Joh.quote:Op woensdag 18 maart 2009 22:10 schreef borisz het volgende:
Suarez [ afbeelding ], mist het eerstvolgende Europese duel met Ajax.
quote:Op woensdag 18 maart 2009 22:10 schreef Jojoortje het volgende:
IK BEN ER!!!!!
weerquote:Op woensdag 18 maart 2009 22:10 schreef Jojoortje het volgende:
IK BEN ER!!!!!
Jojoortjequote:
Zag je dat ook, die kerel deed net of ie zwaar gewond was, en toen suarez geel kreeg was er niets meer aan de hand. Mmmm waar heb ik dat meer gezien......????quote:
Voorronde CL?quote:Op woensdag 18 maart 2009 22:10 schreef borisz het volgende:
Suarez [ afbeelding ], mist het eerstvolgende Europese duel met Ajax.
Waarom laat ie hem in elke wedstrijd zo lang staan staan? Of in de basis beginnen?quote:Op woensdag 18 maart 2009 22:10 schreef TheArt het volgende:
Waarom laat Marco Mickey in godsnaam zo lang staan. Dit heeft toch geen enkel nut.
omdat hij bijna altijd wel een moment heeft. Maar vanavond is t weinig...quote:Op woensdag 18 maart 2009 22:12 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
Waarom laat ie hem in elke wedstrijd zo lang staan staan? Of in de basis beginnen?
Heb je de eerste helft van het seizoen niet gezien ofzo?quote:Op woensdag 18 maart 2009 22:12 schreef UndeadMonkey het volgende:
Met alle respect hoor, maar die Suarez heeft mooie acties maar absoluut 0% rendement. Leuk om zo'n voetballer te hebben, maar op Europees niveau is hij niet de harde werker die je naar de volgende ronde brengt.
Ook een beetje triest dat het Ajax-publiek grappig denkt te zijn om Zenden uit te fluiten, de helden zitten weer op de tribune
quote:Op woensdag 18 maart 2009 22:12 schreef UndeadMonkey het volgende:
Met alle respect hoor, maar die Suarez heeft mooie acties maar absoluut 0% rendement. Leuk om zo'n voetballer te hebben, maar op Europees niveau is hij niet de harde werker die je naar de volgende ronde brengt.
sjonge wat een reactiesquote:Op woensdag 18 maart 2009 22:13 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Blijf jij nu maar l'OM aanmoedigen, stoer jong
quote:Op woensdag 18 maart 2009 22:12 schreef UndeadMonkey het volgende:
Ook een beetje triest dat het Ajax-publiek grappig denkt te zijn om Zenden uit te fluiten, de helden zitten weer op de tribune
of alle corners mag nemen?quote:Op woensdag 18 maart 2009 22:12 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
Waarom laat ie hem in elke wedstrijd zo lang staan staan? Of in de basis beginnen?
Ach jonge tochquote:Op woensdag 18 maart 2009 22:14 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
sjonge wat een reacties![]()
ik vroeg alleen en nu
Weer zo'n inteeltboer. Kerel, Europees voetbal is Europees voetbal, dan ben je gewoon voor de Nederlandse club.quote:Op woensdag 18 maart 2009 22:13 schreef DirkZz het volgende:
Ajax kan net zo goed stoppen nu, het is niet wat, het word niet wat.
terecht dat ie wordt uitgefloten, z'n moeder is een hoer.quote:Op woensdag 18 maart 2009 22:12 schreef UndeadMonkey het volgende:
Feesten natuurlijkquote:Op woensdag 18 maart 2009 22:14 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
sjonge wat een reacties![]()
ik vroeg alleen en nu
quote:
quote:geregistreerd op: woensdag 18 maart 2009 @ 17:58
bullshit, alsof ie veel bepalende 'momenten' heeft gehad dit seizoenquote:Op woensdag 18 maart 2009 22:13 schreef Longmen het volgende:
[..]
omdat hij bijna altijd wel een moment heeft. Maar vanavond is t weinig...
Oh wat toevallig de hele tijd waren zijn corners goed totdat jij kijktquote:Op woensdag 18 maart 2009 22:15 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Ik schakel in, eerste wat ik zie is een slechte corner van Sulejmani
Wie zei ook alweer dat Sulejmani een goede traptechniek had?
Z'n zus ook vermoed ik.quote:Op woensdag 18 maart 2009 22:15 schreef gitaarsnaar het volgende:
[..]
terecht dat ie wordt uitgefloten, z'n moeder is een hoer.
Zo hey! Echt? Wat een avonturen maak jij mee zeg.quote:Op woensdag 18 maart 2009 22:15 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Altijd te vertrouwen die Sulejmaniquote:Op woensdag 18 maart 2009 22:15 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
ja want één slechte trap bepaald iemands traptechniekquote:Op woensdag 18 maart 2009 22:15 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Niemandquote:Op woensdag 18 maart 2009 22:15 schreef Longmen het volgende:
[..]
[..]
Welke kakkerlak heeft er een ban?
Zeker wel, maar zolang Ajax doorgaat is er geen reden tot klagen over een speler ofwel? Nu ze er waarschijnlijk uitvliegen is het terecht om iemand opnieuw op z'n fout te wijzen?quote:Op woensdag 18 maart 2009 22:13 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
Heb je de eerste helft van het seizoen niet gezien ofzo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |