nee hoor. In de competitie heel wat assists... Dat hij veel beter kan staat echter ook buiten kijf.quote:Op woensdag 18 maart 2009 22:15 schreef Espabilado het volgende:
[..]
bullshit, alsof ie veel bepalende 'momenten' heeft gehad dit seizoen2x ofzo
zet een speler uit 3e klasse B zovaak in de basis en ze zijn nog van meer waarde..
Had maar een paar seconde later ingeschakeld.quote:Op woensdag 18 maart 2009 22:15 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Ik schakel in, eerste wat ik zie is een slechte corner van Sulejmani
DAT DUS JE HEBT GEWOON GELIJKquote:Op woensdag 18 maart 2009 22:17 schreef DirkZz het volgende:
En het is te hopen dat ajax nu WAKKER blijft, en hoog in de CONCENTRATIE.
Anders is het zo weer 2-2/2-3.
Wat een inzicht ging daar aan vooraf door Issiquote:Op woensdag 18 maart 2009 22:17 schreef DatMeenJeNiet het volgende:![]()
![]()
.
Suarez.
Mickey die het logo weer gaat kussen.
Ik had het wel gehoopt eerlijk gezegd. Lijkt me sterk dat Sulejmani dit weer flikt. Dan maar een vlammende Leoquote:Op woensdag 18 maart 2009 22:17 schreef gitaarsnaar het volgende:
nu ben ik benieuwd of ie nog gewissel wordt
quote:Op woensdag 18 maart 2009 22:17 schreef msnk het volgende:
Nou. Marco flikt het hem weer hoor. Zo lang laten staan, hup scoort 'ie
ik mis dan ook de baard van Geretsquote:Op woensdag 18 maart 2009 22:18 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Dit gaat Ajax afmaken.
Je zou maar trainer van MArseille zijn. Allemaal goede spelers, maar totaal niet vooruit te branden.
ik zei toch, die ene kans....quote:Op woensdag 18 maart 2009 22:18 schreef Espabilado het volgende:
Jezus Marcokneus heeft ook nergens een gedachte achter he....
Sulejmani speelt uitermate kut en loopt 1 bal binnen en hij mag blijven staan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die knikker?quote:Op woensdag 18 maart 2009 22:20 schreef DirkZz het volgende:
Ben Arfa, laat die nikker niet schieten!
aj... kut...quote:
quote:Op woensdag 18 maart 2009 22:20 schreef Dj_Day-V het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als ik lach met mijn lul, worden alle vrouwen gul.
Slepen ze me mee, hop naar de wc.
Spoelen maar, wat een mooi gebaar.
quote:Op woensdag 18 maart 2009 22:20 schreef Dj_Day-V het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kwalitatief hoogstaande flauwekul voor de intelligente onbenul!
Leo is de man !!!quote:Op woensdag 18 maart 2009 22:20 schreef jepperdeprep het volgende:
Breng Leo er gewoon in, dan maken ze er nog 5 - 1 van
quote:Op woensdag 18 maart 2009 22:19 schreef need2009 het volgende:
Zeer mooie goal, nu vasthouden en nog een keer scoren.
Edit: doe toch maar penalty
quote:Op woensdag 18 maart 2009 22:20 schreef Dj_Day-V het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Цой жив
quote:Op woensdag 18 maart 2009 22:20 schreef Dj_Day-V het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
?quote:Op woensdag 18 maart 2009 22:20 schreef Cyberia18 het volgende:
''Ben Arfa...een van de grootste talenten.''
Vermeer, schoot m vanuit zn doel zo naar de overkantquote:Op woensdag 18 maart 2009 22:20 schreef Arcturus het volgende:
Godver ik ga naar de plee en ajax scoort.wie is de gelukkige doelpuntmaker?
Die bal over de lijn koppen was nou niet echt een prestatie natuurlijk.quote:Op woensdag 18 maart 2009 22:20 schreef TC03 het volgende:
Het lijkt me logisch dat je iemand niet wisselt direct nadat hij scoort. Als je spelers straft voor slechte prestaties, moet je ze ook belonen voor goede prestaties.
Hij wordt niet gestraft voor slechte prestaties.quote:Op woensdag 18 maart 2009 22:20 schreef TC03 het volgende:
Het lijkt me logisch dat je iemand niet wisselt direct nadat hij scoort. Als je spelers straft voor slechte prestaties, moet je ze ook belonen voor goede prestaties.
Behalve dat.. hoe hij de ruimte inloopt telkens en precies de tijd heeft voor die pass.quote:Op woensdag 18 maart 2009 22:19 schreef Aanvoerder het volgende:
Aissati trouwens een heerlijke speler om naar te kijken. Wat een techniek heeft die jongen.
quote:Op woensdag 18 maart 2009 22:20 schreef Dj_Day-V het volgende:
Bremen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Rustig druk zetten en proberen een kans te creeren.. geen gekke dingen verder..quote:Op woensdag 18 maart 2009 22:21 schreef Rumille het volgende:
Je kan kiezen: Uitspelen en gaan in die verlenging of vol op de aanval, maar als je een tegendoelpunt krijgt ben je dood. Wat te doen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 18 maart 2009 22:20 schreef Dj_Day-V het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
quote:Op woensdag 18 maart 2009 22:20 schreef TC03 het volgende:
Ik snap die mensen niet die tegen NL clubs zijn in Europees verband.. werkelijk..quote:
hohohoooo door Piet de Visser uit de sloppenwijken gehaald. Met de 4 dubbele schaar!quote:
je meent het...quote:Op woensdag 18 maart 2009 22:21 schreef YazooW het volgende:
[..]
Vermeer, schoot m vanuit zn doel zo naar de overkant
Dat zijn calimero's.quote:Op woensdag 18 maart 2009 22:22 schreef VonHinten het volgende:
[..]
Ik snap die mensen niet die tegen NL clubs zijn in Europees verband.. werkelijk..Aandachtvragerij?
Dan ben je echt dieptriest idd.quote:Op woensdag 18 maart 2009 22:22 schreef VonHinten het volgende:
[..]
Ik snap die mensen niet die tegen NL clubs zijn in Europees verband.. werkelijk..Aandachtvragerij?
quote:Op woensdag 18 maart 2009 22:22 schreef Evert_ten_Napel het volgende:
[..]
hohohoooo door Piet de Visser uit de sloppenwijken gehaald. Met de 4 dubbele schaar!
Zuluumaniequote:Op woensdag 18 maart 2009 22:20 schreef Arcturus het volgende:
Godver ik ga naar de plee en ajax scoort.wie is de gelukkige doelpuntmaker?
hohooho mijn vader had vroeger een schildersezel, jawel. Daar moest ik aan denken, goeie genade!quote:Op woensdag 18 maart 2009 22:21 schreef _Mike_ het volgende:
Schilder komt klasse tekort, maar hij werkt wel keihard.
Nee, een hekel aan de desbetreffende clubquote:Op woensdag 18 maart 2009 22:22 schreef VonHinten het volgende:
[..]
Evertquote:Op woensdag 18 maart 2009 22:23 schreef Evert_ten_Napel het volgende:
[..]
hohooho mijn vader had vroeger een schildersezel, jawel. Daar moest ik aan denken, goeie genade!
quote:Op woensdag 18 maart 2009 22:22 schreef Evert_ten_Napel het volgende:
[..]
hohohoooo door Piet de Visser uit de sloppenwijken gehaald. Met de 4 dubbele schaar!
quote:Op woensdag 18 maart 2009 22:23 schreef msnk het volgende:
Die negers van Marseilles passen wel in de ArenA, zo in de Bijlmer.
Sulejmani is een groot talent, en hij stond hier toch op de juiste plek. Eén individuele actie van hem kan van levensbelang zijn. Die goal geeft hem krediet om dat te laten zien.quote:Op woensdag 18 maart 2009 22:22 schreef Espabilado het volgende:
[..]Ja want je moet afgaan op toevallige momenten
Hij speelt als een krant en zal ws de komende 15 min ook weer zo spelen
quote:Op woensdag 18 maart 2009 22:23 schreef Evert_ten_Napel het volgende:
[..]
hohooho mijn vader had vroeger een schildersezel, jawel. Daar moest ik aan denken, goeie genade!
Garpjequote:
hohhoho een klasbak bij het zwemmen hoor. Zoals hij vd Hoogeband naar goud commentariseerde: tien met een griffel, jawel!quote:
quote:
Enoh...quote:Op woensdag 18 maart 2009 22:25 schreef -Jean- het volgende:
OEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE JEZUS
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |