Ik snap die mensen niet die tegen NL clubs zijn in Europees verband.. werkelijk..quote:
hohohoooo door Piet de Visser uit de sloppenwijken gehaald. Met de 4 dubbele schaar!quote:
je meent het...quote:Op woensdag 18 maart 2009 22:21 schreef YazooW het volgende:
[..]
Vermeer, schoot m vanuit zn doel zo naar de overkant
Dat zijn calimero's.quote:Op woensdag 18 maart 2009 22:22 schreef VonHinten het volgende:
[..]
Ik snap die mensen niet die tegen NL clubs zijn in Europees verband.. werkelijk..Aandachtvragerij?
Dan ben je echt dieptriest idd.quote:Op woensdag 18 maart 2009 22:22 schreef VonHinten het volgende:
[..]
Ik snap die mensen niet die tegen NL clubs zijn in Europees verband.. werkelijk..Aandachtvragerij?
quote:Op woensdag 18 maart 2009 22:22 schreef Evert_ten_Napel het volgende:
[..]
hohohoooo door Piet de Visser uit de sloppenwijken gehaald. Met de 4 dubbele schaar!
Zuluumaniequote:Op woensdag 18 maart 2009 22:20 schreef Arcturus het volgende:
Godver ik ga naar de plee en ajax scoort.wie is de gelukkige doelpuntmaker?
hohooho mijn vader had vroeger een schildersezel, jawel. Daar moest ik aan denken, goeie genade!quote:Op woensdag 18 maart 2009 22:21 schreef _Mike_ het volgende:
Schilder komt klasse tekort, maar hij werkt wel keihard.
Nee, een hekel aan de desbetreffende clubquote:Op woensdag 18 maart 2009 22:22 schreef VonHinten het volgende:
[..]
Evertquote:Op woensdag 18 maart 2009 22:23 schreef Evert_ten_Napel het volgende:
[..]
hohooho mijn vader had vroeger een schildersezel, jawel. Daar moest ik aan denken, goeie genade!
quote:Op woensdag 18 maart 2009 22:22 schreef Evert_ten_Napel het volgende:
[..]
hohohoooo door Piet de Visser uit de sloppenwijken gehaald. Met de 4 dubbele schaar!
quote:Op woensdag 18 maart 2009 22:23 schreef msnk het volgende:
Die negers van Marseilles passen wel in de ArenA, zo in de Bijlmer.
Sulejmani is een groot talent, en hij stond hier toch op de juiste plek. Eén individuele actie van hem kan van levensbelang zijn. Die goal geeft hem krediet om dat te laten zien.quote:Op woensdag 18 maart 2009 22:22 schreef Espabilado het volgende:
[..]Ja want je moet afgaan op toevallige momenten
Hij speelt als een krant en zal ws de komende 15 min ook weer zo spelen
quote:Op woensdag 18 maart 2009 22:23 schreef Evert_ten_Napel het volgende:
[..]
hohooho mijn vader had vroeger een schildersezel, jawel. Daar moest ik aan denken, goeie genade!
Garpjequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |