatem Ben Arfa de plaagboef en geweldenaar van de Fransen, dat is een kanjer hoor.
Bordeaux ?????quote:
Het is een wedstrijdtopic, voor het Ajax-topic moet je hier zijn.quote:
Ja tuurlijk... Sssst nu maarquote:Op woensdag 18 maart 2009 22:35 schreef UndeadMonkey het volgende:
[..]
Het is een wedstrijdtopic, voor het Ajax-topic moet je hier zijn.
Jazekerquote:Op woensdag 18 maart 2009 22:36 schreef Cyberia18 het volgende:
Klopt het dat een uitdoelpunt in de verlenging zwaarder telt?
Hazesquote:
ja, die telt voor 3.quote:Op woensdag 18 maart 2009 22:36 schreef Cyberia18 het volgende:
Omdat hij in het Marseille vak zit.quote:Op woensdag 18 maart 2009 22:36 schreef Dj_Day-V het volgende:
Waarom schoppen mensen in het publiek niet die gast kapot
Als ze net zo goed kunnen afronden met penalty's .... tsja... danneh...quote:Op woensdag 18 maart 2009 22:36 schreef sezten het volgende:
Als het op strafschoppen beslist gaat worden vliegt Ajax er uit, let op mijn woorden.
Ik kijk gewoon dezelfde wedstrijd als jij. Maar ik ga niet meeheulen met de Ajaxieden, meneer de Fries.quote:Op woensdag 18 maart 2009 22:34 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
Lieg maar tegen jezelf
Je gewoon geen flikker te doen vanavond, sneu mannetje
Inderdaad. Zonder hem is Ajax nergens.quote:Op woensdag 18 maart 2009 22:36 schreef gitaarsnaar het volgende:
Suarez doet het gewoon goed
quote:
Gaap.quote:Op woensdag 18 maart 2009 22:36 schreef Cyberia18 het volgende:
Nee hoor, Vermeer is een aardige penalty killerquote:Op woensdag 18 maart 2009 22:36 schreef sezten het volgende:
Als het op strafschoppen beslist gaat worden vliegt Ajax er uit, let op mijn woorden.
de vraag is nu wie gaan erinquote:Op woensdag 18 maart 2009 22:37 schreef Fargo het volgende:
Nog drie wissels voor Ajax. Da's wel gunstig nu,
Niet.quote:Op woensdag 18 maart 2009 22:38 schreef Dj_Day-V het volgende:
Hey telt die uitdoelpunt in de verlening ook enzo ofniet dan he nee?
quote:
Geen idee, maar mijn vraag is: tellen uitpenalties ook dubbel?quote:Op woensdag 18 maart 2009 22:38 schreef Dj_Day-V het volgende:
Hey telt die uitdoelpunt in de verlening ook enzo ofniet dan he nee?
Hmmquote:Op woensdag 18 maart 2009 22:38 schreef Espabilado het volgende:
Weet je hoe dik die kans was?
[ afbeelding ]
Wel altijd een klamme dot onder die 50 kilo ham van d'r.quote:Op woensdag 18 maart 2009 22:38 schreef Espabilado het volgende:
[ afbeelding ]
Dat is allemaal toneelquote:Op woensdag 18 maart 2009 22:38 schreef Rumille het volgende:
Marseille spelers met krampAjax nog 3 wissels, Marseille nog 0
quote:Op woensdag 18 maart 2009 22:38 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Moet jij met z'n belangrijke wedstrijd niet in de ArenA zijn?
Nee meen je datquote:Op woensdag 18 maart 2009 22:38 schreef Jojoortje het volgende:
Had ik jullie al verteld, dat ik deze spanning haat?![]()
![]()
![]()
maakt nu toch geen reet meer uit, voor ajax? 2-2 is over en uit, dan moet het 4-2 worden net zoals in de reguliere speeltijd...quote:Op woensdag 18 maart 2009 22:36 schreef Cyberia18 het volgende:
Je overdrijft. Het staat gewoon 2-1, en dat is een realistische tussenstand. Elke wedstrijd worden er kansen gemist, Ajax mist er echt veel meer dan normaal.quote:Op woensdag 18 maart 2009 22:37 schreef Shreyas het volgende:
Het had ook gewoon 5-1 kunnen staan, wereldkansen worden er gemist, ongelofelijk, een spits van een amateurclub had er minstens 2 benut. Ongebrijpelijk hoe Ajax dat steeds weer voor elkaar krijgt.
Ik moest lachenquote:Op woensdag 18 maart 2009 22:38 schreef Espabilado het volgende:
[ afbeelding ]
Alleen nog de kansen afmaken....quote:Op woensdag 18 maart 2009 22:38 schreef Aanvoerder het volgende:
Nu verdienen we het toch echt wel...
Psychologische kwestie.quote:Op woensdag 18 maart 2009 22:37 schreef -Jean- het volgende:
[..]
Als ze net zo goed kunnen afronden met penalty's .... tsja... danneh...
laten we nu maar scoren idd
amenquote:Op woensdag 18 maart 2009 22:38 schreef Aanvoerder het volgende:
Nu verdienen we het toch echt wel...
Nope, geen geld meer voor. En kon geen vervoer regelen.quote:Op woensdag 18 maart 2009 22:38 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Moet jij met z'n belangrijke wedstrijd niet in de ArenA zijn?
quote:
Je kan het niet laten he?quote:Op woensdag 18 maart 2009 22:39 schreef Dj_Day-V het volgende:
90ste minuut voorbij en de ArenA zit nog vol
Omdat je thuis zit te balenquote:Op woensdag 18 maart 2009 22:39 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Nope, geen geld meer voor. En kon geen vervoer regelen.
Waarom vertel ik je dit eigenlijk![]()
quote:Op woensdag 18 maart 2009 22:38 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Geen idee, maar mijn vraag is: tellen uitpenalties ook dubbel?
Hazes is een held manquote:Op woensdag 18 maart 2009 22:40 schreef VonHinten het volgende:
[..]
En dan gaan ze meezingen op de tribune.. Ow god de verpaupering
Dat was mij duidelijk maar een kameraad bracht mij weer aan het denken toen hij riep dat een uitdoelpunt in de verlenging zwaarder telt.quote:Op woensdag 18 maart 2009 22:38 schreef wdn het volgende:
Een uitgoal telt dubbel bij een gelijke stand Cyb.
Ga alstjeblieft breien, muts.quote:Op woensdag 18 maart 2009 22:38 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Geen idee, maar mijn vraag is: tellen uitpenalties ook dubbel?
Over het algemeen zit het met de conditie van die Fransen wel goed. Gelukkig voor Ajax dat ze nog drie wissels hebben. Zolang ze niet tegen een dom tegendoelpunt aan lopen, is er nog veel mogelijk. Maar dat is meestal het probleem.quote:Op woensdag 18 maart 2009 22:39 schreef Aanvoerder het volgende:
Vorige wedstrijd met een man minder en nu nog 3 wissels. Dan vraag ik me toch echt af hoe het zit met de conditie van die Fransen.
Onderkantje lat zelfs keer vier!!!!quote:Op woensdag 18 maart 2009 22:41 schreef Schanulleke het volgende:
Ik blijf het erg kut vinden dat in de verlenging de uitgoals ook dubbel tellen.
Duitser héquote:Op woensdag 18 maart 2009 22:41 schreef Dr.Aart het volgende:
Deze scheidsrechter heeft alles een stuk beter door dan de afgelopen 3 wedstrijden van OM (2x twente en ajax uit). Die smeerlappen zijn aardig rustig
users die vaak een smilie gebruikenquote:Op woensdag 18 maart 2009 22:42 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Heb jij die smilie bij favoriete staan ofzo?
quote:Op woensdag 18 maart 2009 22:39 schreef Dj_Day-V het volgende:
90ste minuut voorbij en de ArenA zit nog vol
BIJ JOU op tv?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |