dat bestaat niet meerquote:Op woensdag 18 maart 2009 22:28 schreef richbitch het volgende:
3x corner > penalty?
You wishquote:
quote:Op woensdag 18 maart 2009 22:28 schreef Evert_ten_Napel het volgende:
[..]
Hij doet maar wat, een slalom zoals Alberto Tomba in zn beste dagen. Wat een plaagboef van de ergste orde.
Lag aan UPCquote:
Achja, mijn haat voor Marseille is groter dan die voor ajax.quote:Op woensdag 18 maart 2009 22:26 schreef UndeadMonkey het volgende:
[..]
Inderdaad. Want waarom ineens een club aanmoedigen Europees, als je in Nederland er ook absoluut niet voor bent? In Europa ben ik voor andere ploegen. Als we plekken verliezen, so be it. Als die ploegen er toch in ronde 1/2 uitvliegen heb je er ook weinig aan of niet?
Ben er nog.. Ik ga zo wel dood..quote:Op woensdag 18 maart 2009 22:28 schreef Palmboom313 het volgende:
Ik claim de reanimatie van Jojoortje
Dat je tegen Ajax bent mag.. Ik gun andere clubs ook absoluut geen succes in Nederland of erbuiten.quote:Op woensdag 18 maart 2009 22:26 schreef UndeadMonkey het volgende:
[..]
Inderdaad. Want waarom ineens een club aanmoedigen Europees, als je in Nederland er ook absoluut niet voor bent? In Europa ben ik voor andere ploegen. Als we plekken verliezen, so be it. Als die ploegen er toch in ronde 1/2 uitvliegen heb je er ook weinig aan of niet?
upcquote:
nog 3 wissels in de verlengingquote:
Goh..quote:Op woensdag 18 maart 2009 22:30 schreef Greetings het volgende:
Uitgoals tellen in de verlenging ook nog dubbel, toch?
Voetballenquote:Op woensdag 18 maart 2009 22:31 schreef Thieske het volgende:
Wat is die Vermeer toch allemaal aan het doen vandaag.
Helaas wel.. oneerlijke regel!quote:Op woensdag 18 maart 2009 22:30 schreef Greetings het volgende:
??quote:Op woensdag 18 maart 2009 22:30 schreef Greetings het volgende:
Dacht het wel jaquote:Op woensdag 18 maart 2009 22:30 schreef Greetings het volgende:
ja maar dat is nu in t voordeel van Olympique. één goal en het is over...quote:Op woensdag 18 maart 2009 22:30 schreef Greetings het volgende:
Dat ligt niet aan jou.quote:Op woensdag 18 maart 2009 22:31 schreef _Mike_ het volgende:
Ligt het aan mij of gaat Oleguer ook steeds sterker spelen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |